wie zegt dat het niet een zichzalef verijkende markt is. misschien komen als die singels wel door de dating sites. omdat niet single mensen zich voordoent als single mensen zoeken naar iets beters. sorry te offtopic. by any chance disgard this messagequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor velen is het toch het uitgelezen medium gebleken om aan de man/vrouw te komen. En niet alleen voor wanhopige huismoeders of uitgebluste zakenmannen.
Niet zo vreemd dus dat het aanbod datingsites enkel stijgende is.
Nee , en ik kan ook vertellen waarom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ben je niet geinteresseerd in het profiel dat ie zojuist van zichzelf heeft neergezet?
Ik heb zelf een ontwikkeling meegemaakt dat ik nu erg zelfverzekerd ben. Het valt me echt op dat véél meer vrouwen met je gaan praten en naar je kijken. Opzich ook wel logisch, als je zelf al niet zeker van jezelf bent, waarom zou een vrouw dat dan wel zijn?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:28 schreef Averon het volgende:
Stap 3.
Stop caring. Vrouwen ruiken het zo'n beetje als je onzeker bent. En dat is een major turn-off voor ze. Zelf gedraag ik me op gebieden waar ik ben voor iets anders dan sociale contacten vaak vrij arrogant, das nu eenmaal de positie die ik daar heb. Als leidinggevende bijvoorbeeld op mijn werk. Of als eerste stem als ik zing. Punt is, dat straalt uit, je straalt uit dat je niet geeft om wat zij van je denken. Die zekerhied is aantrekkelijk. Ik ben gemeen, arrogant, hooghartig en te hard genoemd, maar niet onzeker.
Nee ik ga lekker zelf nog een keer luisteren over wat voor eikel ik wel niet benquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Ik zou nooit een vrouw willen die bij het eerste de beste akkefietje naar d'r vriendinnetjes rent om te gaan lopen miepen.
dus je wil toch een gozer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Ik zou nooit een vrouw willen die bij het eerste de beste akkefietje naar d'r vriendinnetjes rent om te gaan lopen miepen.
Dat doen alle vrouwen, en daar merk jij niks van, of mag jouw vriendin geen vriendinnen hebben?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Gast, je lult over bijzaken, en vermijdt daarmee de hoofdzaak. Er zijn net 3 vrij lange posts geweest met inhoudelijk serieuze tips (oa die van mezelf); reageer dáár dan eens op. Wat vind je daarvan, ga je er iets meer doen, al ooit iets in die richting gedaan? Wie hulp vraagt moet luisteren, niet in de verdediging schieten om maar vooral niet te hoeven luisteren. Zéker niet als er serieuze reacties bij zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Lestat het volgende:
Naja op elk potje past een deksel je moet alleen niet te kritisch zijn als je wat te neuken wilt hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dus ik blijf altijd single??
In evolutionair opzicht zou je denken dat er uiteindelijk wel een vrouw voor mij is, want ik doe een universitaire studie en heb dus in financieel opzicht redelijke vooruitzichten.
cliche lijkt me een betere terminologie, niet aan beginnen als dat je ding niet is. bloemen moeten gemeend zijn en niet standaardquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef frankium het volgende:
koop rozen, ga geen bier drinken maar rosé, houdt de deur voor vrouwen open, en dat soort dingen. Wees dus charmant.
Ik ben inderdaad van bier overgegaan op wijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik heb zelf een ontwikkeling meegemaakt dat ik nu erg zelfverzekerd ben. Het valt me echt op dat véél meer vrouwen met je gaan praten en naar je kijken. Opzich ook wel logisch, als je zelf al niet zeker van jezelf bent, waarom zou een vrouw dat dan wel zijn?
Nog een tip, misschien overbodig, maar in mijn omgeving wel nuttig. Ik heb veel vrienden die nooit een vriendin hebben, vaak zijn ze gewoon lomp, daar vallen vrouwen niet op. Als je een date hebt, of een vriendin, koop rozen, ga geen bier drinken maar rosé, houdt de deur voor vrouwen open, en dat soort dingen. Wees dus charmant.
quote:Ik ben inderdaad van bier overgegaan op wijn om de bierbuik een beetje in te dammen
quote:en ikvind het een beetje jammer dat dat het enige is wat je zegt op mijn hele reactie...
Doe je het wéér, eigenwijs zeker? Als je die houding niet verandert, heb ik nog een spoiler voor je:quote:Gast, je lult over bijzaken, en vermijdt daarmee de hoofdzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
Hij heeft niet zo heel veel te melden, hij wil een sterke knappe vrouw die niet zeurt en van arrogante egocentrische types houdt, zonder vriendinnen en hem vooral wil vanwege zijn fantastische opleiding en "toekomst perspectief"quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef bxie het volgende:
en ikvind het een beetje jammer dat dat het enige is wat je zegt op mijn hele reactie...
Dat is ook waar , maar het moet ook niet zo gelikt zijn daar prikken we ook zo doorheen.quote:[b]Op woensdag 26 juli 2006 16:47
koop rozen, ga geen bier drinken maar rosé, houdt de deur voor vrouwen open, en dat soort dingen. Wees dus charmant.
Je moet charmant zijn, niet spelen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
cliche lijkt me een betere terminologie, niet aan beginnen als dat je ding niet is. bloemen moeten gemeend zijn en niet standaard
Ik probeer ook duidelijk te maken dat je best werkt. TS gaat volgens mij vooral met bier drinkende stundenten om, dan leer je geen manieren. Ik heb dat zelf ervaren. Jongens die niet opstaan voor vrouwen enzo. Laatst was ik op een BBQ van een jongen die ook zoekende is, komt er een leuke meid binnen, geeft ie haar een krat bier om op te zitten. (stoelen waren op..) Ja sorry hoor, maar ik sta dan meteen op en geef haar mijn stoel. Terwijl ik geen vriendin meer nodig heb.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef bxie het volgende:
[..]
Hierdoor gaan er dus blijkbaar genoeg vrouwen wat meer naar hem kijken en hem vanzelf leuk vinden.
Ik ben het niet eens met je verhaal, ten eerste wil 'onzeker' niet zeggen dat je soft bent. Jij neemt zomaar aan dat ik over me heen laat lopen, maar dat doe ik absoluut niet en ik ben ook niet van plan dat in een relatie te doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef bxie het volgende:
en ikvind het een beetje jammer dat dat het enige is wat je zegt op mijn hele reactie...
Onzeker is misschien niet soft, maar het is zeker ook niet aantrekkelijk voor vrouwen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Lestat het volgende:
Ik ben het niet eens met je verhaal, ten eerste wil 'onzeker' niet zeggen dat je soft bent. Jij neemt zomaar aan dat ik over me heen laat lopen, maar dat doe ik absoluut niet en ik ben ook niet van plan dat in een relatie te doen.
Dat is dan best vreemd, want het grootste deel van de mensheid is weleens onzeker. Het intelligente deel dan in ieder geval, want hoe simpeler de geest, hoe minder onzeker je bent, vaak. Bovendien zijn zeker vrouwen juist vaak onzeker (ja ik lees ook weleens het vivaforum en flaironline enzo).quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onzeker is misschien niet soft, maar het is zeker ook niet aantrekkelijk voor vrouwen.
Ik negeer niks, bijvoorbeeld de post van Averon vind ik echt goed, alleen je moet niet vergeten dat jullie met z'n allen sneller kunnen posten dan ik kan lezen en typen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef bxie het volgende:
Ja ik wou echt serieus TS "helpen" voor zover het kon , en genoeg anderen hier ook maar hij doet er toch geen bal mee lijkt het.
Ik heb nu het idee dat hij helemaal niks aanzichzelf wil veranderen en dat hij eigenlijk hoopt dat iemand nog een vrouw in de kast heeft liggen en die even met de tpg naar hem opstuurt ofzo.
Of het is allemaal teveel moeite ofzo?Maar ik begin het steeds minder gek te vinden dat hij geen vriendin heeft als luisteren/lezen niet echt je sterkste kant is kom je zeker niet ver.
@TS kan je uitleggen waarom je alle echte tips enzo negeert en alleen maar ingaat op
kleine onbenullige details uit de posts?
Zo kom je toch niet verder?
Vrouwen zoeken 'leiders', en die hoeven niet eens hard en sterk en zeker te zijn. Zolang ze maar hard en zeker en sterk lijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef Copycat het volgende:
Onzeker is misschien niet soft, maar het is zeker ook niet aantrekkelijk voor vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |