Ah, lekker, Kipquote:Op zondag 30 juli 2006 19:29 schreef roburt het volgende:
gatverdamme ik had vandaag een hele vieze met kip.
2e keer dat ze in huis lagen.
eerste keer een ceasar ofzo met kip, aardappel, kaas(onderop in zakje![]()
)
echt lekker, fris en veel smaak.
met goede hoop dacht ik vandaag er weer zoeen te eten.
GATVERDAMME, ten eerste een overload aan paprka dat ik niet lust.
de groenten was er slordig in gepropt en de helft was bruin.
geen kaas, toast, aardappel maar nee vieze macaroni die plakte aan me geheemelte en dan nog die kots kip die smaakte naar droge pannekoek
BLEHen ik had zo'n honger vandaag
Waarom koop je dan de kip? Daar hoort een aanzienlijke hoeveelheid paprika in, geen kaas, toast of aardappel....Alleen pasta, sla, paprika, kip en een zakje frisse yoghurtdressing.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:29 schreef roburt het volgende:
gatverdamme ik had vandaag een hele vieze met kip.
2e keer dat ze in huis lagen.
eerste keer een ceasar ofzo met kip, aardappel, kaas(onderop in zakje![]()
)
echt lekker, fris en veel smaak.
met goede hoop dacht ik vandaag er weer zoeen te eten.
GATVERDAMME, ten eerste een overload aan paprka dat ik niet lust.
de groenten was er slordig in gepropt en de helft was bruin.
geen kaas, toast, aardappel maar nee vieze macaroni die plakte aan me geheemelte en dan nog die kots kip die smaakte naar droge pannekoek
BLEHen ik had zo'n honger vandaag
Maaltijdsalades afkraken is verboden in dit topic!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:44 schreef Bowiefan het volgende:
Laatst bij gebrek aan eigen inspiratie/zin maar eens een maaltijdsalade meegenomen, iets met geitekaas en honing.
Vond hem wel lekker, maar ik vond het beslist geen maaltijd; te weinig koolhydraten en te weinig groenten mag van mij wel meer pasta in en meer groente. De combinatie van de appel met de dressing vond ik wel goed, er had ook wel minder vet (kaas) in gemogen.
Morgen toch maar weer zelf aan de slag
Een andere variant!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Day het volgende:
Ben nu al 2 weken op zoek naar de tonijn-variant.
Was altijd te krijgen, nu gewoon niet meer.
Ze zouden het toch niet uit het assortiment hebben gehaald?![]()
Wat moet ik dan 's woensdags eten?!![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:50 schreef Doekes het volgende:
[..]
Maaltijdsalades afkraken is verboden in dit topic!![]()
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
![]()
Als je had gelezen had je kunnen zien dat ik nergens iets afkraak, ik geef slechts een serieuze reactie tussen alle hemelinprijs posts in.
Ik was na het lezen van een aantal posts in dit topic nieuwsgierig geworden en heb derhalve om te proberen een keer zon bak gekocht om te proberen en geef mijn gebruikersoordeel, waarin ik nauwelijks iets afkraak.
Wanneer ik de handel had willen afkraken en mij had willen verlagen tot oneliners had ik slechts gemeld: "veel te dure met vettigheid aangeklede bak konijnevoer"
Maar omdat ik dat de lading niet helemaal vond dekken heb ik het iets netter ingekleed
Ik denk dat die net als sommige andere varianten niet gemaakt wordt op dit moment.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Day het volgende:
omdat ik kip wou.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef HC-medewerker het volgende:
[..]
Waarom koop je dan de kip? Daar hoort een aanzienlijke hoeveelheid paprika in, geen kaas, toast of aardappel....Alleen pasta, sla, paprika, kip en een zakje frisse yoghurtdressing.
Goed nieuws voor je, de tonijn wordt deze week weer gemaakt. Zal nu wel weer in de winkel liggen!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef HC-medewerker het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je, de tonijn wordt deze week weer gemaakt. Zal nu wel weer in de winkel liggen!
Waarschijnlijk omdat de vraag zo groot is, en er maar een beperkt aantal productielijnen is zodat de klant niet meer bepaald welke varianten er zijn maar voor de meest lucratieve varianten wordt gekozen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:37 schreef shmoopy het volgende:
Misschien staat het al ergens, maar wat is de reden dat een salade soms een tijdje niet wordt gemaakt?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:17 schreef UncleFunk het volgende:
Was de Caesar er ook weer eens?
En toch af en toe de zeldzame ertussen gooien, zodat je klanten naar je toko toe blijft lokken, en dat je klanten, als ze er dan toch zijn, maar iets anders gaan kopen, omdat ze toch honger hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de vraag zo groot is, en er maar een beperkt aantal productielijnen is zodat de klant niet meer bepaald welke varianten er zijn maar voor de meest lucratieve varianten wordt gekozen.
(denk ik)
(weet niet zeker)
Wat een geweldige smiley!!!!quote:
Ik heb hem net weer op, echt zalig!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:17 schreef JacMar het volgende:
[..]
Wat een geweldige smiley!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren de salade met geitenkaas en honing op en die blijft mijn favoriet![]()
![]()
![]()
De Ap heeft sowieso weinig voorraad de laatste weken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef UncleFunk het volgende:
Vanavond bij de Appie geweest. Er was een stortvloed aan Geitenkaas Honing en er waren ook nog twee witlofsalades. Verder was er niks
3,49 voor de normale salades, 4,49 voor de Excellent salades.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:12 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoop dat ik keus heb vandaagwat kost zoiets ?
Met zalm is het lekkerst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:12 schreef MissHobje het volgende:
En welke is de allerlekkerste ?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef Razorfist het volgende:
Bij ons hadden ze ze allemaal vandaag! Heb een caesar meegenomen en net op, heerlijk!
Teveel zalm? Dat hoor je niet vaak!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef DD4me2 het volgende:
Morgen eet ik de witlof salade, ben benieuwd. Heb tot nu toe de garnalen geprobeerd, beetje te hete dressing naar mijn smaak, en de zalm, was heel lekker, maar een beetje teveel zalm naar mijn smaak en de kip/mango...heerlijk.
Ga zeker de geitenkaas en ceasar nog eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |