quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
mail maar naar Sc0rPi0n [AT] Fok . nl
ik heb beroepsgeheim hier op fok
stalk je vriendin helemaal kapot
No shit Sherlockquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:09 schreef thaleia het volgende:
TS is al tijden gek op hem maar komt niet verder dan vage hints
TS zou, voor zover ik het nu kan beoordelen, rustig in 1 huis gaan wonen met man waar ze gevoelens voor heeft, zonder hem duidelijk in te lichten over eea
Het lijkt erop dat zowel TS als man dat andere meisje liever niet mee hebben, en man komt met voorstellen om de aanwezigheid van die derde dame wat te 'omzeilen'
Het wordt hoog tijd dat IEMAND eens z'n bek opentrekt daar
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef jewelsophie het volgende:
ik denk dat ik het eens ter sprake zal brengen na
V A N A V O N D
onze reis. Als er dan niets is gebeurd was ik toch al van plan het lot een handje te helpen. Ideaal om het daarvoor te 'moeten' zeggen he. Als we na dat gesprekje iets hebben kunnen we nog effe wachten en dan echt gaan samenwonen. Is dat niet het geval zal ik eerst verder zien
Hey, ik ben daarmee in elk geval al 'n stap verder dan TS he!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:11 schreef Viper_74 het volgende:
No shit Sherlock
And you figured that all out by yourself, omfg you rule can I touch you
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hey, ik ben daarmee in elk geval al 'n stap verder dan TS he!
Uitstellen van het onuitstelbarequote:
quote:
Ts heeft inmiddels wel al laten zien dat ze in dat uitstellen een kei is, dus dit scenario zou best een werkelijkheid kunnen worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:16 schreef Viper_74 het volgende:
Uitstellen van het onuitstelbare
Nu zegt ze na de vakantie. Na de vakantie hebben ze het met ze 3en zo gezellig gehad, dat wil ze niet verpesten, of het was juist klote want hij heeft 5 wijven aan de haak geslagen en elke dag compleet lopen uitwonen
bedenk eens wat de stemming zou kunnen zijn als ze het voor de vakantie zou zeggen.. nou .. dan kies ik ff voor mezelf en pak ik eerst ff 14 dgn heerlijke zon, zee en strand..quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:16 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Uitstellen van het onuitstelbare
Nu zegt ze na de vakantie. Na de vakantie hebben ze het met ze 3en zo gezellig gehad, dat wil ze niet verpesten, of het was juist klote want hij heeft 5 wijven aan de haak geslagen en elke dag compleet lopen uitwonen
ken haar achtergrond verder niet, maar als ik jullie zo lees.. ja.. wellicht.. hoop het niet.. TS is gewoon onzeker en heeft miss wat gebrek aan zelfvertrouwen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ts heeft inmiddels wel al laten zien dat ze in dat uitstellen een kei is, dus dit scenario zou best een werkelijkheid kunnen worden.
die foto ben ik nog wel benieuwd naar.. dus die zien we nog wel verschijnen? daarna vechten we het wel uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik ben off ik ga zo lekker chinees halen denk ik
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ts heeft inmiddels wel al laten zien dat ze in dat uitstellen een kei is, dus dit scenario zou best een werkelijkheid kunnen worden.
En met betere acteursquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:20 schreef Grumpey het volgende:
toch worden de topics van jewel wel steeds leuker om te volgen, het is net een soap op tv, maar dan live!
Je verhongert maar lekker, eerst foto dan etenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik ben off ik ga zo lekker chinees halen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |