je mening geven en opvliegerig vind ik eigenlijk iets anders.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zag het meer als durven opkomen voor jezelf..
dat werkt in ieder geval nietquote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
Het beste wat je kunt doen is jezelf het volgende vertellen:quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
Ikkuh ook wil, ikkuh ook!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al jaren af, een der grote mysteries van het leven
![]()
Zeer herkenbaar, ik doe zelf alle dingen die ik leuk vind, ben niet meer gefrustreerd (wel lang gelden erg geweest) en ben ook de laatste tien jaar nooit iemand tegengekomen waar het mogelijk iets mee had kunnen worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dat is een mooi verhaal![]()
Maar wij zijn toch verschillend, ik heb juist de afgelopen 10 jaar niet 'gezocht' in de zin van dat ik op elk meisje afsprong en naar uitgaansgelegenheden ging met het expliciete doel iemand te vinden. Maar dat werkte dus niet!
Ook ben ik bijna nooit verliefd, ik ben in mijn leven maar 1 keer echt verliefd geweest.
lijkt duidelijk dat je eerst aan je zelfvertrouwen moet werken. als er iets onaantrekkelijk is voor vrouwen is het wel zo'n instelling.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
whehe, gefrustreerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Het beste wat je kunt doen is jezelf het volgende vertellen:
'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'
Er is maar 1 reden om een vrouw te willen en dat is gepijpt worden.
Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.
Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.
Ga je dus richten op andere dingen.
PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'
Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.
Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.
PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
Beste tip in dit topic.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef manhattan het volgende:
Door niet met vrouwen bezig te zijn en je ding te doen in een sociale omgeving........
Jij zit duidelijk iets teveel op Fok als je dat soort taal uitkraamtquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef LedZep het volgende:
Een alpha male (zoek) worden.
Hoho, ik heb nergens gezegd dat ik geen vriendin zou willen. Het lijkt me prachtig.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.
Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg! Of als je samenwoond dat ze je verrast met iets als je thuiskomt!
Dus hopppp van die stoel af en lekker op meide afstappen, werk aan je sociale leven, en zo kom je vanzelf iemand tegen.
![]()
Als dat nu echt het enige is, ben je over je hele leven misschien wat goedkoper uit als je een paar ribben laat weghalen!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Goh. verwacht je dan dat je ooit wat krijgt?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Nee die honderden boeken, films, websites, etc. laten duidelijk blijken dat wij honderd procent in staat zijn om in alle gevallen, slim, grappig en integer uit de hoek te komen, en ook altijd die vrouwen treffen die op dat moment geen relatie hebben en ook wel interesse hebben in een leuke date...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef IrisVrede het volgende:
hmmm misschen toch maar eens de cursus "hoe versier ik een vrouw" organiseren
(blijkbaar kunnen de heren het wel gebruiken )
Als je zoektocht zolang duurt ben je inderdaad op een gegeven moment wel te oud voor kinderen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Genoeg kerels die geen kind willen, myself included.
Vind ik ook. Toen ik een paar maanden in Italie zat, was ik ook vooral bezig met leuke dingen doen met leuke mensen. Voor ik het wist en doorhad, liep ik met een meisje mee naar haar appartement en bleef er pitten.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bi-meid zei je toch? Dan neem je toch lekker een vent??
Genoeg kerels die geen kind willen, myself included.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin. Je loopt gewoon op een wijf af, zet je JoeyT face op, en zegt: "Heeey, how you doin'?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Toen ik een paar maanden in Italie zat, was ik ook vooral bezig met leuke dingen doen met leuke mensen. Voor ik het wist en doorhad, liep ik met een meisje mee naar haar appartement en bleef er pitten.
Terwijl ik me echt totaal niet had ingesteld op 'Laat ik eens een leuk meisje zoeken' oid. Het gebeurde gewoon.
En jij snapt de vraag niet. Mannen genoeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Worldbeater weet dus duidelijk niet de betekenis van BI-seksualiteit...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 01-08-2006 20:43:34 ]
Studeert de TS nog dan? Dat is inderdaad iets waar vrouwen best op afknappen. (tenzij het een hele lange studie is zoals geneeskunde of arts ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef Alcarin het volgende:
hey Lestat, ik ken jou!![]()
En je bent idd niet lelijk. Mijn tip: doe een beetje lief. Ja, een beetje, niet te veel. En je moet het wel menen. Dus niet intussen denken: en straks ga je me pijpen, vuile slet, want dat is je taak als vrouw!
Oh, tip 2: ik weet niet hoe je studie er intussen voor staat, maar ga er serieus mee bezig. De standaard 'eeuwige student' is niet aantrekkelijk.
Hij heeft nog niet gemeld een vriendin te hebben..quote:
...maar soms ook wel. Bovendien is 'krikken' leuk, dus kan 't geen kwaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ohja, als je binnen een paar uur ligt te krikken wordt het over het algemeen gesproken geen langdurige relatie
Bleef bij geen van de gevallen bij 1 keer, of zelfs maar 2 keer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ohja, als je binnen een paar uur ligt te krikken wordt het over het algemeen gesproken geen langdurige relatie
Je hebt er zelfs bij die alleen voor het krikken geregeld betalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Alcarin het volgende:
...maar soms ook wel. Bovendien is 'krikken' leuk, dus kan 't geen kwaad.![]()
dat komt omdat sommige mensen (lees mannen) blind en doof zijn (uhm dwz weigeren) advies aan te nemenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Nee die honderden boeken, films, websites, etc. laten duidelijk blijken dat wij honderd procent in staat zijn om in alle gevallen, slim, grappig en integer uit de hoek te komen, en ook altijd die vrouwen treffen die op dat moment geen relatie hebben en ook wel interesse hebben in een leuke date...![]()
smsjes zijn idd liev..quote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg!
*checkt profiel*...... jij bent een Man?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:09 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
smsjes zijn idd liev..
* nog.een.keer] ontvangt sms van liefjeh[/me]
[me=nog.een.keer] ziet haar naam staan[/me]
[me=nog.een.keer] krijgt vlindertjes in onderbuikgevoel[/me]
[me=nog.een.keer] opent smsje[/me]
[me=nog.een.keer] leest liev berichtje[/me]
[me=nog.een.keer] stuurt liev berichtje terug[/me]
[me=nog.een.keer zwijmelt in slaap
Zucht^2
Een vriendin heb je dus niet alleen om mee te nueken de liefde mee te bedrijven, het is ook iemand die onvoorwaardelijk aan je denkt (en andersom!). En dat kan soms erg prettig zijn.
Eensch en nog een keer eenschquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
...maar soms ook wel. Bovendien is 'krikken' leuk, dus kan 't geen kwaad.![]()
Hij wil een vriendin, niet de politiek inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:45 schreef soppig het volgende:
1) krijg een positie met aanzien
2) regel een auto (nieuw)
3) zorg er voor dat andere mensen afhankelijk worden
4) heb geld
5) ben in staat om naar urenlang gebeuzel over niks te luisteren
6) heb "ambities" .. ookwel lulverhalen over wat je in de toekomst wel niet wil enzo.
7) laat het lijken alsof je een goeie toekomst voor je hebt.
Je kan er natuurlijk ook gewoon eentje uitzoeken die dit niet doet. Eisen bijstellen, ok. Je moet echter niet kritiekloos worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:45 schreef soppig het volgende:
5) ben in staat om naar urenlang gebeuzel over niks te luisteren
gewoon opblaaspop kopen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
ik ben nou 28 en ik wil ook wel eens een vriendin! Hoe moet ik te werk gaan?
heel dat masterflirt is gejat van internet, waar dezelfde informatie gratis op staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
www.masterflirt.nl
bestel het boek en leef je uit
Komt hier op neer:
- Geniet van wat je doet, heb plezier in het flirten en evt. versieren
- Lukt't niet, niet bij de pakken neerzitten...Lol in hebben, humor ervan inzien en de volgende proberen
- Wees verzorgd, oprecht geïnteresseerd in haar en beleefd
- Praat rustig
- Durf "Nee" te zeggen, laat zien dat je voor je eigen standpunten uitkomt! Maar boor haar ook weer niet de grond in, dat is gewoon onder de gordel!
- Wees zelfverzekerd
en ik kan het niet vaak genoeg zeggen:
Heb plezier in het flirten en lach om je mislukkingen!
...ik denk dat originaliteit sowieso niet bestaat. Originaliteit valt of staat met bekendheid.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
heel dat masterflirt is gejat van internet, waar dezelfde informatie gratis op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |