abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21203540
hallo mensen,

Dit is mijn situatie. Ik ben 21 jaar, geen relatie(nooit gehad ook), en nog eeuwig en altijd maagd. Ik kom ook weinig in contact met meisjes. Ik ga weinig uit, of andere dingen enzo. Ik ken ook niet echt mensen om mee uit te gaan.

Verder durf ik wel contact te maken met meisjes, maar meer ook niet. ze hebben vrijwel allemaal vele malen meer ervaring dan ik. Tja en welke vrouw zit er nou op te w8en als ze veel ervaring heeft om een jongen te ontmaagden.

Ja en verder heb ik ook niet veel te vertellen tegen meisjes, heb de afgelopen jaren nou niet echt veel meegaakt. Wat heb ik gedaan, wat achter de computer gehangen enzo

De meisjes die ik ken, die vinden mij aardig enzo.... maar ik mis volgens mij ook gewoon iets aan uitstraling. Ik ben goed als just a friend, maar niet goed voor een relatie.

Ik heb wel gedacht om op dansen te gaan ofzo om meisjes te ontmoeten, maar ik voel me erg onzeker tegenover meisjes.

weet iemand wat ik hier aan kan doen, want het maakt me echt gek . Het lijkt ook wel of vrouwen een radartje hebben die zoiets zegt van: weinig ervaring, geen kandidaat.

Iemand die weet wat ik hier aan moet doen?

PS.
Alsjeblieft geen reacties van "geeft niet joh, komt wel", want het gaat niet komen als ik niet ga veranderen. ik bedoel ga niet uit (durf ik ook niet alleen), heb nix boeiends te vertellen, omdat ik voornamelijk achter me pc heb gezeten, me opleiding is informatica, ook niet niet echt intressant, welke vrouw vindt dat nou aantrekkelijk?

Ook geen reacties van "ik ben al zo oud, en ook nog maagd en heb geen realatie, en ik zit er niet mee", want daar heb ik niets aan.

Er moet iets veranderen. Ik ken mensen die zijn 30 en nog maagd, that scares the shit out of me
pi_21203618
Goh, alweer 1..

Sluit je aan bij de rest van maagdelijk FOK!, het stikt er van hier..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21203679
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:13 schreef nozem het volgende:
Goh, alweer 1..

Sluit je aan bij de rest van maagdelijk FOK!, het stikt er van hier..
volgens mij is het voornamelijk de manelijke tak van FOK!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:17:10 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21203721
en toch ga ik zeggen, komt goed, je bent 21 das niet echt oud, maar goed, mischien een bezoekje aan een psycholoog, heeft bij een vriend van mij ook geholpen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_21203741
Begin maar eens met jezelf interessant te gaan vinden.
pi_21203775
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:15 schreef someone324 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is in het dagelijks leven ook zo. Mannen hebben nu eenmaal niet voor het uitkiezen he.

Maar voor jou is het hoog tijd om wat minder passief te worden, probeer je onzekerheid te overwinnen en begin eens met blauwtjes lopen, leer afwijzingen te incasseren, dat maakt je sterk.
Misschien heb je wel meteen beet, maar daar zou ik niet vanuit gaan, gewoon vrouwen aanspreken, voor mijn part met de meest onbenullige verhalen, dan raak je er langzaam aan gewend om vreemde vrouwen aan te spreken en ben je al een eind verder.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21203876
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:15 schreef someone324 het volgende:

[..]

Het is volgens mij alleen de manlijke tak die er over klaagt. Er zullen vast heel wat maagdelijke meiden op fok zitten, alleen zitten zij er niet zo mee.

En het nog maagd zijn is denkik niet het probleem van de TS. Het mischien een symptoom. Ik herken een gedeelte van het verhaal wel (niet het nog maagd zijn, pfew) En uit die herkenning denk ik te kunnen opmaken dat sociale angst meer zijn probleem is. En de eenzaamheid die daaruit is ontstaan.

Het probleem is dan ook niet opgelost als de TS de kans krijgt eens iemand goed onder hande te nemen.
pi_21203925
Word eerst maar eens tevreden met jezelf, dan straal je al wat meer uit. En begin maar ergens mee, ga op sport, of ga werken in een kroeg.

En vrouwen maakt het weinig uit wat voor opleiding je doet hoor, alsof dat t enige is waarover je kunt vertellen. En ik ken een gozer die was ook 30 en nog maagd maar is maar naar de hoeren gegaan om beetje ervaring op te doen mocht ie ooit een vriendin krijgen, ik vind dat geeneens zo'n hele slechte oplossing...
enjoy life!
pi_21203996
Ga naar Salou, daar gaat het niet om de gesprekken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_21204125
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef Pheno het volgende:
Ga naar Salou, daar gaat het niet om de gesprekken
zeker fijne vakantie gehad of niet

tja informatica is niet echt een leuk gespreksonderwerp. ga eens op vakantie en vaker uit. dat werkt vaak wel
pi_21204155
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:24 schreef Bemiddelaar het volgende:
of ga werken in een kroeg
heb ik ook aanged8, maar ik ken geen van de drankjes, laat staan al die bijnamen ervan
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:35:14 #12
96007 Amersf00rt
Hold your head up high!!
pi_21204169
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:17 schreef Klonk het volgende:
, mischien een bezoekje aan een psycholoog, heeft bij een vriend van mij ook geholpen.
Is ie daar ontmaagd dan?!
You don't have to agree with me, but it's quicker.
Fotoboek
pi_21204200
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:34 schreef someone324 het volgende:

[..]

heb ik ook aanged8, maar ik ken geen van de drankjes, laat staan al die bijnamen ervan
al werkend leren. sjonge. je had het bijna zelf kunnen bedenken.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:37:25 #14
36372 Legendary
Welcome to the real world.....
pi_21204224
Stuk zelfvertrouwen doet wonderen. Je hoeft ook niet perse een boeiend onderwerp te hebben om over te praten.

Ik heb het gros van mijn (ex-) vriendinnen trouwens wel ontmoet op dansen, maar ik durfde dan ook wel gewoon op ze af te stappen.

Komt allemaal neer op een stuk zelfvertrouwen. Op het moment dat je dat hebt, straal je ook wat meer uit en komen vrouwen vanzelf wel op je af.

Als je altijd verlegen en schuchter blijft, dan heb je grote kans dat je de rest van je leven een vrijgezel blijft.
When you assume, you make an ass out of u and me.
pi_21204289
Ik dacht ook dat ik niemand zou krijgen. Was 20. Maagd. Voel me heel erg onzeker bij vrouwen. Ging wel uit, maar meer dan hangen in een hoekje deed ik niet. Saai leven, deed niks, ook informatica. Had me er bijna bij neergelegt dat ik niemand zou krijgen. En nu ben ik 21 en ik ga samenwonen met mijn prachtige vriendin.

Het leven zit vol met verrasingen, wie weet ontmoet je volgende week de vrouw van je leven. (En dat kan ook op internet, zelfs op Fok!. Daar heb ik die van mij ook vandaan. .)

[ Bericht 0% gewijzigd door Naj_Geetsrev op 11-08-2004 12:40:23 (frisisme) ]
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:40:11 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_21204292
Is er geen internetcafe in de buurt?
Misschien dat je daar een beetje rond kunt hangen.
Of ga eens mee met zo'n jongerenreis, dat doen heel veel jongeren alleen.
Je zult toch echt de deur uit moeten om iemand te ontmoeten, tenzij je via een dating chat iemand tegen komt.
Duik eens zo'n chatroom in.
Maar ook al wil je het niet horen, 21 jaar is nog zo vreselijk jong!
Het kan met het uur veranderen.
Het belangrijkste is dat je jezelf niet te veel onder druk zet, vrouwen voelen het als een man radeloos is.
Begin met een vriendschap, en zie wat daar uit voortbloeit.
Succes.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_21204302
echt veel iniatatief neem je ook niet. iemand doet een goed voorstel om in een cafe/disco te gaan werken en je zegt ik ken de drankjes niet. en als je echt op zoek bent naar een meid om ontknaapt te worden dan word dat vaak ook niks, vrouwen hebben daar vaak een zintuig voor.
pi_21204337
Maar TS, gaat het je om de ontmaagding, of om de relatie?
pi_21204379
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:37 schreef Legendary het volgende:
Stuk zelfvertrouwen doet wonderen. Je hoeft ook niet perse een boeiend onderwerp te hebben om over te praten. [..]

Ik heb het gros van mijn (ex-) vriendinnen trouwens wel ontmoet op dansen, maar ik durfde dan ook wel gewoon op ze af te stappen.

Komt allemaal neer op een stuk zelfvertrouwen. Op het moment dat je dat hebt, straal je ook wat meer uit en komen vrouwen vanzelf wel op je af.

Als je altijd verlegen en schuchter blijft, dan heb je grote kans dat je de rest van je leven een vrijgezel blijft.
Hier sluit ik me bij aan ... behalve je 'angst' voor intimiteit met meisjes heb je verder niks om jezelf minderwaardig over te voelen. Je krijgt waarschijnlijk vaak genoeg hints dat vrouwen je leuk vinden, maar je durft ze niet te accepteren omdat je niet kunt voorstellen dat een vrouw jou wel leuk vindt. Iets meer zelfvertrouwen en je durft iets met die hints te doen.
Doe eens wild ....
pi_21204446
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:43 schreef Tarot het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan ... behalve je 'angst' voor intimiteit met meisjes heb je verder niks om jezelf minderwaardig over te voelen. Je krijgt waarschijnlijk vaak genoeg hints dat vrouwen je leuk vinden, maar je durft ze niet te accepteren omdat je niet kunt voorstellen dat een vrouw jou wel leuk vindt. Iets meer zelfvertrouwen en je durft iets met die hints te doen.
Idd, mijn vriendin heeft voor dat we iets kregen best wel veel hints gegeven. Soms niet eens zo subtiel. Ik zag ze gewoon niet omdat ik het neit kon voorstellen dat zo'n mooi meisje mij leuk vondt.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:47:03 #21
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_21204473
Zorg in ieder geval dat je er goed uitziet.
Ga fitnessen om breed en sterk te worden, krijg je meer zelfvertrouwen en je kan chicks ontmoeten daar.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_21204486
Ikzelf vind het juist wel wat hebben als een jongen nog wat "fris" is. Zo'n player is echt behoorlijk afschrikwekkend. Dus voor ieder wat wils, er zijn zeker genoeg vrouwen die jongens als jij aantrekkelijk vinden.
Maar zoals hierboven al vaker wordt gezegd,ga eens wat meer het huis uit. Op een vereniging, ga tenissen, hockey, een studentenvereniging. Vrouwen zat en een praatje maken kan natuurlijk altijd
pi_21204542
precies, tevreden zijn met jezelf en ook jezelf aanpakken dan he!
en niet denken t komt vanzelf wel een x want dat gaat niet gebeuren. Tis jouw leven en jij bent ook degene die daar als enige iets aan kan veranderen als je uit deze situatie wilt komen... Je bent nu nog 21 t kan nog makkelijk, ligt nog een wereld voor je open dus blijf niet in deze situatie hangen.
Ik begon ook pas op m'n 21e echt met vrouwen, was weliswaar geen maagd meer maar toch. 't kan nog makkelijk!
enjoy life!
pi_21204557
neuken?

nee, maar hmjah. everything said and done

gewoon lekker uit proberen te gaan, desnoods in groepsverband zeg maar (reisjes/studie-/studentenvereniging/whatever)

er zijn vast wel sporten die je leuk vindt ofzo...

tenminste.. dat neem ik aan...
Doei.
pi_21204590
gooi je pc es een week lang uit en zorg dat je je dan niet verveelt....

dat helpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')