abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40214026
Ik ken al een tijdje een heel leuk meisje, en zij vindt mij ook leuk. Ik ken haar van school, maar gezien de vakantie zie ik haar nu alleen nog maar op feestjes. Na de vakantie gaan we allebei studeren, dus dan zien we elkaar helemaal niet meer.
We hebben op MSN bijna iedere dag gesprekken, en op feestjes zitten we meestal ook een beetje te flirten. Het klinkt misschien niet zo bijzonder maar ik denk dat we allebei wel verder willen. Helaas zijn we allebei te verlegen en afwachtend waardoor het niet echt wil vlotten... het is al moeilijk om een lopend gesprek te krijgen als ik haar tegenkom (wat op MSN juist helemaal niet het geval is). Met haar vrienden en vriendinnen kan ik op de een of andere manier wél aardig praten.
We zijn allebei een beetje introvert denk ik. Ik heb de grootste angst om voor de eerste keer een dame mee naar huis te nemen en haar aan het gezin te introduceren of om hiermee bij de vaste vriendengroep aan te komen.
Binnenkort is ze jarig en organiseert ze samen met nog iemand een feestje.. ik ben uitgenodigd maar ik zie er een beetje tegenop om weer een avond afwachtend te flirten..

dat moest ik even kwijt
pi_40214098
en het is niet gewoon een vriendschap tussen jullie?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_40214099
Ik zou er voor gaan. Wat heb je te verliezen? Als het zo blijft heb je er ook niks aan toch? Zit je jezelf alleen maar op te vreten. En als ze echt wil, zoals jij al aangeeft zal ze het heus niet erg vinden. Succes!!
and again.... Tsja
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 20:35:04 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40214120
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef _Nick het volgende:
Ik ken al een tijdje een heel leuk meisje, en zij vindt mij ook leuk. Ik ken haar van school, maar gezien de vakantie zie ik haar nu alleen nog maar op feestjes. Na de vakantie gaan we allebei studeren, dus dan zien we elkaar helemaal niet meer.
We hebben op MSN bijna iedere dag gesprekken, en op feestjes zitten we meestal ook een beetje te flirten. Het klinkt misschien niet zo bijzonder maar ik denk dat we allebei wel verder willen. Helaas zijn we allebei te verlegen en afwachtend waardoor het niet echt wil vlotten... het is al moeilijk om een lopend gesprek te krijgen als ik haar tegenkom (wat op MSN juist helemaal niet het geval is). Met haar vrienden en vriendinnen kan ik op de een of andere manier wél aardig praten.
We zijn allebei een beetje introvert denk ik. Ik heb de grootste angst om voor de eerste keer een dame mee naar huis te nemen en haar aan het gezin te introduceren of om hiermee bij de vaste vriendengroep aan te komen.
Binnenkort is ze jarig en organiseert ze samen met nog iemand een feestje.. ik ben uitgenodigd maar ik zie er een beetje tegenop om weer een avond afwachtend te flirten..

dat moest ik even kwijt
Oke. En nu? Nu wil je advies? Of wilde je het gewoon even schrijven en er dan verder niet meer naar omkijken?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40214206
Ook weleens in zo'n soort situatie gezeten, en door een wat botte actie van mijn kant, is het uiteindelijk wel goed gekomen! Maar goed, dit is niet aan te raden, dus ga er gewoon voor. Drink nét dat ene biertje teveel en vraag het gewoon. Het is even zweten, maar daarna ga je er ws. gewoon voor.
pi_40214218
Advies is welkom. Maar het lucht ook op om dit even ergens op te schrijven.

Is het niet gewoon een vriendschap... nou je het zegt. Ik hoop het niet. Ze heeft in ieder geval wel vriendschap met een aantal andere jongens, maar ik nam altijd aan dat het tussen ons anders was

hmm

edit: we hebben allebei nog nooit alcohol gedronken, en ik was ook niet van plan om dat te veranderen... we zijn beide 18
pi_40214316
Wat zijn jullie voor sufkutten als ik dit allemaal zo lees.
pi_40214319
ga nou gewoon es na wat je te verliezen hebt. Volgens mij niks. Anders vergeef je het jezelf toch nooit?
and again.... Tsja
pi_40214337
*zucht elke keer maar weer stille hoop dat ut over mij ging*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40214378
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:41 schreef NOOB-Inc. het volgende:
ga nou gewoon es na wat je te verliezen hebt. Volgens mij niks. Anders vergeef je het jezelf toch nooit?
Heeft ie denk ik wel. z'n huidige relatie (vriendschappelijk) met haar zou op het spel kunnen komen te staan, maar hoeft uiteraard niet.
Zou wel verder gaan als ik TS was, maar dan wel erg secuur
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:43:08 #11
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40214390
Zo was ik vroeger ook altijd, nu ben ik wat ouder en heb wat meer ervaring en trust me, zo erg is het helemaal niet! Het is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld, als je haar echt leuk begint te vinden moet je ballen hebben en gewoon je kans pakken.

Vroeger was ik ook een schijterd en erg onzeker, nu ben ik veel directer geworden...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40214407
ja hallo, je moet er ook niet gelijk bovenop springen. Hij is 18 dus ik neem aan dat ie het gewoon netjes doet.
and again.... Tsja
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 20:43:47 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40214417
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:37 schreef _Nick het volgende:

Is het niet gewoon een vriendschap... nou je het zegt. Ik hoop het niet. Ze heeft in ieder geval wel vriendschap met een aantal andere jongens, maar ik nam altijd aan dat het tussen ons anders was

hmm

edit: we hebben allebei nog nooit alcohol gedronken, en ik was ook niet van plan om dat te veranderen... we zijn beide 18
Wel, het enige wat je kunt doen is het op de man af vragen. Je kunt wel eeuwig wachtent, maar dan komt ze vroeg of laat iemand anders tegen en dan zit jij je nog heel lang af te vragen 'wat als...'
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40214430
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:41 schreef zhe-devilll het volgende:
*zucht elke keer maar weer stille hoop dat ut over mij ging*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40214725
Zijn jullie normaal ook zo introvert?
Blijkbaar niet want je geeft aan dat je met vriendinnen van haar wel 'vlotte contacten' hebt. Dus mischien ligt het eraan dat jullie allebei zenuwachtig zijn omdat je wat met elkaar wil, als je begrijpt wat ik bedoel.
Tegen jongens waar ik echt gek op ben klap ik ook altijd een beetje dicht.
All the ducks are swimming in the water, fal de ral de ral da, fal de ral de ral da
  woensdag 26 juli 2006 @ 21:04:02 #16
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_40214981
quote:
[...]
Ik heb de grootste angst om voor de eerste keer een dame mee naar huis te nemen en haar aan het gezin te introduceren of om hiermee bij de vaste vriendengroep aan te komen.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_40215189
quote:

dat moest ik even kwijt
De jacht is spannend, niet? maar niet te lang staren, dus wel een keer in beweging komen. Niet geschoten is altijd mis.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40215226
zo te lezen ben je in een beschermde (christelijke??) familie opgegroeid en zij waarschijnlijk ook. Iemand van jullie zal de impasse moet verbreken. Zie het zo:
Over de dingen die je niet gedaan hebt maar wel had moeten doen, kom je moeilijker heen dan de dingen die je gedaan hebt, alleen niet zo afliepen als dat je had gehoopt.
Als jij niets probeert, ga je dat jezelf altijd kwalijk nemen. Als je wél wat probeert en het wordt niets, dan heb je jezelf niets kwalijk te nemen; je hebt het er in ieder geval op gewaagd.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_40215460
Ga ervoor! Je hebt niks te verliezen, mocht je een blauwtje lopen dan zie je elkaar toch niet meer. Want jullie gaan waarschijnlijk niet hetzelfde studeren, en anders blijf je je constant afvragen, wat als....
pi_40217272
[quote]Over de dingen die je niet gedaan hebt maar wel had moeten doen, kom je moeilijker heen dan de dingen die je gedaan hebt, alleen niet zo afliepen als dat je had gehoopt./quote]

Waarheid als een bus... Een upward counterfactual en een downward couterfactual .. zijn de termen voor de verschillende soorten spijt.

Zelf herken ik het wel. Je vindt iemand leuk, maar omdat je allebei gek op elkaar bent zijn ze allebei wat stil. Tsja .. ook van mijn kant... gewoon doen. Op afstappen. Gesprek beginnen (maakt niet uit waar het over gaat, kan de grootste onzin zijn) dan raak je vanzelf los.

Succes
"..what a man can do, and what a man can't do.."
pi_40221720
Misschien dat ik na de verjaardag via MSN een afspraak kan maken ofzo?... op de een of andere manier is dat wel makkelijker. Na haar verjaardag staan er geen andere dingen meer op het programma waar ik haar zie dus dan heb ik 'niks te verliezen'. Of is het 'eropafgaan' in de praktijk iets anders dan een bioscoopuitje bijvoorbeeld...
pi_40222166
Terrasjes, bios eerste date is sowieso not-done. Als het goed is zit je nog wel vaker met haar een paar uur in het donker dus!
pi_40222388
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:58 schreef _Nick het volgende:
Misschien dat ik na de verjaardag via MSN een afspraak kan maken ofzo?... op de een of andere manier is dat wel makkelijker. Na haar verjaardag staan er geen andere dingen meer op het programma waar ik haar zie dus dan heb ik 'niks te verliezen'. Of is het 'eropafgaan' in de praktijk iets anders dan een bioscoopuitje bijvoorbeeld...
Als je niks doet, gebeurt er ook niets, dus huppetee, trek die stoute schoenen aan en kom in actie. En dat gezeur over bioscoopuitjes die not done zijn op een eerste date, wat een onzin. Kies gewoon iets wat bij jullie beiden past. Als je zoveel met haar kletst weet je wel zo'n beetje waar haar interesses liggen dus als ze van films houdt, kun je haar best mee naar de film vragen. Ga naar de vroege voorstelling, dan kun je na afloop nog uitgebreid ergens wat met haar gaan drinken. En dan kun je in de bioscoopzaal mooi een beetje peilen hoe de vlag ervoor staat bij haar. Als ze demonstratief met haar armen over elkaar gaat zitten, is het een slecht teken, maar als ze je regelmatig aanraakt en een beetje tegen je aan gaat/blijft zitten met een arm of een been, dan kun je er vanuit gaan dat dat goed nieuws is. En op een gegeven moment moet je het hoge woord er maar gewoon een keer uit gooien dat je haar leuk vindt.
pi_40288353
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:58 schreef _Nick het volgende:
Waarom pas na de verjaardag? Waaom niet op de verjaardag wat meer doen (afspraakje maken or whatever)?

Van uitstel komt afstel
pi_40288532
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:37 schreef _Nick het volgende:

hmm
Kan zo niet echt beoordelen of je al in de beruchte "friendzone" zit. Vraag haar gewoon casual een keertje mee uit of vraag of ze misschien een keertje wat met je wilt gaan drinken. Krijg je nul op rekest, weet je genoeg. Zo verspil jij je tijd niet meer in iemand bij wie het gevoel niet wederzijds is. Beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven, zeg ik dan altijd maar mien jong.
quote:
wtf zeg je nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')