die met geitenkaas is geloof ik 710 kcal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:06 schreef heppifisj het volgende:
*geeft topic een duwtje*
Kan iemand mij iets vertellen over de hoeveelheid calorieën per salade? Is voor mij nl. nogal belangrijk. Maar ze zien er zo lekker uit
Ik heb er vrijdag nog een gekocht. Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:42 schreef HC-medewerker het volgende:
Mensen, meer salades kopen hoor, ik was de hele week al vroeg thuis in de avonddienst! Het zal wel door het weer komen denk ik, de bestellingen zijn niet meer zo torenhoog de laatste tijd.
Ja, die aardappeltjes zijn gewoon niet lekker en niet gaar.quote:Op maandag 4 september 2006 11:22 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik moet jullie teleurstelle maar na er een aantal geproefd te hebben ben ik toch echt van mening dat zelf maken veeeeeeel lekkerder is.
De aardappeltjes en de pasta zijn in de AH salades echt niet lekker.
Heb de pasta nog niet geproefd maar idd, de aardappeltjes zijn verre van gaar. Wel jammerquote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, die aardappeltjes zijn gewoon niet lekker en niet gaar.
Een aantal van die salades maak ik zo ongeveer vaak wel zelf, maar het is bij tijdgebrek wel lekker om kant en klaar te kopen, moet ik zeggen.
komt die zoete smaak niet ook doordat er honing(mosterd) dressing overheen zit? dat denk ik wel namelijk..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben juist verliefd op die geitenkaas.
Is er een AH-medewerker die me kan vertellen of de geitenkaas die in die salade zit, ook los wordt verkocht? Ik had gisteren Président Chèvre Frais gekocht, maar die is niet zoet. De geitenkaas in die salade is zoet.
Ze verkopen bij AH geitenkaas met honing, Betadine oid. Kan dat het zijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef Matness het volgende:
[..]
komt die zoete smaak niet ook doordat er honing(mosterd) dressing overheen zit? dat denk ik wel namelijk..
Nee. Die dressing doe je er zelf over. De kaas zelf smaakt zoet. Ik snoep er namelijk van voordat ik de salade aanmaal met de dressing.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef Matness het volgende:
[..]
komt die zoete smaak niet ook doordat er honing(mosterd) dressing overheen zit? dat denk ik wel namelijk..
Betadine?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze verkopen bij AH geitenkaas met honing, Betadine oid. Kan dat het zijn?
Ik was al aan het zoeken, er rinkelde een klein belletjequote:Op woensdag 6 september 2006 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Betadine?![]()
-> http://www.betadine-jodium.nl/
Bettine Blanc bedoel je denk ik.
Maar is dat dezelfde als die in de salade zit...?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, er rinkelde een klein belletje
Het is idd bettine en die hebben ze met en zonder honing.
Ja, weet ik het. Ik neem die salade juist nooit omdat die kaas zoet schijnt te zijn en ik vind de combi zoet en kaas goor.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar is dat dezelfde als die in de salade zit...?
Bij geitenkaas past zoet juist erg goed. Maar ook een boterham met gele kaas en jam is niet te versmaden.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, weet ik het. Ik neem die salade juist nooit omdat die kaas zoet schijnt te zijn en ik vind de combi zoet en kaas goor.
Ik vind alle combi's van zoet en hartig vies - ook al die gore hawai dingen en zo. Ik baal dus ontzettend dat ik iedere keer weer met honing zit opgescheept als ik lekkere geitenkaas wilquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij geitenkaas past zoet juist erg goed. Maar ook een boterham met gele kaas en jam is niet te versmaden.
Jee, Rip...ik vind hartig & zoet juist heerlijk! Lust je dan ook een pannenkoek met stroop of zo?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef Ripley het volgende:
Ik vind alle combi's van zoet en hartig vies - ook al die gore hawai dingen en zo. Ik baal dus ontzettend dat ik iedere keer weer met honing zit opgescheept als ik lekkere geitenkaas wil
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en ik raak een beetje uitgekeken op de AH Maaltijdsalades![]()
Ik had ook heel veel wortel gisterenquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Dimmie het volgende:
M'n caesarsalade van vanavond had een overkill aan peen en had maar een paar kipstukjes
En de kipstukjes waren de zelfde vorm als anders maar dan bruin en wat vetter geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |