En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aansprekenquote:
Ook, of inschrijven op een datingsite, wellicht is dat iets voor hem?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aanspreken![]()
Daar heb je geen vriendin voor nodig... kan ook met een vriendquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef Herkauwer het volgende:
Zelfverzekerd zijn
Hoe zit het dan met je hobby?
achter je computer vandaan komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
ik ben nou 28 en ik wil ook wel eens een vriendin! Hoe moet ik te werk gaan?
Maar wat moet ik dan zeggen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aanspreken![]()
Hoe krijgt ie dan een vrouw als hij er niet mee bezig isquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef manhattan het volgende:
Door niet met vrouwen bezig te zijn en je ding te doen in een sociale omgeving........
Complimentje geven, iets te drinken aanbieden, iets zeggen over de omgeving (bijv. bandje, muziek, rare gasten)....... Bedenk ietsquote:
Kijk, dat zijn praktische tipsquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef leolinedance het volgende:
Stappenplan
1. Ga op stap
2. Drink met vrienden lekker wat biertjes
3. Wanneer je er klaar voor bent loop je een scanrondje door de kroeg/discotheek
4. Spreek iemand aan ('vind je het leuk hier?' dat soort vragen)
5. Raak aan de praat
6. Probeer tijdens het gesprek erachter te komen of ze een relatie heeft en probeer een beetje te vissen of ze jou ook leuk vind.
7. Indien ze je leuk vind, probeer haar te zoenen (onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis')
8. Mocht dat lukken, vraag haar nummer en ga een beetje smsen, bellen en msnen.
9. Probeer iets af te spreken
10. Kijk of je haar wel écht zo leuk vindt, zo ja, probeer haar voor je te winnen als vriendin.
Stap 7 kun je eventueel overslaan, en bij stap 9 eraan vast plakken![]()
Niet echt het soort volwassen reply dat ik verwacht van een MODquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar door die vraag al te stellen ben je bij voorbaat al kansloos.
Ik hoor het al, je moet nog veel leren......quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dan een vrouw als hij er niet mee bezig is![]()
![]()
Ik vind het juist altijd vrij erg als een (half)dronken jongen zo tegen mij aan komt lullen.quote:
Wat had je nou anders verwacht met zown topicquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef Lestat het volgende:
[..]
Niet echt het soort volwassen reply dat ik verwacht van een MOD![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je moet nog veel leren......
Ik ben heus niet de enige hoor, het probleem van onvrijwillig alleenstaanden (zowel m als v) is een van de grote problemen van deze tijd!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat had je nou anders verwacht met zown topic![]()
Ook allergisch voor (half)dronken mannenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd vrij erg als een (half)dronken jongen zo tegen mij aan komt lullen.
Ik kan je in ieder geval deze tip geven:
Vrouwen zijn allergisch voor wanhopige mannen.
Je moet jezelf niet zo in de slachtofferrol plaatsen. Daar houden vrouwen ook niet van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik ben heus niet de enige hoor, het probleem van onvrijwillig alleenstaanden (zowel m als v) is een van de grote problemen van deze tijd!
Ook dat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Ook allergisch voor (half)dronken mannen
Lol, don't get me started on those men!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:06 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ook dat.
Om maar niet te spreken over een combinatie van (half)dronken en wanhopig.
Sarcastisch grapjes daarover maken komt trouwens bij het andere geslacht ook veel negatiever over dan ze bedoeld zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo in de slachtofferrol plaatsen. Daar houden vrouwen ook niet van.
Hmm, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, verklaar je naderquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Sarcastisch grapjes daarover maken komt trouwens bij het andere geslacht ook veel negatiever over dan ze bedoeld zijn.
Je moet natuurlijk nog wel scherp en nuchter overkomen. Maar het helpt voor de jongen vaak wel als ie een beetje alcohol op heeft. Dus net de grens van nuchter voorbij zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd vrij erg als een (half)dronken jongen zo tegen mij aan komt lullen.
Ik kan je in ieder geval deze tip geven:
Vrouwen zijn allergisch voor wanhopige mannen.
Nee ik heb geen fotoquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef bxie het volgende:
Hoewel het niet alleen maar om uiterlijk gaat in de vorm van mooiheid e.d. ( smaken verschillen immers ),
gaat het toch wel bijna altijd om uiterlijk in de zin van uiterlijke verzorging.
Heb je geen foto van jezelf zodat we kunnen zien hoe jij je kleed enzo ?
Dat is namelijk al het begin, je hoeft niet vet knap te zijn maar je moet er wel fris en gezond uitzien.
Dan ga je je vanzelf al lekker voelen als je weet dat je er fris en hip uitziet.
Dat is weer goed voor je zelfvertrouwen, dat straal je dan weer uit en dan ben je meteen al een stuk interresanter.
Verder zal je ook echt wat meer over jezelf moeten vertellen als je echt serieuze adviezen enzo wil.
Hoe vaak ben je buiten, heb je wel hobby's, ga je wel eens stappen , ken je uberhaupt wel vrouwen, ben je verlegen , hoe verlegen , enz enz enz
Succes ja??? Ik zou meteen doorlopen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef leolinedance het volgende:
Oh ja, en zeggen dat je maagd bent![]()
Ook in het geval dat je dat ook écht bent![]()
Ik weet niet waarom, maar daarmee heeft een vriend van mij ook veel successen gevierd.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee ik heb geen fotoMaar ik kleed me goed! Sjieke linnen zomerbroeken, hippe sneakers, etc.
Maar ik ben wel een beetje dik (bierbuik) en wit, dus een soort deegbal. Ik zit bij een studentenvereniging dus ik ga best met mensen om, we pakken vaak terrasjes, barbecuen af en toe, borrelen op de societeit, feestjes etc. Vroeger was ik wel verlegen maar dat is een stuk minder nu, maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
Het zijn net mensen, eerlijk waar. Gewoon met vrouwen praten waar je totaal geen interesse in hebt om te oefenen zeg maar. op een gegeven moment gaat het wel makkelijker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee ik heb geen fotoMaar ik kleed me goed! Sjieke linnen zomerbroeken, hippe sneakers, etc.
Maar ik ben wel een beetje dik (bierbuik) en wit, dus een soort deegbal. Ik zit bij een studentenvereniging dus ik ga best met mensen om, we pakken vaak terrasjes, barbecuen af en toe, borrelen op de societeit, feestjes etc. Vroeger was ik wel verlegen maar dat is een stuk minder nu, maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
Nou ja... maar goed, het helpt wel als je comfortabel bent rondom vrouwen, maar je moet er ook weer niet TE comfortabel meer worden want dan blijf je het eeuwig broertje en dat kan ook niet de bedoeling zijn.quote:
Gewoon even uitprinten en vervolgens met de pen tijdens het gesprek keurig afvinken!quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zijn net mensen, eerlijk waar. Gewoon met vrouwen praten waar je totaal geen interesse in hebt om te oefenen zeg maar. op een gegeven moment gaat het wel makkelijker.
Liever een beetje buik dan zo'n afgetrainde plank! (let wel, beetje buik dusquote:
Heb je al gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef skippy22 het volgende:
Hoe zie je der eigenlijk uit En wat is karakter Als je 200 kilo zwaar bent en kleren van de zeeman draagt en stinkt Ook nog eens vervelend en een klootzak bent Dan krijg je ook geen vriendin Dus beschrijf jezelf eens dan kunnen we nog meer tips geven![]()
"Ja, er waren inderdaad flink wat meiden daar in Salou, maarja, ze liepen vanzelfsprekend allemaal weer langs me heen whehehe"quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, verklaar je nader.
Ah zo ja. Ja, dat is ook altijd echt erg als een man (hetzelfde geldt voor vrouwen natuurlijk) zoiets zegt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
"Ja, er waren inderdaad flink wat meiden daar in Salou, maarja, ze liepen vanzelfsprekend allemaal weer langs me heen whehehe"
In zekere zin een soort schild, maar degenen die dit soort uitspraken doen lijken niet door te hebben hoe negatief ze overkomen en denken kennelijk dat het als grappig opgevat wordt.
Verhullende kleding dragen geeft juist meer weg dan je lief is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Lestat het volgende:
Nou ik draag altijd redelijk wijde kleding en dan zie je 't niet zo![]()
He, vind je het leuk hier?quote:
Ja wel een paar, maar eigenlijk best weinig op grond van het totale aantal. Veel meisjes daar zijn ordinair (schreeuwen, zuipen, roken)quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verhullende kleding dragen geeft juist meer weg dan je lief is.
Lopen er geen leuke studentes rond bij je studentenvereniging?
Hey...ga je mee linedancen?...mag je mijn hoed vasthouden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He, vind je het leuk hier?
Heel standaard, maar het werkt welNa 3 zinnen ben je los, en kun je verder zeveren.
Waar kom je vandaan?
Hoe oud ben je?
Enz. enz.
Hebben we hier een kandidaat voor TSquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef Tristessa het volgende:
Jullie mannen hebben het maar moeilijk.
they can smell fear.. dus rieleksquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Lestat het volgende:
Vroeger was ik wel verlegen maar dat is een stuk minder nu, maar met vrouwen wordt ik nog steeds een beetje nerveus.
Ze vinden me meestal vervelendquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Kindervriend het volgende:
Val ook eens wat FOK! vrouwtjes lastig in hun fotoboeken. Dat vinden ze sexy.
Misschien is een datingsite voor jou helemaal niet zo'n vreemde optie. Hier Hulpverlenende instanties. Update 27/05/2006 vind je er een aantal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:23 schreef Lestat het volgende:
Ja wel een paar, maar eigenlijk best weinig op grond van het totale aantal. Veel meisjes daar zijn ordinair (schreeuwen, zuipen, roken)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:23 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Hey...ga je mee linedancen?...mag je mijn hoed vasthouden.
...bij relatie staat "Duitser".....ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren....quote:
Die hebben toch ook meestal een bierbuik?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...bij relatie staat "Duitser".....ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren....
Klopt, je moet ook niet begrijpelijk gaan knikken of meelevend gaan doen als ze over ongesteldheid gaan beginnen, 'die leuke jongen' of kleren dan moet je snel je weg vervolgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja... maar goed, het helpt wel als je comfortabel bent rondom vrouwen, maar je moet er ook weer niet TE comfortabel meer worden want dan blijf je het eeuwig broertje en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
De mijne nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:26 schreef rieski het volgende:
[..]
Die hebben toch ook meestal een bierbuik?
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |