slapend gepijpt worden? Beter niks invullen dan zo`n typische studenten grap..quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef Lestat het volgende:
[..]
De meeste mensen slapen een derde van hun leven, dan kun je toch niet zeggen dat ik een uitzonderlijke hobby heb? Enne, heb jij je profiel compleet ingevuld? en serieus?
bij deze heb je jezelf van enige geloofwaardigheid beroofd (en anders wel van enig perspectief op een vriendin). Hopelijk is dit topic nog van enig nut voor lurkers met hetzelfde probleem, want de TS can't be serieus in any way.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef Lestat het volgende:
[..]
De meeste mensen slapen een derde van hun leven, dan kun je toch niet zeggen dat ik een uitzonderlijke hobby heb? Enne, heb jij je profiel compleet ingevuld? en serieus?
Niet bedienen, ik zei kroeg maar je kan ook gewoon in 1 of ander disco'tje / feestcafé'tje !quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Lestat het volgende:
[..]
Een baan in de horeca is inderdaad een goede tip, ik heb er trouwens zelf ook al eens aan gedacht. Maar eerlijk gezegd zie ik mezelf op mijn leeftijd niet meer op dat niveau onder aan de ladder beginnen (mensen bedienen enzo).
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Averon het volgende:
[..]
Oh, oh, tijd voor inspirerende quotes.
Als je niets probeert, dan gaat er ook niets stuk.
The dream afraid of waking, never get's to dance.
enz.
Punt is, uitvragen is goed. Voorbeeld. In de rij, bij de kassa. Leuke meid achter de kassa. Dus ik het lef genomen om dat meisje mee te vragen na wat flirten. Zij verschiet van kleur, ik stiekem ook wel nervous. En, jawel, afwijzing. Maar, ik kan je garanderen dat die halve rij voor en achter me van de kassa opkeek. Iedereen had het door. En iedereen zag dat ik wel het lef had om het vragen. Ik durf te wedden dat sommige van de jongens die daar beetje om lachte stiekem hadden gewild dat ze zelf dat lef hadden. Resultaat? Twee andere meisjes vroegen of ik (en een vriend van me) dan maar iets met hun mee gingen drinken.
Waarom deden ze dat? Ik was toch afgewezen? Maar zo werkt het niet. Ik had door die kassa meid mee te vragen twee dingen laten zien. Ten eerste, dat ik single en zoekend was. En ten tweede, dat ik zeker genoeg was om die meid aan te spreken. Dat straalt uit.
Ohh, dat was ik vergeten. Ik had daar heel lang staan: *snurk*quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
Gebruikersnaam: Lestat
Ondertitel: the vampire...
Signature: Memento Mori
Beroep: Student
Hobbies/interesses: gepijpt worden![]()
[..]
slapend gepijpt worden? Beter niks invullen dan zo`n typische studenten grap..![]()
Verkrijgen? Als dat nog geen hint is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij ben je wel leuk dus je kunt mij wel eh, verkrijgen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij ben je wel leuk dus je kunt mij wel eh, verkrijgen
Doe jij eens niet zo zuur!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
bij deze heb je jezelf van enige geloofwaardigheid beroofd (en anders wel van enig perspectief op een vriendin). Hopelijk is dit topic nog van enig nut voor lurkers met hetzelfde probleem, want de TS can't be serieus in any way.
word je rood, zelfs op een forum....quote:
Is ook heel eng als iets wat volgens het profiel vrouwelijk is zomaar geinteresseerd is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
word je rood, zelfs op een forum....![]()
Denk dat ik zo eens een topic ga openen over hoe je gewillige, lieve meisjes van 1 meter 75 lang, met roodhaar, zachtwitte huid, paar sproeten, an ass that won't quit and legs up till there kan verkrijgen. Bedoel, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef Mickeys het volgende:
probleem opgelost... je maakt gewoon een topic aan hoe je een meisje kan verkrijgen en voila... ze is er..
En ze leefden nog lang en gelukkig...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk ik zo eens een topic ga openen over hoe je gewillige, lieve meisjes van 1 meter 75 lang, met roodhaar, zachtwitte huid, paar sproeten, an ass that won't quit and legs up till there kan verkrijgen. Bedoel, je weet maar nooit.
Kijk, dat zijn nog eens doelen. Maar goed idee. Als ze langskomt en verkrijgbaar is, dan zorg ik voor het kasteeltje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef Sjonnjoop het volgende:bestel er meteen een kasteeltje in Frankrijk bij als je toch bezig bent
Gelijk heb je... nooit geschoten is altijd misquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat ik zo eens een topic ga openen over hoe je gewillige, lieve meisjes van 1 meter 75 lang, met roodhaar, zachtwitte huid, paar sproeten, an ass that won't quit and legs up till there kan verkrijgen. Bedoel, je weet maar nooit.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef Mr-Z het volgende:
Een vriendin krijg je niet.. die neem je...
wrom is dat gestopt dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef mymoodfentje het volgende:
ik mis hier op fok wel een beetje zon DATING hoekje....
owh was er wel 1 ?quote:
heel Fok is één grote datinghoekquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef mymoodfentje het volgende:
ik mis hier op fok wel een beetje zon DATING hoekje....
Geen idee, maar ik hoor het wel vaker hier op Fok... was er vanuit gegaan dat zoiets bestaan had..... hihiquote:
wij zoeken hetzelfde, misschien zijn wij wel een goede match....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoor het wel vaker hier op Fok... was er vanuit gegaan dat zoiets bestaan had..... hihi
Proest... en dan ergens halverwege Parijs en Almere afspreken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wij zoeken hetzelfde, misschien zijn wij wel een goede match....
checkt fotoboek
neu...eehm daten ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan hetgeen wat je zegt bevestigen, ik kwam een random iemand op msn tegen geheel willekeurig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
ik ben nou 28 en ik wil ook wel eens een vriendin! Hoe moet ik te werk gaan?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar door die vraag al te stellen ben je bij voorbaat al kansloos.
Niets nuttigs te melden, dan ook niet reageren.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:44 schreef partyyboyy het volgende:
Hobbies: bier drinken!
Beroep: student
Leeftijd: 28
DUDE!!!!![]()
Nee, mijn ware liefde leeft nog, ergens in Rotterdam meen ik. Of had je het tegen Duiveltje?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op ieder pannetje past een dekseltje, maar misschien is jou ware liefde dood?
Gewoon lekker je dingetje doen, uitgaan, je hobbys doen, op meisjes afstappen
Ik had er ook neer kunnen zetten: tvp.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:55 schreef Lestat het volgende:
[..]
Niets nuttigs te melden, dan ook niet reageren.
Nee hoor, het is meer dat ik zo vaak commentaar krijg op mijn leeftijd. Als jij een bril zou dragen en de helft van de mensen die je tegen komt zegt, "hee brillie", dan krijg je daar ook snel genoeg vanquote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik had er ook neer kunnen zetten: tvp.
Wat ben jij trouwens opvliegerig zeg, misschien dat daar je probleem ligt?
Dan zou ik proberen om dit te veranderen, door bijvoorbeeld lenzen te dragen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee hoor, het is meer dat ik zo vaak commentaar krijg op mijn leeftijd. Als jij een bril zou dragen en de helft van de mensen die je tegen komt zegt, "hee brillie", dan krijg je daar ook snel genoeg van![]()
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen om dit te veranderen, door bijvoorbeeld lenzen te dragen.
Aan je leeftijd kan je zelf niets doen, die veranderd automatisch, maar aan die hobbies van je![]()
ehh...ja!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Lestat het volgende:
[..]
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?
![]()
Uitgaan en vakanties zijn zo erg niet, lijkt me.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Lestat het volgende:
[..]
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?
![]()
hahaquote:Op zondag 30 juli 2006 14:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraag een vriend of hij een willekeurig meisje op straat wil lastigvallen en doe vervolgens net alsof je haar probeert te beschermen..
Nee, serieus
En bier drinken is wel erg? Dat doen we toch allemaal wel?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uitgaan en vakanties zijn zo erg niet, lijkt me.
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens opvliegerig zeg, misschien dat daar je probleem ligt?
Leg uitquote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...![]()
ligt eraan op welke cultuur je valtquote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...![]()
is dat zo?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:28 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ja simpel, iemand die opvliegerig is heeft (veel) zelfvertrouwen.
Precies.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
is dat zo?
ik denk eerder dat mensen die opvliegerig zijn onzeker zijn, omdat ze zich overal tegen willen verdedigen.
Hmm ja, ik zag het meer als durven opkomen voor jezelf..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
is dat zo?
ik denk eerder dat mensen die opvliegerig zijn onzeker zijn, omdat ze zich overal tegen willen verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |