Wat dacht je; laat ik een topic uit 2003 omhoog kicken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef Mizzle het volgende:
Als we heel eerlijk zijn, ja.
Als je kickt, kun je dan wat meer uitleg geven ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef Mizzle het volgende:
Als we heel eerlijk zijn, ja.
Heb weleens figuurlijk een arm om me heen gemist, tot huilens toe. Tegenwoordig nooit meer last van. En ik mis wel eens bepaalde vriendinnen, of een opa of oma, maar daar huil ik niet meer om.quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
mis jij iemand zo erg dat je ook soms huilend in bed ligt....
* Aai over je piekhaar doet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik weet al 11 jaar en 6 dagen niet wat ik mis.
Misschien is dat maar goed ook.
quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Ik mis wel iemand, maar ik lig er niet huilend van in bed. Dat is sowieso een zeldzaamheid bij mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
En met het einde van de relatie is ook gelijk die omgang stopgezet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef DarkManta het volgende:
ik mis de broer van een ex-vriendin van mij. Ik kon heel goed met `m overweg, en echt over alles met `m bespreken. Qua computergebied hadden we dezelfde intersesses enzo, jammer eigenlijk...
Jah, verwaterd eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En met het einde van de relatie is ook gelijk die omgang stopgezet?
ik mis mijn schatje verschrikkelijk maar lig niet te huilen in bedquote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Ja hoor...al huil ik niet gemakkelijk, soms wou ik dat ik het meer kon omdat het zo kan opluchten. Iedere dag dat ik mijn Ewoud niet zie, mis ik hem...quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Nee, dat gaat wel een beetje ver .quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |