Oh happy, happy, joy joy.quote:
Ik vind het niet het meest opwindend, nee, vooral niet als het van die cheesy-geilkijkende geblondeerde nichtjes zijnquote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
voor ¤5 euro mag je mijn account lenen![]()
Of je zet gewoon "meldt zich en is 18 in dat aanmeld topic net of iemand dat controleert
Wat vind jij van deze aanwinst?quote:
De users daarentegen wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat forum het niet lang gaat trekken.
De beste SlowChat reeks op Fok!, me dunkt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Kwaliteitsloze slowchat vol smileyposts, gehallo en gezwaai hoort in US thuis.
Hier worden pittige discussies gevoerd, mooie plaatjes gepost en leuke grapjes gemaakt. En dat alles in correct Nederlands! [afbeelding]
Ik kom altijd binnen met 'hallo' en ga dat niet ineens in US doen ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Kwaliteitsloze slowchat vol smileyposts, gehallo en gezwaai hoort in US thuis.
Hier worden pittige discussies gevoerd, mooie plaatjes gepost en leuke grapjes gemaakt. En dat alles in correct Nederlands! [afbeelding]
Vraag Sven eens wat 'ie van jouw binnenkomer vindt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom altijd binnen met 'hallo' en ga dat niet ineens in US doen ofzo
Ja, en dat blijf ik stom vinden!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom altijd binnen met 'hallo' en ga dat niet ineens in US doen ofzo
Zeer zeker, mijn waarde.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef Ovidius het volgende:
[..]
De beste SlowChat reeks op Fok!, me dunkt.![]()
Nee, dat weet ik zo wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Vraag Sven eens wat 'ie van jouw binnenkomer vindt?
Whihihiquote:
Binnen een paar dagen zal het wel verloederen, denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker, mijn waarde.
Toffe grapjes, iedereen is in principe welkom, toffe grapjes, leuke linkjes, verhitte, maar daardoor o zo leuke discussies, toffe grapjes, hoge lurkbaarheid voor buitenstaanders, toffe grapjes, op het moment geen rena aanwezig, toffe grapjes, toffe users, goede users die al snel uitgroeien tot volwaardige modjes, toffe grapjes en ik.
En het dan ook nog eens met die psychopaten-PI posten!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zo wel.
[..]
Whihihi
Wat is er psychopatisch aan 'quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het dan ook nog eens met die psychopaten-PI posten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest ben en blijf je wel tof.
Ik vraag me écht af of SC het wel overleeft als wij voor een week weg zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen zal het wel verloederen, denk ik.En dan een dag of tien later zal het gebruikelijke niveau wel weer eens gehaald worden.
©Ovidius 2006
ShowChat #871 doet liever hier aan pr0n.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wat is er psychopatisch aan '[afbeelding]'?
©Ovidius 2006
Ik denk het niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vraag me écht af of SC het wel overleeft als wij voor een week weg zijn.!
Daar dek je hem mooi met het "principe"quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker, mijn waarde.
Toffe grapjes, iedereen is in principe welkom, toffe grapjes, leuke linkjes, verhitte, maar daardoor o zo leuke discussies, toffe grapjes, hoge lurkbaarheid voor buitenstaanders, toffe grapjes, op het moment geen rena aanwezig, toffe grapjes, toffe users, goede users die al snel uitgroeien tot volwaardige modjes, toffe grapjes en ik.
OPTIEVEN.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar dek je hem mooi met het "principe"
Had dan gezegd:quote:
Ach, ik blijf nou eenmaal een trendsetter.quote:
Dus meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dan gezegd:
"Inderdaad. Dus optieven, lamzak!"
Die 'inderdaad' doet het 'm.
Allebei. De combinatie!quote:
Ik was te lam. Ik geef het toe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik blijf nou eenmaal een trendsetter.
Ja duh.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het dan ook nog eens met die psychopaten-PI posten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest ben en blijf je wel tof.
Bupatih.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei. De combinatie!
'Inderdaad, dus...'
Je word nog groots.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik blijf nou eenmaal een trendsetter.
Zeur niet,quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vraag me écht af of SC het wel overleeft als wij voor een week weg zijn.!
Alhoewel...je wordt wel iets minder tof door je psychopaten-PI-gebruik en je gehoi.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeur niet,ik
ben er immers toch nog
Oh, dat we dat vergaten!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeur niet,ik
ben er immers toch nog
Qua vertier-toevoeging haal je het in de verste verte niet bij Ovi, Zhenar, Sven en ik!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeur niet,ik
ben er immers toch nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |