En dan kan je vragen of hij er helemaal uit is gegaan, of dat hij nu alleen ff op is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
En dan? Ik heb ooit al een keer een klachtenbrief naar de AH gestuurd en nooit meer iets van gehoord![]()
Hier hetzelfde... toch best jammer... heb nog staan twijfelen tussen deze en bacon/kaas. Naja de volgende keer bacon/kaas dan maar...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond die met stukjes biefstuk en Teriyakisaus geen succes. Stukjes waren behoorlijk taai. Salade als geheel vond ik ook helemaal niks. Kortom een no-go dus. Ik heb het uiteindelijk ook halverwege weggegooid. Jammer.
same herequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond die met stukjes biefstuk en Teriyakisaus geen succes. Stukjes waren behoorlijk taai. Salade als geheel vond ik ook helemaal niks. Kortom een no-go dus. Ik heb het uiteindelijk ook halverwege weggegooid. Jammer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef K-mail het volgende:
Teriyaki was lekker! Dressing was helaas weer zo zoet, net zoals die cranberry dressing... Verder was het vlees inderdaad taai, maar toch wel aardig... Je krijgt wel veel vlees.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
Geitenkaas / honing blijft toch m'n favoriet!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef knep het volgende:
Ben op dit moment bezig met de Kaas/bacon variant. Niet verkeerd moet ik zeggen.
Die is lekker ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef knep het volgende:
Ben op dit moment bezig met de Kaas/bacon variant. Niet verkeerd moet ik zeggen.
Die witlof is hier nog gewoon in t assortiment.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
En dan? Ik heb ooit al een keer een klachtenbrief naar de AH gestuurd en nooit meer iets van gehoord![]()
We hebben momenteel zelfs 2 soorten peren bij de AH: Conferance en euhh.. nog 1. 443 plu iig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gisteren heb ik nav dit topic ook eens salade met blauwe kaas met peer gemaakt. Volgens mij zijn peren momenteel neit te verkrijgen, dus ik had er peer uit blik (ah huismerk) in gedaan.
Maar dat was geen aanrader...
Hier ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die witlof is hier nog gewoon in t assortiment.
Volgens mij tussen de 650 en 800 calorieen. Afhankelijk van de soort. Als je de dressing weg laat ben je volgens mij qua lijnen al een heel eind! Trouwens, 800 calorieen voor een maaltijd is toch top???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
staat op de verpakking hoeveel er precies inzitten
Als je alleen de salade eet wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij tussen de 650 en 800 calorieen. Afhankelijk van de soort. Als je de dressing weg laat ben je volgens mij qua lijnen al een heel eind! Trouwens, 800 calorieen voor een maaltijd is toch top???
Als jij weet welke geitenkaas ze gebruiken? Die in de salade is zo ontzettend zacht van smaak en lijkt wel met een vleugje honingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar die kun je toch ook makkelijk zelf maken?
haha, Doyenné du Comice??quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben momenteel zelfs 2 soorten peren bij de AH: Conferance en euhh.. nog 1. 443 plu iig.
De witlof is 400 Kcalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef ymme het volgende:
Die maaltijdsalades van de AH, zijn deze ook een beetje goed voor de lijn.
Dus niet teveel Kcal en KH?
Geitenkaas met honing idd, kun je ook los kopen bij AH. Van Bettine Blanc geloof ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Als jij weet welke geitenkaas ze gebruiken? Die in de salade is zo ontzettend zacht van smaak en lijkt wel met een vleugje honing![]()
Nee. Doyenne is 503 plu.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef ElZwino het volgende:
[..]
haha, Doyenné du Comice??Wij ook gewoon
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Geitenkaas met honing idd, kun je ook los kopen bij AH. Van Bettine Blanc geloof ik.
Yep inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2007 10:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geitenkaas met honing idd, kun je ook los kopen bij AH. Van Bettine Blanc geloof ik.
Hahaha ik pluis het zakje rozijnen/croutons altijd uit... gooi de rozijnen weg en de croutons in de salade...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:35 schreef superheist het volgende:
Vond die bacon/kaas zeer lekker, uiteraard ook de rozijnen eruit gelaten, had nog zo'n potje croutons staan, dus die er maar doorheen gegooid. Vond zelf de aardappel partjes niet zo'n succes.. misschien omdat ik ze eerder warm had verwacht, smaken koud toch anders. Vind deze van de 'goedkope' salades toch wel het lekkerst.
foutje: het is 500 Kcal voor de hele bakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |