denk ik ook, maar misschien ook omdat hij niet hetzelfde gevoel heeft als jou.. probeer daar eerst eens achter te komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Ja, dat denk ik wel...
Als er iets wat een vriendschap of relatie kan slopen, is het geld...
voor hetzelfde geldt is hij allang verliefd op een ander.. ze moet er eerst achter zien te komen wat voor gevoelens hij voor haar heeft (alsie die dus heeft).quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef soylent het volgende:
Is het de goeie, lieve vriend?
Samenwonen lijkt mij een prima manier om op een casual manier wat te gaan krijgen. Beetje rondhupsen in weinig kleding moet het wel gaan doen. Als jullie echt relatie materiaal zijn dan merk je het snel genoeg, en zo niet, ach ja, dan witte ge da.
Ik zou 't gewoon doen als ik jou was.
is maar 1 manier om daar achter te komen.. maja.. doe je daar echt goed aan denk je?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:57 schreef jewelsophie het volgende:
Financieel zal dat geen probleem geven denk ik. Is gewoon als met een vriendin gaan samenwonen. Gewoon roommates!
Ik dacht eerder... Als je elkaar zoveel ziet, geraak je elkaar dan beu of groei je eerder naar elkaar toe?
Tja ik heb ook wel eens in het verleden, gewoon, met iemand gezoend.. In deze tijd zegt dat niet altijd iets over iemands gevoelens meer ..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef soylent het volgende:
Hij heeft al eens met haar gezoend, dus het wordt echt wel gezellig! Alleen zij durfde niet een stap te nemen als ik het me goed herinner. Nou, dit is een prima stap.
Natuurlijk zou het kunnen uitlopen op een flop, maar niks doen is standaard een flop.
ik vind in ieder geval dat je je niet blind moet staren op een toekomst met hem.. daarvoor moet je eerst weten of hij hetzelfde voelt als jij.. tja.. en als je zegt: het is praktisch om samen te wonen, oke.. maar let op je gevoelens en dat je niet teleurgesteld wordt omdat je na 3 maanden een andere meid in z'n bed hoort kreunen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
toch denk ik dat het een vervelendere situatie is als jullie al samenwonen en het wordt wat dan als het hoge woord er eerst uit is voordat jullie samenwonen. Sterker nog, hoe pijnlijk zou het zijn als hij iemand anders leuk gaat vinden en jullie wonen samen? Kan je beter vooraf duidelijkheid over hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
even een keuze momentje voor je:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, das wel waar... mijn hart keert zich bij de gedachte aan een kreunende vrouw in zijn bed. Weet wel dat de kans groot is dat dat gebeurd, maar ja.
toen we gisteren samen huisjes gingen gaan kijken leek het echt alsof we een koppeltje waren. Tot je tot het besef komt dat de kamers best niet naast elkaar kunnen gelegen zijn om dat kreunen dus niet te horen
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef spinnertje het volgende:
sommigen hier willen je voor een teleurstelling behoeden.. en je zal vast een hele leuke meid zijn.. maar weet wat je doet.. voordat je je stort in iets waarvan het nog moeilijker zou kunnen zijn om eruit te komen, of om je leven uiteindelijk weer op de rit moet krijgen omdat je genoodzaakt toch weer moet verhuizen..
Nou ja... eigenlijk ben jij natuurlijk degene die elke keer over dezelfde man begintquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
Ja om dezelfde redenen die ik al eerder aangafquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?quote:Het probleem voor mij is eerder dat ik gevoelens heb voor die jongen
precies,quote:[b]Op donderdag 27 juli 2006 16:24
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topicquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef spinnertje het volgende:
[..]
jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:
[..]
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Volgens mij romantiseer je het delen van een huishouden hopeloos door het ''samenwonen'' te noemen en heb je bovendien allang een beslissing genomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
lief meisje.. probeer er nu eerst achter te komen of hij ook gevoelens voor jou heeft.. step by step.. en lekker rustig aan; ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt nog heel je leven samenwonen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden hequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.
kortom als je samen gaat wonen volg je je gevoel (je wil zo veel mogelijk bij hem zijn...) en als je het niet doet ben je verstandig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
Lijkt me een goed plan, maar gezien je eerdere topics waaruit geen enkele daadkracht blijkt, heb ik daar een hard hoofd inquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden he
sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
na de vakantie, geheid dat als je het ervoor verteld alles zomaar anders kan worden..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
Voor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
vervang samenwonen met vakantie en pas het eerder gegeven advies in je thread toe.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
wat heeft dat er nou mee te maken???quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Frautie het volgende:
Straks gaat ie daar aan de haal met een andere meid...is jouw vakantie verziekt
vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
ja 14 dagen ellende dus.. neem jij dat risico zelf ook?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:44 schreef klossie het volgende:
[..]
vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.
AMEN
'een' andere..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of hij krijgt in de vakantie ook gevoelens voor jou.
Iedereen heeft het er wel over dat hij die andere dan maar pakt, maar is het wel zijn type?
sorry, ik las het niet goed, ze gaan dus samen met een paar anderen, stel mijn mening bij dan tot: laatste dag van de vakantie...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef spinnertje het volgende:
[..]
ja 14 dagen ellende dus.. neem jij dat risico zelf ook?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ja dat risico is groter als ze naar Salou of Lloret zouden gaan
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee isquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef jewelsophie het volgende:
Als ik het vertel voor de reis en hij voelt niet hetzelfde heb ik eigenlijk al geen zin meer om op vakantie te vertrekken. En moest hij wel gevoelens hebben, zou hij dat dan niet laten blijken op vakantie?
ja? zijn vrouwen écht zo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee is
Ik bedoel meer dat ze geen moment alleen zullen zijn wanneer je met zijn 3-en op vakantie gaat en daarnaast inderdaad dat de gezamenlijke vriendin hun niet alleen zal laten als zij ook in hem geinteresseerd isquote:
voila!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
laat dan eens wat hints vallen en desnoods betrek je die derde vriendin erbij en vraag je eens of zij hem kan uithoren? En je kan toch ook gewoon een gezellig gesprek hebben en wat aanhankelijker worden. Probeer hem anders gewoon te versieren dan weet je het zo.
Als hij hapt kun je altijd nog zeggen dat je meer gevoelens hebt gekregen.
ja, zij is het die mee gaat. We gaan naar het huisje van mijn ouders, dus moet ik wel zeggen dat ik daar thuis ben. naar't schijnt gemakkelijker om een thuismatch te winnen hequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee is
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ja, zij is het die mee gaat. We gaan naar het huisje van mijn ouders, dus moet ik wel zeggen dat ik daar thuis ben. naar't schijnt gemakkelijker om een thuismatch te winnen he
als...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef Xennia het volgende:
Ik bedoel meer dat ze geen moment alleen zullen zijn wanneer je met zijn 3-en op vakantie gaat en daarnaast inderdaad dat de gezamenlijke vriendin hun niet alleen zal laten als zij ook in hem geinteresseerd is
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaar
of wil jij alleen bepaalde dingen horen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaarEn dan wel in de kamer naast je...
Ik denk eerder omdat het ook een optie is om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef jewelsophie het volgende:
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?
Hoezo is die andere vrouw nu weer een bimbo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Waarom heb je het zowiezo toegelaten dat die bimbo meegaat?
mwoa.. het kan best een goede vriendin zijn.. moet op zich best kunnen.. maar ik vraag me dus (nogmaals) af.. wat voor soort vriendin het is van hem?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
het is toch dan godver jouw huis. laat ze dan maar lekker ergens anders heen gaan.
Zij ziet hem toch ook zitten en is dus een concurrente als ik het zo lees.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo is die andere vrouw nu weer een bimbo?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zij ziet hem toch ook zitten en is dus een concurrente als ik het zo lees.
en ik neem het op voor TS dus is die andere vrouw een bimbo
Goed teken dit dat hij liever (stiekem) met jou ergens zit dan met haar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef jewelsophie het volgende:
Die vriendin zal hij niets mee beginnen. Maar denk wel dat zij het zou willen. Ze zegt wel niets te voelen voor hem, maar ze is iig geen steun. Ze wil overal mee naartoe. Zodanig erg dat ik (en hij ook) moeten liegen om eens met elkaar te kunnen praten
je hebt dus nog een plaatsje over wil je zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:
Die vriendin is helemaal geen bimbo. Kom er super goed mee overeen. Enkel dat ene punt is beetje moeilijk. Ze gaat dus mee omdat we eerst met 4 zouden zijn. Nog een andere vriendin van mij. Die haakte vorige week af. Daarmee... Maar neen, het is geen bimbo
jaaaaajajajaja lekker aan het jatten he ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zal ik meegaan en die vriendin versieren![]()
Dat is nu nog eens een goed voorstel...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zal ik meegaan en die vriendin versieren![]()
ja, jij was idd eerst. Moest er iemand meemogen ben jij de eerste he....quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef spinnertje het volgende:
[..]
jaaaaajajajaja lekker aan het jatten he ?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ja, jij was idd eerst. Moest er iemand meemogen ben jij de eerste he....
Wablief?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef Viper_74 het volgende:
Waar blijven de mooie lemmings jongens
"2 Weken neuken op vakantie met 2 sletjes"
LOLquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee kijken hoe die vriendin eruit ziet anders mag jij ze hebben
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef spinnertje het volgende:
ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn
iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee kijken hoe die vriendin eruit ziet anders mag jij ze hebben
edit;quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
weet niet hoe ik dat moet doen... anders stuurde ik wel eens een foto van ons drietjes
Als je hem doormailt pleur ik hem wel onlinequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
weet niet hoe ik dat moet doen... anders stuurde ik wel eens een foto van ons drietjes
Owkee, maar wat wordt nu het plan van aanpak?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |