abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 17:42:15 #251
9902 Lestat
the vampire...
pi_40327213
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
Memento Mori
pi_40327251
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Hmm ja, ik zag het meer als durven opkomen voor jezelf..
je mening geven en opvliegerig vind ik eigenlijk iets anders.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40327705
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Lestat het volgende:
Ik probeer eigenlijk nooit een vrouw te versieren, want ik ga er altijd vanuit dat ze toch niets in mij zullen zien.
dat werkt in ieder geval niet
  zondag 30 juli 2006 @ 18:04:48 #254
123970 Stabdogg
chill out
pi_40327793
quote:
Het beste wat je kunt doen is jezelf het volgende vertellen:

'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'

Er is maar 1 reden om een vrouw te willen en dat is gepijpt worden.

Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.

Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.

Ga je dus richten op andere dingen.
PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:07:32 #255
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_40327853
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al jaren af, een der grote mysteries van het leven
Ikkuh ook wil, ikkuh ook!
Gaap Goals rulezzz!
pi_40327872
hmmm misschen toch maar eens de cursus "hoe versier ik een vrouw" organiseren

(blijkbaar kunnen de heren het wel gebruiken )
  zondag 30 juli 2006 @ 18:10:42 #257
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_40327949
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:

[..]

Dat is een mooi verhaal
Maar wij zijn toch verschillend, ik heb juist de afgelopen 10 jaar niet 'gezocht' in de zin van dat ik op elk meisje afsprong en naar uitgaansgelegenheden ging met het expliciete doel iemand te vinden. Maar dat werkte dus niet!
Ook ben ik bijna nooit verliefd, ik ben in mijn leven maar 1 keer echt verliefd geweest.
Zeer herkenbaar, ik doe zelf alle dingen die ik leuk vind, ben niet meer gefrustreerd (wel lang gelden erg geweest) en ben ook de laatste tien jaar nooit iemand tegengekomen waar het mogelijk iets mee had kunnen worden.

Probleem echter is wel dat de dingen die ik echt leuk vind nogal solitaire bezigheden zijn en/of met alleen maar mannen.

Tja.....
Gaap Goals rulezzz!
pi_40328194
quote:
lijkt duidelijk dat je eerst aan je zelfvertrouwen moet werken. als er iets onaantrekkelijk is voor vrouwen is het wel zo'n instelling.
pi_40328225
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Stabdogg het volgende:

[..]

'waarom wil ik eigenlijk een vrouw? Het zijn irritante wezens, veel te emotioneel, kunnen niet logisch nadenken en roddelen. Ze hebben geen humor (heb je ooit hard moeten lachen om een vrouw???) en zijn niet filosofisch ingesteld.
Verder hebben ze geen competitiedrang en kunnen ze over het algemeen dus ook niet sporten en kunnen ze ook geen spelletjes zoals poolen, pokeren, etc.'

Met deze gedachtegang krijg je ten eerste afkeer van het vrouwelijke geslacht (en terrecht!) en met een beetje geluk trek je meer vrouwen aan omdat je dat uitstraalt.

Zo snijdt het mes aan twee kanten en zie je de misselijkheid en triestheid van vrouwen maar weer eens.

PS, ik ben zelf 20 en heb ook nooit een vriendin gehad en als ik iets niet meer ga doen is het wel mezelf zielig vinden en 10 keer op dag tegen mezelf zeggen hoe graag ik wel niet een vriendin zou willen.
whehe, gefrustreerd?
pi_40330517
quote:

[..]

Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.

Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg! Of als je samenwoond dat ze je verrast met iets als je thuiskomt!

Dus hopppp van die stoel af en lekker op meide afstappen, werk aan je sociale leven, en zo kom je vanzelf iemand tegen.

Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:07:03 #261
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_40331008
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef manhattan het volgende:
Door niet met vrouwen bezig te zijn en je ding te doen in een sociale omgeving........
Beste tip in dit topic.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_40331120
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef LedZep het volgende:
Een alpha male (zoek) worden.
Jij zit duidelijk iets teveel op Fok als je dat soort taal uitkraamt

Maar idd, gewoon doen wat je altijd al doet, opportuun mag je best zijn, je ogen open houden enzo maar niet te gefoccused op ..

Heb je ook gewoon vriendinnen waar je het goed mee kan vinden?
Wellicht hebben die nog leuke vriendinnen
  zondag 30 juli 2006 @ 20:16:42 #263
123970 Stabdogg
chill out
pi_40331301
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef deepart het volgende:

[..]

Aan je post te lezen heb je inderdaad nooit een vriendin gehad, en zo te lezen uberhaupt nieteens een gewone vriendin. Een vriendin hebben is heel relaxt juist, lekker samen dingen doen, je gevoelens delen met elkaar, savonds na een drukke dag heerlijk tegen elkaar aankruipen enz enz.

Wat is er nou mooier dan als je lekker in bedje ligt savonds een super lief smsje te krijgen van je meissiej, dan smelt je toch helemaal weg! Of als je samenwoond dat ze je verrast met iets als je thuiskomt!

Dus hopppp van die stoel af en lekker op meide afstappen, werk aan je sociale leven, en zo kom je vanzelf iemand tegen.

Hoho, ik heb nergens gezegd dat ik geen vriendin zou willen. Het lijkt me prachtig.
Maar door daar steeds aan te denken word je ook niet vrolijk. Je hebt dan een constant gemis.

En als je daar van af wilt zijn er 2 opties:
-Je krijgt een vriendin
-Of je zorgt dat je er minder behoefte aan hebt door mijn vorige post eens goed te lezen.

Als je aan de ramadan meedoet ga je ook niet in de snackbar zitten toe te kijken hoe anderen hun frikandel speciaal naar binnen werken. U begrijpt mijn punt?
pi_40335701
hey Lestat, ik ken jou!
En je bent idd niet lelijk. Mijn tip: doe een beetje lief. Ja, een beetje, niet te veel. En je moet het wel menen. Dus niet intussen denken: en straks ga je me pijpen, vuile slet, want dat is je taak als vrouw!
Oh, tip 2: ik weet niet hoe je studie er intussen voor staat, maar ga er serieus mee bezig. De standaard 'eeuwige student' is niet aantrekkelijk.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 31 juli 2006 @ 20:02:06 #265
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_40361726
quote:

[..]

Als dat nu echt het enige is, ben je over je hele leven misschien wat goedkoper uit als je een paar ribben laat weghalen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  maandag 31 juli 2006 @ 20:18:29 #266
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40362348
Dit moet me een beetje denken aan die topics over mensen die dachten dat ze nooit de ware tegen zouden komen. Daar zijn echt tientallen pagina's volgeluld
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 31 juli 2006 @ 20:55:55 #267
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40363766
quote:
Goh. verwacht je dan dat je ooit wat krijgt?
  maandag 31 juli 2006 @ 21:45:36 #268
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_40365659
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef IrisVrede het volgende:
hmmm misschen toch maar eens de cursus "hoe versier ik een vrouw" organiseren

(blijkbaar kunnen de heren het wel gebruiken )
Nee die honderden boeken, films, websites, etc. laten duidelijk blijken dat wij honderd procent in staat zijn om in alle gevallen, slim, grappig en integer uit de hoek te komen, en ook altijd die vrouwen treffen die op dat moment geen relatie hebben en ook wel interesse hebben in een leuke date...
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_40374354
nog een vraagje: hoe krijg je een vriendin als bi-meid in deze tijd?
of je ontmoet van die wanhopige tuinbroek potten, of t is een mega bitch met een kind van 4 waar je dan voor gaat zorgen, en dan krijg je nog verwijten HELLUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

enne suc6 met je zoektocht
ZWELGJE!!!
pi_40377801
Bi-meid zei je toch? Dan neem je toch lekker een vent??

Genoeg kerels die geen kind willen, myself included.
Gaap Goals rulezzz!
pi_40378119
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:

Als je zoektocht zolang duurt ben je inderdaad op een gegeven moment wel te oud voor kinderen.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_40378141
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Beste tip in dit topic.
Vind ik ook. Toen ik een paar maanden in Italie zat, was ik ook vooral bezig met leuke dingen doen met leuke mensen. Voor ik het wist en doorhad, liep ik met een meisje mee naar haar appartement en bleef er pitten.

Terwijl ik me echt totaal niet had ingesteld op 'Laat ik eens een leuk meisje zoeken' oid. Het gebeurde gewoon.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:32:20 #273
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_40378485
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bi-meid zei je toch? Dan neem je toch lekker een vent??

Jij bent niet tof.

@ts http://www.becomeaplayer.com/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40382690
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef Lips het volgende:

[..]

Succes ja??? Ik zou meteen doorlopen!
Joh, alsof jij niet maagd bent begonnen?
pi_40391081
Worldbeater weet dus duidelijk niet de betekenis van BI-seksualiteit...

Gaap Goals rulezzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')