Ik had juist heel veel kipquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
Dan snap ik ook waarom ik geen kip in mijn kip salade had vorige week
Ze vliegen echt de winkel hier, wij gaan zaterdag vroeg op alleen om salades te halen bij AH.
Ik moet tot 5 uur werkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Chielus het volgende:
hier moet je ook voor 5 uur in de winkel zijn wil je nog wat hebben
Jaaaaaaaa en/of bij HC medewerker kijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Buup het volgende:
Misschien kunnen we een mailtje naar AH sturen dat we als fok forum wel in de allerhande willen en dan het proces gaan bekijken in de fabriek...lijkt me best grappig...
Je moet echt de aller aller verste nemen.. niet die met zoveel prct korting, dan is de sla echt niet lekker meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Edit: meteen maar ff eentje gehaald. Veldsla is wel erg verlept dit keer. Zal 't weer zijn...
Ik pak ook altijd de achterste of degene met de langst mogelijke houdbaarheidquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Je moet echt de aller aller verste nemen.. niet die met zoveel prct korting, dan is de sla echt niet lekker meer.
Deze was niet oud ofzo. THT was 30-07.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet echt de aller aller verste nemen.. niet die met zoveel prct korting, dan is de sla echt niet lekker meer.
Die ga ik de volgende keer halen als ik bij de Appie benquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Die met geitenkaas isEcht van die heerlijk zoete, verse, zachte geitenkaas.
![]()
Moet je niet de fout maken die ik maaktequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Die ga ik de volgende keer halen als ik bij de Appie ben
Waar wordt dit geproduceert dan? Dat jullie een High Care afdeling hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:38 schreef HC-medewerker het volgende:
Alles wordt idd aan een soort lopende band handmatig in het bakje gedaan, gesealed en begast(wel door een machine), gesleaved (da's dat kartonnetje eromheen) en handmatig ingepakt.
Dit gebeurt op een extra hygiënische afdeling, de zog. High Care.
En de groenten komen uit eigen fabriek, vers gewassen en gesneden.
En is er ook een afdeling intensive care?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waar wordt dit geproduceert dan? Dat jullie een High Care afdeling hebbenKen een aantal groente verwerkende bedrijven, maar geen van allen met een high care.
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:47 schreef Doekes het volgende:
[..]
En is er ook een afdeling intensive care?![]()
Houdt het langer houdbaar en gaat verkleuring tegen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor gas wat ze erin spuiten en wat doet het?
Dat snap ik, maar ik ben benieuwd hoe het precies werkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Houdt het langer houdbaar en gaat verkleuring tegen.(gok ik...)
Het gas verdrijft zuurstof, waardoor verschillende bacteriëen en schimmels de kans niet krijgen om uit te groeien. Vooral in een product wat je niet verhit en de combinatie van vlees/kaas + groente is dat een risico.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor gas wat ze erin spuiten en wat doet het?
Melk is ongezond.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar ik ben eigenlijk ook te lam om naar de AH te gaan. Maar ach, ik moet wel, aangezien ik ook geen melk e.d. meer heb...
Ik zou zeggen, verdiep je er eens in, je bent misleid door de propaganda van het Voedingsbureau en consorten. In melk zit calcium, maar er zit ook een enzym in dat calcium afbreekt, waardoor je verrekte weinig aan dat calcium hebt. Verder zitten er vooral stoffen in die regelrecht ongezond zijn. Google maar eens wat rond, want het is nogal offtopic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo is melk nou weer ongezond? Kalk enzo.
Garnalen.quote:Ik ga zo aan m'n salade met garnalen beginnen, maar ik heb 't idee dat er een beetje weinig garnalen in zitten....
Ik overwoog zostraks om die te kopen, maar het zijn van die grote garnalen enneh... Dat kraken tussen je tanden... Ik kan dat niet aan.quote:
Nee, maar ze voelen zo raar tussen je tanden. Niet echt kraken, maar wel een soort van knapperigheid...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |