oh ja kan me nog een topic herinneren over een eerste kado waarin jij je met je -eigen-ontwerp juwelen aankwam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef jewelsophie het volgende:
ik ben juwelenontwerpster. Heb sinds 1 jaar mijn eigen winkel
Of gewoon er voor kiezen sommige dingen gewoon voor jezelf te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed. je mag hem ook mailen naar mijn msn adres.
nee delenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gewoon er voor kiezen sommige dingen gewoon voor jezelf te houden.
![]()
Inderdaad, dit gaat nergens over. Men wil gewoon weten of TS een lekker ding is. Niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gewoon er voor kiezen sommige dingen gewoon voor jezelf te houden.
![]()
Het punt was om te zien of die vriendin een bedreiging is want daar ging het toen om.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat nergens over. Men wil gewoon weten of TS een lekker ding is. Niets meer, niets minder.
Beetje jammer.
Dat klinkt als mn broertje. Die heeft een huis gekocht samen met zn ex.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Litso het volgende:
Hmm, het is wel lastig dat je gevoelens voor hem hebt inderdaad. Dat kan best wel zorgen dat de verwachtingen van beide kanten behoorlijk gaan verschillen, en jullie onenigheid over van alles en nog wat krijgen.
Ik woon zelf samen met een ex van me, we hebben elkaar een hele tijd niet gesproken toen het uit was en later zijn we toevallig weer bij elkaar in de klas geraakt, en hebben we besloten samen ergens te wonen omdat dat toevallig zo uitkwam en goedkoop was voor ons allebei.
Het scheelt dat we gewoon absoluut geen gevoelens meer voor elkaar hebben, we zijn gewoon huisgenoten en we kunnen op normaal niveau dingen met elkaar bespreken, maar maar dan dat is er ook niet.
Het is dus best te doen, maar nogmaals het kan best link zijn als de een meer gevoelens heeft dan de ander denk ik.
Je meent hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef jewelsophie het volgende:
We wonen nog niet samen... zou pas voor December zijn ofzo... en ik zou idd het een en ander vastleggen op papier. Nu eerst nog es nadenken of het wel zo'n verstandige beslissing is. Denk dat mijn gevoelens enkel zouden escaleren
Ik vroeg het eik aan Litso, maargoedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef jewelsophie het volgende:
We wonen nog niet samen... zou pas voor December zijn ofzo... en ik zou idd het een en ander vastleggen op papier. Nu eerst nog es nadenken of het wel zo'n verstandige beslissing is. Denk dat mijn gevoelens enkel zouden escaleren
Neeneen, natuurlijk niet... Daarom moet ik eerst met mezelf in het reine komen ivm die gevoelens voordat ik er verder aan ga denken om effectief bij hem in te trekken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je meent hetGevoelens leg je niet vast op papier he meid
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
oh ja kan me nog een topic herinneren over een eerste kado waarin jij je met je -eigen-ontwerp juwelen aankwam.
Maar goed. je mag hem ook mailen naar mijn msn adres.
@Viper Zie net je mail![]()
![]()
![]()
Ik had gisteren andere bezighedenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef Viper_74 het volgende:
[..]En dat zie je nu pas, jesus man lekkere bereikbaar ben jij. Zal je nog eens mailen
Als er na de vakantie nog niet is geneukt, dan moet ie je niet. Simpel. Als hij je wil, dan zal dat tijdens de vakantie gebeuren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef jewelsophie het volgende:
ik denk dat ik het eens ter sprake zal brengen na onze reis. Als er dan niets is gebeurd was ik toch al van plan het lot een handje te helpen. Ideaal om het daarvoor te 'moeten' zeggen he. Als we na dat gesprekje iets hebben kunnen we nog effe wachten en dan echt gaan samenwonen. Is dat niet het geval zal ik eerst verder zien
Daar krijg ìk nou een slappe plasser van.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Hi jewelsophie......
Hij zit wel erg diep in je hartje ingesloten he....hoop voor je dat hij ook ooit het lichtje ziet dat jij bij je draagt voor hem.
ik word daar warm van vanbinnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar krijg ìk nou een slappe plasser van.
Nochthans de jongen waar ik het over heb knuffelt wel graag. En is wel lief. Begrijp wel dat hij liever geile dingen hoort maar hij is echt een lieverdjequote:
Nogmaals: Als hij je tijdens de vakantie niet versiert, niets doet en niets laat blijken, dan moet ie je niet. Echt niet. Denk nou niet dat hij dan gewoon wat verlegen is ofzo. Dat is niet zo. Als ie wat wil, dan gebeurt het. Trek daar je conclusies gewoon uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef jewelsophie het volgende:
Tuurlijk wil ik zelf ook zekerheid, maar er is ook een grote kans dat ik zekerheid krijg dat het nooit wat wordt he!!! En dan zal het waarschijnlijk moeilijk zijn om nog gezellig 2 weken op vakantie te gaan. ik vertel het wel na Sardinia. Dan ga ik gewoon es met hem spreken over het samenwonen en waarom ik twijfel. Ik weet dat ik al veel gezegd heb er iets aan te doen. Maar deze keer sta ik er ook echt achter. Dus dan doe ik het wel.
Neen hoor, dat wil ik best geloven, maar moet ik dan alles aan hem overlaten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogmaals: Als hij je tijdens de vakantie niet versiert, niets doet en niets laat blijken, dan moet ie je niet. Echt niet. Denk nou niet dat hij dan gewoon wat verlegen is ofzo. Dat is niet zo. Als ie wat wil, dan gebeurt het. Trek daar je conclusies gewoon uit.
Maar ja, je leest toch gewoon wat je wil lezen en advies aannemen is je vreemd.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:07 schreef jewelsophie het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat jullie reacties mij deze keer echt tot nadenken hebben gezet
Toen ik dit topic startte was ik voor 95% zeker bij hem in te trekken. Nu bekijk ik het realistischer en ga niet met hem samenwonen voor het nodige gezegd is geweest. Eerst gaan we op vakantie en daarna volgt het praatje. Het zal nodig zijn, want ik kan niet blijven hopen dat er iets gebeurd zonder te weten wat hij voor me voelt he...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:34 schreef jewelsophie het volgende:
tja, heb mijn best gedaan hoor...
En zo belangrijk is het ook niet om mijn fotootje te zien he...
ssssssstquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef soylent het volgende:
Wij mannen zijn altijd zo heerlijk transparant
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:49 schreef jewelsophie het volgende:
Vind je? Vind nochthans dat jullie complex in elkaar zitten
computerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:53 schreef soylent het volgende:
En liefde. Sex en liefde.
Maar wat is liefde?
Dus dan maar sex.
En een mooie computer.
Nope, already checked with themquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:58 schreef soylent het volgende:
Heb je niet gewoon je MX record verneukt?
epia:~> host viper-server.com.
viper-server.com mail is handled by 0 mf.namesecure.com.
viper-server.com has address 84.245.39.167
Als die klopt dan is het misschien bij namesecure blijven hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |