denk ik ook, maar misschien ook omdat hij niet hetzelfde gevoel heeft als jou.. probeer daar eerst eens achter te komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Ja, dat denk ik wel...
Als er iets wat een vriendschap of relatie kan slopen, is het geld...
voor hetzelfde geldt is hij allang verliefd op een ander.. ze moet er eerst achter zien te komen wat voor gevoelens hij voor haar heeft (alsie die dus heeft).quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef soylent het volgende:
Is het de goeie, lieve vriend?
Samenwonen lijkt mij een prima manier om op een casual manier wat te gaan krijgen. Beetje rondhupsen in weinig kleding moet het wel gaan doen. Als jullie echt relatie materiaal zijn dan merk je het snel genoeg, en zo niet, ach ja, dan witte ge da.
Ik zou 't gewoon doen als ik jou was.
is maar 1 manier om daar achter te komen.. maja.. doe je daar echt goed aan denk je?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:57 schreef jewelsophie het volgende:
Financieel zal dat geen probleem geven denk ik. Is gewoon als met een vriendin gaan samenwonen. Gewoon roommates!
Ik dacht eerder... Als je elkaar zoveel ziet, geraak je elkaar dan beu of groei je eerder naar elkaar toe?
Tja ik heb ook wel eens in het verleden, gewoon, met iemand gezoend.. In deze tijd zegt dat niet altijd iets over iemands gevoelens meer ..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef soylent het volgende:
Hij heeft al eens met haar gezoend, dus het wordt echt wel gezellig! Alleen zij durfde niet een stap te nemen als ik het me goed herinner. Nou, dit is een prima stap.
Natuurlijk zou het kunnen uitlopen op een flop, maar niks doen is standaard een flop.
ik vind in ieder geval dat je je niet blind moet staren op een toekomst met hem.. daarvoor moet je eerst weten of hij hetzelfde voelt als jij.. tja.. en als je zegt: het is praktisch om samen te wonen, oke.. maar let op je gevoelens en dat je niet teleurgesteld wordt omdat je na 3 maanden een andere meid in z'n bed hoort kreunen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
toch denk ik dat het een vervelendere situatie is als jullie al samenwonen en het wordt wat dan als het hoge woord er eerst uit is voordat jullie samenwonen. Sterker nog, hoe pijnlijk zou het zijn als hij iemand anders leuk gaat vinden en jullie wonen samen? Kan je beter vooraf duidelijkheid over hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
even een keuze momentje voor je:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, das wel waar... mijn hart keert zich bij de gedachte aan een kreunende vrouw in zijn bed. Weet wel dat de kans groot is dat dat gebeurd, maar ja.
toen we gisteren samen huisjes gingen gaan kijken leek het echt alsof we een koppeltje waren. Tot je tot het besef komt dat de kamers best niet naast elkaar kunnen gelegen zijn om dat kreunen dus niet te horen
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef spinnertje het volgende:
sommigen hier willen je voor een teleurstelling behoeden.. en je zal vast een hele leuke meid zijn.. maar weet wat je doet.. voordat je je stort in iets waarvan het nog moeilijker zou kunnen zijn om eruit te komen, of om je leven uiteindelijk weer op de rit moet krijgen omdat je genoodzaakt toch weer moet verhuizen..
Nou ja... eigenlijk ben jij natuurlijk degene die elke keer over dezelfde man begintquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
Ja om dezelfde redenen die ik al eerder aangafquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?quote:Het probleem voor mij is eerder dat ik gevoelens heb voor die jongen
precies,quote:[b]Op donderdag 27 juli 2006 16:24
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topicquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef spinnertje het volgende:
[..]
jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:
[..]
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Volgens mij romantiseer je het delen van een huishouden hopeloos door het ''samenwonen'' te noemen en heb je bovendien allang een beslissing genomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
lief meisje.. probeer er nu eerst achter te komen of hij ook gevoelens voor jou heeft.. step by step.. en lekker rustig aan; ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt nog heel je leven samenwonen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden hequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.
kortom als je samen gaat wonen volg je je gevoel (je wil zo veel mogelijk bij hem zijn...) en als je het niet doet ben je verstandig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
Lijkt me een goed plan, maar gezien je eerdere topics waaruit geen enkele daadkracht blijkt, heb ik daar een hard hoofd inquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden he
sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
na de vakantie, geheid dat als je het ervoor verteld alles zomaar anders kan worden..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
Voor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
vervang samenwonen met vakantie en pas het eerder gegeven advies in je thread toe.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
wat heeft dat er nou mee te maken???quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Frautie het volgende:
Straks gaat ie daar aan de haal met een andere meid...is jouw vakantie verziekt
vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
ja 14 dagen ellende dus.. neem jij dat risico zelf ook?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:44 schreef klossie het volgende:
[..]
vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.
AMEN
'een' andere..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of hij krijgt in de vakantie ook gevoelens voor jou.
Iedereen heeft het er wel over dat hij die andere dan maar pakt, maar is het wel zijn type?
sorry, ik las het niet goed, ze gaan dus samen met een paar anderen, stel mijn mening bij dan tot: laatste dag van de vakantie...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef spinnertje het volgende:
[..]
ja 14 dagen ellende dus.. neem jij dat risico zelf ook?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ja dat risico is groter als ze naar Salou of Lloret zouden gaan
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee isquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef jewelsophie het volgende:
Als ik het vertel voor de reis en hij voelt niet hetzelfde heb ik eigenlijk al geen zin meer om op vakantie te vertrekken. En moest hij wel gevoelens hebben, zou hij dat dan niet laten blijken op vakantie?
ja? zijn vrouwen écht zo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee is
Ik bedoel meer dat ze geen moment alleen zullen zijn wanneer je met zijn 3-en op vakantie gaat en daarnaast inderdaad dat de gezamenlijke vriendin hun niet alleen zal laten als zij ook in hem geinteresseerd isquote:
voila!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
laat dan eens wat hints vallen en desnoods betrek je die derde vriendin erbij en vraag je eens of zij hem kan uithoren? En je kan toch ook gewoon een gezellig gesprek hebben en wat aanhankelijker worden. Probeer hem anders gewoon te versieren dan weet je het zo.
Als hij hapt kun je altijd nog zeggen dat je meer gevoelens hebt gekregen.
ja, zij is het die mee gaat. We gaan naar het huisje van mijn ouders, dus moet ik wel zeggen dat ik daar thuis ben. naar't schijnt gemakkelijker om een thuismatch te winnen hequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee is
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ja, zij is het die mee gaat. We gaan naar het huisje van mijn ouders, dus moet ik wel zeggen dat ik daar thuis ben. naar't schijnt gemakkelijker om een thuismatch te winnen he
als...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef Xennia het volgende:
Ik bedoel meer dat ze geen moment alleen zullen zijn wanneer je met zijn 3-en op vakantie gaat en daarnaast inderdaad dat de gezamenlijke vriendin hun niet alleen zal laten als zij ook in hem geinteresseerd is
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaar
of wil jij alleen bepaalde dingen horen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaarEn dan wel in de kamer naast je...
Ik denk eerder omdat het ook een optie is om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef jewelsophie het volgende:
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?
Hoezo is die andere vrouw nu weer een bimbo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Waarom heb je het zowiezo toegelaten dat die bimbo meegaat?
mwoa.. het kan best een goede vriendin zijn.. moet op zich best kunnen.. maar ik vraag me dus (nogmaals) af.. wat voor soort vriendin het is van hem?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
het is toch dan godver jouw huis. laat ze dan maar lekker ergens anders heen gaan.
Zij ziet hem toch ook zitten en is dus een concurrente als ik het zo lees.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo is die andere vrouw nu weer een bimbo?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zij ziet hem toch ook zitten en is dus een concurrente als ik het zo lees.
en ik neem het op voor TS dus is die andere vrouw een bimbo
Goed teken dit dat hij liever (stiekem) met jou ergens zit dan met haar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef jewelsophie het volgende:
Die vriendin zal hij niets mee beginnen. Maar denk wel dat zij het zou willen. Ze zegt wel niets te voelen voor hem, maar ze is iig geen steun. Ze wil overal mee naartoe. Zodanig erg dat ik (en hij ook) moeten liegen om eens met elkaar te kunnen praten
je hebt dus nog een plaatsje over wil je zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:
Die vriendin is helemaal geen bimbo. Kom er super goed mee overeen. Enkel dat ene punt is beetje moeilijk. Ze gaat dus mee omdat we eerst met 4 zouden zijn. Nog een andere vriendin van mij. Die haakte vorige week af. Daarmee... Maar neen, het is geen bimbo
jaaaaajajajaja lekker aan het jatten he ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zal ik meegaan en die vriendin versieren![]()
Dat is nu nog eens een goed voorstel...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zal ik meegaan en die vriendin versieren![]()
ja, jij was idd eerst. Moest er iemand meemogen ben jij de eerste he....quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef spinnertje het volgende:
[..]
jaaaaajajajaja lekker aan het jatten he ?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ja, jij was idd eerst. Moest er iemand meemogen ben jij de eerste he....
Wablief?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef Viper_74 het volgende:
Waar blijven de mooie lemmings jongens
"2 Weken neuken op vakantie met 2 sletjes"
LOLquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee kijken hoe die vriendin eruit ziet anders mag jij ze hebben
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef spinnertje het volgende:
ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn
iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee kijken hoe die vriendin eruit ziet anders mag jij ze hebben
edit;quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
weet niet hoe ik dat moet doen... anders stuurde ik wel eens een foto van ons drietjes
Als je hem doormailt pleur ik hem wel onlinequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
weet niet hoe ik dat moet doen... anders stuurde ik wel eens een foto van ons drietjes
Owkee, maar wat wordt nu het plan van aanpak?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
mail maar naar Sc0rPi0n [AT] Fok . nl
ik heb beroepsgeheim hier op fok
stalk je vriendin helemaal kapot
No shit Sherlockquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:09 schreef thaleia het volgende:
TS is al tijden gek op hem maar komt niet verder dan vage hints
TS zou, voor zover ik het nu kan beoordelen, rustig in 1 huis gaan wonen met man waar ze gevoelens voor heeft, zonder hem duidelijk in te lichten over eea
Het lijkt erop dat zowel TS als man dat andere meisje liever niet mee hebben, en man komt met voorstellen om de aanwezigheid van die derde dame wat te 'omzeilen'
Het wordt hoog tijd dat IEMAND eens z'n bek opentrekt daar
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef jewelsophie het volgende:
ik denk dat ik het eens ter sprake zal brengen na
V A N A V O N D
onze reis. Als er dan niets is gebeurd was ik toch al van plan het lot een handje te helpen. Ideaal om het daarvoor te 'moeten' zeggen he. Als we na dat gesprekje iets hebben kunnen we nog effe wachten en dan echt gaan samenwonen. Is dat niet het geval zal ik eerst verder zien
Hey, ik ben daarmee in elk geval al 'n stap verder dan TS he!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:11 schreef Viper_74 het volgende:
No shit Sherlock
And you figured that all out by yourself, omfg you rule can I touch you
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hey, ik ben daarmee in elk geval al 'n stap verder dan TS he!
Uitstellen van het onuitstelbarequote:
quote:
Ts heeft inmiddels wel al laten zien dat ze in dat uitstellen een kei is, dus dit scenario zou best een werkelijkheid kunnen worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:16 schreef Viper_74 het volgende:
Uitstellen van het onuitstelbare
Nu zegt ze na de vakantie. Na de vakantie hebben ze het met ze 3en zo gezellig gehad, dat wil ze niet verpesten, of het was juist klote want hij heeft 5 wijven aan de haak geslagen en elke dag compleet lopen uitwonen
bedenk eens wat de stemming zou kunnen zijn als ze het voor de vakantie zou zeggen.. nou .. dan kies ik ff voor mezelf en pak ik eerst ff 14 dgn heerlijke zon, zee en strand..quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:16 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Uitstellen van het onuitstelbare
Nu zegt ze na de vakantie. Na de vakantie hebben ze het met ze 3en zo gezellig gehad, dat wil ze niet verpesten, of het was juist klote want hij heeft 5 wijven aan de haak geslagen en elke dag compleet lopen uitwonen
ken haar achtergrond verder niet, maar als ik jullie zo lees.. ja.. wellicht.. hoop het niet.. TS is gewoon onzeker en heeft miss wat gebrek aan zelfvertrouwen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ts heeft inmiddels wel al laten zien dat ze in dat uitstellen een kei is, dus dit scenario zou best een werkelijkheid kunnen worden.
die foto ben ik nog wel benieuwd naar.. dus die zien we nog wel verschijnen? daarna vechten we het wel uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik ben off ik ga zo lekker chinees halen denk ik
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ts heeft inmiddels wel al laten zien dat ze in dat uitstellen een kei is, dus dit scenario zou best een werkelijkheid kunnen worden.
En met betere acteursquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:20 schreef Grumpey het volgende:
toch worden de topics van jewel wel steeds leuker om te volgen, het is net een soap op tv, maar dan live!
Je verhongert maar lekker, eerst foto dan etenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik ben off ik ga zo lekker chinees halen denk ik
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef Copycat het volgende:
Nu dan maar weer on topic en off Talpasoap.
Ik vond het eerste toch erg opbeurendquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Roquefort het volgende:
Jewelsophie, je bent hopeloos!
Je vermogen om niet te zeggen wat zwaar op je hart ligt zal je nog vaak gaan opbreken in je verdere leven. Ik ben er weers til van, het zoveelste juweeltje van een topic.
MORGEN IS HET TE LAAT LIEVE SCHAT, KAP NOU MET DIE ONZINEXCUSES VAN JE.
Iets nieuws heb ik helaas niet toe te voegen aan het topic.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef I_dunno het volgende:
Wees niet bang, die kerel valt niet op je, dus geniet van je vakantie.
Hij valt ook niet op je vriendin, dus ook daar hoef je je niet druk om te maken....
Wil wel een foto van jullie gezicht zien als hij zijn nieuwe vriend aan jullie komt voorstellen....
1. Ze komt hier zelf voor adviesquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef mymoodfentje het volgende:
wat zitten jullie nu met ze alle die ileve meid jewelsophie te bashen
Regular Einsteinquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef Grumpey het volgende:
dat ze niet meer reageert kan komen omdat ze offline is, niet zo heel raar.
Jemig, als je straks belachelijk gemaakt wil worden op heel fok, moet je dat inderdaad doen. Zullen die twee anderen ook leuk vinden, hun foto op het internet en afgezeken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef jewelsophie het volgende:
Probeerde net de fotootjes door te sturen (al snap ik niet goed wat ons uiterlijk hiermee te maken heeft, maar goed) Ik kreeg een failure mail terug...
Ach kom op. Denk je dat we met zijn allen 1 hersencel delen? Natuurlijk wordt de connectie met je andere topics binnen no-time én terecht gelegd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef jewelsophie het volgende:
Was niet de bedoeling om het over hem te hebben. Gewoon een vraagje, die weeral verkeerd wordt beantwoord
misschien een grote hersencelquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach kom op. Denk je dat we met zijn allen 1 hersencel delen? Natuurlijk wordt de connectie met je andere topics binnen no-time én terecht gelegd.
oh ja kan me nog een topic herinneren over een eerste kado waarin jij je met je -eigen-ontwerp juwelen aankwam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef jewelsophie het volgende:
ik ben juwelenontwerpster. Heb sinds 1 jaar mijn eigen winkel
Of gewoon er voor kiezen sommige dingen gewoon voor jezelf te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed. je mag hem ook mailen naar mijn msn adres.
nee delenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gewoon er voor kiezen sommige dingen gewoon voor jezelf te houden.
![]()
Inderdaad, dit gaat nergens over. Men wil gewoon weten of TS een lekker ding is. Niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gewoon er voor kiezen sommige dingen gewoon voor jezelf te houden.
![]()
Het punt was om te zien of die vriendin een bedreiging is want daar ging het toen om.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat nergens over. Men wil gewoon weten of TS een lekker ding is. Niets meer, niets minder.
Beetje jammer.
Dat klinkt als mn broertje. Die heeft een huis gekocht samen met zn ex.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Litso het volgende:
Hmm, het is wel lastig dat je gevoelens voor hem hebt inderdaad. Dat kan best wel zorgen dat de verwachtingen van beide kanten behoorlijk gaan verschillen, en jullie onenigheid over van alles en nog wat krijgen.
Ik woon zelf samen met een ex van me, we hebben elkaar een hele tijd niet gesproken toen het uit was en later zijn we toevallig weer bij elkaar in de klas geraakt, en hebben we besloten samen ergens te wonen omdat dat toevallig zo uitkwam en goedkoop was voor ons allebei.
Het scheelt dat we gewoon absoluut geen gevoelens meer voor elkaar hebben, we zijn gewoon huisgenoten en we kunnen op normaal niveau dingen met elkaar bespreken, maar maar dan dat is er ook niet.
Het is dus best te doen, maar nogmaals het kan best link zijn als de een meer gevoelens heeft dan de ander denk ik.
Je meent hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef jewelsophie het volgende:
We wonen nog niet samen... zou pas voor December zijn ofzo... en ik zou idd het een en ander vastleggen op papier. Nu eerst nog es nadenken of het wel zo'n verstandige beslissing is. Denk dat mijn gevoelens enkel zouden escaleren
Ik vroeg het eik aan Litso, maargoedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef jewelsophie het volgende:
We wonen nog niet samen... zou pas voor December zijn ofzo... en ik zou idd het een en ander vastleggen op papier. Nu eerst nog es nadenken of het wel zo'n verstandige beslissing is. Denk dat mijn gevoelens enkel zouden escaleren
Neeneen, natuurlijk niet... Daarom moet ik eerst met mezelf in het reine komen ivm die gevoelens voordat ik er verder aan ga denken om effectief bij hem in te trekken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je meent hetGevoelens leg je niet vast op papier he meid
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
oh ja kan me nog een topic herinneren over een eerste kado waarin jij je met je -eigen-ontwerp juwelen aankwam.
Maar goed. je mag hem ook mailen naar mijn msn adres.
@Viper Zie net je mail![]()
![]()
![]()
Ik had gisteren andere bezighedenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef Viper_74 het volgende:
[..]En dat zie je nu pas, jesus man lekkere bereikbaar ben jij. Zal je nog eens mailen
Als er na de vakantie nog niet is geneukt, dan moet ie je niet. Simpel. Als hij je wil, dan zal dat tijdens de vakantie gebeuren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef jewelsophie het volgende:
ik denk dat ik het eens ter sprake zal brengen na onze reis. Als er dan niets is gebeurd was ik toch al van plan het lot een handje te helpen. Ideaal om het daarvoor te 'moeten' zeggen he. Als we na dat gesprekje iets hebben kunnen we nog effe wachten en dan echt gaan samenwonen. Is dat niet het geval zal ik eerst verder zien
Daar krijg ìk nou een slappe plasser van.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Hi jewelsophie......
Hij zit wel erg diep in je hartje ingesloten he....hoop voor je dat hij ook ooit het lichtje ziet dat jij bij je draagt voor hem.
ik word daar warm van vanbinnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar krijg ìk nou een slappe plasser van.
Nochthans de jongen waar ik het over heb knuffelt wel graag. En is wel lief. Begrijp wel dat hij liever geile dingen hoort maar hij is echt een lieverdjequote:
Nogmaals: Als hij je tijdens de vakantie niet versiert, niets doet en niets laat blijken, dan moet ie je niet. Echt niet. Denk nou niet dat hij dan gewoon wat verlegen is ofzo. Dat is niet zo. Als ie wat wil, dan gebeurt het. Trek daar je conclusies gewoon uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef jewelsophie het volgende:
Tuurlijk wil ik zelf ook zekerheid, maar er is ook een grote kans dat ik zekerheid krijg dat het nooit wat wordt he!!! En dan zal het waarschijnlijk moeilijk zijn om nog gezellig 2 weken op vakantie te gaan. ik vertel het wel na Sardinia. Dan ga ik gewoon es met hem spreken over het samenwonen en waarom ik twijfel. Ik weet dat ik al veel gezegd heb er iets aan te doen. Maar deze keer sta ik er ook echt achter. Dus dan doe ik het wel.
Neen hoor, dat wil ik best geloven, maar moet ik dan alles aan hem overlaten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogmaals: Als hij je tijdens de vakantie niet versiert, niets doet en niets laat blijken, dan moet ie je niet. Echt niet. Denk nou niet dat hij dan gewoon wat verlegen is ofzo. Dat is niet zo. Als ie wat wil, dan gebeurt het. Trek daar je conclusies gewoon uit.
Maar ja, je leest toch gewoon wat je wil lezen en advies aannemen is je vreemd.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:07 schreef jewelsophie het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat jullie reacties mij deze keer echt tot nadenken hebben gezet
Toen ik dit topic startte was ik voor 95% zeker bij hem in te trekken. Nu bekijk ik het realistischer en ga niet met hem samenwonen voor het nodige gezegd is geweest. Eerst gaan we op vakantie en daarna volgt het praatje. Het zal nodig zijn, want ik kan niet blijven hopen dat er iets gebeurd zonder te weten wat hij voor me voelt he...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:34 schreef jewelsophie het volgende:
tja, heb mijn best gedaan hoor...
En zo belangrijk is het ook niet om mijn fotootje te zien he...
ssssssstquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef soylent het volgende:
Wij mannen zijn altijd zo heerlijk transparant
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:49 schreef jewelsophie het volgende:
Vind je? Vind nochthans dat jullie complex in elkaar zitten
computerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:53 schreef soylent het volgende:
En liefde. Sex en liefde.
Maar wat is liefde?
Dus dan maar sex.
En een mooie computer.
Nope, already checked with themquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:58 schreef soylent het volgende:
Heb je niet gewoon je MX record verneukt?
epia:~> host viper-server.com.
viper-server.com mail is handled by 0 mf.namesecure.com.
viper-server.com has address 84.245.39.167
Als die klopt dan is het misschien bij namesecure blijven hangen.
Dat weet ik toch niet schat, jij hebt de mail verstuurd niet ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef jewelsophie het volgende:
heb die fotootjes doorgestuurd hoor naar JewelSophie@viper-server.com, ja toch he
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef jewelsophie het volgende:
toch wel, 'k zeg het net
wie is wie bij de foto'squote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:16 schreef jewelsophie het volgende:
voila, done... hopelijk komen ze nu toe he...
Ja je had het er ook bijgezetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:21 schreef jewelsophie het volgende:
owkee, ik ben degene met het korte blonde kopje
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:34 schreef sadisticembrace het volgende:
Flinke eh. Dame.
Ondanks de overduidelijke prozac-look is het toch een stuk beter zou je denken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik hoop niet voor je dat die met dat lange haar op de eerste foto je concurrent is![]()
Daar ben ik niet in het minste bang voor!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Het duurt niet lang meer of die jongen op de derde foto is zo kaal als een biljartbal.![]()
Waaaat, dat pokdalige mensie met die wazige blik?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik hoop niet voor je dat die met dat lange haar op de eerste foto je concurrent is![]()
Dankje das lief... Veel mensen weten niet eens af van mijn onzekerheid. Voor de meeste van mijn vrienden en kennissen ben ik de sterke zelfstandige vrouw. Hier laat ik me eens gaan, dat is makkelijker als je elkaar niet kent..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Waaaat, dat pokdalige mensie met die wazige blik?![]()
![]()
Ik zou anytime anywhere voor die met het korte blonde haar gaan, het verbaast me buitengewoon dat daar het onzekere vogeltje Jewelsophie van het fokforum achter schuilgaat.
Babe!![]()
Nu snap ik helemaal al die onzekere pubertopics niet meer.![]()
Kan jij dat dan zo snel aflezen van een fotootje? Is gewoon een klassiek type, c'est toutquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:28 schreef sadisticembrace het volgende:
Ventje ziet er trouwens flink gay uit. Meer dat, dan bi als ik het van die foto moet afzien.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:28 schreef sadisticembrace het volgende:
Ventje ziet er trouwens flink gay uit. Meer dat, dan bi als ik het van die foto moet afzien.
Topic is vrij dood gevallen na de foto'squote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Waaaat, dat pokdalige mensie met die wazige blik?![]()
![]()
Ik zou anytime anywhere voor die met het korte blonde haar gaan, het verbaast me buitengewoon dat daar het onzekere vogeltje Jewelsophie van het fokforum achter schuilgaat.
Babe!![]()
Nu snap ik helemaal al die onzekere pubertopics niet meer.![]()
Wel erg Belgisch.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Topic is vrij dood gevallen na de foto's
Tja moet toegeven, op de foto sta je er niet bij als kansloos figuur. Je haar zit leuk, je hebt een leuk koppie en tja.... de voorkant hè![]()
Maarja onzekerheid en verlegenheid kunnen je hoge barrieres opwerpen. En veelal weten we het goed te verbergen voor onze omgeving
Ja, want mannen zijn nooit onzeker, weten altijd precies wat ze willen / wat ze moeten doen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogmaals: Als hij je tijdens de vakantie niet versiert, niets doet en niets laat blijken, dan moet ie je niet. Echt niet. Denk nou niet dat hij dan gewoon wat verlegen is ofzo. Dat is niet zo. Als ie wat wil, dan gebeurt het.
Gewoon wat sexy shit aantrekken met decoreté (bij jouw niet zo moeilijkquote:Op zondag 30 juli 2006 13:53 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, allemaal heel leuke reacties hoor. Weet idd ook wel dat ik er niet echt verlegen en onzeker uitzie, maarja... wat doe je eraan he? 't Is misschien raar maar ik denk wel dat het goed komt tussen hem en mij. Steeds meer is hij degene die me knuffelt en kust (zeker als hij naar huis vertrekt) Steeds meer doen we dingen met z'n tweetjes.... Ik weet zeker dat hij me heel graag ziet, het enige wat ik niet weet is of hij me ook aantrekkelijk vindt, of hij me wel een beetje sexy vindt.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Xtinction het volgende:
Ik dacht hetzelfde als de rest hier: 1: wtf is dat haar, die ziet er helemaal niet zo onzeker uit
en 2: die gast is ws homo
(PS: ik heb het niet vaak fout op dat gebied, net als Sembrace)
We zitten te wachten met smart in KLBquote:Op maandag 31 juli 2006 13:14 schreef klossie het volgende:
succes jewelsophie, durf het, je kan het en je zal trots zijn op jezelf!
Klopt als een bus.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, want mannen zijn nooit onzeker, weten altijd precies wat ze willen / wat ze moeten doen..
wel of geen homo: lijkt me sowieso wel handig als ze iets zegt he...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef Roeni3 het volgende:
Even terugkomend op het idee dat hij misschien homo is: het zou zijn 'knuffeligheid' kunnen verklaren.
Daar heb ik dan ook niets over gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:35 schreef klossie het volgende:
[..]
wel of geen homo: lijkt me sowieso wel handig als ze iets zegt he...
Foto 3 tijdelijk verwijderd. Ik zie geen reden om foto1 en foto2 offline te halen. Zonder verdere toelichting van de TS iig.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:24 schreef Grumpey het volgende:
daarnaast zou ik even de fotos weer offline halen viper, als hij ontdekt dat er fotos van hem online staan dan kan jewelsophie het in veel gevallen ook wel vergeten...niet iedereen vind dat fijn vermoed ik![]()
maar de vraag van klossie is inderdaad een goede vraag, weten mensen uit je omgeving het?
Uuhm, heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:01 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ja hoor...al huil ik niet gemakkelijk, soms wou ik dat ik het meer kon omdat het zo kan opluchten. Iedere dag dat ik mijn Ewoud niet zie, mis ik hem...
je bent net te laat, fotos van mensen die daar zelf niks vanaf weten kunnen niet eeuwig zichtbaar blijven hequote:Op maandag 31 juli 2006 14:25 schreef Neverending het volgende:
TVP,scaamteloos..hihihi
Leuke foto's hoor, ook lef zo in het openbaar op Fok..!
Alleen foto van je qanna-be-lover doet het niet meer...jammer...!
Topicstarter heeft meer dan 1 persoonlijkheidquote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef Roeni3 het volgende:
Uit: mis jij iemand...
[..]
Uuhm, heb ik iets gemist? Heeft TS zichzelf blootgegeven aan haar vriend en zijn ze nu fijn saampjes...?
Fair enough.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef jewelsophie het volgende:
en in reactie op "mis je iemand" Ik mis hem nu ook... Daarvoor moet je geen relatie hebben toch...
en zijn vrienden, hoe denken die erover?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef jewelsophie het volgende:
In reactie op of iemand van de situatie afweet? tja... Velen denken het te weten. De ene denkt dat ik verliefd ben op hem, de andere dat hij verliefd is op mij en sommigen denken dat het van twee kanten komt... Er ontstaan dan ook plagerijtjes rond dit thema...
Maar neen, bijna niemand weet het echt... slechts 1 vriendin weet hoe alles in elkaar zit.
Donequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef jewelsophie het volgende:
Jah, weekend zit erop voor mij (daarom dus geen reactie he) Zou je willen de andere fotootjes ook weghalen aub? Je weet nu hoe ik eruit zie...
en in reactie op "mis je iemand" Ik mis hem nu ook... Daarvoor moet je geen relatie hebben toch...
De kansloze love trianglequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef jewelsophie het volgende:
Merci om de fotootjes weg te nemen... En zijn vrienden denken er net zo over als de mijne (zitten ook beetje in zelfde vriendenkring) Zelfs onze ouders denken er zo over... Maar niemand weet iets... kan ook niet, want wij weten zelfs niet hoe het zit van elkaar...
Ja, idd... heb al es zoiets meegemaakt... Hij heeft mij toen toch maar aangesproken en toen kregen we iets. Iedereen idd van " eindelijk... wist al lang dat jullie iets meer waren dan vrienden..." Tja, is ook niet echt hun taak om te zorgen dat ik een relatie heb he... Zal dat wel zelf doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:44 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
De kansloze love triangle
Iedereen weet het, niemand trekt z'n bek erover open, en als je niet oppast gebeurd er niks en hebben jullie straks allebij een andere relatie.
En mocht er nou iets gebeuren staat iedereen er als eerste bij, ja Ik had al het gevoel dat, ik dacht al dat, ik wist wel dat jullie elkaar leuk vondenvrienden
We zitten al op 258 259 posts, dus denk dat het handiger is als deze gewoon volloopt en Sophie tzt haar vakantieverhaal in een nieuw topic postquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:23 schreef Viper_74 het volgende:
Je kan dan een mod mailen om te vragen of deze weer open kan, of een linkje naar dit topic
Zal ik anders jou horens eens grijpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zitten al op 258 259 posts, dus denk dat het handiger is als deze gewoon volloopt en Sophie tzt haar vakantieverhaal in een nieuw topic post.
Ik hoop dat ze eindelijk de koe eens bij de horens durft te grijpen, maar heb er een hard hoofd in ...
Leuk hoor... Hoop dat jullie allemaal ongelijk hebben. Denk wel dat hij bi is maar zeker geen homo. Soit, ik laat nu idd dit deel vollopen en laat jullie iets weten na mijn reis met hem naar Sardinia. Ben terug de 25ste....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef Viper_74 het volgende:
Of we starten een poll, help Sophie aan een non-gay vriend
F5 doet denk ik wonderen, aangezien ze bij mij al weg zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:39 schreef jewelsophie het volgende:
Wil je wel eens die foto's van het net halen zoals ik al vroeg aub? Dankuwel
aii...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef jewelsophie het volgende:
Denk dat er een vervroegd einde zal komen aan't verhaaltje... Ewoud had een tweetal weken geleden een meisje leren kennen op een feestje... Hij vertelde dat hij wel ergens interesse had in haar, maar ik nam het niet serieus. Nu zitten we gisteren na 't werk nog samen iets te drinken en krijgt hij een smsje, van haar! En hij was wel blij ermee geloof ik... Dus, ik denk niet dat hij geïntreseerd is in mij... anders zou hij niet vertellen van wie dat smsje komt, toch? Damned... Wil niet dat hij iemand anders leuk vindt, en zeker al niet leuker dan hij mij vindt!!!!
Denk toch niet dat ik een vriendschap wil op het spel zetten voor iets waar ik zeker van ben dat het niet zal lukken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
aii...
![]()
als je nog iets wil overigens, kan je het beter nu dan nog proberen voordat die relatie echt wat wordt natuurlijk!
Als je er dan klaarblijkelijk zeker van bent dat het niets kan worden met die gozer, moet dit topic worden omgegooid naar een 'Hoe kom ik over hem heen?'-topic. Oftewel: als jij zeker bent dat 'het niet zal lukken', dan moet je het allemaal nu ook echt afsluiten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Denk toch niet dat ik een vriendschap wil op het spel zetten voor iets waar ik zeker van ben dat het niet zal lukken!
Je bent dus toch niet zo zeker dat 'het wel niet zal lukken'?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:54 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, vanavond moet ik met hem naar een huisje gaan kijken, zal eens vissen hoe zijn gevoelenes nu zitten voor dat meisje... morgen zie ik hem ook weer en volgende week vertrekken we voor 14 op reis samen... Ga zelfs geen tijd hebben om alles goed te beseffen... Geen tijd om eens goed te huilen, en helemaal al geen tijd om er over te geraken voor de reis
tsja maar aan de andere kant: als de verliefdheid zo erg is (en dat is ie toch?) dan is het toch niet een "eerlijke vriendschap"? in een vriendschap moet je zoiets wel kunnen zeggen, je denkt toch zeker niet dat je met 1 zo'n zin je vriendschap verpest?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Denk toch niet dat ik een vriendschap wil op het spel zetten voor iets waar ik zeker van ben dat het niet zal lukken!
Volgens mij is de TS een beetje masochistisch. Straks wonen ze samen, krijgt die vriend een vriendin en wordt de TS iedere dag met haar neus op de feiten gedrukt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:00 schreef Mordreth het volgende:
Maar hoe lijkt het je nu nog om samen te wonen met die vriend dan? Ik denk dat het idee dat hij straks een relatie heeft je toch wel voldoende afschrikt?
Trouwens, die foto's zijn al offline en mijn opmerking over dat gay zijn was ironisch bedoeld, ik vond de wijze waarop je reageerde ietswat kattig en niet geheel toepasselijk maar ok.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:12 schreef jewelsophie het volgende:
maar dat zal allemaal dus wel vriendschappelijk geweest zijn
Maar als je het daar niet meer over gaat hebben.. waarom wacht je dan tot na de vakantie? Nu laat je hem naar een huis zoeken terwijl het over een aantal weken misschien helemaal niet meer door gaat? Ik vind wel dat je eerlijk tegenover hem moet zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:12 schreef jewelsophie het volgende:
luister, hij heeft nog geen relatie, en dat huis is ook nog niet aangekocht... eerst gaan we op vakantie en dan gaan we praten zoals ik al eerder zei. Misschien zal ik niet praten over een toekomstige relatie met hem, maar eerder over hoe hij dat samenwonen ziet als niet-koppel. Zal hem ronduit vragen waarom hij met mij zou willen samenwonen. Ik zal nog superveel moeten nadenken. Ik ben nog steeds verliefd op hem, maar als het niet zo hoort te zijn, dan raak ik er wel over op een dag. Wil echt dat hij gelukkig is, liever met mij maar met iemand anders, maar ja... zijn geluk is voor mij heel belangrijk, dus zal ik hem steunen in welk pad hij dan ook kiest.
Heb onlangs nog een smsje gehad van hem om mij te bedanken voor alles wat ik voor hem doe, hij zei me dat ik enorm veel voor hem beteken enzo... maar dat zal allemaal dus wel vriendschappelijk geweest zijn
Was echt niet mijn bedoeling om kattig tegen je te doen... Misschien had ik mijn vraag idd anders kunnen formuleren. Sorry daarvoor. Over dat homo zijn... ben ik gewoon beu!! Mocht het zo zijn ben ik waarschijnlijk toch de eerste om het te weten. (of toch 1 van de eerste)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:24 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Trouwens, die foto's zijn al offline en mijn opmerking over dat gay zijn was ironisch bedoeld, ik vond de wijze waarop je reageerde ietswat kattig en niet geheel toepasselijk maar ok.
Mannen geven geen hints maar ik krijg toch echt wel de indruk dat hij je ziet als goede vriendin. Je zit al dik en dwars in de friends-zone. En da's vrij balen als je hem echt leuk vindt, aangezien je nu wel gezellig dingen met hem doet, maar niet de vriendin dingen, dus geen innig geknuffel, sex of echt intieme dingen, bummer
Of het is een eikel en wil de TS aan het lijntje houden. Hij geilt gewoon op de aandacht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:36 schreef Kindervriend het volgende:
Mens! Die vent vind je écht wel leuk hoor! Na zo'n opmerking naar jou knipogen... Zeg nou gewoon eens tegen 'm wat je wil!![]()
quote:
Ik denk niet dat mannen, tenzij homo, een friendszone kennen. Ik denk eerder dat Ewoud (quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:24 schreef Viper_74 het volgende:
Mannen geven geen hints maar ik krijg toch echt wel de indruk dat hij je ziet als goede vriendin. Je zit al dik en dwars in de friends-zone. En da's vrij balen als je hem echt leuk vindt, aangezien je nu wel gezellig dingen met hem doet, maar niet de vriendin dingen, dus geen innig geknuffel, sex of echt intieme dingen, bummer
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mannen, tenzij homo, een friendszone kennen. Ik denk eerder dat Ewoud () denkt dat Sophie niets met hem wil, omdat zij al te lang gewacht heeft, en nog steeds doet.
volgens mij volgens mij volgens mij. Je denkt teveel. Echt.. lees je eigen topic eens terug. Zie je dit goed gaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:50 schreef jewelsophie het volgende:
Moest hij duidelijker zijn zou ik wel iets ondernemen. Maar nu twijfel ik aan alles dat ik ooit voor hint nam. volgens mij heeft Viper gelijk en ziet mij als gewone vriendin![]()
En dit gaat nog steeds over dezelfde gast als waar je al ettelijke topics over geopend hebt. Ik snap je niet zo goed. Ik vind je bijna op die andere dramaqueen, Vivi gaan lijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef jewelsophie het volgende:
Tuurlijk denk ik te veel na, heb ik altijd gedaan... Wat ik hier doe is dan ook luidop denken he
ik opende een topic over samenwonen... Die jongen speelt idd een rol in het verhaal... Als je het echt zo irritant vindt om nog een topic hierover te lezen... Lees het dan niet, en het zaakje is opgelost voor jouquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dit gaat nog steeds over dezelfde gast als waar je al ettelijke topics over geopend hebt. Ik snap je niet zo goed. Ik vind je bijna op die andere dramaqueen, Vivi gaan lijkenHet enige wat je kunt doen is het zeggen tegen hem, of niet. Jij doet dat niet en begint hier vervolgens topics te openen over advies, en alle advies dat je krijgt daar doe je niets mee. Open dan ook geen topic
![]()
Dat had ik wel door dat het over samenwonen ging. Maar iemand heeft al direct in het begin opgemerkt dat dit topic dezelfde kant uit zou gaan als de rest van je topics, en voila, dat doet het ook. Het gaat dus eigenlijk gewoon over die jongen, alleen dan vermomd als samenwoontopic.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ik opende een topic over samenwonen... Die jongen speelt idd een rol in het verhaal... Als je het echt zo irritant vindt om nog een topic hierover te lezen... Lees het dan niet, en het zaakje is opgelost voor jou
Nou, als je echt met hem praat, dan lijkt me dat goed. Maar ik heb ergens het vermoeden dat er na die vakantie wel weer wat is waarom je het uitstelt, en daarna weer....Ik lees, omdat ik benieuwd ben of je het nou eindelijk gaat doen, maar alles wat ik al topics lang tegen kom is hetzelfde oude gedraai. Er zijn mensen die dit al lang eerder tegen je gezegd hebben hoor, ik vertel je dus echt niets nieuws tochquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:19 schreef jewelsophie het volgende:
Jezus... Voor de zoveelste keer ... ik praat met hem na de reis. Ik wil die reis echt niet verpesten hoor, niet voor mij , niet voor hem en ook niet voor die vriendin. Ik zie wel hoe het loopt op reis en dan weet ik wel welke onderwerpen ik moet aansnijden en welke niet. Wat moet ik zeggen... Ik doe het heus wel hoor... en ja, weet dat jullie allemaal vinden dat ik erover moet praten, dat is dan ook waarom ik dat zal doen! Ik zou dat anders nooit doen, goed? en zoals ik al zei: Niemand verplicht je dit te lezen, toch?
Dat was ik!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat had ik wel door dat het over samenwonen ging. Maar iemand heeft al direct in het begin opgemerkt dat dit topic dezelfde kant uit zou gaan als de rest van je topics, en voila, dat doet het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |