Met zalm is het lekkerst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:12 schreef MissHobje het volgende:
En welke is de allerlekkerste ?

quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef Razorfist het volgende:
Bij ons hadden ze ze allemaal vandaag! Heb een caesar meegenomen en net op, heerlijk!

Teveel zalm? Dat hoor je niet vaak!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef DD4me2 het volgende:
Morgen eet ik de witlof salade, ben benieuwd. Heb tot nu toe de garnalen geprobeerd, beetje te hete dressing naar mijn smaak, en de zalm, was heel lekker, maar een beetje teveel zalm naar mijn smaak en de kip/mango...heerlijk.
Ga zeker de geitenkaas en ceasar nog eens proberen.

je hebt gelijk, maar het is wel een ceasar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef MaLo het volgende:
Je hebt ook een ceasarsalade die geen maaltijdsalade is, ik denk dat je die hebt gehaald Roburt.
Daar heb je ook boerensalade en toscaanse salade van.
Dacht ik

Soms zitten erg weinig spekjes in terwijl die juist zo lekker zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:32 schreef HC-medewerker het volgende:
Spekjes zitten in het zakje met croutons, en tomaten zitten er in het geheel niet in!

't Is mijn favoriet juistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:14 schreef HC-medewerker het volgende:
Vind die hele Caesar maar niks!

Kan, maar lijkt me niet lekker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef Little_Angel het volgende:
Moesten die nou in de magnetron?

Oh mooi dat dat niet hoeftquote:

als het goed is staat dat gewoon op de verpakking?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:06 schreef heppifisj het volgende:
*geeft topic een duwtje*
Kan iemand mij iets vertellen over de hoeveelheid calorieën per salade? Is voor mij nl. nogal belangrijk. Maar ze zien er zo lekker uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |