Nou ?? Neigt er wel een beetje naar . . .quote:Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef nozem het volgende:
En na 4 delen kunnen we wel stellen dat het zeker geen slowchat-topic is geworden. (ahum) Maargoed, wie weet komt er nog wat spannends uit voort, mooi toch?![]()
Slowchat, daar ontkom je niet aan in een reeks als deze.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef nozem het volgende:
En na 4 delen kunnen we wel stellen dat het zeker geen slowchat-topic is geworden. (ahum) Maargoed, wie weet komt er nog wat spannends uit voort, mooi toch?
Zo makkelijk he, als je een ''lekker wijf'' bent. Pik je ze echt op bij de AH ja?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anywayz: deze single white female kan wel weer een mannelijk verzetje gebruiken. Niet speciaal in de zin van een relatie, maar wat mannelijk vlees in de (bed)kuip is wel weer eens welkom.
Maar weer eens de kroeg induiken... of de AH XL, vroeg in de avond.
Ook een AH kan een plek zijn waar je kunt zien en bekeken kunt worden!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Zo makkelijk he, als je een ''lekker wijf'' bent. Pik je ze echt op bij de AH ja?
Oppikken bij de AH heb ik (nog) nooit gedaan. Maar er wordt wel wat afgeflirt tussen de aubergines en de Roma-tomaatjes.quote:
Inderdaad: zo'n supermarkt voor singles heb je inderdaad niet nodig. Het grote voordeel van Albert Heijnquote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehoord dat de supermarkt rond een uurtje of half zeven, zeven uur tha place to be is voor zoekende singles... Doe er uw voordeel mee.
Als extra tip: let op de inhoud van het boodschappenmandje. Van de week stond er ook een zo vrijgezel voor mijn neus in de rij. Rond het tijdstip wat Copycat noemt. Inhoud bestond uit; magnetronpoffertjes, toetjes, melk, slagroom en bier. Dus gemak dient de mens en ik ging er maar vanuit dat hij vrijgezel is.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oppikken bij de AH heb ik (nog) nooit gedaan. Maar er wordt wel wat afgeflirt tussen de aubergines en de Roma-tomaatjes.
Dus, wat niet is...
Heb wel vaker gehoord dat de supermarkt rond een uurtje of half zeven, zeven uur tha place to be is voor zoekende singles... Doe er uw voordeel mee.
Je boodschappen schedule omgooien en overduidelijke singleproducten in je mandje:quote:Op donderdag 7 april 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
Op de genoemde tijdstippen ben ik nooit in de supermarkt. Misschien dat dat het is.
Ik heb niet eens een magnetron.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je boodschappen schedule omgooien en overduidelijke singleproducten in je mandje:
eenpersoons magnetronmaaltijden, een half brood, een fles fris en een half onsje filet americain.
Jammer dat onze leeftijden zoveel schelenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
Anywayz: deze single white female kan wel weer een mannelijk verzetje gebruiken. Niet speciaal in de zin van een relatie, maar wat mannelijk vlees in de (bed)kuip is wel weer eens welkom.
De meeste magnetron maaltijden kun je ook au bain marie opwarmen. Een pannetje, gasfornuis en water heb je toch wel?quote:
16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw als ik en een jonge Adonis als jij samen...quote:Op donderdag 7 april 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Jammer dat onze leeftijden zoveel schelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw al ik en een jonge Adonis als jij samen...
Wat vindt een vrouw eigenlijk aantrekkelijk aan een man die niet kan koken?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw als ik en een jonge Adonis als jij samen...
Wel of niet kunnen koken is voor mij geen reden om iemand al dan niet aantrekkelijk te vinden. Zolang ie mij maar tot het kookpunt weet te brengenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
Wat vindt een vrouw eigenlijk aantrekkelijk aan een man die niet kan koken?
Ja daar heb je wel een punt, misschien heb je andere pluspunten die doen vergeten dat je niet kan koken?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat vindt een vrouw eigenlijk aantrekkelijk aan een man die niet kan koken?
Ikzelf kan wel koken hoor. Maar het valt me op dat vrouwen eerder op mannen lijken te vallen die niet kunnen koken dan op mannen die dat wel kunnen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt, misschien heb je andere pluspunten die doen vergeten dat je niet kan koken?
Net wat copycat zegt, ik zal er niet op afknappen dat een man niet kan koken. Kan hij dat wel is dat zeer meegenomen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Ikzelf kan wel koken hoor. Maar het valt me op dat vrouwen eerder op mannen lijken te vallen die niet kunnen koken dan op mannen die dat wel kunnen.
Inderdaad. Temeer omdat ik zelf ook niet bepaald een keukenprinses ben.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
ik zal er niet op afknappen dat een man niet kan koken. Kan hij dat wel is dat zeer meegenomen.
Dit zou ik dus niet durven. Heb het weleens meer gehoord, maar ik ben in staat om dat blauwe mandje te pakken, anders loop je daar zo (en ik dan waarschijnlijk op deze manier ->quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef thabit het volgende:
Ik heb ook weleens een keer gehoord dat ze bij sommige supermarkten zowel blauwe als gele mandjes hebben. Een geel mandje dien je te gebruiken als je wilt aangeven dat je single en op zoek bent.
Herkenbaar (allemaal) wat je zegtquote:Op donderdag 7 april 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
De vriend daarvoor kon nog geen ei bakken, maar God, wat was ik gek op die man. Helaas bleek dat dan weer het prototype foute man in het kwadraat te zijn.
't Is ook nooit goed...
Bij mij is ook altijd alles half gaar jaquote:
Precies en het voordeel aan mannen die niet kunnen koken is ook dat ze er niet uren over kunnen praten, want dat interesseert me helemaal niet als niet-keukenprinses.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Temeer omdat ik zelf ook niet bepaald een keukenprinses ben.
Ach, samen een pizza bestellen of naar de Chinees is ook leuk op z'n tijd.
Ik zat van de week te zoeken naar workshops voor een collega en mijzelf en inderdaad ik kwam een speciale kookworkshop voor vrijgezellen tegen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
Je kan natuurlijk ook een keer naar een kookclub gaan. Schieten overal in Nederland als (eetbare) paddenstoelen uit de grond en volgens mij is dat ook een single hotspot.
Sla je twee vliegen in één klap.
Heb ik wel een keer gedaan. Was erg leuk om te doen, maar een relatie heeft het me niet opgeleverd.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
Je kan natuurlijk ook een keer naar een kookclub gaan. Schieten overal in Nederland als (eetbare) paddenstoelen uit de grond en volgens mij is dat ook een single hotspot.
Sla je twee vliegen in één klap.
Wat een vooroordelen maar weer, alsof je aan het feit dat iemand een magnetronmaaltijd koopt kunt zien dat hij single is. Ik zou juist het tegendeel willen beweren, want juist doordat mannen langdurig vrijgezel zijn worden ze gedwongen om te leren koken. Daar ben ik zelf het levende voorbeeld van.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als extra tip: let op de inhoud van het boodschappenmandje. Van de week stond er ook een zo vrijgezel voor mijn neus in de rij. Rond het tijdstip wat Copycat noemt. Inhoud bestond uit; magnetronpoffertjes, toetjes, melk, slagroom en bier. Dus gemak dient de mens en ik ging er maar vanuit dat hij vrijgezel is.
Mwoh: het werkt bij mij wel zo! Ik heb geen zin om uitgebreid te kokkerellen en me dik een uur uit te sloven in de keuken als ik daarna binnen 15 minuten achter de kiezen heb. Als er iemand mee-eet, vind ik koken leuker. Aangezien er ongeveer 1x p/w iemand mee-eet, kook ik weinig (ik ben ook niet zo gek op kliekjes)quote:Op donderdag 7 april 2005 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen maar weer, alsof je aan het feit dat iemand een magnetronmaaltijd koopt kunt zien dat hij single is. Ik zou juist het tegendeel willen beweren, want juist doordat mannen langdurig vrijgezel zijn worden ze gedwongen om te leren koken. Daar ben ik zelf het levende voorbeeld van.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zat van de week te zoeken naar workshops voor een collega en mijzelf en inderdaad ik kwam een speciale kookworkshop voor vrijgezellen tegen.
Gaat ff zoeken naar het linkje, dat mag wel toch?
Edit: gevonden http://clubculinair.com/
Ik heb altijd het idee dat kookclubs toch voornamelijk bestaan uit vrouwen van een jaar of 50, danwel getrouwde mannen in de midlifecrisis die er eens een avondje tussenuit willen. Maar blijkbaar is dat een vooroordeel mijnerzijds.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef thabit het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer gedaan. Was erg leuk om te doen, maar een relatie heeft het me niet opgeleverd.
Nee hoor, dit waren mensen van mijn leeftijd. De kookclub was dan ook links en veganistisch georienteerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat kookclubs toch voornamelijk bestaan uit vrouwen van een jaar of 50, danwel getrouwde mannen in de midlifecrisis die er eens een avondje tussenuit willen. Maar blijkbaar is dat een vooroordeel mijnerzijds.![]()
Wat is jouw leeftijd dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee hoor, dit waren mensen van mijn leeftijd. De kookclub was dan ook links en veganistisch georienteerd.
Vind je dat niet iets heel erg triests hebben, als je alleen voor jezelf staat te koken?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kocht toen ik op kamers zat nooit magnetronmaaltijden, smerige boel. Wel zo nu en dan een pizzaatje ofzo, maar ja daar kan me nix aan zien. Voor mij was koken juist altijd het rustpunt van een dag en aangezien ik wel een beetje kan koken uiteindelijk nog lekker ook.
Ik zie werkelijk niet in wat daar triest aan is, want waarom zou je als alleenwonende (nou ja, veredeld studentenhuis, maar goedquote:Op donderdag 7 april 2005 15:07 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Vind je dat niet iets heel erg triests hebben, als je alleen voor jezelf staat te koken?
Ik vind koken echt leuk, ben prima in staat een heerlijke maaltijd op tafel te zetten en ik hou heeeel erg van lekker eten, maar als ik alleen thuis ben, gooi ik toch echt een diepvriespizzaatje in de oven..
Ik gebruik alleen de rechterhelft van de pan.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:51 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Bij mij is ook altijd alles half gaar ja![]()
Ik denk dat jij (en Tranceptor, maar da's logischquote:Op donderdag 7 april 2005 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou juist het tegendeel willen beweren, want juist doordat mannen langdurig vrijgezel zijn worden ze gedwongen om te leren koken. Daar ben ik zelf het levende voorbeeld van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |