abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 17:42:15 #251
9902 Lestat
the vampire...
pi_40327213
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
Memento Mori
pi_40327251
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Hmm ja, ik zag het meer als durven opkomen voor jezelf..
je mening geven en opvliegerig vind ik eigenlijk iets anders.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40327705
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
dat werkt in ieder geval niet
  zondag 30 juli 2006 @ 18:04:48 #254
123970 Stabdogg
chill out
pi_40327793
quote:
Het beste wat je kunt doen is jezelf het volgende vertellen:

'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'

Er is maar 1 reden om een vrouw te willen en dat is gepijpt worden.

Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.

Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.

Ga je dus richten op andere dingen.
PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:07:32 #255
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_40327853
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al jaren af, een der grote mysteries van het leven
Ikkuh ook wil, ikkuh ook!
Gaap Goals rulezzz!
pi_40327872
hmmm misschen toch maar eens de cursus "hoe versier ik een vrouw" organiseren

(blijkbaar kunnen de heren het wel gebruiken )
  zondag 30 juli 2006 @ 18:10:42 #257
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_40327949
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:

[..]

Dat is een mooi verhaal
Maar wij zijn toch verschillend, ik heb juist de afgelopen 10 jaar niet 'gezocht' in de zin van dat ik op elk meisje afsprong en naar uitgaansgelegenheden ging met het expliciete doel iemand te vinden. Maar dat werkte dus niet!
Ook ben ik bijna nooit verliefd, ik ben in mijn leven maar 1 keer echt verliefd geweest.
Zeer herkenbaar, ik doe zelf alle dingen die ik leuk vind, ben niet meer gefrustreerd (wel lang gelden erg geweest) en ben ook de laatste tien jaar nooit iemand tegengekomen waar het mogelijk iets mee had kunnen worden.

Probleem echter is wel dat de dingen die ik echt leuk vind nogal solitaire bezigheden zijn en/of met alleen maar mannen.

Tja.....
Gaap Goals rulezzz!
pi_40328194
quote:
lijkt duidelijk dat je eerst aan je zelfvertrouwen moet werken. als er iets onaantrekkelijk is voor vrouwen is het wel zo'n instelling.
pi_40328225
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:

[..]

'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'

Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.

Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.

PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
whehe, gefrustreerd?
pi_40330517
quote:

[..]

Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.

Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg! Of als je samenwoond dat ze je verrast met iets als je thuiskomt!

Dus hopppp van die stoel af en lekker op meide afstappen, werk aan je sociale leven, en zo kom je vanzelf iemand tegen.

Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:07:03 #261
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_40331008
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef manhattan het volgende:
Door niet met vrouwen bezig te zijn en je ding te doen in een sociale omgeving........
Beste tip in dit topic.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_40331120
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef LedZep het volgende:
Een alpha male (zoek) worden.
Jij zit duidelijk iets teveel op Fok als je dat soort taal uitkraamt

Maar idd, gewoon doen wat je altijd al doet, opportuun mag je best zijn, je ogen open houden enzo maar niet te gefoccused op ..

Heb je ook gewoon vriendinnen waar je het goed mee kan vinden?
Wellicht hebben die nog leuke vriendinnen
  zondag 30 juli 2006 @ 20:16:42 #263
123970 Stabdogg
chill out
pi_40331301
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef deepart het volgende:

[..]

Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.

Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg! Of als je samenwoond dat ze je verrast met iets als je thuiskomt!

Dus hopppp van die stoel af en lekker op meide afstappen, werk aan je sociale leven, en zo kom je vanzelf iemand tegen.

Hoho, ik heb nergens gezegd dat ik geen vriendin zou willen. Het lijkt me prachtig.
Maar door daar steeds aan te denken word je ook niet vrolijk. Je hebt dan een constant gemis.

En als je daar van af wilt zijn er 2 opties:
-Je krijgt een vriendin
-Of je zorgt dat je er minder behoefte aan hebt door mijn vorige post eens goed te lezen.

Als je aan de ramadan meedoet ga je ook niet in de snackbar zitten toe te kijken hoe anderen hun frikandel speciaal naar binnen werken. U begrijpt mijn punt?
pi_40335701
hey Lestat, ik ken jou!
En je bent idd niet lelijk. Mijn tip: doe een beetje lief. Ja, een beetje, niet te veel. En je moet het wel menen. Dus niet intussen denken: en straks ga je me pijpen, vuile slet, want dat is je taak als vrouw!
Oh, tip 2: ik weet niet hoe je studie er intussen voor staat, maar ga er serieus mee bezig. De standaard 'eeuwige student' is niet aantrekkelijk.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 31 juli 2006 @ 20:02:06 #265
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_40361726
quote:

[..]

Als dat nu echt het enige is, ben je over je hele leven misschien wat goedkoper uit als je een paar ribben laat weghalen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  maandag 31 juli 2006 @ 20:18:29 #266
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40362348
Dit moet me een beetje denken aan die topics over mensen die dachten dat ze nooit de ware tegen zouden komen. Daar zijn echt tientallen pagina's volgeluld
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 31 juli 2006 @ 20:55:55 #267
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40363766
quote:
Goh. verwacht je dan dat je ooit wat krijgt?
  maandag 31 juli 2006 @ 21:45:36 #268
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_40365659
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef IrisVrede het volgende:
hmmm misschen toch maar eens de cursus "hoe versier ik een vrouw" organiseren

(blijkbaar kunnen de heren het wel gebruiken )
Nee die honderden boeken, films, websites, etc. laten duidelijk blijken dat wij honderd procent in staat zijn om in alle gevallen, slim, grappig en integer uit de hoek te komen, en ook altijd die vrouwen treffen die op dat moment geen relatie hebben en ook wel interesse hebben in een leuke date...
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_40374354
nog een vraagje: hoe krijg je een vriendin als bi-meid in deze tijd?
of je ontmoet van die wanhopige tuinbroek potten, of t is een mega bitch met een kind van 4 waar je dan voor gaat zorgen, en dan krijg je nog verwijten HELLUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

enne suc6 met je zoektocht
ZWELGJE!!!
pi_40377801
Bi-meid zei je toch? Dan neem je toch lekker een vent??

Genoeg kerels die geen kind willen, myself included.
Gaap Goals rulezzz!
pi_40378119
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:

Als je zoektocht zolang duurt ben je inderdaad op een gegeven moment wel te oud voor kinderen.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_40378141
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Beste tip in dit topic.
Vind ik ook. Toen ik een paar maanden in Italie zat, was ik ook vooral bezig met leuke dingen doen met leuke mensen. Voor ik het wist en doorhad, liep ik met een meisje mee naar haar appartement en bleef er pitten.

Terwijl ik me echt totaal niet had ingesteld op 'Laat ik eens een leuk meisje zoeken' oid. Het gebeurde gewoon.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:32:20 #273
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_40378485
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bi-meid zei je toch? Dan neem je toch lekker een vent??

Jij bent niet tof.

@ts http://www.becomeaplayer.com/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40382690
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef Lips het volgende:

[..]

Succes ja??? Ik zou meteen doorlopen!
Joh, alsof jij niet maagd bent begonnen?
pi_40391081
Worldbeater weet dus duidelijk niet de betekenis van BI-seksualiteit...

Gaap Goals rulezzz!
pi_40391451
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Toen ik een paar maanden in Italie zat, was ik ook vooral bezig met leuke dingen doen met leuke mensen. Voor ik het wist en doorhad, liep ik met een meisje mee naar haar appartement en bleef er pitten.

Terwijl ik me echt totaal niet had ingesteld op 'Laat ik eens een leuk meisje zoeken' oid. Het gebeurde gewoon.
Onzin. Je loopt gewoon op een wijf af, zet je JoeyT face op, en zegt: "Heeey, how you doin'? "
Succes gegarandeerd.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:31:13 #277
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_40395747
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Worldbeater weet dus duidelijk niet de betekenis van BI-seksualiteit...

En jij snapt de vraag niet. Mannen genoeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 01-08-2006 20:43:34 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:46:53 #278
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40421294
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef Alcarin het volgende:
hey Lestat, ik ken jou!
En je bent idd niet lelijk. Mijn tip: doe een beetje lief. Ja, een beetje, niet te veel. En je moet het wel menen. Dus niet intussen denken: en straks ga je me pijpen, vuile slet, want dat is je taak als vrouw!
Oh, tip 2: ik weet niet hoe je studie er intussen voor staat, maar ga er serieus mee bezig. De standaard 'eeuwige student' is niet aantrekkelijk.
Studeert de TS nog dan? Dat is inderdaad iets waar vrouwen best op afknappen. (tenzij het een hele lange studie is zoals geneeskunde of arts ofzo )

Maarja de meeste tips zijn al gegeven hier. Wees zelfverzekerd maar niet teveel, zie vrouwen niet als enge wezens maar behandel en benader ze in eerste instantie alsof het mannen zijn (dus gewoon btje mee kletsen en niet gelijk aan sex en relaties denken)
En wees niet te lief en niet te aso / arrogant. Beetje de gulden middenweg.

Ohja, als je binnen een paar uur ligt te krikken wordt het over het algemeen gesproken geen langdurige relatie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:50:22 #279
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421409
.....is 't nog niet voorbij??
Causaliteit....dat is 't.
pi_40422977
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef Make-Yourself het volgende:
.....is 't nog niet voorbij??
Hij heeft nog niet gemeld een vriendin te hebben..
Dus nee, het is nog niet voorbij
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_40423023
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ohja, als je binnen een paar uur ligt te krikken wordt het over het algemeen gesproken geen langdurige relatie
...maar soms ook wel. Bovendien is 'krikken' leuk, dus kan 't geen kwaad.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:12:53 #282
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_40424071
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
Bleef bij geen van de gevallen bij 1 keer, of zelfs maar 2 keer.
Maja, het is inderdaad geen basis.. en mekaar beter kennen is leuker lovemaking.
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Alcarin het volgende:
Je hebt er zelfs bij die alleen voor het krikken geregeld betalen.
It is just part of the fun.
pi_40424377
Liefde is een (kut)spel

Gewoon geen relatie nemen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40435977
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Nee die honderden boeken, films, websites, etc. laten duidelijk blijken dat wij honderd procent in staat zijn om in alle gevallen, slim, grappig en integer uit de hoek te komen, en ook altijd die vrouwen treffen die op dat moment geen relatie hebben en ook wel interesse hebben in een leuke date...
dat komt omdat sommige mensen (lees mannen) blind en doof zijn (uhm dwz weigeren) advies aan te nemen

Jongens ik zal maar in ieder geval tips geven hoe de meeste dames (die ik ken) te benaderen zijn.
- je kleedt je netjes aan (please niet te GAY/Macho)
-je gaat lekker uit je dak (denk maar aan de film hitch) en doet lekker mee .... probeer gewoon een goede move..>>> mijn vriend scoorde omdat ie kan breakdancen en een leuke two-step kan
-je zegt hoi en glimlacht er subtiel bij
- je checkt wat ze drinkt en als je het per ongeluk omtikt, biedt je gelijk een nieuwe aan (dan ben je in ieder geval geen hork)
- je gaat wandelen met 'n kind/hond >>> werken vaak als womanmagnets (vooral lieve jonge hondjes)
-probeer in een vereniging gezellig normaal te doen met vrouwen (en neee NEUKEN NEUKEN roepen helpt daarbij niet echt)
-oja sommige single mannen hebben nog al een eisenpakket>> pas het iets aan en voila een wereld gaat voor je open;.
-btw gewoon beginnen met een vraag naar de bekende weg wil wel eens het ijs breken>> desnoods grijns je er bij en begin je een lief kruisverhoor....

oja
vooral niet verlegen zijn
gewoon jezelf zijn
niet te veel roken/blowen/zuipen dat is echt killing tenzij de dame in kwestie gewoon meegaat doen natuurlijk maar of dat je dat wil??

trouwens op een vrouw moet nog altijd gejaagd worden en als ze dat niet willen, jagen ze zelf wel
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:03:55 #285
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_40436781
He Stabdogg, jij had een tijdje terug ook iets van liefdesverdriet?

Ik heb tenminste 'Gotta Go' en "Won't last long" van Mister Manders op m'n mp3-speler. Ik dacht dat jij dat was.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_40438348
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg!
smsjes zijn idd liev..

* nog.een.keer ontvangt sms van liefjeh
* nog.een.keer ziet haar naam staan
* nog.een.keer krijgt vlindertjes in onderbuikgevoel
* nog.een.keer opent smsje
* nog.een.keer leest liev berichtje
* nog.een.keer stuurt liev berichtje terug
* nog.een.keer zwijmelt in slaap

Zucht^2

Een vriendin heb je dus niet alleen om mee te nueken de liefde mee te bedrijven, het is ook iemand die onvoorwaardelijk aan je denkt (en andersom!). En dat kan soms erg prettig zijn.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_40438619
Over vrouwen heb ik niet te klagen, of ja meiden eigenlijk (ben 20). Waarschijnlijk gaat het wat makkelijker in de 16-20 jaar categorie.

Hoe het bij mij is gegaan is altijd verschillend geweest, maar wat ik wel kan zeggen dat ik maar 2 keer iets met een meisje (voor één avond) heb gehad toen ik actief op zoek ging met uitgaan. De rest kwam altijd op een onverwacht moment.

Hoe het gebeurd verschilt gewoon, één keer zag ik een meid op de dansvloer staan en die was helemaal onder de indruk van de lasers daar, zat ze naar de laserlichten te kijken die op haar handvielen, ik zag het en ik doe haar na net op het moment dat ze mijn kant op keek, ik lachte, komt direct naar me toegelopen met een brede lach op haar gezicht, praatje gemaakt, dansen en van het één kwam het ander.

Het zijn van die kleine momenten die het doen, belangrijkste is denk ik toch vriendelijkheid uitstralen (dus niet nors kijken duh). Er verzorgd uitzien, en vooral niet op zoek gaan. Het overkomt je (in mijn geval in ieder geval). Lijkt slap gelul maar is gewoon ze. Ik ga alleen maar uit om plezier te hebben met vrienden, dansen, van de muziek genieten. Je moet er niet actief mee bezig zijn, zorgen dat je sociaal bent, fitness club, terrarsjes, disco's etc. (ligt er maar aan waar je van houdt).

En uiterlijk kan zeker meewerken maar het is zeker niet alles, vooral verzorgd uit zien is belangrijk voor meiden.

Zo dit waren mijn tips, van een 20 jarig jong persoon maar toch al zo'n +- 20 meiden (helft breezah's) achter de rug .

P.S. Ik ging ieder weekend uit, tegenwoordig wat minder. En profielensite's kunnen zeker helpen! Ben nu met een meid bezig die ik heb leren kennen via chatten.nl.
Vloerplint
  donderdag 3 augustus 2006 @ 02:56:42 #288
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40439891
Wat nou erop uitgaan. Ben 22, heb amper een sociaal leven, speel teveel games en hang teveel op msn/internet en ben ondertussen in mn 4e relatie, waarvan 2 er langer dan 1.5 jaar hebben geduurd. Ik studeer een beetje, daarnaast doe ik praktisch niks, kom ik amper op verjaardagen of andere sociale aangelegenheden, ik ga hooguit af en toe eens naar een feestje,en toch ben ik de laatste 4 jaar nooit langer dan een half jaar vrijgezel geweest. En heb het zelfs gepresteert dat mn huidige vriendin haar vriend verliet voor mij.

Dus gewoon lekker hele dagen op internet blijven hangen en de niet-sociale nerd uithangen. Werkt voor mij ook.

Vrouwen, t blijft raar volk.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 05:20:25 #289
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40440509
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:09 schreef nog.een.keer het volgende:

[..]

smsjes zijn idd liev..

* nog.een.keer] ontvangt sms van liefjeh [/me]
[me=nog.een.keer] ziet haar naam staan [/me]
[me=nog.een.keer] krijgt vlindertjes in onderbuikgevoel [/me]
[me=nog.een.keer] opent smsje [/me]
[me=nog.een.keer] leest liev berichtje [/me]
[me=nog.een.keer] stuurt liev berichtje terug [/me]
[me=nog.een.keer zwijmelt in slaap

Zucht^2

Een vriendin heb je dus niet alleen om mee te nueken de liefde mee te bedrijven, het is ook iemand die onvoorwaardelijk aan je denkt (en andersom!). En dat kan soms erg prettig zijn.
*checkt profiel*...... jij bent een Man?

on-topic: het belangrijkste is dat je er geen "big deal" van maakt. uiterlijk is minder belangrijk voor een vrouw dan je denkt dus maak je daar geen zorgen over.. zolang je jezelf maar een beetje onderhoud; gezichtshaar bijhouden, geen zweetlucht, normale kleding, frisse adem etc. kortom dingen die je zo kan regelen. dan ga je gewoon opzoek naar single dames die net als jij ook op zoek zijn. wees eerlijk met ze maar laat niet meteen het achterste van je tong zien, hou het een beetje spannend. . elkaar leren kennen is leuk en spannend, niet eng. hecht geen waarde aan of een ontmoeting wel of niet iets wordt en trek het niet persoonlijk aan, want het zal vaak gewoon niet lukken en dat maakt iedereen mee. succes.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:11:43 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40441330
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eensch en nog een keer eensch

daarom zei ik ook 'meestal'
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:43:14 #291
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40441748
www.masterflirt.nl

bestel het boek en leef je uit

Komt hier op neer:
- Geniet van wat je doet, heb plezier in het flirten en evt. versieren
- Lukt't niet, niet bij de pakken neerzitten...Lol in hebben, humor ervan inzien en de volgende proberen
- Wees verzorgd, oprecht geïnteresseerd in haar en beleefd
- Praat rustig
- Durf "Nee" te zeggen, laat zien dat je voor je eigen standpunten uitkomt! Maar boor haar ook weer niet de grond in, dat is gewoon onder de gordel!
- Wees zelfverzekerd
en ik kan het niet vaak genoeg zeggen:
Heb plezier in het flirten en lach om je mislukkingen!

[ Bericht 60% gewijzigd door SilentChaos op 03-08-2006 10:02:35 ]
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:45:37 #292
154145 soppig
sop sop sop
pi_40441788
1) krijg een positie met aanzien
2) regel een auto (nieuw)
3) zorg er voor dat andere mensen afhankelijk worden
4) heb geld
5) ben in staat om naar urenlang gebeuzel over niks te luisteren
6) heb "ambities" .. ookwel lulverhalen over wat je in de toekomst wel niet wil enzo.
7) laat het lijken alsof je een goeie toekomst voor je hebt.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:57:22 #293
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40442011
zorg dat je er verzorgd uitziet ..scheelt heel veel als je wat sport doet.. zorg dat je goed bent in iets ... mensen in het algemeen houden van een duidelijke visie in je leven...en gedraag je soms niet altijd als een verwaande eikel. om een of andere reden vinden ze dat super. Bel ze nooit na de eerste keer... laat ze meer als 3 dagen sudderen.En hou altidj maaar dan ook altijd de touwtjes in handen.. want als je ze een keer over je heen laat lopen dan heb je het nooit meer in de hand....probeer jezelf te zijn ...dont take no shit en. eten zullen ze uit je handjes ;-) ...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:17:10 #294
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40442412
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:45 schreef soppig het volgende:
1) krijg een positie met aanzien
2) regel een auto (nieuw)
3) zorg er voor dat andere mensen afhankelijk worden
4) heb geld
6) heb "ambities" .. ookwel lulverhalen over wat je in de toekomst wel niet wil enzo.
7) laat het lijken alsof je een goeie toekomst voor je hebt.
Hij wil een vriendin, niet de politiek in
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:22:24 #295
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_40442541
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:45 schreef soppig het volgende:
Je kan er natuurlijk ook gewoon eentje uitzoeken die dit niet doet. Eisen bijstellen, ok. Je moet echter niet kritiekloos worden.

Daarnaast was het maar een lulkoekreactie van jouw kant.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:41:13 #296
154829 ferdi69
Veendam on tour!
pi_40442992
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
ik ben nou 28 en ik wil ook wel eens een vriendin! Hoe moet ik te werk gaan?
gewoon opblaaspop kopen!
pi_40443061
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef ferdi69 het volgende:

[..]

gewoon opblaaspop kopen!
+2 Constructief.
For great justice!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:51:43 #298
154829 ferdi69
Veendam on tour!
pi_40443289
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Q. het volgende:

[..]

+2 Constructief.
Proost!
pi_40443375
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
www.masterflirt.nl

bestel het boek en leef je uit

Komt hier op neer:
- Geniet van wat je doet, heb plezier in het flirten en evt. versieren
- Lukt't niet, niet bij de pakken neerzitten...Lol in hebben, humor ervan inzien en de volgende proberen
- Wees verzorgd, oprecht geïnteresseerd in haar en beleefd
- Praat rustig
- Durf "Nee" te zeggen, laat zien dat je voor je eigen standpunten uitkomt! Maar boor haar ook weer niet de grond in, dat is gewoon onder de gordel!
- Wees zelfverzekerd
en ik kan het niet vaak genoeg zeggen:
Heb plezier in het flirten en lach om je mislukkingen!
heel dat masterflirt is gejat van internet, waar dezelfde informatie gratis op staat.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:55:23 #300
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40443404
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

heel dat masterflirt is gejat van internet, waar dezelfde informatie gratis op staat.
...ik denk dat originaliteit sowieso niet bestaat. Originaliteit valt of staat met bekendheid.
Causaliteit....dat is 't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')