Hoe duur zijn die? 5,49 zeker?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
In de grotere winkels zijn er 3 salades bijgekomen en is er niets geschrapt. Tevens hebben ze véél meer ruimte gekregen in het schap én *tatataaa!* is de productiecapaciteit sterk uitgebreid om de problemen van afgelopen zomer te voorkomen!
Gisteravond de nieuwe Excellent Salade Beef Terriyaki geprobeerd; erg lekker.
[afbeelding]
Wat zit daar verder in dan?quote:
Wat zit er allemaal in dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
net even die beef vastgehad, maar hij ziet er niet bijzonder aantrekkelijk uit
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:26 schreef computergirl het volgende:
*schopje*
Ze hebben het assortiment weer vernieuwd: de witlof en de Caesar zijn verdwenen
Daarvoor in de plaats kip met ananas en een kaas/bacon salade. Ze hebben al een kip-met-fruit combi, die mierzoete kip met mango, dus waarom die ananas versie? Bah!
Geen verder vulmiddel als aardappels of pasta?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
croutons, rozijnen, kaas, bacon, met yoghurt-sausje.
weet ik veel, ik had 'm vast, heb 'm niet meegenomen of uitgebreid bestudeerdquote:Op woensdag 18 april 2007 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zit daar verder in dan?
[..]
Wat zit er allemaal in dan?
Oow naja had gekund toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
weet ik veel, ik had 'm vast, heb 'm niet meegenomen of uitgebreid bestudeerd
Ja vreemde combinatie ook met kaas en bacon...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef wizarddragon het volgende:
Bah rozijnen. Nee Bacon-Kaas sla ik over.
die was ook mijn favoriet! En bij de twee AH's bij mij in de buurt hebben ze hem echt niet meer in het assortimentquote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik kon de witlof al niet meer vinden en dat vond ik de lekkerste.
Wij willen graag weten wat er allemaal in zit!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef vats het volgende:
gisteren rundvlees salade op, die was goed binnen te houden
Ja tell us!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij willen graag weten wat er allemaal in zit!
Wat ik me kan herinneren in ieder geval stukjes biefstuk, spinazie, rode ui, tagiatelli, een zakje met de terriyaki-dressing en een zakje met een gebakken uitjes/cocos-mix.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
radijsquote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed nieuws!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja vreemde combinatie ook met kaas en bacon...
ik ben verder ook niet zo'n fan van rozijnen
2x kip halen dus?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goed nieuws!. Rozijnen zitten samen met de croutons (dannog is combinatie onlogisch) in een apart zakje.
. Alleen vind ik het als geheel wat minder. De stukjes bacon zijn veels te groot en ik ben lui om die stukken kleiner te snijden. Het vult wel. Maar voorlopig hou ik het bij kip voor hetzelfde prijsje.
. Volgende keer maar Beef uitproberen.
Ik nog niet.. maar dat worden dus geen maaltijdsalades vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 17:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al gegeten.
. Namelijk wat je net quotte
22% kip (kipfilet, zout, dextrose, antioxidant (E332) stabilisatoren (E407, E451)), 20% sla lollo rossa, frisée) 17% kerrie-yoghurtdressing (water, plantaardige olie, 10% yoghurt, invertsuikerstroop, suiker, azijn, glucosestroop, maïszetmeel, appelconcentraat, specerijen, slagroom, zout, kruiden, voedingszuren (azijnzuur, citroenzuur), gistextract, eigeel, verdikkingsmiddel (guarpitmeel), antioxidanten (ascorbinezuur, E385), aroma, stabilisator (xanthaangom), conserveermiddel (E202)), 16% rijst (water, witte langgraanrijst, zout), 13% ananas, witte kool, 6% cashewnoten (cashewnoten, arachide-olie, zout).quote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand dan misschien wat er allemaal in de kip-ananas salade zit? Wilde checken vandaag maar de AH hier is gesloten.
Biefstuk stukjes zijn niet te taai?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:22 schreef vats het volgende:
[..]
radijs
chinese kool
spinazie
sla
biefstuk stukjes
peen
rode ui
noedels
terriyaki dressing
cocos met gebakken ui mix
was het geloof ik, was best lekker iig
Ik vond van niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Doekes het volgende:
[..]
Biefstuk stukjes zijn niet te taai?
Mijn vriend vond hem heerlijk. En hij zat niet in het testpanelquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef computergirl het volgende:
Testen ze die salades niet eerst even voordat ze ze in de verkoop gaan gooien? Of hadden ze een testpanel met Beef Jerky liefhebbers of zo
JAAAAAAAAA ik had de laatste vanavondquote:Op donderdag 26 april 2007 23:05 schreef Isabeau het volgende:
En de witlof is echt weg, ook geen prijskaartbordjeding meer voor een witlofsalade![]()
Ga dan gewoon naar een grotere AH.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend vond hem heerlijk. En hij zat niet in het testpanel
En de witlof is echt weg, ook geen prijskaartbordjeding meer voor een witlofsalade![]()
We hebben een XXL AHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |