Ik mis wel iemand, maar ik lig er niet huilend van in bed. Dat is sowieso een zeldzaamheid bij mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
mis jij iemand zo erg dat je ook soms huilend in bed ligt....
En met het einde van de relatie is ook gelijk die omgang stopgezet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef DarkManta het volgende:
ik mis de broer van een ex-vriendin van mij. Ik kon heel goed met `m overweg, en echt over alles met `m bespreken. Qua computergebied hadden we dezelfde intersesses enzo, jammer eigenlijk...
Jah, verwaterd eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En met het einde van de relatie is ook gelijk die omgang stopgezet?
ik mis mijn schatje verschrikkelijk maar lig niet te huilen in bedquote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Ja hoor...al huil ik niet gemakkelijk, soms wou ik dat ik het meer kon omdat het zo kan opluchten. Iedere dag dat ik mijn Ewoud niet zie, mis ik hem...quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Nee, dat gaat wel een beetje ver .quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
V'schrikkelijk, daar is mijn gemis waarschijnlijk niets bij...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Crux het volgende:
M'n zus die op het moment met kanker in het ziekenhuis ligt![]()
Even offtopic: Ik snap nooit dat mensen dat zeggen "Daar is mijn gemis waarschijnlijk niks bij," ik heb ook een vriendin die erg last heeft van haar ribben (vooral met hoesten, opstaan enzo). Daar had ze ook niks over tegen mij gezegd. Omdat ze dat maar zo'n klein probleem vond omdat m'n zus kanker heeft. Omdat iemand anders het net 'iets moeilijker heeft. Kun je het zelf ook nog wel moeilijk hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
V'schrikkelijk, daar is mijn gemis waarschijnlijk niets bij...
Jezus! Sterkte!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Crux het volgende:
M'n zus die op het moment met kanker in het ziekenhuis ligt![]()
Amen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:24 schreef Crux het volgende:
[..]
Even offtopic: Ik snap nooit dat mensen dat zeggen "Daar is mijn gemis waarschijnlijk niks bij," ik heb ook een vriendin die erg last heeft van haar ribben (vooral met hoesten, opstaan enzo). Daar had ze ook niks over tegen mij gezegd. Omdat ze dat maar zo'n klein probleem vond omdat m'n zus kanker heeft. Omdat iemand anders het net 'iets moeilijker heeft. Kun je het zelf ook nog wel moeilijk hebben
~ de pijn van een persoon verzacht de pijn van een ander niet
True, true, je bedoelt dat je het eigenlijk niet met elkaar mag vergelijken, je moet het zien als twee dingen naast elkaar...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:24 schreef Crux het volgende:
[..]
Even offtopic: Ik snap nooit dat mensen dat zeggen "Daar is mijn gemis waarschijnlijk niks bij," ik heb ook een vriendin die erg last heeft van haar ribben (vooral met hoesten, opstaan enzo). Daar had ze ook niks over tegen mij gezegd. Omdat ze dat maar zo'n klein probleem vond omdat m'n zus kanker heeft. Omdat iemand anders het net 'iets moeilijker heeft. Kun je het zelf ook nog wel moeilijk hebben
~ de pijn van een persoon verzacht de pijn van een ander niet
Je mist iemand die je niet kent, knap.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:29 schreef ki_ki het volgende:
ja
ik mis een kerel om lekker mee tegen elkaar aan te liggen
maar die komt er welooit 'es, zo op een dag
jah knap héquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:32 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Je mist iemand die je niet kent, knap.![]()
*leeft mee*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:02 schreef Ludger het volgende:
Oma, rond dit tijdstip overleed ze, precies 10 jaar terug..
Vervelend!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:25 schreef Pechvogel het volgende:
M'n vriendje. Helaas sinds 2 dagen ex-vriendje. Na 5 jaar.![]()
Same here...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef StElsewhere het volgende:
Mis me vriendin.
Had ik al gezegd dat ze zonder mij op vakantie is?
Same here.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Komakie het volgende:
Van sommige mensen vind ik het wel jammer dat ik ze weinig of niet meer zie, maar goed het is niet zo dat ik ze heel erg mis en dat ik daarom huilend in bed lig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |