een vrouw met zelfkennis, daar hou ik vanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef Sjonnjoop het volgende:
Survival of the fittest![]()
TS komt redelijk kansloos over en ik ben geen eens een vrouw met ingebouwde radar doorvoor. Desperate is de slechtste eigenschap die je kunt hebben, je maakt het alleen maar moeilijker en ik kan je beloven dat het hebben van een vriendin je leven echt niet opeens fantastisch maakt, vaak zelfs in tegendeel , dus nergens voor nodig om desperate te zijn
man met de nodige recente ervaringquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
een vrouw met zelfkennis, daar hou ik van![]()
true true......zeg ook niet dat alles volgens evolutionaire principes verloopt. Zeker niet omdat de mens een bewustzijn heeft en zelfstandig kan nadenken....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef Lestat het volgende:
[..]
D'r zijn anders verdomd weinig mensen die echt iets toe te voegen hebben aan de soort. In praktisch opzicht misschien alleen Nobelprijswinnaars, en in estetisch opzicht een handjevol topmodellen en acteurs.
...het gaat niet om de aantallen...maar om de invloed die ze hebben op de soort.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Jikpunth het volgende:
evolutionair zijn we toch gedoemd (Osama heeft er meer dan welke nobelprijswinnaar dan ook) en ook de tokkies zijn behoorlijk actief. plus de achterstands pubers die bezwangerd worden voor een breezer door van die randfiguren.
Goede tip voor TSquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Jikpunth het volgende:
ontopic: Heb je ooit een diemblad vol met breezers besteld en die geschonken aan een groepje leuke 17 jarige dames
Dat is een mooi verhaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als je een "goede" ontmoet niet nee.
@Lestat.....toen ik "jonger" was...zocht ik ook altijd...ik was vaak verliefd etc...maar dat bleef onbeantwoord. Tot ik besloot er niet meer actief mee bezig te zijn, 't te laten gaan.....vervolgens ging 't vanzelf en ben ik een paar relaties later getrouwd...
Dat "laten gaan" betekent natuurlijk niet dat je gewoon thuis kan gaan zitten wachten tot ze aanbellen. Mijn ervaring is dat als je niet (wanhopig) zoekende bent en je te beschikbaar opstelt, dit juist een positieve uitwerking heeft. Het heeft te maken met uitstraling...jezelf zijn en het vertrouwen daarin ook uitstralen.
Dit is idd een strak plan, succes gegarandeerd, dat is ook meteen het typje wat erg onder de indruk zal zijn van de universitaire opleidingquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Jikpunth het volgende:
......
ontopic: Heb je ooit een diemblad vol met breezers besteld en die geschonken aan een groepje leuke 17 jarige dames
Misschien val je niet op vrouwen ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dat is een mooi verhaal![]()
Maar wij zijn toch verschillend, ik heb juist de afgelopen 10 jaar niet 'gezocht' in de zin van dat ik op elk meisje afsprong en naar uitgaansgelegenheden ging met het expliciete doel iemand te vinden. Maar dat werkte dus niet!
Ook ben ik bijna nooit verliefd, ik ben in mijn leven maar 1 keer echt verliefd geweest.
....er is dus wel een behoefte......maar tot welke soort vrouwen voel je je aangetrokken? Wellicht vis je in de verkeerde poel?...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dat is een mooi verhaal![]()
Maar wij zijn toch verschillend, ik heb juist de afgelopen 10 jaar niet 'gezocht' in de zin van dat ik op elk meisje afsprong en naar uitgaansgelegenheden ging met het expliciete doel iemand te vinden. Maar dat werkte dus niet!
Ook ben ik bijna nooit verliefd, ik ben in mijn leven maar 1 keer echt verliefd geweest.
Ja je moet het toch ergens op leren en eerlijk gezegd waren mijn eerste vriendinnetjes ook geen nobelprijs lauratenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dit is idd een strak plan, succes gegarandeerd, dat is ook meteen het typje wat erg onder de indruk zal zijn van de universitaire opleiding
TS zoekt:quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....er is dus wel een behoefte......maar tot welke soort vrouwen voel je je aangetrokken? Wellicht vis je in de verkeerde poel?...![]()
Ik ben geen homoquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Misschien val je niet op vrouwen ?
zoals ze ooit tegen mij zeiden: Come on all dutch are in essence bi-curious no matter how many chicks you've bonedquote:
Ik vindt sterke, zelfbewuste vrouwen aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....er is dus wel een behoefte......maar tot welke soort vrouwen voel je je aangetrokken? Wellicht vis je in de verkeerde poel?...![]()
Hoe weet je dat zo zeker, duidelijk kun je niet met vrouwen overweg, misschien heb je meer succes met een lekkere kerel. Die zijn meestal ook universitair opgeleidquote:
Als je zelf niet sterk en zelfbewust bent, maak je weinig kans ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Lestat het volgende:
Ik vindt sterke, zelfbewuste vrouwen aantrekkelijk
Neerlandsche bodybuilding vereniging misschien?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Lestat het volgende:
Ja en die vallen dus niet op onzekere typjes, maatstaven bijstellen dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Lestat het volgende:
[..]
of juist wel.....als er ergens een onderdanig typje in je schuilt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je zelf niet sterk en zelfbewust bent, maak je weinig kans ...
Als je alleen kunt flamen kun je misschien beter wegblijvenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, duidelijk kun je niet met vrouwen overweg, misschien heb je meer succes met een lekkere kerel. Die zijn meestal ook universitair opgeleid![]()
Na ja zeg, ik probeer je alleen te helpen, met vrouwen geen succes, je moet toch wat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef Lestat het volgende:
[..]
Als je alleen kunt flamen kun je misschien beter wegblijven![]()
..is misschien wel een plekje om te zien welke vrouwen in hem als persoon geïnteresseerd zijn..?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef rieski het volgende:
Waarom ga je niet aan de datingsite TS?
ja, als het allemaal zonodig moet! En hij zit toch achter z`n pc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..is misschien wel een plekje om te zien welke vrouwen in hem als persoon geïnteresseerd zijn..?!
Gelukkig klinkt dat helemaal niet wanhopig...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef leolinedance het volgende:
Stappenplan
1. Ga op stap
2. Drink met vrienden lekker wat biertjes
3. Wanneer je er klaar voor bent loop je een scanrondje door de kroeg/discotheek
4. Spreek iemand aan ('vind je het leuk hier?' dat soort vragen)
5. Raak aan de praat
6. Probeer tijdens het gesprek erachter te komen of ze een relatie heeft en probeer een beetje te vissen of ze jou ook leuk vind.
7. Indien ze je leuk vind, probeer haar te zoenen (onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis')
8. Mocht dat lukken, vraag haar nummer en ga een beetje smsen, bellen en msnen.
9. Probeer iets af te spreken
10. Kijk of je haar wel écht zo leuk vindt, zo ja, probeer haar voor je te winnen als vriendin.
Stap 7 kun je eventueel overslaan, en bij stap 9 eraan vast plakken![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gelukkig klinkt dat helemaal niet wanhopig...![]()
Ik heb niet zo heel veel goede eigenschappen geloof ik. Ik ben de domste niet, ik ben ook de lelijkste niet, en ik ben best aardig en behulpzaam. Slechte eigenschappen: ik ben vrij onzeker, egocentrisch, kritisch, wraakzuchtig. Ik voel me het best op mijn gemak op de societeit, lekker zuipen in een bekende omgevingquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:11 schreef Jikpunth het volgende:
Even behulpzaam dan: wat zijn je vijf beste eigenschappen? noteer deze. Wat zijn je vijf slechtste eigenschappen? noteer deze. Waar voel je je het meest op je gemak en waar juist niet.
Probeer vrouwen dan te benaderen op een voor jou geschikte locatie en presenteer jezelf volgens je goede eigenschappen. Maak je niet druk over een openingszin want die zijn per definitie triest en zolang je maar een gesprek aanknoopt boeit het vrouwen toch weinig.
VERBERG je slechte eigenschappen bewust
..eh...tja...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel goede eigenschappen geloof ik. Ik ben de domste niet, ik ben ook de lelijkste niet, en ik ben best aardig en behulpzaam. Slechte eigenschappen: ik ben vrij onzeker, egocentrisch, kritisch, wraakzuchtig. Ik voel me het best op mijn gemak op de societeit, lekker zuipen in een bekende omgeving![]()
Ja hoor ik ga best wel eens uit. En op mn vroegere werk had ik goed contact met de dames (ik ben student en momenteel in between bijbanen). Ik denk niet dat ik geen vriendin kan krijgen, want zoals gezegd ben ik niet de domste en niet de lelijkste, ik vraag me alleen af hoe lang het nog duurt en hoe ik het kan bespoedigen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ga je wel eens uit?
spreek je vrouwen op je werk?
wat maakt je dat je geen vriendin hebt ( gehad)?
waardoor denk je dat je geen vriendin kan krijgen?
vragen vragen vragen.....
heh gatver rookte ze, dat is een serieus smerige eigenschap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel goede eigenschappen geloof ik. Ik ben de domste niet, ik ben ook de lelijkste niet, en ik ben best aardig en behulpzaam. Slechte eigenschappen: ik ben vrij onzeker, egocentrisch, kritisch, wraakzuchtig. Ik voel me het best op mijn gemak op de societeit, lekker zuipen in een bekende omgevingMaarja, daar heb ik pas 1 keer een dame gescoord, en dat was toen we allebei stomstomstomdronken waren. En de volgende ochtend bleek ze toch niet zo leuk. Bovendien rookte ze dus het zoenen was ook smerig.
.....denk dat ie niet doof/blind is, maar selectief leest/antwoord. Deze optie is immers pas 327x geopperd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals dan maar: Waarom probeer je het niet eens op datingsites?
Dat staat me tegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
dan kom je zeker niet wanhopig overquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
...daarom zijn er ook honderden van en zijn ze ontzettend populair...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dan kom je zeker niet wanhopig over![]()
dating sites, dat is toch voor wanhopige gescheide moeders van 4 kinderen en een baan
of uitgerangeerde zakenmannen van boven de 140 kilo
Je bent een vrouw, ben je niet geinteresseerd in het profiel dat ie zojuist van zichzelf heeft neergezet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef bxie het volgende:
..
want?quote:
Voor velen is het toch het uitgelezen medium gebleken om aan de man/vrouw te komen. En niet alleen voor wanhopige huismoeders of uitgebluste zakenmannen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Inorbit het volgende:
dan kom je zeker niet wanhopig over![]()
dating sites, dat is toch voor wanhopige gescheidde moeders van 4 kinderen en een baan
of uitgerangeerde zakenmannen van boven de 140 kilo
Dat dus ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef zwaaibaai het volgende:
want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |