En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aansprekenquote:
Ook, of inschrijven op een datingsite, wellicht is dat iets voor hem?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aanspreken![]()
Daar heb je geen vriendin voor nodig... kan ook met een vriendquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef Herkauwer het volgende:
Zelfverzekerd zijn
Hoe zit het dan met je hobby?
achter je computer vandaan komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
ik ben nou 28 en ik wil ook wel eens een vriendin! Hoe moet ik te werk gaan?
Maar wat moet ik dan zeggen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aanspreken![]()
Hoe krijgt ie dan een vrouw als hij er niet mee bezig isquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef manhattan het volgende:
Door niet met vrouwen bezig te zijn en je ding te doen in een sociale omgeving........
Complimentje geven, iets te drinken aanbieden, iets zeggen over de omgeving (bijv. bandje, muziek, rare gasten)....... Bedenk ietsquote:
Kijk, dat zijn praktische tipsquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef leolinedance het volgende:
Stappenplan
1. Ga op stap
2. Drink met vrienden lekker wat biertjes
3. Wanneer je er klaar voor bent loop je een scanrondje door de kroeg/discotheek
4. Spreek iemand aan ('vind je het leuk hier?' dat soort vragen)
5. Raak aan de praat
6. Probeer tijdens het gesprek erachter te komen of ze een relatie heeft en probeer een beetje te vissen of ze jou ook leuk vind.
7. Indien ze je leuk vind, probeer haar te zoenen (onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis')
8. Mocht dat lukken, vraag haar nummer en ga een beetje smsen, bellen en msnen.
9. Probeer iets af te spreken
10. Kijk of je haar wel écht zo leuk vindt, zo ja, probeer haar voor je te winnen als vriendin.
Stap 7 kun je eventueel overslaan, en bij stap 9 eraan vast plakken![]()
Niet echt het soort volwassen reply dat ik verwacht van een MODquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar door die vraag al te stellen ben je bij voorbaat al kansloos.
Ik hoor het al, je moet nog veel leren......quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dan een vrouw als hij er niet mee bezig is![]()
![]()
Ik vind het juist altijd vrij erg als een (half)dronken jongen zo tegen mij aan komt lullen.quote:
Wat had je nou anders verwacht met zown topicquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef Lestat het volgende:
[..]
Niet echt het soort volwassen reply dat ik verwacht van een MOD![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je moet nog veel leren......
Ik ben heus niet de enige hoor, het probleem van onvrijwillig alleenstaanden (zowel m als v) is een van de grote problemen van deze tijd!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat had je nou anders verwacht met zown topic![]()
Ook allergisch voor (half)dronken mannenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd vrij erg als een (half)dronken jongen zo tegen mij aan komt lullen.
Ik kan je in ieder geval deze tip geven:
Vrouwen zijn allergisch voor wanhopige mannen.
Je moet jezelf niet zo in de slachtofferrol plaatsen. Daar houden vrouwen ook niet van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik ben heus niet de enige hoor, het probleem van onvrijwillig alleenstaanden (zowel m als v) is een van de grote problemen van deze tijd!
Ook dat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Ook allergisch voor (half)dronken mannen
Lol, don't get me started on those men!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:06 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ook dat.
Om maar niet te spreken over een combinatie van (half)dronken en wanhopig.
Sarcastisch grapjes daarover maken komt trouwens bij het andere geslacht ook veel negatiever over dan ze bedoeld zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo in de slachtofferrol plaatsen. Daar houden vrouwen ook niet van.
Hmm, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, verklaar je naderquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Sarcastisch grapjes daarover maken komt trouwens bij het andere geslacht ook veel negatiever over dan ze bedoeld zijn.
Je moet natuurlijk nog wel scherp en nuchter overkomen. Maar het helpt voor de jongen vaak wel als ie een beetje alcohol op heeft. Dus net de grens van nuchter voorbij zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd vrij erg als een (half)dronken jongen zo tegen mij aan komt lullen.
Ik kan je in ieder geval deze tip geven:
Vrouwen zijn allergisch voor wanhopige mannen.
Nee ik heb geen fotoquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef bxie het volgende:
Hoewel het niet alleen maar om uiterlijk gaat in de vorm van mooiheid e.d. ( smaken verschillen immers ),
gaat het toch wel bijna altijd om uiterlijk in de zin van uiterlijke verzorging.
Heb je geen foto van jezelf zodat we kunnen zien hoe jij je kleed enzo ?
Dat is namelijk al het begin, je hoeft niet vet knap te zijn maar je moet er wel fris en gezond uitzien.
Dan ga je je vanzelf al lekker voelen als je weet dat je er fris en hip uitziet.
Dat is weer goed voor je zelfvertrouwen, dat straal je dan weer uit en dan ben je meteen al een stuk interresanter.
Verder zal je ook echt wat meer over jezelf moeten vertellen als je echt serieuze adviezen enzo wil.
Hoe vaak ben je buiten, heb je wel hobby's, ga je wel eens stappen , ken je uberhaupt wel vrouwen, ben je verlegen , hoe verlegen , enz enz enz
Succes ja??? Ik zou meteen doorlopen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef leolinedance het volgende:
Oh ja, en zeggen dat je maagd bent![]()
Ook in het geval dat je dat ook écht bent![]()
Ik weet niet waarom, maar daarmee heeft een vriend van mij ook veel successen gevierd.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee ik heb geen fotoMaar ik kleed me goed! Sjieke linnen zomerbroeken, hippe sneakers, etc.
Maar ik ben wel een beetje dik (bierbuik) en wit, dus een soort deegbal. Ik zit bij een studentenvereniging dus ik ga best met mensen om, we pakken vaak terrasjes, barbecuen af en toe, borrelen op de societeit, feestjes etc. Vroeger was ik wel verlegen maar dat is een stuk minder nu, maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
Het zijn net mensen, eerlijk waar. Gewoon met vrouwen praten waar je totaal geen interesse in hebt om te oefenen zeg maar. op een gegeven moment gaat het wel makkelijker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee ik heb geen fotoMaar ik kleed me goed! Sjieke linnen zomerbroeken, hippe sneakers, etc.
Maar ik ben wel een beetje dik (bierbuik) en wit, dus een soort deegbal. Ik zit bij een studentenvereniging dus ik ga best met mensen om, we pakken vaak terrasjes, barbecuen af en toe, borrelen op de societeit, feestjes etc. Vroeger was ik wel verlegen maar dat is een stuk minder nu, maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
Nou ja... maar goed, het helpt wel als je comfortabel bent rondom vrouwen, maar je moet er ook weer niet TE comfortabel meer worden want dan blijf je het eeuwig broertje en dat kan ook niet de bedoeling zijn.quote:
Gewoon even uitprinten en vervolgens met de pen tijdens het gesprek keurig afvinken!quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zijn net mensen, eerlijk waar. Gewoon met vrouwen praten waar je totaal geen interesse in hebt om te oefenen zeg maar. op een gegeven moment gaat het wel makkelijker.
Liever een beetje buik dan zo'n afgetrainde plank! (let wel, beetje buik dusquote:
Heb je al gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef skippy22 het volgende:
Hoe zie je der eigenlijk uit En wat is karakter Als je 200 kilo zwaar bent en kleren van de zeeman draagt en stinkt Ook nog eens vervelend en een klootzak bent Dan krijg je ook geen vriendin Dus beschrijf jezelf eens dan kunnen we nog meer tips geven![]()
"Ja, er waren inderdaad flink wat meiden daar in Salou, maarja, ze liepen vanzelfsprekend allemaal weer langs me heen whehehe"quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, verklaar je nader.
Ah zo ja. Ja, dat is ook altijd echt erg als een man (hetzelfde geldt voor vrouwen natuurlijk) zoiets zegt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
"Ja, er waren inderdaad flink wat meiden daar in Salou, maarja, ze liepen vanzelfsprekend allemaal weer langs me heen whehehe"
In zekere zin een soort schild, maar degenen die dit soort uitspraken doen lijken niet door te hebben hoe negatief ze overkomen en denken kennelijk dat het als grappig opgevat wordt.
Verhullende kleding dragen geeft juist meer weg dan je lief is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Lestat het volgende:
Nou ik draag altijd redelijk wijde kleding en dan zie je 't niet zo![]()
He, vind je het leuk hier?quote:
Ja wel een paar, maar eigenlijk best weinig op grond van het totale aantal. Veel meisjes daar zijn ordinair (schreeuwen, zuipen, roken)quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verhullende kleding dragen geeft juist meer weg dan je lief is.
Lopen er geen leuke studentes rond bij je studentenvereniging?
Hey...ga je mee linedancen?...mag je mijn hoed vasthouden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He, vind je het leuk hier?
Heel standaard, maar het werkt welNa 3 zinnen ben je los, en kun je verder zeveren.
Waar kom je vandaan?
Hoe oud ben je?
Enz. enz.
Hebben we hier een kandidaat voor TSquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef Tristessa het volgende:
Jullie mannen hebben het maar moeilijk.
they can smell fear.. dus rieleksquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
Vroeger was ik wel verlegen maar dat is een stuk minder nu, maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
Ze vinden me meestal vervelendquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Kindervriend het volgende:
Val ook eens wat FOK! vrouwtjes lastig in hun fotoboeken. Dat vinden ze sexy.
Misschien is een datingsite voor jou helemaal niet zo'n vreemde optie. Hier Hulpverlenende instanties. Update 27/05/2006 vind je er een aantal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:23 schreef Lestat het volgende:
Ja wel een paar, maar eigenlijk best weinig op grond van het totale aantal. Veel meisjes daar zijn ordinair (schreeuwen, zuipen, roken)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:23 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Hey...ga je mee linedancen?...mag je mijn hoed vasthouden.
...bij relatie staat "Duitser".....ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren....quote:
Die hebben toch ook meestal een bierbuik?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...bij relatie staat "Duitser".....ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren....
Klopt, je moet ook niet begrijpelijk gaan knikken of meelevend gaan doen als ze over ongesteldheid gaan beginnen, 'die leuke jongen' of kleren dan moet je snel je weg vervolgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja... maar goed, het helpt wel als je comfortabel bent rondom vrouwen, maar je moet er ook weer niet TE comfortabel meer worden want dan blijf je het eeuwig broertje en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
De mijne nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:26 schreef rieski het volgende:
[..]
Die hebben toch ook meestal een bierbuik?
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk!quote:
Nofi maar ik ben gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef Lestat het volgende:
[..]
Niet echt het soort volwassen reply dat ik verwacht van een MOD![]()
uhm. het zal mij verders een worst zijn hoe strak die Duitser van je isquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou gek moeten maken?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:32 schreef rieski het volgende:
[..]
uhm. het zal mij verders een wurst zijn hoe strak die Duitser van je is![]()
Dus ik blijf altijd single??quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nofi maar ik ben gewoon eerlijk.
Voor zoiets als dit is er geen handleiding. Natuurlijk zijn er dingen waar je op moet letten, zoals niet uit je bek stinken, verzorgt eruit zien en leuke kleding. Maar de dingen waar de vrouwen op vallen, zoals uiterlijk, je karakter, je spontaniteit etc etc zijn nou eenmaal al gevormd. Het lijkt me niet dat je dat kan aanpassen, zodat vrouwen je leuk gaan vinden.
excusez-moi......old habits die hardquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Copycat het volgende:
Slowchatten kan uiteraard in het daarvoor aangewezen topic.
Beoordeel jij een vrouw op haar verdiencapaciteit? Zo nee, waarom denk je dan wel dat ze dat bij jou wel doen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dus ik blijf altijd single??
In evolutionair opzicht zou je denken dat er uiteindelijk wel een vrouw voor mij is, want ik doe een universitaire studie en heb dus in financieel opzicht redelijke vooruitzichten.
Ja, daar vallen vrouwen ook vooral op.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Lestat het volgende:
[..]
In evolutionair opzicht zou je denken dat er uiteindelijk wel een vrouw voor mij is, want ik doe een universitaire studie en heb dus in financieel opzicht redelijke vooruitzichten.
...evolutionair gezien....is 't wellicht wel logisch dat je single blijft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al jaren af, een der grote mysteries van het levenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
Voor iemand met een universitaire studie heb je erg weinig kennis van de algemene zaken des levens. Je zal best wel een vriendin vinden, maar als ik het zo lees dan loop je ook gelijk wel erg hard van stapel met je vooruitzichten............ als je straks een vriendin krijgt wil dat ook weer niet zeggen dat het gelijk voor eens en altijd is!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Lestat het volgende:
[..]
Als je veel verdient wel sommige danquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, daar vallen vrouwen ook vooral op.
Nee, ik denk dat je vrouwen wat dat betreft verkeerd inschat. Als jij een vrouw ontmoet, gaat ze heus niet vragen naar wat jij verdient.
D'r zijn anders verdomd weinig mensen die echt iets toe te voegen hebben aan de soort. In praktisch opzicht misschien alleen Nobelprijswinnaars, en in estetisch opzicht een handjevol topmodellen en acteurs.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:38 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...evolutionair gezien....is 't wellicht wel logisch dat je single blijft.
Het doel van de soort is immers voortplanting en als men niets toe te voegen heeft aan de soort....tja
..wil natuurlijk niet zeggen dat je niets toe te voegen hebt...(phew),,
ook niet realistisch voor TS lijkt me.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:39 schreef fammetje het volgende:
Sorry flauw, maar denk dat deze tips allemaal niet helpen. Die desperate houding schrikt idd af, dat is het grootste manco. Een vriend van mij had dat ook, werd steeds enorm afgewezen en viel altijd op van die hele mooie meiden (wat voor hem niet realistisch was zeg maar). Toen heb ik een blind date voor hem geregeld, waarbij ik het meisje had verteld dat ze hem even de tijd moest gunnen om te ontdooien, dat heeft ze gedaan en afgelopen donderdag waren ze een half jaar samen...
Nou als je op je 28ste nog bezig bent... ik denk dat er dan toch behoorlijk wat tuinmannen etc. rondlopen die het al beter voor elkaar hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Lestat het volgende:
[..]
Survival of the fittestquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:38 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...evolutionair gezien....is 't wellicht wel logisch dat je single blijft.
Het doel van de soort is immers voortplanting en als men niets toe te voegen heeft aan de soort....tja
..wil natuurlijk niet zeggen dat je niets toe te voegen hebt...(phew),,
...als je een "goede" ontmoet niet nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, daar vallen vrouwen ook vooral op.
Nee, ik denk dat je vrouwen wat dat betreft verkeerd inschat. Als jij een vrouw ontmoet, gaat ze heus niet vragen naar wat jij verdient.
een vrouw met zelfkennis, daar hou ik vanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef Sjonnjoop het volgende:
Survival of the fittest![]()
TS komt redelijk kansloos over en ik ben geen eens een vrouw met ingebouwde radar doorvoor. Desperate is de slechtste eigenschap die je kunt hebben, je maakt het alleen maar moeilijker en ik kan je beloven dat het hebben van een vriendin je leven echt niet opeens fantastisch maakt, vaak zelfs in tegendeel , dus nergens voor nodig om desperate te zijn
man met de nodige recente ervaringquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
een vrouw met zelfkennis, daar hou ik van![]()
true true......zeg ook niet dat alles volgens evolutionaire principes verloopt. Zeker niet omdat de mens een bewustzijn heeft en zelfstandig kan nadenken....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef Lestat het volgende:
[..]
D'r zijn anders verdomd weinig mensen die echt iets toe te voegen hebben aan de soort. In praktisch opzicht misschien alleen Nobelprijswinnaars, en in estetisch opzicht een handjevol topmodellen en acteurs.
...het gaat niet om de aantallen...maar om de invloed die ze hebben op de soort.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Jikpunth het volgende:
evolutionair zijn we toch gedoemd (Osama heeft er meer dan welke nobelprijswinnaar dan ook) en ook de tokkies zijn behoorlijk actief. plus de achterstands pubers die bezwangerd worden voor een breezer door van die randfiguren.
Goede tip voor TSquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Jikpunth het volgende:
ontopic: Heb je ooit een diemblad vol met breezers besteld en die geschonken aan een groepje leuke 17 jarige dames
Dat is een mooi verhaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als je een "goede" ontmoet niet nee.
@Lestat.....toen ik "jonger" was...zocht ik ook altijd...ik was vaak verliefd etc...maar dat bleef onbeantwoord. Tot ik besloot er niet meer actief mee bezig te zijn, 't te laten gaan.....vervolgens ging 't vanzelf en ben ik een paar relaties later getrouwd...
Dat "laten gaan" betekent natuurlijk niet dat je gewoon thuis kan gaan zitten wachten tot ze aanbellen. Mijn ervaring is dat als je niet (wanhopig) zoekende bent en je te beschikbaar opstelt, dit juist een positieve uitwerking heeft. Het heeft te maken met uitstraling...jezelf zijn en het vertrouwen daarin ook uitstralen.
Dit is idd een strak plan, succes gegarandeerd, dat is ook meteen het typje wat erg onder de indruk zal zijn van de universitaire opleidingquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Jikpunth het volgende:
......
ontopic: Heb je ooit een diemblad vol met breezers besteld en die geschonken aan een groepje leuke 17 jarige dames
Misschien val je niet op vrouwen ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dat is een mooi verhaal![]()
Maar wij zijn toch verschillend, ik heb juist de afgelopen 10 jaar niet 'gezocht' in de zin van dat ik op elk meisje afsprong en naar uitgaansgelegenheden ging met het expliciete doel iemand te vinden. Maar dat werkte dus niet!
Ook ben ik bijna nooit verliefd, ik ben in mijn leven maar 1 keer echt verliefd geweest.
....er is dus wel een behoefte......maar tot welke soort vrouwen voel je je aangetrokken? Wellicht vis je in de verkeerde poel?...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch verschillend, ik heb juist de afgelopen 10 jaar niet 'gezocht' in de zin van dat ik op elk meisje afsprong en naar uitgaansgelegenheden ging met het expliciete doel iemand te vinden. Maar dat werkte dus niet!
Ook ben ik bijna nooit verliefd, ik ben in mijn leven maar 1 keer echt verliefd geweest.
Ja je moet het toch ergens op leren en eerlijk gezegd waren mijn eerste vriendinnetjes ook geen nobelprijs lauratenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dit is idd een strak plan, succes gegarandeerd, dat is ook meteen het typje wat erg onder de indruk zal zijn van de universitaire opleiding
TS zoekt:quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....er is dus wel een behoefte......maar tot welke soort vrouwen voel je je aangetrokken? Wellicht vis je in de verkeerde poel?...![]()
Ik ben geen homoquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Misschien val je niet op vrouwen ?
zoals ze ooit tegen mij zeiden: Come on all dutch are in essence bi-curious no matter how many chicks you've bonedquote:
Ik vindt sterke, zelfbewuste vrouwen aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....er is dus wel een behoefte......maar tot welke soort vrouwen voel je je aangetrokken? Wellicht vis je in de verkeerde poel?...![]()
Hoe weet je dat zo zeker, duidelijk kun je niet met vrouwen overweg, misschien heb je meer succes met een lekkere kerel. Die zijn meestal ook universitair opgeleidquote:
Als je zelf niet sterk en zelfbewust bent, maak je weinig kans ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Lestat het volgende:
Ik vindt sterke, zelfbewuste vrouwen aantrekkelijk
Neerlandsche bodybuilding vereniging misschien?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Lestat het volgende:
Ja en die vallen dus niet op onzekere typjes, maatstaven bijstellen dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Lestat het volgende:
[..]
of juist wel.....als er ergens een onderdanig typje in je schuilt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je zelf niet sterk en zelfbewust bent, maak je weinig kans ...
Als je alleen kunt flamen kun je misschien beter wegblijvenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, duidelijk kun je niet met vrouwen overweg, misschien heb je meer succes met een lekkere kerel. Die zijn meestal ook universitair opgeleid![]()
Na ja zeg, ik probeer je alleen te helpen, met vrouwen geen succes, je moet toch wat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef Lestat het volgende:
[..]
Als je alleen kunt flamen kun je misschien beter wegblijven![]()
..is misschien wel een plekje om te zien welke vrouwen in hem als persoon geïnteresseerd zijn..?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef rieski het volgende:
Waarom ga je niet aan de datingsite TS?
ja, als het allemaal zonodig moet! En hij zit toch achter z`n pc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..is misschien wel een plekje om te zien welke vrouwen in hem als persoon geïnteresseerd zijn..?!
Gelukkig klinkt dat helemaal niet wanhopig...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef leolinedance het volgende:
Stappenplan
1. Ga op stap
2. Drink met vrienden lekker wat biertjes
3. Wanneer je er klaar voor bent loop je een scanrondje door de kroeg/discotheek
4. Spreek iemand aan ('vind je het leuk hier?' dat soort vragen)
5. Raak aan de praat
6. Probeer tijdens het gesprek erachter te komen of ze een relatie heeft en probeer een beetje te vissen of ze jou ook leuk vind.
7. Indien ze je leuk vind, probeer haar te zoenen (onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis')
8. Mocht dat lukken, vraag haar nummer en ga een beetje smsen, bellen en msnen.
9. Probeer iets af te spreken
10. Kijk of je haar wel écht zo leuk vindt, zo ja, probeer haar voor je te winnen als vriendin.
Stap 7 kun je eventueel overslaan, en bij stap 9 eraan vast plakken![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gelukkig klinkt dat helemaal niet wanhopig...![]()
Ik heb niet zo heel veel goede eigenschappen geloof ik. Ik ben de domste niet, ik ben ook de lelijkste niet, en ik ben best aardig en behulpzaam. Slechte eigenschappen: ik ben vrij onzeker, egocentrisch, kritisch, wraakzuchtig. Ik voel me het best op mijn gemak op de societeit, lekker zuipen in een bekende omgevingquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:11 schreef Jikpunth het volgende:
Even behulpzaam dan: wat zijn je vijf beste eigenschappen? noteer deze. Wat zijn je vijf slechtste eigenschappen? noteer deze. Waar voel je je het meest op je gemak en waar juist niet.
Probeer vrouwen dan te benaderen op een voor jou geschikte locatie en presenteer jezelf volgens je goede eigenschappen. Maak je niet druk over een openingszin want die zijn per definitie triest en zolang je maar een gesprek aanknoopt boeit het vrouwen toch weinig.
VERBERG je slechte eigenschappen bewust
..eh...tja...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel goede eigenschappen geloof ik. Ik ben de domste niet, ik ben ook de lelijkste niet, en ik ben best aardig en behulpzaam. Slechte eigenschappen: ik ben vrij onzeker, egocentrisch, kritisch, wraakzuchtig. Ik voel me het best op mijn gemak op de societeit, lekker zuipen in een bekende omgeving![]()
Ja hoor ik ga best wel eens uit. En op mn vroegere werk had ik goed contact met de dames (ik ben student en momenteel in between bijbanen). Ik denk niet dat ik geen vriendin kan krijgen, want zoals gezegd ben ik niet de domste en niet de lelijkste, ik vraag me alleen af hoe lang het nog duurt en hoe ik het kan bespoedigen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ga je wel eens uit?
spreek je vrouwen op je werk?
wat maakt je dat je geen vriendin hebt ( gehad)?
waardoor denk je dat je geen vriendin kan krijgen?
vragen vragen vragen.....
heh gatver rookte ze, dat is een serieus smerige eigenschap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel goede eigenschappen geloof ik. Ik ben de domste niet, ik ben ook de lelijkste niet, en ik ben best aardig en behulpzaam. Slechte eigenschappen: ik ben vrij onzeker, egocentrisch, kritisch, wraakzuchtig. Ik voel me het best op mijn gemak op de societeit, lekker zuipen in een bekende omgevingMaarja, daar heb ik pas 1 keer een dame gescoord, en dat was toen we allebei stomstomstomdronken waren. En de volgende ochtend bleek ze toch niet zo leuk. Bovendien rookte ze dus het zoenen was ook smerig.
.....denk dat ie niet doof/blind is, maar selectief leest/antwoord. Deze optie is immers pas 327x geopperd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals dan maar: Waarom probeer je het niet eens op datingsites?
Dat staat me tegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
dan kom je zeker niet wanhopig overquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
...daarom zijn er ook honderden van en zijn ze ontzettend populair...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dan kom je zeker niet wanhopig over![]()
dating sites, dat is toch voor wanhopige gescheide moeders van 4 kinderen en een baan
of uitgerangeerde zakenmannen van boven de 140 kilo
Je bent een vrouw, ben je niet geinteresseerd in het profiel dat ie zojuist van zichzelf heeft neergezet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef bxie het volgende:
..
want?quote:
Voor velen is het toch het uitgelezen medium gebleken om aan de man/vrouw te komen. En niet alleen voor wanhopige huismoeders of uitgebluste zakenmannen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Inorbit het volgende:
dan kom je zeker niet wanhopig over![]()
dating sites, dat is toch voor wanhopige gescheidde moeders van 4 kinderen en een baan
of uitgerangeerde zakenmannen van boven de 140 kilo
Dat dus ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef zwaaibaai het volgende:
want?
wie zegt dat het niet een zichzalef verijkende markt is. misschien komen als die singels wel door de dating sites. omdat niet single mensen zich voordoent als single mensen zoeken naar iets beters. sorry te offtopic. by any chance disgard this messagequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor velen is het toch het uitgelezen medium gebleken om aan de man/vrouw te komen. En niet alleen voor wanhopige huismoeders of uitgebluste zakenmannen.
Niet zo vreemd dus dat het aanbod datingsites enkel stijgende is.
Nee , en ik kan ook vertellen waarom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ben je niet geinteresseerd in het profiel dat ie zojuist van zichzelf heeft neergezet?
Ik heb zelf een ontwikkeling meegemaakt dat ik nu erg zelfverzekerd ben. Het valt me echt op dat véél meer vrouwen met je gaan praten en naar je kijken. Opzich ook wel logisch, als je zelf al niet zeker van jezelf bent, waarom zou een vrouw dat dan wel zijn?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:28 schreef Averon het volgende:
Stap 3.
Stop caring. Vrouwen ruiken het zo'n beetje als je onzeker bent. En dat is een major turn-off voor ze. Zelf gedraag ik me op gebieden waar ik ben voor iets anders dan sociale contacten vaak vrij arrogant, das nu eenmaal de positie die ik daar heb. Als leidinggevende bijvoorbeeld op mijn werk. Of als eerste stem als ik zing. Punt is, dat straalt uit, je straalt uit dat je niet geeft om wat zij van je denken. Die zekerhied is aantrekkelijk. Ik ben gemeen, arrogant, hooghartig en te hard genoemd, maar niet onzeker.
Nee ik ga lekker zelf nog een keer luisteren over wat voor eikel ik wel niet benquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Ik zou nooit een vrouw willen die bij het eerste de beste akkefietje naar d'r vriendinnetjes rent om te gaan lopen miepen.
dus je wil toch een gozer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Ik zou nooit een vrouw willen die bij het eerste de beste akkefietje naar d'r vriendinnetjes rent om te gaan lopen miepen.
Dat doen alle vrouwen, en daar merk jij niks van, of mag jouw vriendin geen vriendinnen hebben?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Gast, je lult over bijzaken, en vermijdt daarmee de hoofdzaak. Er zijn net 3 vrij lange posts geweest met inhoudelijk serieuze tips (oa die van mezelf); reageer dáár dan eens op. Wat vind je daarvan, ga je er iets meer doen, al ooit iets in die richting gedaan? Wie hulp vraagt moet luisteren, niet in de verdediging schieten om maar vooral niet te hoeven luisteren. Zéker niet als er serieuze reacties bij zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Naja op elk potje past een deksel je moet alleen niet te kritisch zijn als je wat te neuken wilt hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Lestat het volgende:
[..]
cliche lijkt me een betere terminologie, niet aan beginnen als dat je ding niet is. bloemen moeten gemeend zijn en niet standaardquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef frankium het volgende:
koop rozen, ga geen bier drinken maar rosé, houdt de deur voor vrouwen open, en dat soort dingen. Wees dus charmant.
Ik ben inderdaad van bier overgegaan op wijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik heb zelf een ontwikkeling meegemaakt dat ik nu erg zelfverzekerd ben. Het valt me echt op dat véél meer vrouwen met je gaan praten en naar je kijken. Opzich ook wel logisch, als je zelf al niet zeker van jezelf bent, waarom zou een vrouw dat dan wel zijn?
Nog een tip, misschien overbodig, maar in mijn omgeving wel nuttig. Ik heb veel vrienden die nooit een vriendin hebben, vaak zijn ze gewoon lomp, daar vallen vrouwen niet op. Als je een date hebt, of een vriendin, koop rozen, ga geen bier drinken maar rosé, houdt de deur voor vrouwen open, en dat soort dingen. Wees dus charmant.
quote:Ik ben inderdaad van bier overgegaan op wijn om de bierbuik een beetje in te dammen
quote:en ikvind het een beetje jammer dat dat het enige is wat je zegt op mijn hele reactie...
Doe je het wéér, eigenwijs zeker? Als je die houding niet verandert, heb ik nog een spoiler voor je:quote:Gast, je lult over bijzaken, en vermijdt daarmee de hoofdzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
Hij heeft niet zo heel veel te melden, hij wil een sterke knappe vrouw die niet zeurt en van arrogante egocentrische types houdt, zonder vriendinnen en hem vooral wil vanwege zijn fantastische opleiding en "toekomst perspectief"quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef bxie het volgende:
en ikvind het een beetje jammer dat dat het enige is wat je zegt op mijn hele reactie...
Dat is ook waar , maar het moet ook niet zo gelikt zijn daar prikken we ook zo doorheen.quote:[b]Op woensdag 26 juli 2006 16:47
koop rozen, ga geen bier drinken maar rosé, houdt de deur voor vrouwen open, en dat soort dingen. Wees dus charmant.
Je moet charmant zijn, niet spelen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
cliche lijkt me een betere terminologie, niet aan beginnen als dat je ding niet is. bloemen moeten gemeend zijn en niet standaard
Ik probeer ook duidelijk te maken dat je best werkt. TS gaat volgens mij vooral met bier drinkende stundenten om, dan leer je geen manieren. Ik heb dat zelf ervaren. Jongens die niet opstaan voor vrouwen enzo. Laatst was ik op een BBQ van een jongen die ook zoekende is, komt er een leuke meid binnen, geeft ie haar een krat bier om op te zitten. (stoelen waren op..) Ja sorry hoor, maar ik sta dan meteen op en geef haar mijn stoel. Terwijl ik geen vriendin meer nodig heb.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef bxie het volgende:
[..]
Hierdoor gaan er dus blijkbaar genoeg vrouwen wat meer naar hem kijken en hem vanzelf leuk vinden.
Ik ben het niet eens met je verhaal, ten eerste wil 'onzeker' niet zeggen dat je soft bent. Jij neemt zomaar aan dat ik over me heen laat lopen, maar dat doe ik absoluut niet en ik ben ook niet van plan dat in een relatie te doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef bxie het volgende:
en ikvind het een beetje jammer dat dat het enige is wat je zegt op mijn hele reactie...
Onzeker is misschien niet soft, maar het is zeker ook niet aantrekkelijk voor vrouwen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Lestat het volgende:
Ik ben het niet eens met je verhaal, ten eerste wil 'onzeker' niet zeggen dat je soft bent. Jij neemt zomaar aan dat ik over me heen laat lopen, maar dat doe ik absoluut niet en ik ben ook niet van plan dat in een relatie te doen.
Dat is dan best vreemd, want het grootste deel van de mensheid is weleens onzeker. Het intelligente deel dan in ieder geval, want hoe simpeler de geest, hoe minder onzeker je bent, vaak. Bovendien zijn zeker vrouwen juist vaak onzeker (ja ik lees ook weleens het vivaforum en flaironline enzo).quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onzeker is misschien niet soft, maar het is zeker ook niet aantrekkelijk voor vrouwen.
Ik negeer niks, bijvoorbeeld de post van Averon vind ik echt goed, alleen je moet niet vergeten dat jullie met z'n allen sneller kunnen posten dan ik kan lezen en typen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef bxie het volgende:
Ja ik wou echt serieus TS "helpen" voor zover het kon , en genoeg anderen hier ook maar hij doet er toch geen bal mee lijkt het.
Ik heb nu het idee dat hij helemaal niks aanzichzelf wil veranderen en dat hij eigenlijk hoopt dat iemand nog een vrouw in de kast heeft liggen en die even met de tpg naar hem opstuurt ofzo.
Of het is allemaal teveel moeite ofzo?Maar ik begin het steeds minder gek te vinden dat hij geen vriendin heeft als luisteren/lezen niet echt je sterkste kant is kom je zeker niet ver.
@TS kan je uitleggen waarom je alle echte tips enzo negeert en alleen maar ingaat op
kleine onbenullige details uit de posts?
Zo kom je toch niet verder?
Vrouwen zoeken 'leiders', en die hoeven niet eens hard en sterk en zeker te zijn. Zolang ze maar hard en zeker en sterk lijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef Copycat het volgende:
Onzeker is misschien niet soft, maar het is zeker ook niet aantrekkelijk voor vrouwen.
En dat dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef Averon het volgende:
Vrouwen zoeken 'leiders', en die hoeven niet eens hard en sterk en zeker te zijn. Zolang ze maar hard en zeker en sterk lijken.
Ik heb bergen vrouwen horen zeggen dat deze of gene 'zo schattig', 'koddig', 'lief' of ga maar was. Maar als ze dat zeggen, dan zijn die jongens al lang en breed af gevallen als potentiele partner.
Dus om het met jou oneens te zijn moet je lelijk zijn? Waterdichte redenatie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef mymoodfentje het volgende:
het gaat allemaal om uiterlijk, jij bent waarschijnlijk lelijk dus moet je langer wachten op een vriendin.
wie anders denkt is gewoon lelijk en kan niets beters krijgen.
Vrouwen houden niet van onzeker.. Vrouwen zoeken een sterk iemand waar ze zich aan op kunnen trekken (of zoiets, deze hitte maakt het niet makkelijker om de dingen goed onder worden te brengen)quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dat is dan best vreemd, want het grootste deel van de mensheid is weleens onzeker. Het intelligente deel dan in ieder geval, want hoe simpeler de geest, hoe minder onzeker je bent, vaak. Bovendien zijn zeker vrouwen juist vaak onzeker (ja ik lees ook weleens het vivaforum en flaironline enzo).
Toevallig is een vriend van me ook zo. Alle vrouwen kunnen met hem praten omdat ie zo schattig is. Uithuilen doen ze bij hem etc.. Hij heeft alleen nog nooit een vriendin gehad....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef Averon het volgende:
Ik heb bergen vrouwen horen zeggen dat deze of gene 'zo schattig', 'koddig', 'lief' of ga maar was. Maar als ze dat zeggen, dan zijn die jongens al lang en breed af gevallen als potentiele partner.
*zucht* nog een keertje dan maar.....je weet het wel mooi te verdraaien en je mist het hele punt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je verhaal, ten eerste wil 'onzeker' niet zeggen dat je soft bent. Jij neemt zomaar aan dat ik over me heen laat lopen, maar dat doe ik absoluut niet en ik ben ook niet van plan dat in een relatie te doen.
Ten tweede meen ik dat je het 'foute-mannensyndroom' een beetje zit te verdedigen, waar ik absoluut niks mee kan. In feite zeg je dat vrouwen alle mannen saai vinden behalve het extreem zelfbewuste, brutale, asociale en egocentrische type. Je bevestigd dat door te zeggen dat je telkens met je vriendinnen moet uithuilen omdat jullie mannen zulke klootzakken zijn, en een dag later toch weer zoete broodjes met hem bakt.
desondanks uiterst waterdichte theorie waar geen speld tussen is te krijgenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef Averon het volgende:
[..]
Dus om het met jou oneens te zijn moet je lelijk zijn? Waterdichte redenatie.
Of wil je zeggen dat alleen 'mooie' mensen het met jou eens zijn? Wederom waterdicht.
Ben bang dat je hier iets te kort door de bocht gaat.
oke sorryquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik negeer niks, bijvoorbeeld de post van Averon vind ik echt goed, alleen je moet niet vergeten dat jullie met z'n allen sneller kunnen posten dan ik kan lezen en typen.
En ik laat mijn koffer rusten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef frankium het volgende:
Toevallig is een vriend van me ook zo. Alle vrouwen kunnen met hem praten omdat ie zo schattig is. Uithuilen doen ze bij hem etc.. Hij heeft alleen nog nooit een vriendin gehad....
het is helemaal niet nodig om jezelf te veranderen om een vriendin te krijgen. niet zolang hij niet persee met jouw wil iig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef bxie het volgende:
Ja ik wou echt serieus TS "helpen" voor zover het kon , en genoeg anderen hier ook maar hij doet er toch geen bal mee lijkt het.
Ik heb nu het idee dat hij helemaal niks aanzichzelf wil veranderen en dat hij eigenlijk hoopt dat iemand nog een vrouw in de kast heeft liggen en die even met de tpg naar hem opstuurt ofzo.
Of het is allemaal teveel moeite ofzo?Maar ik begin het steeds minder gek te vinden dat hij geen vriendin heeft als luisteren/lezen niet echt je sterkste kant is kom je zeker niet ver.
@TS kan je uitleggen waarom je alle echte tips enzo negeert en alleen maar ingaat op
kleine onbenullige details uit de posts?
Zo kom je toch niet verder?
Zei degene die een fok! fotoboek heeft maar daar geen foto van zichzelf durft neer te zetten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef mymoodfentje het volgende:
het gaat allemaal om uiterlijk, jij bent waarschijnlijk lelijk dus moet je langer wachten op een vriendin.
duh
wie anders denkt is gewoon lelijk en kan niets beters krijgen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Lips het volgende:
Als ik een teddybeer wil dan win ik 'm wel op de kermis
Ik ben dan ook Goed, met een hoofdletter.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef Lestat het volgende:
Ik negeer niks, bijvoorbeeld de post van Averon vind ik echt goed,
Na even een half dozijn te slechte woordgrappen overwogen te hebben, lijkt het me verstandiger om het maar met elkaar oneens te zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef mymoodfentje het volgende:
desondanks uiterst waterdichte theorie waar geen speld tussen is te krijgen![]()
Ik snap wat je zegt maar je moet niet vergeten dat TS zelf ook een paar eisen heeft he , hij wil ook niet zomaar de eerste de beste , daar bedoel ik niks mee tegenover jou , maar TS heeft natuurlijk ook zijn eigen smaken en ik denk niet dat die over het algemeen op onzeker vallen en sowieso je moet denk ik wel een beeeeetje zelfverzekerd zijn om een gesprek te beginnen en iemand mee uit te vragen toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Inorbit het volgende:
[..]
het is helemaal niet nodig om jezelf te veranderen om een vriendin te krijgen. niet zolang hij niet persee met jouw wil iig.
je kan wel stellen dat alle vrouwen niet van het onzekere houden. maar dat slaat natuurlijk nergens op, er is vast wel iemand voor die jongen. soms moet je ook een beetje geluk hebben. ik heb nu een vriendin, paar maanden nu, en ik wil mezelf niet bepaald als wanhopig bestempelen, maar om nou te zeggen zelfverzekerd. ik was super zenuwachtig bij de 1e date.
maar ik heb nu een vriendin omdat ik ineens dacht, weet je wat, doe eens gek, ik vraag die chick mee uit. kwestie van lot als je het mij vraagt, want is was daar altijd te schijterig voor tenzij ik liters bier achter de kiezen had.
Ik denk dat inderdaad daar de kneep zit, ik heb ook wel eens in een vlaag van verstandsverbijstering een meisje van mn werk mee uit gevraagd, en dan ging op zich niet heel erg slecht, maar twee weken later bekende ze dat ze toch voor de andere 'kandidaat' (ze ging behalve met mij ook met een andere jongen om) gekozen had. En ja dan krijg je wel een knauw. Maar ik moet het toch maar weer eens proberen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Inorbit het volgende:
[..]
het is helemaal niet nodig om jezelf te veranderen om een vriendin te krijgen. niet zolang hij niet persee met jouw wil iig.
je kan wel stellen dat alle vrouwen niet van het onzekere houden. maar dat slaat natuurlijk nergens op, er is vast wel iemand voor die jongen. soms moet je ook een beetje geluk hebben. ik heb nu een vriendin, paar maanden nu, en ik wil mezelf niet bepaald als wanhopig bestempelen, maar om nou te zeggen zelfverzekerd. ik was super zenuwachtig bij de 1e date.
maar ik heb nu een vriendin omdat ik ineens dacht, weet je wat, doe eens gek, ik vraag die chick mee uit. kwestie van lot als je het mij vraagt, want is was daar altijd te schijterig voor tenzij ik liters bier achter de kiezen had.
zelfverzekerd overkomen is in de meeste gevallen al genoeg. jah, als je bij ieder meisje denkt dat die te goed of te knap voor je is kom je inderdaad nergens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef bxie het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt maar je moet niet vergeten dat TS zelf ook een paar eisen heeft he , hij wil ook niet zomaar de eerste de beste , daar bedoel ik niks mee tegenover jou , maar TS heeft natuurlijk ook zijn eigen smaken en ik denk niet dat die over het algemeen op onzeker vallen en sowieso je moet denk ik wel een beeeeetje zelfverzekerd zijn om een gesprek te beginnen en iemand mee uit te vragen toch?
Dat bedoel ik met veranderen.
Ja en DAT bedoel ik dus , en een baantje in de horeca zal wonderen doen omer aan te wennen met nsen te praten die je niet kent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:14 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zelfverzekerd overkomen is in de meeste gevallen al genoeg. jah, als je bij ieder meisje denkt dat die te goed of te knap voor je is kom je inderdaad nergens.
De meeste mensen slapen een derde van hun leven, dan kun je toch niet zeggen dat ik een uitzonderlijke hobby heb? Enne, heb jij je profiel compleet ingevuld? en serieus?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:14 schreef frankium het volgende:
Alleen die hobby al van je....
Een baan in de horeca is inderdaad een goede tip, ik heb er trouwens zelf ook al eens aan gedacht. Maar eerlijk gezegd zie ik mezelf op mijn leeftijd niet meer op dat niveau onder aan de ladder beginnen (mensen bedienen enzo).quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:16 schreef bxie het volgende:
[..]
Ja en DAT bedoel ik dus , en een baantje in de horeca zal wonderen doen omer aan te wennen met nsen te praten die je niet kent.
Verder bedoelde ik ook nog dat hij voor de rest zichzelf moet blijven en niet over zich heen moet laten lopen.
waarom kost het me zoveel moeite om mezelf duidelijk te maken??![]()
zeker de hitte
![]()
Oh, oh, tijd voor inspirerende quotes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Lestat het volgende:
Ik denk dat inderdaad daar de kneep zit, ik heb ook wel eens in een vlaag van verstandsverbijstering een meisje van mn werk mee uit gevraagd, en dan ging op zich niet heel erg slecht, maar twee weken later bekende ze dat ze toch voor de andere 'kandidaat' (ze ging behalve met mij ook met een andere jongen om) gekozen had. En ja dan krijg je wel een knauw. Maar ik moet het toch maar weer eens proberen.
slapend gepijpt worden? Beter niks invullen dan zo`n typische studenten grap..quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef Lestat het volgende:
[..]
De meeste mensen slapen een derde van hun leven, dan kun je toch niet zeggen dat ik een uitzonderlijke hobby heb? Enne, heb jij je profiel compleet ingevuld? en serieus?
bij deze heb je jezelf van enige geloofwaardigheid beroofd (en anders wel van enig perspectief op een vriendin). Hopelijk is dit topic nog van enig nut voor lurkers met hetzelfde probleem, want de TS can't be serieus in any way.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef Lestat het volgende:
[..]
De meeste mensen slapen een derde van hun leven, dan kun je toch niet zeggen dat ik een uitzonderlijke hobby heb? Enne, heb jij je profiel compleet ingevuld? en serieus?
Niet bedienen, ik zei kroeg maar je kan ook gewoon in 1 of ander disco'tje / feestcafé'tje !quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Lestat het volgende:
[..]
Een baan in de horeca is inderdaad een goede tip, ik heb er trouwens zelf ook al eens aan gedacht. Maar eerlijk gezegd zie ik mezelf op mijn leeftijd niet meer op dat niveau onder aan de ladder beginnen (mensen bedienen enzo).
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Averon het volgende:
[..]
Oh, oh, tijd voor inspirerende quotes.
Als je niets probeert, dan gaat er ook niets stuk.
The dream afraid of waking, never get's to dance.
enz.
Punt is, uitvragen is goed. Voorbeeld. In de rij, bij de kassa. Leuke meid achter de kassa. Dus ik het lef genomen om dat meisje mee te vragen na wat flirten. Zij verschiet van kleur, ik stiekem ook wel nervous. En, jawel, afwijzing. Maar, ik kan je garanderen dat die halve rij voor en achter me van de kassa opkeek. Iedereen had het door. En iedereen zag dat ik wel het lef had om het vragen. Ik durf te wedden dat sommige van de jongens die daar beetje om lachte stiekem hadden gewild dat ze zelf dat lef hadden. Resultaat? Twee andere meisjes vroegen of ik (en een vriend van me) dan maar iets met hun mee gingen drinken.
Waarom deden ze dat? Ik was toch afgewezen? Maar zo werkt het niet. Ik had door die kassa meid mee te vragen twee dingen laten zien. Ten eerste, dat ik single en zoekend was. En ten tweede, dat ik zeker genoeg was om die meid aan te spreken. Dat straalt uit.
Ohh, dat was ik vergeten. Ik had daar heel lang staan: *snurk*quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
Gebruikersnaam: Lestat
Ondertitel: the vampire...
Signature: Memento Mori
Beroep: Student
Hobbies/interesses: gepijpt worden![]()
[..]
slapend gepijpt worden? Beter niks invullen dan zo`n typische studenten grap..![]()
Verkrijgen? Als dat nog geen hint is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij ben je wel leuk dus je kunt mij wel eh, verkrijgen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij ben je wel leuk dus je kunt mij wel eh, verkrijgen
Doe jij eens niet zo zuur!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
bij deze heb je jezelf van enige geloofwaardigheid beroofd (en anders wel van enig perspectief op een vriendin). Hopelijk is dit topic nog van enig nut voor lurkers met hetzelfde probleem, want de TS can't be serieus in any way.
word je rood, zelfs op een forum....quote:
Is ook heel eng als iets wat volgens het profiel vrouwelijk is zomaar geinteresseerd is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
word je rood, zelfs op een forum....![]()
Denk dat ik zo eens een topic ga openen over hoe je gewillige, lieve meisjes van 1 meter 75 lang, met roodhaar, zachtwitte huid, paar sproeten, an ass that won't quit and legs up till there kan verkrijgen. Bedoel, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef Mickeys het volgende:
probleem opgelost... je maakt gewoon een topic aan hoe je een meisje kan verkrijgen en voila... ze is er..
En ze leefden nog lang en gelukkig...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk ik zo eens een topic ga openen over hoe je gewillige, lieve meisjes van 1 meter 75 lang, met roodhaar, zachtwitte huid, paar sproeten, an ass that won't quit and legs up till there kan verkrijgen. Bedoel, je weet maar nooit.
Kijk, dat zijn nog eens doelen. Maar goed idee. Als ze langskomt en verkrijgbaar is, dan zorg ik voor het kasteeltje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef Sjonnjoop het volgende:bestel er meteen een kasteeltje in Frankrijk bij als je toch bezig bent
Gelijk heb je... nooit geschoten is altijd misquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat ik zo eens een topic ga openen over hoe je gewillige, lieve meisjes van 1 meter 75 lang, met roodhaar, zachtwitte huid, paar sproeten, an ass that won't quit and legs up till there kan verkrijgen. Bedoel, je weet maar nooit.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef Mr-Z het volgende:
Een vriendin krijg je niet.. die neem je...
wrom is dat gestopt dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef mymoodfentje het volgende:
ik mis hier op fok wel een beetje zon DATING hoekje....
owh was er wel 1 ?quote:
heel Fok is één grote datinghoekquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef mymoodfentje het volgende:
ik mis hier op fok wel een beetje zon DATING hoekje....
Geen idee, maar ik hoor het wel vaker hier op Fok... was er vanuit gegaan dat zoiets bestaan had..... hihiquote:
wij zoeken hetzelfde, misschien zijn wij wel een goede match....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoor het wel vaker hier op Fok... was er vanuit gegaan dat zoiets bestaan had..... hihi
Proest... en dan ergens halverwege Parijs en Almere afspreken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wij zoeken hetzelfde, misschien zijn wij wel een goede match....
checkt fotoboek
neu...eehm daten ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan hetgeen wat je zegt bevestigen, ik kwam een random iemand op msn tegen geheel willekeurig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar door die vraag al te stellen ben je bij voorbaat al kansloos.
Niets nuttigs te melden, dan ook niet reageren.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:44 schreef partyyboyy het volgende:
Hobbies: bier drinken!
Beroep: student
Leeftijd: 28
DUDE!!!!![]()
Nee, mijn ware liefde leeft nog, ergens in Rotterdam meen ik. Of had je het tegen Duiveltje?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op ieder pannetje past een dekseltje, maar misschien is jou ware liefde dood?
Gewoon lekker je dingetje doen, uitgaan, je hobbys doen, op meisjes afstappen
Ik had er ook neer kunnen zetten: tvp.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:55 schreef Lestat het volgende:
[..]
Niets nuttigs te melden, dan ook niet reageren.
Nee hoor, het is meer dat ik zo vaak commentaar krijg op mijn leeftijd. Als jij een bril zou dragen en de helft van de mensen die je tegen komt zegt, "hee brillie", dan krijg je daar ook snel genoeg vanquote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik had er ook neer kunnen zetten: tvp.
Wat ben jij trouwens opvliegerig zeg, misschien dat daar je probleem ligt?
Dan zou ik proberen om dit te veranderen, door bijvoorbeeld lenzen te dragen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee hoor, het is meer dat ik zo vaak commentaar krijg op mijn leeftijd. Als jij een bril zou dragen en de helft van de mensen die je tegen komt zegt, "hee brillie", dan krijg je daar ook snel genoeg van![]()
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen om dit te veranderen, door bijvoorbeeld lenzen te dragen.
Aan je leeftijd kan je zelf niets doen, die veranderd automatisch, maar aan die hobbies van je![]()
ehh...ja!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Lestat het volgende:
[..]
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?
![]()
Uitgaan en vakanties zijn zo erg niet, lijkt me.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Lestat het volgende:
[..]
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?
![]()
hahaquote:Op zondag 30 juli 2006 14:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraag een vriend of hij een willekeurig meisje op straat wil lastigvallen en doe vervolgens net alsof je haar probeert te beschermen..
Nee, serieus
En bier drinken is wel erg? Dat doen we toch allemaal wel?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uitgaan en vakanties zijn zo erg niet, lijkt me.
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens opvliegerig zeg, misschien dat daar je probleem ligt?
Leg uitquote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...![]()
ligt eraan op welke cultuur je valtquote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...![]()
is dat zo?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:28 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ja simpel, iemand die opvliegerig is heeft (veel) zelfvertrouwen.
Precies.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
is dat zo?
ik denk eerder dat mensen die opvliegerig zijn onzeker zijn, omdat ze zich overal tegen willen verdedigen.
Hmm ja, ik zag het meer als durven opkomen voor jezelf..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
is dat zo?
ik denk eerder dat mensen die opvliegerig zijn onzeker zijn, omdat ze zich overal tegen willen verdedigen.
je mening geven en opvliegerig vind ik eigenlijk iets anders.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zag het meer als durven opkomen voor jezelf..
dat werkt in ieder geval nietquote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
Het beste wat je kunt doen is jezelf het volgende vertellen:quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
Ikkuh ook wil, ikkuh ook!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al jaren af, een der grote mysteries van het leven
![]()
Zeer herkenbaar, ik doe zelf alle dingen die ik leuk vind, ben niet meer gefrustreerd (wel lang gelden erg geweest) en ben ook de laatste tien jaar nooit iemand tegengekomen waar het mogelijk iets mee had kunnen worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:
[..]
lijkt duidelijk dat je eerst aan je zelfvertrouwen moet werken. als er iets onaantrekkelijk is voor vrouwen is het wel zo'n instelling.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
whehe, gefrustreerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Het beste wat je kunt doen is jezelf het volgende vertellen:
'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'
Er is maar 1 reden om een vrouw te willen en dat is gepijpt worden.
Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.
Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.
Ga je dus richten op andere dingen.
PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'
Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.
Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.
PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
Beste tip in dit topic.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef manhattan het volgende:
Door niet met vrouwen bezig te zijn en je ding te doen in een sociale omgeving........
Jij zit duidelijk iets teveel op Fok als je dat soort taal uitkraamtquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef LedZep het volgende:
Een alpha male (zoek) worden.
Hoho, ik heb nergens gezegd dat ik geen vriendin zou willen. Het lijkt me prachtig.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.
Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg! Of als je samenwoond dat ze je verrast met iets als je thuiskomt!
Dus hopppp van die stoel af en lekker op meide afstappen, werk aan je sociale leven, en zo kom je vanzelf iemand tegen.
![]()
Als dat nu echt het enige is, ben je over je hele leven misschien wat goedkoper uit als je een paar ribben laat weghalen!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Goh. verwacht je dan dat je ooit wat krijgt?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Nee die honderden boeken, films, websites, etc. laten duidelijk blijken dat wij honderd procent in staat zijn om in alle gevallen, slim, grappig en integer uit de hoek te komen, en ook altijd die vrouwen treffen die op dat moment geen relatie hebben en ook wel interesse hebben in een leuke date...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef IrisVrede het volgende:
hmmm misschen toch maar eens de cursus "hoe versier ik een vrouw" organiseren
(blijkbaar kunnen de heren het wel gebruiken )
Als je zoektocht zolang duurt ben je inderdaad op een gegeven moment wel te oud voor kinderen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Genoeg kerels die geen kind willen, myself included.
Vind ik ook. Toen ik een paar maanden in Italie zat, was ik ook vooral bezig met leuke dingen doen met leuke mensen. Voor ik het wist en doorhad, liep ik met een meisje mee naar haar appartement en bleef er pitten.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bi-meid zei je toch? Dan neem je toch lekker een vent??
Genoeg kerels die geen kind willen, myself included.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin. Je loopt gewoon op een wijf af, zet je JoeyT face op, en zegt: "Heeey, how you doin'?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Toen ik een paar maanden in Italie zat, was ik ook vooral bezig met leuke dingen doen met leuke mensen. Voor ik het wist en doorhad, liep ik met een meisje mee naar haar appartement en bleef er pitten.
Terwijl ik me echt totaal niet had ingesteld op 'Laat ik eens een leuk meisje zoeken' oid. Het gebeurde gewoon.
En jij snapt de vraag niet. Mannen genoeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Worldbeater weet dus duidelijk niet de betekenis van BI-seksualiteit...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 01-08-2006 20:43:34 ]
Studeert de TS nog dan? Dat is inderdaad iets waar vrouwen best op afknappen. (tenzij het een hele lange studie is zoals geneeskunde of arts ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef Alcarin het volgende:
hey Lestat, ik ken jou!![]()
En je bent idd niet lelijk. Mijn tip: doe een beetje lief. Ja, een beetje, niet te veel. En je moet het wel menen. Dus niet intussen denken: en straks ga je me pijpen, vuile slet, want dat is je taak als vrouw!
Oh, tip 2: ik weet niet hoe je studie er intussen voor staat, maar ga er serieus mee bezig. De standaard 'eeuwige student' is niet aantrekkelijk.
Hij heeft nog niet gemeld een vriendin te hebben..quote:
...maar soms ook wel. Bovendien is 'krikken' leuk, dus kan 't geen kwaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ohja, als je binnen een paar uur ligt te krikken wordt het over het algemeen gesproken geen langdurige relatie
Bleef bij geen van de gevallen bij 1 keer, of zelfs maar 2 keer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ohja, als je binnen een paar uur ligt te krikken wordt het over het algemeen gesproken geen langdurige relatie
Je hebt er zelfs bij die alleen voor het krikken geregeld betalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Alcarin het volgende:
...maar soms ook wel. Bovendien is 'krikken' leuk, dus kan 't geen kwaad.![]()
dat komt omdat sommige mensen (lees mannen) blind en doof zijn (uhm dwz weigeren) advies aan te nemenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Nee die honderden boeken, films, websites, etc. laten duidelijk blijken dat wij honderd procent in staat zijn om in alle gevallen, slim, grappig en integer uit de hoek te komen, en ook altijd die vrouwen treffen die op dat moment geen relatie hebben en ook wel interesse hebben in een leuke date...![]()
smsjes zijn idd liev..quote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg!
*checkt profiel*...... jij bent een Man?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:09 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
smsjes zijn idd liev..
* nog.een.keer] ontvangt sms van liefjeh[/me]
[me=nog.een.keer] ziet haar naam staan[/me]
[me=nog.een.keer] krijgt vlindertjes in onderbuikgevoel[/me]
[me=nog.een.keer] opent smsje[/me]
[me=nog.een.keer] leest liev berichtje[/me]
[me=nog.een.keer] stuurt liev berichtje terug[/me]
[me=nog.een.keer zwijmelt in slaap
Zucht^2
Een vriendin heb je dus niet alleen om mee te nueken de liefde mee te bedrijven, het is ook iemand die onvoorwaardelijk aan je denkt (en andersom!). En dat kan soms erg prettig zijn.
Eensch en nog een keer eenschquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
...maar soms ook wel. Bovendien is 'krikken' leuk, dus kan 't geen kwaad.![]()
Hij wil een vriendin, niet de politiek inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:45 schreef soppig het volgende:
1) krijg een positie met aanzien
2) regel een auto (nieuw)
3) zorg er voor dat andere mensen afhankelijk worden
4) heb geld
5) ben in staat om naar urenlang gebeuzel over niks te luisteren
6) heb "ambities" .. ookwel lulverhalen over wat je in de toekomst wel niet wil enzo.
7) laat het lijken alsof je een goeie toekomst voor je hebt.
Je kan er natuurlijk ook gewoon eentje uitzoeken die dit niet doet. Eisen bijstellen, ok. Je moet echter niet kritiekloos worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:45 schreef soppig het volgende:
5) ben in staat om naar urenlang gebeuzel over niks te luisteren
gewoon opblaaspop kopen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
heel dat masterflirt is gejat van internet, waar dezelfde informatie gratis op staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
www.masterflirt.nl
bestel het boek en leef je uit
Komt hier op neer:
- Geniet van wat je doet, heb plezier in het flirten en evt. versieren
- Lukt't niet, niet bij de pakken neerzitten...Lol in hebben, humor ervan inzien en de volgende proberen
- Wees verzorgd, oprecht geïnteresseerd in haar en beleefd
- Praat rustig
- Durf "Nee" te zeggen, laat zien dat je voor je eigen standpunten uitkomt! Maar boor haar ook weer niet de grond in, dat is gewoon onder de gordel!
- Wees zelfverzekerd
en ik kan het niet vaak genoeg zeggen:
Heb plezier in het flirten en lach om je mislukkingen!
...ik denk dat originaliteit sowieso niet bestaat. Originaliteit valt of staat met bekendheid.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
heel dat masterflirt is gejat van internet, waar dezelfde informatie gratis op staat.
Dat maakt mij niet uit...ik vond't een grappig boek om te lezen...ik lees liever een goed gebundeld boek dan allemaal flarden van internet. Bovendien zat er af ent oe nog wat leuke humor in verwerkt. Las erg relaxed hoor en daar gaat't om...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
heel dat masterflirt is gejat van internet, waar dezelfde informatie gratis op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |