hallo mensen,
Dit is mijn situatie. Ik ben 21 jaar, geen relatie(nooit gehad ook), en nog eeuwig en altijd maagd. Ik kom ook weinig in contact met meisjes. Ik ga weinig uit, of andere dingen enzo. Ik ken ook niet echt mensen om mee uit te gaan.
Verder durf ik wel contact te maken met meisjes, maar meer ook niet. ze hebben vrijwel allemaal vele malen meer ervaring dan ik. Tja en welke vrouw zit er nou op te w8en als ze veel ervaring heeft om een jongen te ontmaagden.
Ja en verder heb ik ook niet veel te vertellen tegen meisjes, heb de afgelopen jaren nou niet echt veel meegaakt. Wat heb ik gedaan, wat achter de computer gehangen enzo
De meisjes die ik ken, die vinden mij aardig enzo.... maar ik mis volgens mij ook gewoon iets aan uitstraling. Ik ben goed als just a friend, maar niet goed voor een relatie.
Ik heb wel gedacht om op dansen te gaan ofzo om meisjes te ontmoeten, maar ik voel me erg onzeker tegenover meisjes.
weet iemand wat ik hier aan kan doen, want het maakt me echt gek . Het lijkt ook wel of vrouwen een radartje hebben die zoiets zegt van: weinig ervaring, geen kandidaat.
Iemand die weet wat ik hier aan moet doen?
PS.
Alsjeblieft geen reacties van "geeft niet joh, komt wel", want het gaat niet komen als ik niet ga veranderen. ik bedoel ga niet uit (durf ik ook niet alleen), heb nix boeiends te vertellen, omdat ik voornamelijk achter me pc heb gezeten, me opleiding is informatica, ook niet niet echt intressant, welke vrouw vindt dat nou aantrekkelijk?
Ook geen reacties van "ik ben al zo oud, en ook nog maagd en heb geen realatie, en ik zit er niet mee", want daar heb ik niets aan.
Er moet iets veranderen. Ik ken mensen die zijn 30 en nog maagd, that scares the shit out of me