[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 08-10-2003 10:18]
quote:Edit: dat was off topic ja
Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
mis jij iemand zo erg dat je ook soms huilend in bed ligt....
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 08-10-2003 10:21]
quote:een iets uitgebreide openingspost zou wel leuk zijn ja, en dat mis ik nu!!
quote:Jupp
Tja, het mag niet zo zijn blijkbaar
quote:Kan ik me helemaal in vinden
Op woensdag 8 oktober 2003 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
niet specifiek íemand, maar wel gewoon een meid weet je wel, gewoon zo'n warm lichaam om tegenaan te gaan liggen in bed snachts en zo![]()
Nou kun je dat met iedereen natuurlijk, maar ik bedoel in de zin van een vriendin heDus als ik zeg iemand heb ik niet een specifieke persoon in gedachten, maar ik mis dus wel een vriendin zeg maar...
Tja, het mag niet zo zijn blijkbaar
Maar ik heb toch geen tijd om met zo'n mokkel opgescheept te zitten en vooral omdat ik een grote tering hekel aan winkelen heb stel ik dat 'mokkel' maar ff uit
quote:nee
quote:ooit gehad, bijna genezen
quote:huilend niet...als ik iemand mis lig ik weleens uren dan aan iemand te denken op bed...
De situatie is te lang om hier neer te zetten, maar mis hem op dit moment al vreselijk!!! En jank eigenlijk bijna de hele dag al...
quote:jah mijn ex-vriendin, en dat zal wel ff blijven.
Edje!
nu nog niet zo héél erg, maar als ik pech heb dan ga ik dit over 1 jaar wel hebben...
quote:ik mis me haast ex maar ja wat doe je eraan haar keus
Op woensdag 8 oktober 2003 19:37 schreef Darkinforcer het volgende:
Ja, want degene is overleden..
quote:Ja me mannetje die 150 km. verder woont.
quote:"Ach nein, verloren hab ich es nicht
Op woensdag 8 oktober 2003 11:38 schreef AMDFreak het volgende:
hmmm, nee.. dat huilen heb ik nooit echt gehad.. alleen wel dat gevoel dat ik iemand mis...
*Probeer het positieve in iets slechts te zien*
Oftewel: geen vriendin dus ik kan niemand missen eigenlijk
quote:Ben ik geheel met u eens! Wijze woorden...
Op woensdag 8 oktober 2003 11:41 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Soms wordt ik weleens overdonderd door zo'n gevoel van zelfmedelijden, maar dan ga ik maar weer iets leuks doen en dan is het zo over.
Huilend op bed is wel even lekker emotioneel ontladen, maar je moet er geen uren mee bezig zijn. Beetje nutteloos want die persoon die je mist die heeft er toch niks van.
quote:?????????????? dan ga je toch langs
Op woensdag 8 oktober 2003 10:13 schreef --MadCaT-- het volgende:
Ik mis mijn vriendinnetje.. Al een week niet gezien omdat ze ernstig ziek thuis op bed ligt .......
Meuh...
En das helemaal niet erg.
quote:ik lig soms te huilen omdat ik m'n bed mis.........
quote:Wat voor kleur bed
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:49 schreef Crucisalus het volgende:[..]
ik lig soms te huilen omdat ik m'n bed mis.........
quote:Zitten?
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:59 schreef Praag het volgende:
Ik mis een hoop vrienden die in het buitenland zitten. Heel erg..
quote:Misschien zitten ze wel vast
Op woensdag 15 oktober 2003 10:48 schreef mortiphobia het volgende:[..]
Zitten?
Doen ze daar niet meer dan zitten?
Wat een raar land
quote:Misschien heeft zijn het wel rare vrienden
Op woensdag 15 oktober 2003 10:48 schreef mortiphobia het volgende:[..]
Zitten?
Doen ze daar niet meer dan zitten?
Wat een raar land
Ontopic:
Ben vandaag een vriendin wezen opzoeken en ben er achtergekomen dat ik haar toch wel leuker vind dan ik dacht duzz mis haar nu wel ja
quote:Het scheelt wel dat ik niet de enige ben die er na zo lang nog steeds niet 100% mee kan omgaan. Sterkte enzo..
Op woensdag 15 oktober 2003 22:34 schreef hugoboss22 het volgende:
Lig heel af en toe ook nog wel eens te huilen. Ik huil eigenlijk nooit, maar heel soms heb een beetje zo een paniekerig gevoel over deze wereld.
Mijn vader is ruim 4 jaar geleden overleden... En het blijft gewoon heleboel moeite kosten om daar mee om te gaan. Kan het wel hoor, maar soms kan ik niet meer helder denken.
Heb daardoor wel het gevoel alsof ik alles aankan. Het ergste heb ik voor mijn gevoel al meegemaakt. Zullen heus wel veel moeilijke dingen in mijn leven gebeuren, maar als ik dan aan mijn vader denk heb ik het gevoel alof het allemaal goed komt.
[edit: Hugo? *slaakt kleine gil* zit jij op Fok?? *verbaasd* Ik voeg je even toe op ICQ.. ]
quote:ja, maar dan neit op bed, meestal stoel en/of douche.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:34 schreef hugoboss22 het volgende:
Lig heel af en toe ook nog wel eens te huilen. Ik huil eigenlijk nooit, maar heel soms heb een beetje zo een paniekerig gevoel over deze wereld.
Mijn vader is ruim 4 jaar geleden overleden... En het blijft gewoon heleboel moeite kosten om daar mee om te gaan. Kan het wel hoor, maar soms kan ik niet meer helder denken.
Heb daardoor wel het gevoel alsof ik alles aankan. Het ergste heb ik voor mijn gevoel al meegemaakt. Zullen heus wel veel moeilijke dingen in mijn leven gebeuren, maar als ik dan aan mijn vader denk heb ik het gevoel alof het allemaal goed komt.
quote:Ik ben ruim 17 jaar geleden mijn vader verloren. Ik ben nu 21, was toen 4... Hij is verongelukt op weg van zijn werk naar huis, op dat moment fietsten wij (mamma, zussen, en ik voorop't kinderzitje) pappa tegemoet, het was erg lekker weer... Toen we erlangs fietsten was het 15 minuten geleden gebeurd...
Op woensdag 15 oktober 2003 22:41 schreef bloempjuh het volgende:
Heb daardoor wel het gevoel alsof ik alles aankan. Het ergste heb ik voor mijn gevoel al meegemaakt. Zullen heus wel veel moeilijke dingen in mijn leven gebeuren, maar als ik dan aan mijn vader denk heb ik het gevoel alof het allemaal goed komt.<hr></blockquote>Het scheelt wel dat ik niet de enige ben die er na zo lang nog steeds niet 100% mee kan omgaan. Sterkte enzo..
Ik weet niet echt wat het is, missen. Een melancholies gevoel proberen te kweken, maar ik was destijds (denk ik) te jong om te beseffen wat een vader was. Ik heb nooit kunnen huilen, maar heel soms, als ik denk hoe het zou zijn, wil ik nog weleens een keertje extra slikken...
Eigenlijk stom, na zo'n lange tijd...
[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 15-10-2003 23:46]
quote:Met alle respect, maar
Op woensdag 15 oktober 2003 23:45 schreef Yuki het volgende:
* Yuki mist vriendje... we zijn de hele vakantie samen behalve morgen... en morgen is de dag dat we 8 maanden samen zijn...
-edit- te lang verhaal -edit-
Ik kan zo ziek worden van mensen die dénken dat ze weten wat "missen" is...
quote:Jezus christus loser. Laat hem/haar gewoon een beetje iemand missen. zijn we hier alleen welkom als we iemand hebben die met bot, hart, darm, en lymfeklierkanker hebben zien sterven?
Op woensdag 15 oktober 2003 23:51 schreef Reintje het volgende:[..]
Met alle respect, maar
Wat ik me serieus wel eens afvraag bij dit soort reacties (ook in rl);
weet jij wat missen is? Heb jij bijvoorbeeld weleens moeten uitleggen dat iemand van wie je zielsveel houd plots weg was? En dan ook echt weg?
Niet je cavia die een tumor had, niet je klasgenootje dat naar amerika is geëmigreerd, of niet je 8 maanden verse relatie die er met het 8-maandig jubileum (wat ik overigens knáp van hem vind) niet kan zijn.
Maar je vader, moeder, broertje, zusje, opa, oma, of whoëver die dicht bij je stond, die van de een op de andere dag dood was?-edit- te lang verhaal -edit-
Ook dit met alle respect. Stel je niet zo aan man.
quote:Vind ik niet stom...tijd heeft daar niet zoveel mee te maken. Ik denk dat het altijd wel moeilijk zal blijven. Mensen zeggen wel eens als ze horen dat het al ruim 4 jaar geleden is..."oh daar ben je dan wel overheen".
Op woensdag 15 oktober 2003 23:44 schreef Reintje het volgende:
Ik ben ruim 17 jaar geleden mijn vader verloren. Ik ben nu 21, was toen 4... Hij is verongelukt op weg van zijn werk naar huis, op dat moment fietsten wij (mamma, zussen, en ik voorop't kinderzitje) pappa tegemoet, het was erg lekker weer... Toen we erlangs fietsten was het 15 minuten geleden gebeurd...Ik weet niet echt wat het is, missen. Een melancholies gevoel proberen te kweken, maar ik was destijds (denk ik) te jong om te beseffen wat een vader was. Ik heb nooit kunnen huilen, maar heel soms, als ik denk hoe het zou zijn, wil ik nog weleens een keertje extra slikken...
Eigenlijk stom, na zo'n lange tijd...
quote:Op welke manier vind je het nog moeilijk dan?
Op woensdag 15 oktober 2003 23:58 schreef hugoboss22 het volgende:[..]
Vind ik niet stom...tijd heeft daar niet zoveel mee te maken. Ik denk dat het altijd wel moeilijk zal blijven. Mensen zeggen wel eens als ze horen dat het al ruim 4 jaar geleden is..."oh daar ben je dan wel overheen".
Dat zeggen ze niet zo, maar het komt er wel op neer.
Maar ik denk er nog heel veel aan en vind het nog heel moeilijk, maar dan op een andere manier.
Ik vind het ook niet stom, ook niet van jou, ook niet van iemand waarbij het langer geleden is. Ik ben ook van mening dat het niet met tijd te maken heeft. Ik denk ook dat je op belangrijke momenten in je leven die persoon erg kunt missen. Als er iets fijns gebeurt wat je met diegene zou willen delen, als er iets vervelends gebeurt waarvan je zou willen weten of de ander er ook zo over denkt.
Ik denk op zich wel dat het verdriet erom heen op den duur minder wordt. Maar ik denk best dat je iemand die is overleden je leven lang kunt missen.
Wat ik me nu afvraag bij mensen van wie een ouder is overleden: hebben jullie het gevoel dat je ouder op de een of andere figuurlijke manier er nog is? In je hoofd dmv gedachten bijvoorbeeld? En in hoeverre kun je er zeker van zijn dat je bepaalde karaktereigeschappen van de overledene hebt meegekregen? Is er iets bij waarvan je denkt: o, dat heb ik ECHT van mijn vader (of moeder)? Zijn er ook buiten de leuke eigenschappen ook vervelende eigenschappen die je hebt meegekregen?
quote:Ik kan het wel enigzins met een vorige reactie hierover eens zijn. Ik vind het echt belachelijk dat je hier mensen gaat vertellen dat ze niet weten wat missen is. Om de zelfde reden weten we dus vast ook niet wat verdriet is? En omdat we niet in een derde wereldland leven weten we niet wat honger en dorst zijn? Zo kan je het door gaan trekken zo weten we dus allemaal niet meer wat gevoelens zijn... want weet je bijvoorbeeld ook pas als je een geweldige carriere hebt, een geweldige partner en geweldige kinderen wat geluk is? Gevoelens als missen verdriet en geluk houden natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde in. Maar het is niet iets objectiefs, er is geen perfecte beoordeling voor de mate van gemis of de mate van verdriet.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:51 schreef Reintje het volgende:[..]
Met alle respect, maar
Wat ik me serieus wel eens afvraag bij dit soort reacties (ook in rl);
weet jij wat missen is? Heb jij bijvoorbeeld weleens moeten uitleggen dat iemand van wie je zielsveel houd plots weg was? En dan ook echt weg?
Niet je cavia die een tumor had, niet je klasgenootje dat naar amerika is geëmigreerd, of niet je 8 maanden verse relatie die er met het 8-maandig jubileum (wat ik overigens knáp van hem vind) niet kan zijn.
Maar je vader, moeder, broertje, zusje, opa, oma, of whoëver die dicht bij je stond, die van de een op de andere dag dood was?-edit- te lang verhaal -edit-
quote:yup
quote:tjah als je je vriend anderhalve maand niet ziet...
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:12 schreef Lauwie- het volgende:
Ja dat heb ik best vaak.. mijn vriend woont in ZH en ik in NH en ik heb hem nou al ongeveer anderhalve maand niet gezien...
we zijn al 9 maanden samen maar het gaat de laatste tijd niet zo goed
quote:
quote:klinkt ingewikkeld!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:55 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Ik mis een persoon die niet bestaat en nooit heeft bestaan. Herinneringen die niet eens oprecht zijn. Geeft beetje rotgevoel om erachter te komen dat je in een leugen hebt geleefd... De persoon wie ik dacht dat het was, mis ik. Maar het is een illusie...
en morgen ga ik voor het eerst sinds zijn begrafenis (3 jaar geleden) naar een crematie dus ik ben benieuwd wat voor impact dat zal hebben op mij
quote:De laatste dagen nogal, mijn "ex" (kutwoord
Over het algemeen gaat het wel redelijk.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
De laatste dagen nogal, mijn "ex" (kutwoord
) veroorzaakt de nodige Scar Tissue
quote:Dit heb ik de laatste tijd steeds meer en meer
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
Soms ja.. als ik het even niet zo positief meer inzie, dan mis ik een "iemand". Iemand die gewoon bij me is op dat moment, mee kan praten en knuffelen. Maja..
quote:Daar heb ik dus helemaal geen problemen mee
Op woensdag 29 oktober 2003 13:38 schreef Blinky het volgende:
Ik mis een zus. Of een broer eventueel. Ik merk nu het gewoon KUT gaat in mijn leven dat het helemaal niet leuk is om enig kind te zijn.
quote:Same here.
Op donderdag 30 oktober 2003 23:11 schreef rickywilliams het volgende:
sinds t uit is met me vriendin en ze behandelt als SHIT heb ik dat heel vaak
quote:Mezelf. Als ik naar oude kinderfoto's kijk of ik denk aan dingen van vroeger zou ik willen dat ik dezelfde weer was. De laatste tijd gaat het niet zo goed, helemaal niet zelfs.
quote:Deed hij dat maar bij mij. Wist ik waar ik aan toe was.
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:37 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Voor het eerst maak ik mee dat m'n vriendin met me breekt... Maanden (zelf jaren-)lang heb ik mensen er bovenop proberen te helpen als het uit was met hun verkering/relatie, en nu is het met mij gebeurdt...
Ze wilt afstand. Dus ik geef haar die... Getverdamme.
quote:Zolang liefde van 2 kanten moet komen kun jij het dus óók uitmaken schat, dan weet je óók waar je aan toe bent. Gewoon een figuurlijke trap in z'n aars verkopen, dan ben je net zo ver
Op zaterdag 1 november 2003 09:45 schreef Woessssj het volgende:[..]
Deed hij dat maar bij mij. Wist ik waar ik aan toe was.
quote:ja maar dat wil ik niet. ook logisch he? maar meneer gedraagt zich alsof het over is maar wil mij niet kwijt.... lekker he? Heeft zo z'n redenen. Maar soms denk ik geef me dat nekschot asjeblieft!
Op zaterdag 1 november 2003 10:24 schreef Bartholomeus het volgende:[..]
Zolang liefde van 2 kanten moet komen kun jij het dus óók uitmaken schat, dan weet je óók waar je aan toe bent. Gewoon een figuurlijke trap in z'n aars verkopen, dan ben je net zo ver
quote:Het is heel hard en zoals je ergens anders zelf ook al gezegd hebt erg moeilijk, maar soms moet je je gevoelens aan de kant schuiven en opkomen voor jezelf. Moet je zeker niet te vaak doen want dan weet je écht niet meer waar je ook al weer mee bezig was, maar soms is het gewoon nodig. Als ik je 1 welgemeende tip mag geven: zie in dat hij kennelijk niet de ware voor jou is en dat jij dús beter verdient. Je zult door het dal heen moeten, en dat komt er toch wel aan. Nu niet dan wel als ie het alsnog uit maakt. Hoe eerder je aan dat dal begint hoe eerder je er ook weer door bent, en hoe eerder je weer van het leven kunt gaan genieten
Op zaterdag 1 november 2003 10:28 schreef Woessssj het volgende:[..]
ja maar dat wil ik niet. ook logisch he? maar meneer gedraagt zich alsof het over is maar wil mij niet kwijt.... lekker he? Heeft zo z'n redenen. Maar soms denk ik geef me dat nekschot asjeblieft!
Zoals je zelf al zegt heeft je verhaal misschien best oorzaken en gebeurtenissen in zich waardoor deze reactie slaat als een tang op een varken, maar in dat geval mag je van mij met meer info over de brug komen ![]()
Blijf vooral positief kijken naar het leven. Soms is dat erg moeilijk (voor de duidelijkheid, ook ik heb dat recentelijk ervaren) maar zie in dat er altijd een toekomst voor je is en dat die best wat goeds zal brengen. Lééf. En zorg dat je niet geleefd wórd!
quote:Doe het dan zelf
Op zaterdag 1 november 2003 09:45 schreef Woessssj het volgende:[..]
Deed hij dat maar bij mij. Wist ik waar ik aan toe was.
Ik mis
quote:Nee, hij wil mij niet kwijt, maar zit dusdanig in de knoop dat ik alleen maar lastig ben voor hem. Te begrijpen, meer moeilijkheid kan een mens gewoon niet verdragen. Maar daarom mis ik hem wel verschrikkelijk... (ontopic) Ik denk dat wanneer het heel "duidelijk" over was ik hem minder zou missen en me erbij neer kon leggen. Snappu?
Op zaterdag 1 november 2003 11:39 schreef milagro het volgende:[..]
Doe het dan zelf
Maar dat wil je niet
Dus je moddert liever door
Ik snap dat echt nietIk mis [afbeelding]
En waarmee ik het contact verbroken heb, of dood heb laten gaan..
Weet van mezelf dat ik er nog niet aan toe ben, om weer contact met ze te zoeken.. ![]()
... Maar dat maakt het niet minder klote ..
Mis vooral mijn 'maatje' maar ja *zucht*...
quote:ja.. regelmatig..
Ze is in de herfst vakantie overleden aan een hart aanval. Wat een gezellig dagje moest worden met de hele stal. Eindigde in een helse dag. Ik reed er namelijk op lang het strand toen het gebeurde. Storte ineen keer in. En wilde niet meer opstaan. En dan zie je die buik steeds langzamer op en neer gaan. Ademhaling verzwakt. Toen je letterlijk die laatste zucht uit het lichaam hoord gaan. Ze was mijn kameraadje echt mijn aller beste maatje. Ik had haar al 7 jaar vanaf kleins af aan. Echt zo'n sterke band had ik nog nooit gehad met iemand. Klinkt stom ik weet het... Maarja ik mis haar gewoon verschrikkelijk.
Maar ik verlang wel steeds meer naar iemand.
En ik heb er vertrouwen in ook dat dat 'missen' op gaat houden
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:28 schreef BRITTJE het volgende:
Ik mis mijn beste vriend nu wel ja!
Hij zit voor 2 weken in de USA.
GELUKKIG komt ie donderdag weer thuis!
quote:JEP
Op woensdag 8 oktober 2003 10:09 schreef Filala het volgende:
Ja, mijn beste vriend die besloot roekeloos te rijden op zijn motor en dat met zijn leven moest bekopen. Ik mis hem en ik ben nog heel kwaad eigenlijk.....
Maar mijn hond (enige en trouwste vriend) begint toch echt oud te worden, hem zal ik wel missen als het eenmaal zo ver is. Maar ik heb hem bij me op het werk. *kijkt naar wallpaper op zijn werkpc
quote:Euhhhh zou je het dan niet JUIST aan moeten houden en elkaar steunen enzo...
Op dinsdag 2 december 2003 20:54 schreef InsaneM666 het volgende:
Op dit moment mn ex...tis net uit..eigelijk willen we t allebei niet..maar ze heeft t nou eenmaal niet makkelijk op dit moment..![]()
quote:Soms werkt dat gewoon niet... en kan je beter afstand nemen dan het aan te houden... dan word het meestal alleen maar erger.
Op donderdag 11 december 2003 00:11 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Euhhhh zou je het dan niet JUIST aan moeten houden en elkaar steunen enzo...
quote:Mjah ik kan me anders geen situatie voorstellen wwaar ik dat zou toepassen, daarvoor hou ik teveel van m'n vriend. Maar zal wel per persoon verschillen dan.
Op donderdag 11 december 2003 00:14 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Soms werkt dat gewoon niet... en kan je beter afstand nemen dan het aan te houden... dan word het meestal alleen maar erger.
quote:Als je veel van iemand houd en je bent (ik zeg maar wat) depressief en het ziet ernaar uit dat hij er ook aan kapot kan gaan/gaat... dan kan je toch beter afstand nemen tot je zelf weer in orde bent... want als je doorgaat en het dan uitgaat (spreekt uit ervaring) dan komt het vaak niet meer goed... integendeels...
Op donderdag 11 december 2003 00:15 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Mjah ik kan me anders geen situatie voorstellen wwaar ik dat zou toepassen, daarvoor hou ik teveel van m'n vriend. Maar zal wel per persoon verschillen dan.
Pfff... ik mis mn vriendje
Verder mis ik mijn andere zus. Die trekt al maanden door Azië en komt helaas pas op 20 december terug. Te laat dus. En ik mis haar nu helemaal om als praatpaal te fungeren om mijn spanning en zenuwen kwijt te raken
.
quote:ja.
ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je,
ik mis je zo erg dat ik nog honderden topics kan voltypen over mijn gemis!
Wat dacht je; laat ik een topic uit 2003 omhoog kicken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef Mizzle het volgende:
Als we heel eerlijk zijn, ja.
Als je kickt, kun je dan wat meer uitleg geven ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef Mizzle het volgende:
Als we heel eerlijk zijn, ja.
Heb weleens figuurlijk een arm om me heen gemist, tot huilens toe. Tegenwoordig nooit meer last van. En ik mis wel eens bepaalde vriendinnen, of een opa of oma, maar daar huil ik niet meer om.quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
* Aai over je piekhaar doet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik weet al 11 jaar en 6 dagen niet wat ik mis.
Misschien is dat maar goed ook.
quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Ik mis wel iemand, maar ik lig er niet huilend van in bed. Dat is sowieso een zeldzaamheid bij mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
En met het einde van de relatie is ook gelijk die omgang stopgezet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef DarkManta het volgende:
ik mis de broer van een ex-vriendin van mij. Ik kon heel goed met `m overweg, en echt over alles met `m bespreken. Qua computergebied hadden we dezelfde intersesses enzo, jammer eigenlijk...
Jah, verwaterd eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En met het einde van de relatie is ook gelijk die omgang stopgezet?
ik mis mijn schatje verschrikkelijk maar lig niet te huilen in bedquote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Ja hoor...al huil ik niet gemakkelijk, soms wou ik dat ik het meer kon omdat het zo kan opluchten. Iedere dag dat ik mijn Ewoud niet zie, mis ik hem...quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
Nee, dat gaat wel een beetje ver .quote:Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
V'schrikkelijk, daar is mijn gemis waarschijnlijk niets bij...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Crux het volgende:
M'n zus die op het moment met kanker in het ziekenhuis ligt![]()
Even offtopic: Ik snap nooit dat mensen dat zeggen "Daar is mijn gemis waarschijnlijk niks bij," ik heb ook een vriendin die erg last heeft van haar ribben (vooral met hoesten, opstaan enzo). Daar had ze ook niks over tegen mij gezegd. Omdat ze dat maar zo'n klein probleem vond omdat m'n zus kanker heeft. Omdat iemand anders het net 'iets moeilijker heeft. Kun je het zelf ook nog wel moeilijk hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
V'schrikkelijk, daar is mijn gemis waarschijnlijk niets bij...
Jezus! Sterkte!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Crux het volgende:
M'n zus die op het moment met kanker in het ziekenhuis ligt![]()
Amen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:24 schreef Crux het volgende:
[..]
Even offtopic: Ik snap nooit dat mensen dat zeggen "Daar is mijn gemis waarschijnlijk niks bij," ik heb ook een vriendin die erg last heeft van haar ribben (vooral met hoesten, opstaan enzo). Daar had ze ook niks over tegen mij gezegd. Omdat ze dat maar zo'n klein probleem vond omdat m'n zus kanker heeft. Omdat iemand anders het net 'iets moeilijker heeft. Kun je het zelf ook nog wel moeilijk hebben
~ de pijn van een persoon verzacht de pijn van een ander niet
True, true, je bedoelt dat je het eigenlijk niet met elkaar mag vergelijken, je moet het zien als twee dingen naast elkaar...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:24 schreef Crux het volgende:
[..]
Even offtopic: Ik snap nooit dat mensen dat zeggen "Daar is mijn gemis waarschijnlijk niks bij," ik heb ook een vriendin die erg last heeft van haar ribben (vooral met hoesten, opstaan enzo). Daar had ze ook niks over tegen mij gezegd. Omdat ze dat maar zo'n klein probleem vond omdat m'n zus kanker heeft. Omdat iemand anders het net 'iets moeilijker heeft. Kun je het zelf ook nog wel moeilijk hebben
~ de pijn van een persoon verzacht de pijn van een ander niet
Je mist iemand die je niet kent, knap.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:29 schreef ki_ki het volgende:
ja
ik mis een kerel om lekker mee tegen elkaar aan te liggen
maar die komt er welooit 'es, zo op een dag
jah knap héquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:32 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Je mist iemand die je niet kent, knap.![]()
*leeft mee*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:02 schreef Ludger het volgende:
Oma, rond dit tijdstip overleed ze, precies 10 jaar terug..
Vervelend!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:25 schreef Pechvogel het volgende:
M'n vriendje. Helaas sinds 2 dagen ex-vriendje. Na 5 jaar.![]()
Same here...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef StElsewhere het volgende:
Mis me vriendin.
Had ik al gezegd dat ze zonder mij op vakantie is?
Same here.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Komakie het volgende:
Van sommige mensen vind ik het wel jammer dat ik ze weinig of niet meer zie, maar goed het is niet zo dat ik ze heel erg mis en dat ik daarom huilend in bed lig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |