Ik had juist heel veel kipquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
Dan snap ik ook waarom ik geen kip in mijn kip salade had vorige week
Ze vliegen echt de winkel hier, wij gaan zaterdag vroeg op alleen om salades te halen bij AH.
Ik moet tot 5 uur werkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Chielus het volgende:
hier moet je ook voor 5 uur in de winkel zijn wil je nog wat hebben
Jaaaaaaaa en/of bij HC medewerker kijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Buup het volgende:
Misschien kunnen we een mailtje naar AH sturen dat we als fok forum wel in de allerhande willen en dan het proces gaan bekijken in de fabriek...lijkt me best grappig...
Je moet echt de aller aller verste nemen.. niet die met zoveel prct korting, dan is de sla echt niet lekker meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Edit: meteen maar ff eentje gehaald. Veldsla is wel erg verlept dit keer. Zal 't weer zijn...
Ik pak ook altijd de achterste of degene met de langst mogelijke houdbaarheidquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Je moet echt de aller aller verste nemen.. niet die met zoveel prct korting, dan is de sla echt niet lekker meer.
Deze was niet oud ofzo. THT was 30-07.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet echt de aller aller verste nemen.. niet die met zoveel prct korting, dan is de sla echt niet lekker meer.
Die ga ik de volgende keer halen als ik bij de Appie benquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Die met geitenkaas isEcht van die heerlijk zoete, verse, zachte geitenkaas.
![]()
Moet je niet de fout maken die ik maaktequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Die ga ik de volgende keer halen als ik bij de Appie ben
Waar wordt dit geproduceert dan? Dat jullie een High Care afdeling hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:38 schreef HC-medewerker het volgende:
Alles wordt idd aan een soort lopende band handmatig in het bakje gedaan, gesealed en begast(wel door een machine), gesleaved (da's dat kartonnetje eromheen) en handmatig ingepakt.
Dit gebeurt op een extra hygiënische afdeling, de zog. High Care.
En de groenten komen uit eigen fabriek, vers gewassen en gesneden.
En is er ook een afdeling intensive care?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waar wordt dit geproduceert dan? Dat jullie een High Care afdeling hebbenKen een aantal groente verwerkende bedrijven, maar geen van allen met een high care.
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:47 schreef Doekes het volgende:
[..]
En is er ook een afdeling intensive care?![]()
Houdt het langer houdbaar en gaat verkleuring tegen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor gas wat ze erin spuiten en wat doet het?
Dat snap ik, maar ik ben benieuwd hoe het precies werkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Houdt het langer houdbaar en gaat verkleuring tegen.(gok ik...)
Het gas verdrijft zuurstof, waardoor verschillende bacteriëen en schimmels de kans niet krijgen om uit te groeien. Vooral in een product wat je niet verhit en de combinatie van vlees/kaas + groente is dat een risico.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor gas wat ze erin spuiten en wat doet het?
Melk is ongezond.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar ik ben eigenlijk ook te lam om naar de AH te gaan. Maar ach, ik moet wel, aangezien ik ook geen melk e.d. meer heb...
Ik zou zeggen, verdiep je er eens in, je bent misleid door de propaganda van het Voedingsbureau en consorten. In melk zit calcium, maar er zit ook een enzym in dat calcium afbreekt, waardoor je verrekte weinig aan dat calcium hebt. Verder zitten er vooral stoffen in die regelrecht ongezond zijn. Google maar eens wat rond, want het is nogal offtopic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo is melk nou weer ongezond? Kalk enzo.
Garnalen.quote:Ik ga zo aan m'n salade met garnalen beginnen, maar ik heb 't idee dat er een beetje weinig garnalen in zitten....
Ik overwoog zostraks om die te kopen, maar het zijn van die grote garnalen enneh... Dat kraken tussen je tanden... Ik kan dat niet aan.quote:
Nee, maar ze voelen zo raar tussen je tanden. Niet echt kraken, maar wel een soort van knapperigheid...quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar ze voelen zo raar tussen je tanden. Niet echt kraken, maar wel een soort van knapperigheid...
ik snap wat je bedoelt, ik heb er ook last van..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat snap ik.Maar ik vind de textuur van grote garnalen gewoon eng.
Soms niet, dan is het alsof je in plastic zit te happenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:36 schreef HC-medewerker het volgende:
Deze niet hoor, zijn best wel zacht
De schil is eraf!
Denk dat ze hem dan niet meer kunnen verkopen voor ¤ 4,49quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
Het zijn van die smakeloze Noorse garnalen in de garnalensalade van Appie.
Ik had liever gehad dat ze er gewoon die grijze Hollandse garnalen tussen zouden hebben gestopt.
Ah, lekker, Kipquote:Op zondag 30 juli 2006 19:29 schreef roburt het volgende:
gatverdamme ik had vandaag een hele vieze met kip.
2e keer dat ze in huis lagen.
eerste keer een ceasar ofzo met kip, aardappel, kaas(onderop in zakje![]()
)
echt lekker, fris en veel smaak.
met goede hoop dacht ik vandaag er weer zoeen te eten.
GATVERDAMME, ten eerste een overload aan paprka dat ik niet lust.
de groenten was er slordig in gepropt en de helft was bruin.
geen kaas, toast, aardappel maar nee vieze macaroni die plakte aan me geheemelte en dan nog die kots kip die smaakte naar droge pannekoek
BLEHen ik had zo'n honger vandaag
Waarom koop je dan de kip? Daar hoort een aanzienlijke hoeveelheid paprika in, geen kaas, toast of aardappel....Alleen pasta, sla, paprika, kip en een zakje frisse yoghurtdressing.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:29 schreef roburt het volgende:
gatverdamme ik had vandaag een hele vieze met kip.
2e keer dat ze in huis lagen.
eerste keer een ceasar ofzo met kip, aardappel, kaas(onderop in zakje![]()
)
echt lekker, fris en veel smaak.
met goede hoop dacht ik vandaag er weer zoeen te eten.
GATVERDAMME, ten eerste een overload aan paprka dat ik niet lust.
de groenten was er slordig in gepropt en de helft was bruin.
geen kaas, toast, aardappel maar nee vieze macaroni die plakte aan me geheemelte en dan nog die kots kip die smaakte naar droge pannekoek
BLEHen ik had zo'n honger vandaag
Maaltijdsalades afkraken is verboden in dit topic!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:44 schreef Bowiefan het volgende:
Laatst bij gebrek aan eigen inspiratie/zin maar eens een maaltijdsalade meegenomen, iets met geitekaas en honing.
Vond hem wel lekker, maar ik vond het beslist geen maaltijd; te weinig koolhydraten en te weinig groenten mag van mij wel meer pasta in en meer groente. De combinatie van de appel met de dressing vond ik wel goed, er had ook wel minder vet (kaas) in gemogen.
Morgen toch maar weer zelf aan de slag
Een andere variant!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Day het volgende:
Ben nu al 2 weken op zoek naar de tonijn-variant.
Was altijd te krijgen, nu gewoon niet meer.
Ze zouden het toch niet uit het assortiment hebben gehaald?![]()
Wat moet ik dan 's woensdags eten?!![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:50 schreef Doekes het volgende:
[..]
Maaltijdsalades afkraken is verboden in dit topic!![]()
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
![]()
Als je had gelezen had je kunnen zien dat ik nergens iets afkraak, ik geef slechts een serieuze reactie tussen alle hemelinprijs posts in.
Ik was na het lezen van een aantal posts in dit topic nieuwsgierig geworden en heb derhalve om te proberen een keer zon bak gekocht om te proberen en geef mijn gebruikersoordeel, waarin ik nauwelijks iets afkraak.
Wanneer ik de handel had willen afkraken en mij had willen verlagen tot oneliners had ik slechts gemeld: "veel te dure met vettigheid aangeklede bak konijnevoer"
Maar omdat ik dat de lading niet helemaal vond dekken heb ik het iets netter ingekleed
Ik denk dat die net als sommige andere varianten niet gemaakt wordt op dit moment.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Day het volgende:
omdat ik kip wou.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef HC-medewerker het volgende:
[..]
Waarom koop je dan de kip? Daar hoort een aanzienlijke hoeveelheid paprika in, geen kaas, toast of aardappel....Alleen pasta, sla, paprika, kip en een zakje frisse yoghurtdressing.
Goed nieuws voor je, de tonijn wordt deze week weer gemaakt. Zal nu wel weer in de winkel liggen!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef HC-medewerker het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je, de tonijn wordt deze week weer gemaakt. Zal nu wel weer in de winkel liggen!
Waarschijnlijk omdat de vraag zo groot is, en er maar een beperkt aantal productielijnen is zodat de klant niet meer bepaald welke varianten er zijn maar voor de meest lucratieve varianten wordt gekozen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:37 schreef shmoopy het volgende:
Misschien staat het al ergens, maar wat is de reden dat een salade soms een tijdje niet wordt gemaakt?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:17 schreef UncleFunk het volgende:
Was de Caesar er ook weer eens?
En toch af en toe de zeldzame ertussen gooien, zodat je klanten naar je toko toe blijft lokken, en dat je klanten, als ze er dan toch zijn, maar iets anders gaan kopen, omdat ze toch honger hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de vraag zo groot is, en er maar een beperkt aantal productielijnen is zodat de klant niet meer bepaald welke varianten er zijn maar voor de meest lucratieve varianten wordt gekozen.
(denk ik)
(weet niet zeker)
Wat een geweldige smiley!!!!quote:
Ik heb hem net weer op, echt zalig!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:17 schreef JacMar het volgende:
[..]
Wat een geweldige smiley!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren de salade met geitenkaas en honing op en die blijft mijn favoriet![]()
![]()
![]()
De Ap heeft sowieso weinig voorraad de laatste weken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef UncleFunk het volgende:
Vanavond bij de Appie geweest. Er was een stortvloed aan Geitenkaas Honing en er waren ook nog twee witlofsalades. Verder was er niks
3,49 voor de normale salades, 4,49 voor de Excellent salades.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:12 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoop dat ik keus heb vandaagwat kost zoiets ?
Met zalm is het lekkerst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:12 schreef MissHobje het volgende:
En welke is de allerlekkerste ?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef Razorfist het volgende:
Bij ons hadden ze ze allemaal vandaag! Heb een caesar meegenomen en net op, heerlijk!
Teveel zalm? Dat hoor je niet vaak!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef DD4me2 het volgende:
Morgen eet ik de witlof salade, ben benieuwd. Heb tot nu toe de garnalen geprobeerd, beetje te hete dressing naar mijn smaak, en de zalm, was heel lekker, maar een beetje teveel zalm naar mijn smaak en de kip/mango...heerlijk.
Ga zeker de geitenkaas en ceasar nog eens proberen.
je hebt gelijk, maar het is wel een ceasar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef MaLo het volgende:
Je hebt ook een ceasarsalade die geen maaltijdsalade is, ik denk dat je die hebt gehaald Roburt.
Daar heb je ook boerensalade en toscaanse salade van.
Dacht ik
Soms zitten erg weinig spekjes in terwijl die juist zo lekker zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:32 schreef HC-medewerker het volgende:
Spekjes zitten in het zakje met croutons, en tomaten zitten er in het geheel niet in!
't Is mijn favoriet juistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:14 schreef HC-medewerker het volgende:
Vind die hele Caesar maar niks!
Kan, maar lijkt me niet lekker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef Little_Angel het volgende:
Moesten die nou in de magnetron?
Oh mooi dat dat niet hoeftquote:
als het goed is staat dat gewoon op de verpakking?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:06 schreef heppifisj het volgende:
*geeft topic een duwtje*
Kan iemand mij iets vertellen over de hoeveelheid calorieën per salade? Is voor mij nl. nogal belangrijk. Maar ze zien er zo lekker uit
die met geitenkaas is geloof ik 710 kcal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:06 schreef heppifisj het volgende:
*geeft topic een duwtje*
Kan iemand mij iets vertellen over de hoeveelheid calorieën per salade? Is voor mij nl. nogal belangrijk. Maar ze zien er zo lekker uit
Ik heb er vrijdag nog een gekocht. Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:42 schreef HC-medewerker het volgende:
Mensen, meer salades kopen hoor, ik was de hele week al vroeg thuis in de avonddienst! Het zal wel door het weer komen denk ik, de bestellingen zijn niet meer zo torenhoog de laatste tijd.
Ja, die aardappeltjes zijn gewoon niet lekker en niet gaar.quote:Op maandag 4 september 2006 11:22 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik moet jullie teleurstelle maar na er een aantal geproefd te hebben ben ik toch echt van mening dat zelf maken veeeeeeel lekkerder is.
De aardappeltjes en de pasta zijn in de AH salades echt niet lekker.
Heb de pasta nog niet geproefd maar idd, de aardappeltjes zijn verre van gaar. Wel jammerquote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, die aardappeltjes zijn gewoon niet lekker en niet gaar.
Een aantal van die salades maak ik zo ongeveer vaak wel zelf, maar het is bij tijdgebrek wel lekker om kant en klaar te kopen, moet ik zeggen.
komt die zoete smaak niet ook doordat er honing(mosterd) dressing overheen zit? dat denk ik wel namelijk..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben juist verliefd op die geitenkaas.
Is er een AH-medewerker die me kan vertellen of de geitenkaas die in die salade zit, ook los wordt verkocht? Ik had gisteren Président Chèvre Frais gekocht, maar die is niet zoet. De geitenkaas in die salade is zoet.
Ze verkopen bij AH geitenkaas met honing, Betadine oid. Kan dat het zijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef Matness het volgende:
[..]
komt die zoete smaak niet ook doordat er honing(mosterd) dressing overheen zit? dat denk ik wel namelijk..
Nee. Die dressing doe je er zelf over. De kaas zelf smaakt zoet. Ik snoep er namelijk van voordat ik de salade aanmaal met de dressing.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef Matness het volgende:
[..]
komt die zoete smaak niet ook doordat er honing(mosterd) dressing overheen zit? dat denk ik wel namelijk..
Betadine?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze verkopen bij AH geitenkaas met honing, Betadine oid. Kan dat het zijn?
Ik was al aan het zoeken, er rinkelde een klein belletjequote:Op woensdag 6 september 2006 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Betadine?![]()
-> http://www.betadine-jodium.nl/
Bettine Blanc bedoel je denk ik.
Maar is dat dezelfde als die in de salade zit...?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, er rinkelde een klein belletje
Het is idd bettine en die hebben ze met en zonder honing.
Ja, weet ik het. Ik neem die salade juist nooit omdat die kaas zoet schijnt te zijn en ik vind de combi zoet en kaas goor.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar is dat dezelfde als die in de salade zit...?
Bij geitenkaas past zoet juist erg goed. Maar ook een boterham met gele kaas en jam is niet te versmaden.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, weet ik het. Ik neem die salade juist nooit omdat die kaas zoet schijnt te zijn en ik vind de combi zoet en kaas goor.
Ik vind alle combi's van zoet en hartig vies - ook al die gore hawai dingen en zo. Ik baal dus ontzettend dat ik iedere keer weer met honing zit opgescheept als ik lekkere geitenkaas wilquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij geitenkaas past zoet juist erg goed. Maar ook een boterham met gele kaas en jam is niet te versmaden.
Jee, Rip...ik vind hartig & zoet juist heerlijk! Lust je dan ook een pannenkoek met stroop of zo?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef Ripley het volgende:
Ik vind alle combi's van zoet en hartig vies - ook al die gore hawai dingen en zo. Ik baal dus ontzettend dat ik iedere keer weer met honing zit opgescheept als ik lekkere geitenkaas wil
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en ik raak een beetje uitgekeken op de AH Maaltijdsalades![]()
Ik had ook heel veel wortel gisterenquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Dimmie het volgende:
M'n caesarsalade van vanavond had een overkill aan peen en had maar een paar kipstukjes
En de kipstukjes waren de zelfde vorm als anders maar dan bruin en wat vetter geloof ik.
Ik vind paarse kaas met jam erg lekker!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij geitenkaas past zoet juist erg goed. Maar ook een boterham met gele kaas en jam is niet te versmaden.
Om even het onderscheid te maken met de geitenkaas, die wit is. Verse kaas = witte kaas.quote:Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Ik vind paarse kaas met jam erg lekker!![]()
Gele kaas? Heel bijzonder!![]()
Niet lekkerquote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef Nuna het volgende:
Oke, bij gebrek aan tijd heb ik maar een maaltijdsalade gekocht. Ik heb nu de kip voor me staan en ga hem nu eens proeven
Zag hem ook al staan in de kerst Allerhande, gaan we maar eens een keer proberen binnenkortquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:50 schreef Doffy het volgende:
Zag net "de" (?) feestdagen-salade liggen: met eendenborst, cranberrysaus en appeltjes. Zag er goed uit
Ja, de saus vond ik ook iets te zoet idd. De spinazie vond ik wel lekker, de kool vond ik niet storend.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef K-mail het volgende:
Nja, het was lekker, maar ik vind die dressing TE zoet. Er is nog zo'n soort excellent salade, met een sla melange, cranberries en frambozen (versie) Daar zit ook die dressing op, en mij is die ook te zoet...
Er zat trouwens ook Penne onderop, en een soort reepjes kool, die hadden ze van mijn part weg mogen laten, en er stukjes rode ui in mogen doen..
Ja je hebt de maaltijdsalade met eendenborst en een salade compleet met frambozen... Liggen ook beide in een ander schap... De maaltijdsalade in het kant-en-klaar maaltijdenschap en de Salade Compleet in het gekoelde groente vak...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef K-mail het volgende:
Nja, het was lekker, maar ik vind die dressing TE zoet. Er is nog zo'n soort excellent salade, met een sla melange, cranberries en frambozen (versie) Daar zit ook die dressing op, en mij is die ook te zoet...
Er zat trouwens ook Penne onderop, en een soort reepjes kool, die hadden ze van mijn part weg mogen laten, en er stukjes rode ui in mogen doen..
In een Ceasar zit ei... en het lijkt me niet al te bevordelijk voor hoor het ei en de rest van de salade dat je em 3 uur buiten de koeling bewaart...quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef Petre het volgende:
Ik ga er binnenkort ook maar een keer voor.. kan een ceasar salade tegen een uur of 3 buiten de koeling?
Ik heb die Complete Salade (kleinere bak zonder eendeborst enzo) ook geprobeerd en vind die dressing ook té zoet. Sla gemixt met mierzoete snoep(smaak) is géén geslaagde combinatiequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef K-mail het volgende:
In de grotere winkels zijn er 3 salades bijgekomen en is er niets geschrapt. Tevens hebben ze véél meer ruimte gekregen in het schap én *tatataaa!* is de productiecapaciteit sterk uitgebreid om de problemen van afgelopen zomer te voorkomen!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:26 schreef computergirl het volgende:
*schopje*
Ze hebben het assortiment weer vernieuwd: de witlof en de Caesar zijn verdwenen
Daarvoor in de plaats kip met ananas en een kaas/bacon salade. Ze hebben al een kip-met-fruit combi, die mierzoete kip met mango, dus waarom die ananas versie? Bah!
Hoe duur zijn die? 5,49 zeker?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
In de grotere winkels zijn er 3 salades bijgekomen en is er niets geschrapt. Tevens hebben ze véél meer ruimte gekregen in het schap én *tatataaa!* is de productiecapaciteit sterk uitgebreid om de problemen van afgelopen zomer te voorkomen!
Gisteravond de nieuwe Excellent Salade Beef Terriyaki geprobeerd; erg lekker.
[afbeelding]
Wat zit daar verder in dan?quote:
Wat zit er allemaal in dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
net even die beef vastgehad, maar hij ziet er niet bijzonder aantrekkelijk uit
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:26 schreef computergirl het volgende:
*schopje*
Ze hebben het assortiment weer vernieuwd: de witlof en de Caesar zijn verdwenen
Daarvoor in de plaats kip met ananas en een kaas/bacon salade. Ze hebben al een kip-met-fruit combi, die mierzoete kip met mango, dus waarom die ananas versie? Bah!
Geen verder vulmiddel als aardappels of pasta?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
croutons, rozijnen, kaas, bacon, met yoghurt-sausje.
weet ik veel, ik had 'm vast, heb 'm niet meegenomen of uitgebreid bestudeerdquote:Op woensdag 18 april 2007 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zit daar verder in dan?
[..]
Wat zit er allemaal in dan?
Oow naja had gekund toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
weet ik veel, ik had 'm vast, heb 'm niet meegenomen of uitgebreid bestudeerd
Ja vreemde combinatie ook met kaas en bacon...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef wizarddragon het volgende:
Bah rozijnen. Nee Bacon-Kaas sla ik over.
die was ook mijn favoriet! En bij de twee AH's bij mij in de buurt hebben ze hem echt niet meer in het assortimentquote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik kon de witlof al niet meer vinden en dat vond ik de lekkerste.
Wij willen graag weten wat er allemaal in zit!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef vats het volgende:
gisteren rundvlees salade op, die was goed binnen te houden
Ja tell us!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij willen graag weten wat er allemaal in zit!
Wat ik me kan herinneren in ieder geval stukjes biefstuk, spinazie, rode ui, tagiatelli, een zakje met de terriyaki-dressing en een zakje met een gebakken uitjes/cocos-mix.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
radijsquote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed nieuws!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja vreemde combinatie ook met kaas en bacon...
ik ben verder ook niet zo'n fan van rozijnen
2x kip halen dus?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goed nieuws!. Rozijnen zitten samen met de croutons (dannog is combinatie onlogisch) in een apart zakje.
. Alleen vind ik het als geheel wat minder. De stukjes bacon zijn veels te groot en ik ben lui om die stukken kleiner te snijden. Het vult wel. Maar voorlopig hou ik het bij kip voor hetzelfde prijsje.
. Volgende keer maar Beef uitproberen.
Ik nog niet.. maar dat worden dus geen maaltijdsalades vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 17:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al gegeten.
. Namelijk wat je net quotte
22% kip (kipfilet, zout, dextrose, antioxidant (E332) stabilisatoren (E407, E451)), 20% sla lollo rossa, frisée) 17% kerrie-yoghurtdressing (water, plantaardige olie, 10% yoghurt, invertsuikerstroop, suiker, azijn, glucosestroop, maïszetmeel, appelconcentraat, specerijen, slagroom, zout, kruiden, voedingszuren (azijnzuur, citroenzuur), gistextract, eigeel, verdikkingsmiddel (guarpitmeel), antioxidanten (ascorbinezuur, E385), aroma, stabilisator (xanthaangom), conserveermiddel (E202)), 16% rijst (water, witte langgraanrijst, zout), 13% ananas, witte kool, 6% cashewnoten (cashewnoten, arachide-olie, zout).quote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand dan misschien wat er allemaal in de kip-ananas salade zit? Wilde checken vandaag maar de AH hier is gesloten.
Biefstuk stukjes zijn niet te taai?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:22 schreef vats het volgende:
[..]
radijs
chinese kool
spinazie
sla
biefstuk stukjes
peen
rode ui
noedels
terriyaki dressing
cocos met gebakken ui mix
was het geloof ik, was best lekker iig
Ik vond van niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Doekes het volgende:
[..]
Biefstuk stukjes zijn niet te taai?
Mijn vriend vond hem heerlijk. En hij zat niet in het testpanelquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef computergirl het volgende:
Testen ze die salades niet eerst even voordat ze ze in de verkoop gaan gooien? Of hadden ze een testpanel met Beef Jerky liefhebbers of zo
JAAAAAAAAA ik had de laatste vanavondquote:Op donderdag 26 april 2007 23:05 schreef Isabeau het volgende:
En de witlof is echt weg, ook geen prijskaartbordjeding meer voor een witlofsalade![]()
Ga dan gewoon naar een grotere AH.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend vond hem heerlijk. En hij zat niet in het testpanel
En de witlof is echt weg, ook geen prijskaartbordjeding meer voor een witlofsalade![]()
We hebben een XXL AHquote:
En dan kan je vragen of hij er helemaal uit is gegaan, of dat hij nu alleen ff op is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
En dan? Ik heb ooit al een keer een klachtenbrief naar de AH gestuurd en nooit meer iets van gehoord![]()
Hier hetzelfde... toch best jammer... heb nog staan twijfelen tussen deze en bacon/kaas. Naja de volgende keer bacon/kaas dan maar...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond die met stukjes biefstuk en Teriyakisaus geen succes. Stukjes waren behoorlijk taai. Salade als geheel vond ik ook helemaal niks. Kortom een no-go dus. Ik heb het uiteindelijk ook halverwege weggegooid. Jammer.
same herequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond die met stukjes biefstuk en Teriyakisaus geen succes. Stukjes waren behoorlijk taai. Salade als geheel vond ik ook helemaal niks. Kortom een no-go dus. Ik heb het uiteindelijk ook halverwege weggegooid. Jammer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef K-mail het volgende:
Teriyaki was lekker! Dressing was helaas weer zo zoet, net zoals die cranberry dressing... Verder was het vlees inderdaad taai, maar toch wel aardig... Je krijgt wel veel vlees.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
Geitenkaas / honing blijft toch m'n favoriet!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef knep het volgende:
Ben op dit moment bezig met de Kaas/bacon variant. Niet verkeerd moet ik zeggen.
Die is lekker ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef knep het volgende:
Ben op dit moment bezig met de Kaas/bacon variant. Niet verkeerd moet ik zeggen.
Die witlof is hier nog gewoon in t assortiment.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
En dan? Ik heb ooit al een keer een klachtenbrief naar de AH gestuurd en nooit meer iets van gehoord![]()
We hebben momenteel zelfs 2 soorten peren bij de AH: Conferance en euhh.. nog 1. 443 plu iig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gisteren heb ik nav dit topic ook eens salade met blauwe kaas met peer gemaakt. Volgens mij zijn peren momenteel neit te verkrijgen, dus ik had er peer uit blik (ah huismerk) in gedaan.
Maar dat was geen aanrader...
Hier ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die witlof is hier nog gewoon in t assortiment.
Volgens mij tussen de 650 en 800 calorieen. Afhankelijk van de soort. Als je de dressing weg laat ben je volgens mij qua lijnen al een heel eind! Trouwens, 800 calorieen voor een maaltijd is toch top???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
staat op de verpakking hoeveel er precies inzitten
Als je alleen de salade eet wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij tussen de 650 en 800 calorieen. Afhankelijk van de soort. Als je de dressing weg laat ben je volgens mij qua lijnen al een heel eind! Trouwens, 800 calorieen voor een maaltijd is toch top???
Als jij weet welke geitenkaas ze gebruiken? Die in de salade is zo ontzettend zacht van smaak en lijkt wel met een vleugje honingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar die kun je toch ook makkelijk zelf maken?
haha, Doyenné du Comice??quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben momenteel zelfs 2 soorten peren bij de AH: Conferance en euhh.. nog 1. 443 plu iig.
De witlof is 400 Kcalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef ymme het volgende:
Die maaltijdsalades van de AH, zijn deze ook een beetje goed voor de lijn.
Dus niet teveel Kcal en KH?
Geitenkaas met honing idd, kun je ook los kopen bij AH. Van Bettine Blanc geloof ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Als jij weet welke geitenkaas ze gebruiken? Die in de salade is zo ontzettend zacht van smaak en lijkt wel met een vleugje honing![]()
Nee. Doyenne is 503 plu.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef ElZwino het volgende:
[..]
haha, Doyenné du Comice??Wij ook gewoon
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Geitenkaas met honing idd, kun je ook los kopen bij AH. Van Bettine Blanc geloof ik.
Yep inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2007 10:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geitenkaas met honing idd, kun je ook los kopen bij AH. Van Bettine Blanc geloof ik.
Hahaha ik pluis het zakje rozijnen/croutons altijd uit... gooi de rozijnen weg en de croutons in de salade...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:35 schreef superheist het volgende:
Vond die bacon/kaas zeer lekker, uiteraard ook de rozijnen eruit gelaten, had nog zo'n potje croutons staan, dus die er maar doorheen gegooid. Vond zelf de aardappel partjes niet zo'n succes.. misschien omdat ik ze eerder warm had verwacht, smaken koud toch anders. Vind deze van de 'goedkope' salades toch wel het lekkerst.
foutje: het is 500 Kcal voor de hele bakquote:
Idd. Mensen zijn niet kritisch genoeg meer, daarom verschijnt dit soort meuk nog steeds. "Ik vond het niks maarja het was wel lekker". Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef Lestat het volgende:
[..]
![]()
De saus was veel te zoet en het vlees was taai, maar toch was het lekker?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |