Ja, want mannen zijn nooit onzeker, weten altijd precies wat ze willen / wat ze moeten doen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogmaals: Als hij je tijdens de vakantie niet versiert, niets doet en niets laat blijken, dan moet ie je niet. Echt niet. Denk nou niet dat hij dan gewoon wat verlegen is ofzo. Dat is niet zo. Als ie wat wil, dan gebeurt het.
Gewoon wat sexy shit aantrekken met decoreté (bij jouw niet zo moeilijkquote:Op zondag 30 juli 2006 13:53 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, allemaal heel leuke reacties hoor. Weet idd ook wel dat ik er niet echt verlegen en onzeker uitzie, maarja... wat doe je eraan he? 't Is misschien raar maar ik denk wel dat het goed komt tussen hem en mij. Steeds meer is hij degene die me knuffelt en kust (zeker als hij naar huis vertrekt) Steeds meer doen we dingen met z'n tweetjes.... Ik weet zeker dat hij me heel graag ziet, het enige wat ik niet weet is of hij me ook aantrekkelijk vindt, of hij me wel een beetje sexy vindt.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Xtinction het volgende:
Ik dacht hetzelfde als de rest hier: 1: wtf is dat haar, die ziet er helemaal niet zo onzeker uit
en 2: die gast is ws homo
(PS: ik heb het niet vaak fout op dat gebied, net als Sembrace)
We zitten te wachten met smart in KLBquote:Op maandag 31 juli 2006 13:14 schreef klossie het volgende:
succes jewelsophie, durf het, je kan het en je zal trots zijn op jezelf!
Klopt als een bus.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, want mannen zijn nooit onzeker, weten altijd precies wat ze willen / wat ze moeten doen..
wel of geen homo: lijkt me sowieso wel handig als ze iets zegt he...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef Roeni3 het volgende:
Even terugkomend op het idee dat hij misschien homo is: het zou zijn 'knuffeligheid' kunnen verklaren.
Daar heb ik dan ook niets over gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:35 schreef klossie het volgende:
[..]
wel of geen homo: lijkt me sowieso wel handig als ze iets zegt he...
Foto 3 tijdelijk verwijderd. Ik zie geen reden om foto1 en foto2 offline te halen. Zonder verdere toelichting van de TS iig.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:24 schreef Grumpey het volgende:
daarnaast zou ik even de fotos weer offline halen viper, als hij ontdekt dat er fotos van hem online staan dan kan jewelsophie het in veel gevallen ook wel vergeten...niet iedereen vind dat fijn vermoed ik![]()
maar de vraag van klossie is inderdaad een goede vraag, weten mensen uit je omgeving het?
Uuhm, heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:01 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ja hoor...al huil ik niet gemakkelijk, soms wou ik dat ik het meer kon omdat het zo kan opluchten. Iedere dag dat ik mijn Ewoud niet zie, mis ik hem...
je bent net te laat, fotos van mensen die daar zelf niks vanaf weten kunnen niet eeuwig zichtbaar blijven hequote:Op maandag 31 juli 2006 14:25 schreef Neverending het volgende:
TVP,scaamteloos..hihihi
Leuke foto's hoor, ook lef zo in het openbaar op Fok..!
Alleen foto van je qanna-be-lover doet het niet meer...jammer...!
Topicstarter heeft meer dan 1 persoonlijkheidquote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef Roeni3 het volgende:
Uit: mis jij iemand...
[..]
Uuhm, heb ik iets gemist? Heeft TS zichzelf blootgegeven aan haar vriend en zijn ze nu fijn saampjes...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |