Malibuquote:
een intel EE dual core?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef es70 het volgende:
Oh, en ik schijn een processor nodig te hebben die in heel Purmerend niet te krijgen is.
het is "nogal vervelend" als je voor iedere actie die je doet een post gaat makenquote:
Je komt hier zeker nog niet zo langquote:
Mijne hadden ook samen gekundquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is "nogal vervelend" als je voor iedere actie die je doet een post gaat maken
Ik wilde niet onaardig doenquote:
neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijne hadden ook samen gekund. Ben je nou boos op me
.
quote:
vind je het gekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:52 schreef arnold-d het volgende:
het is er weer rustig
normaal gesproken doen we ook wel een dag of 2 met een topicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef arnold-d het volgende:
er zat anders 5minute voor de post voor mijn post![]()
Roomijsbekers en een doos 'van alles wat' van Zap & Bumperquote:
Er lagen nog 2 Wicky appelijsjes (vinden ze kennelijk niet lekker) en ik had nog van die dingen met een kauwgombal onderin...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb spa fruit ijsjes en Wicky ijsjes...
hier licht nog een doos dubbellikkers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Roomijsbekers en een doos 'van alles wat' van Zap & Bumper.
Dubbellikkers waren op.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Er lagen nog 2 Wiskey appelijsjes (vinden ze kennelijk niet lekker) en ik had nog van die dingen met een kauwgombal onderin...
Hilarischquote:
En jullie lampen geven ligt zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef arnold-d het volgende:
[..]
hier licht nog een doos dubbellikkers.![]()
Heeft zelf het ligt nog niet gezienquote:
* Sjowhan Deelt ijsjequote:
quote:
quote:
Samen lekker likkenquote:
Ja iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang jouw tong de mijne maar niet aanraakt.![]()
![]()
![]()
![]()
nouja zeg, je doet alsof je vies van me bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!
Denk je wel niet van me...
Dat dan weer niequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nouja zeg, je doet alsof je vies van me bent.![]()
Dat is handig ijs, doormidden breken die hap.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:40 schreef Tally het volgende:
T zijn toch wel dubbelikkers he??????
Zo van dubbellikken maar ieder een eigen kant?
Anders mocht je ook nie likkenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik ga maar weer.
Ja!quote:
quote:
quote:
Nou oke..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Geloof ik niet, hij is altijd zo sociaal..
Ging jij geen baantjes trekken ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Geloof ik niet, hij is altijd zo sociaal..
Nee, mijn zoon had er in geplast.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging jij geen baantjes trekken ofzo
quote:
Leek me al vreemd dat je er wat op tegen had.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ej dames, DAT ijsje is niet voor jullie bedoelt![]()
of misschien toch wel
Dat doet hij toch wel zelf zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij dacht grappig te zijn.
Water verversen kost veel tijd.
Reken maar dat hij flink heeft moeten werken ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doet hij toch wel zelf zeker
Met een liter per keer ofzo
Dan morgen weer in vers water zwemmenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Reken maar dat hij flink heeft moeten werken ja.![]()
lange tijd geleden dat ik zo boos ben geweest.
Mja, moest het even beseffen he.. en even tot me door laten dringen dat jullie een ander ijsje bedoelden dan dat ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leek me al vreemd dat je er wat op tegen had.
Dat kan na het werk, maar eerst nog nieuw algenspul en een nieuw afdekzeil hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan morgen weer in vers water zwemmen
Toch lekker in de hitte
Ik sta in brand...quote:
Hij was al met ijsklontjes aan t gooienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Vraag snel nog een ijsje aan Sjowhan.
Wat heb je gemaakt? Of laten maken?
Omdat je zei "heet", doe ik eens iets liefs, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij was al met ijsklontjes aan t gooien
Als ik elke keer laat brengen omdat ik niet voor mezelf een prutje wil koken, heb ik veel te weinig geld over voor de laatste 2 weken van de maandquote:En Chicken Mushroom van de thai.. Laten brengen..
Geen zin om te koken voor mij alleen
En dat zeg je niet even dat je Thais eetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij was al met ijsklontjes aan t gooien
En Chicken Mushroom van de thai.. Laten brengen..
Geen zin om te koken voor mij alleen
Ja maar ik woon samenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat je zei "heet", doe ik eens iets liefs, is het weer niet goed
[..]
Als ik elke keer laat brengen omdat ik niet voor mezelf een prutje wil koken, heb ik veel te weinig geld over voor de laatste 2 weken van de maand
Mja.. Jij kijkt je mail weinigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat zeg je niet even dat je Thais eet
Wat helpt tegen heet eten is iets zoets
Geleerd in Thailand
dan nog is het natuurlijk een ongeldige reden om steeds maar wat af te halen als je alleen thuis bentquote:
Ik ga zo ook bestellen maar,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Jij kijkt je mail weinig
Ennuh kom dan
Nietusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan nog is het natuurlijk een ongeldige reden om steeds maar wat af te halen als je alleen thuis bent
Zucht meequote:
Lees:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jawel alleen mn bikini is veel te klein![]()
neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees:Kijk mij eens grote tieten hebben
Nou kom op met die foto's
Afhalenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jawel alleen mn bikini is veel te klein![]()
Ja tochquote:
Dus voorlopig kan hij niet meer fatsoenlijk zitten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
Mijn jongste (die alles eng vindt enzo) stond op het vensterbankje buiten het raam van zijn slaapkamer. Gelukkig heb ik het zelf niet gezien (dan was ik waarschijnlijk niet meer goed gekomen), maar waren wat kinderen en een mevrouw die langsfietste zo vriendelijk om me er op te wijzen...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
Mijn jongste (die alles eng vindt enzo) stond op het vensterbankje buiten het raam van zijn slaapkamer. Gelukkig heb ik het zelf niet gezien (dan was ik waarschijnlijk niet meer goed gekomen), maar waren wat kinderen en een mevrouw die langsfietste zo vriendelijk om me er op te wijzen...
Wat een jong meisjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende:
13 jaarquote:
Ooeehhhhh billekoekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ennuh wat jij wil hoor..
De colaaaaaaaaaaa staat koud![]()
alleen aan cola?quote:
het volgende watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende:
Tsja.. vaak is 't wel een manier om 't onder de aandacht te brengen helaasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
13 jaar
en dan doodleuk zeggen dat het bekend is dat ze contacten heeft in het loverboycircuit.
Ja ik mis het ook even. Blijkbaar iets over een meisje van 13quote:
geheimtaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis het ook even. Blijkbaar iets over een meisje van 13
Net een politiebericht,quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus voorlopig kan hij niet meer fatsoenlijk zitten?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]omg nu heetf ie goed op zn donder gekregen neem ik aan?
Ik geef mijn kinderen nooit billekoekquote:
Ik heb het over drinken Fruts!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
[..]
alleen aan cola?
Meer water dan coooolaaaaa
Maar ondertussen had ie het wel gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Ik geef mijn kinderen nooit billekoek.
Hij wist heel goed dat 'ie fout zat, toen ik boven kwam riep hij al 'Ik zal het nooit meer doen'...
zo zijn kinderenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen had ie het wel gedaan
Kinderenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Ik geef mijn kinderen nooit billekoek.
Hij wist heel goed dat 'ie fout zat, toen ik boven kwam riep hij al 'Ik zal het nooit meer doen'...
Klopt, maar wat heeft het voor zin om zijn kont blauw te slaan als ik het 'm ten eerste niet heb zien doen én hij zich al de blubber is geschrokken van alle commotie die hij veroorzaaktequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen had ie het wel gedaan
Ik bedoelde meer met op zn donder geven, even heel stren toesprekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heeft het voor zin om zijn kont blauw te slaan als ik het 'm ten eerste niet heb zien doen én hij zich al de blubber is geschrokken van alle commotie die hij veroorzaakte. Ik ben helemaal niet zo'n halfzachte moeder die alles wegredeneert en goedpraat, en mijn hand is ook weleens sneller dan mijn verstand als ze naast me staan en iets doen dat niet door de beugel kan, maar ik zie het nut van 'billekoek' niet...
Het feit dat hij al zijn botjes had kunnen breken (of erger) heeft meer indruk gemaakt dan een pak slaag zou hebben gedaan.
Dat dus wel iddquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met op zn donder geven, even heel stren toespreken
zo waren ze bij ons ook hoorquote:
cooooolaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
zo waren ze bij ons ook hoorsosm asl we echt erg vervelend waren wel billenkoek maar bij dat sorot dingen waarbij je jezelf alleen mar pijn kan doen kregen we een hele strenge preek
met andere woorden? jij kreeg elk uur billenkoek of een strenge preek?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo waren ze bij ons ook hoorsosm asl we echt erg vervelend waren wel billenkoek maar bij dat sorot dingen waarbij je jezelf alleen mar pijn kan doen kregen we een hele strenge preek
En daar schaam ik me nog steeds voor jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je bent er ook 1 geweest, weet je nog?
Nou... Ehm... Eigenlijk heb ik zelf ook wel stomme actie's uitgehaald vroeger, en zijn papa ook, dus hij heeft het niet echt van vreemdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Why am I not surprised?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Ehm... Eigenlijk heb ik zelf ook wel stomme actie's uitgehaald vroeger, en zijn papa ook, dus hij heeft het niet echt van vreemden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met andere woorden? jij kreeg elk uur billenkoek of een strenge preek?![]()
Nou ja zeg... Zoveel zichtbare sporen heeft het toch niet achtergelatenquote:
Boodschappen gelukt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*praat niet meer met frutsel* ik was en ben altijd heul lief
Ik was ook heel liefquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik heb gewoon een ruime fantasiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:06 schreef es70 het volgende:
Nou ja zeg... Zoveel zichtbare sporen heeft het toch niet achtergelaten.
ja hoor, had rauwkost gekocht, lekkere toetjesquote:
Lekker. Koop je boodschappen per dag of voor de hele week?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, had rauwkost gekocht, lekkere toetjesens stroganoffgehakt maar toen vroegen 2 huisgenootjes me mee zwemmen dus das nu voor morgen
nu steeds per dag, drinken enzo heb ik wel voor een tijdje op voorraad en brood vries ik in, als t op is moet ik nieuwe kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker. Koop je boodschappen per dag of voor de hele week?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh je "kookt" niet echt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu steeds per dag, drinken enzo heb ik wel voor een tijdje op voorraad en brood vries ik in, als t op is moet ik nieuwe kopenen anders elke dag alleen de groente of avondmaaltijd.
Wat een totaaaaal andere avatar voor jouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef Frutsel het volgende:
haaaaaj Leonieke!!!
jawelquote:
ja was er net mee bezigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een totaaaaal andere avatar voor jou![]()
Oh zo. Omdat ik avondmaaltijd las dus dacht ik aan die magnetronmaaltijden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawelmaar ik heb nu bijv 2,5kg aardappelen daar doe ik wel even mee hoef ik alleen groente te halen of als ik een rijstgerecht maak die ingredienten
Vergeet je aardappelen niet (zeker niet met dit weer), anders heb je straks plantjes in je gootsteenkastjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawelmaar ik heb nu bijv 2,5kg aardappelen daar doe ik wel even mee hoef ik alleen groente te halen of als ik een rijstgerecht maak die ingredienten
Jah, ik weet dus niet waar mijn avatar vandaag komt. Eén van de admins heeft die ook, maar dat wist ik dus niet (ik vermijd hem nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja was er net mee bezig
ik zag jou avatar daar ook, maar nog iets dichterbij dat koppie
deze maar gepaktMijn 2e avatar sinds 2001
![]()
ach daar kijken ze hier niet raar van opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Vergeet je aardappelen niet (zeker niet met dit weer), anders heb je straks plantjes in je gootsteenkastje.
oops dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen wel verrast is, maar waarschijnlijk nog niet half zo erg als wij.
Nou ja, ik had het tot voor kort mijn toekomstbeeld ook nog wel wat anders ingeschat.
Ik snap dus echt helemaal niets van je verhaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef leonieke het volgende:
Omg.. polygamie is toch iets raaaaaaars hoor. Een programma op tv: een gezin met twee kinderen waarbij er nog twee vrouwen inwonen, de ene is de vriendin van de man, de ander van de vrouw en dan nog vinden ze het heel jammer dat ze overdag niet zomaar kunnen tongzoenen met de vader van de twee dochtertjes![]()
1 gezin: mama, papa en twee kinderenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik snap dus echt helemaal niets van je verhaal. Wie wil er nou wie zoenen
.
als je op je 17e van je vriendje zwanger raakt bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook net gelezen![]()
Wel leuk natuurlijkIk zou het toch leuk vinden moest het mij overkomen
![]()
WTF??!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
1 gezin: mama, papa en twee kinderen
Bij het gezin wonen er nog twee 'extra' vriendinnen, 1 voor de mama, 1 voor de papa, maar toch willen die twee 'extra' vriendinnen af en toe de papa zoenen. Maar dan is het zo vervelend dat dat gewoon niet kan omdat de kinderen daar overdag rondlopen (en die kinderen weten van niets)
Het had me verbaasd als dat niet het geval zou zijn, zijn meisje is nog maar 18. Belangrijkste is dat het een weloverwogen keuze is geweest (om het te houden, niet om het te makenquote:
En op welke planeet kom je daarmee weg?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
De ene is de 'oppas' en de andere is een vriendin die 'ff' komt logeren![]()
Toen was ik nog single en maagd... Maar zo nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je op je 17e van je vriendje zwanger raakt bedoel je?
Amerika natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En op welke planeet kom je daarmee weg?
Ik denk dat (bijna) iedereen dat wel doet hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Het had me verbaasd als dat niet het geval zou zijn, zijn meisje is nog maar 18. Belangrijkste is dat het een weloverwogen keuze is geweest (om het te houden, niet om het te maken), ik wens ze veel geluk
.
En die kinderen zitten de hele dag bij papa op zijn nek dus kennelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
1 gezin: mama, papa en twee kinderen
Bij het gezin wonen er nog twee 'extra' vriendinnen, 1 voor de mama, 1 voor de papa, maar toch willen die twee 'extra' vriendinnen af en toe de papa zoenen. Maar dan is het zo vervelend dat dat gewoon niet kan omdat de kinderen daar overdag rondlopen (en die kinderen weten van niets)
ohquote:
Hier vond ik die van jou, althans, die er op leek http://www.chatavatars.nl/indexpage.phpquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, ik weet dus niet waar mijn avatar vandaag komt. Eén van de admins heeft die ook, maar dat wist ik dus niet (ik vermijd hem nu).
Ik had gewoon die grote foto op mijn pc staan en heb er een avatar van laten maken, ik wist niet dat die al bestond ofzo.
kids naar school stampen en de hele dag keihard kezenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
En die kinderen zitten de hele dag bij papa op zijn nek dus kennelijk.
Als je er zelf voor kiest om tweede viool te spelen moet je ook niet zeuren, als ze met de kippen op stok gaan is er tijd zat om te vozen voor het slapen gaan.
Wij zouden er ook wel mee wegkomen, 't zou alleen maar bevestigen wat mensen toch al denkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En op welke planeet kom je daarmee weg?
...zijn we zo vele jaren verder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toen was ik nog single en maagd... Maar zo nu![]()
niet erg origineel die van jou, zijn meerdere Fokkers die die hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier vond ik die van jou, althans, die er op leek http://www.chatavatars.nl/indexpage.php
Ff afzien in de schoolvakantiesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kids naar school stampen en de hele dag keihard kezen
boeit mij utquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet erg origineel die van jou, zijn meerdere Fokkers die die hebben
Dan zou ik mijn kinderen wel vertellen dat papa en mama een beetje raar zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef leonieke het volgende:
's morgens om 6u gaat het alarm af en dan moeten de twee vriendinnen in de zetel gaan slapen![]()
En de man heeft een agenda waarin hij bijhoudt wanneer hij bij welke vrouw moet zijn![]()
nee iddquote:
Kut is dat he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef Frutsel het volgende:
Ik kwam er net al achter dat ik mijn eigen posten nu niet eens terug vindt omdat ik mijn avatar niet herken![]()
Misschien moet ik ook maar eens iets nieuws gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut is dat he?
Daaraan kan je ook de baggeridioten herkennen, iedere dag een andere ava
Ik was me alasouthparkding een beetje beu, en heb het zo opgelostquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee idd![]()
Ik ontdek FOK zelfs na vijf jaar nog![]()
ik vind deze even leuk, maar misschien pas ik hem nu wel vaker aan...
Ik kwam er net al achter dat ik mijn eigen posten nu niet eens terug vindt omdat ik mijn avatar niet herken![]()
Jij had eerst al die trol die in zn ook peuterdequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens iets nieuws gaan zoeken.
Ja, zitten die eindstukken er al op dat je hier allemaal tijd voor hebt? Nou?quote:
eindwatte?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zitten die eindstukken er al op dat je hier allemaal tijd voor hebt? Nou?
Mjah.. Southpark nix mis mee... maar dit ook zeker nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik was me alasouthparkding een beetje beu, en heb het zo opgelost![]()
Jahquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had eerst al die trol die in zn ook peuterde
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Jah. Die heb ik een eeuwigheid gehad ook
.
Snolledingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?
een stoeipoes, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?
Dat zei 'ie jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
snolleding?
ja weet ik veel zon kattemaskertje en zo'n zweepje, maar wel pittig raaaaze van kleurquote:
Je vond mijn trol beterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik veel zon kattemaskertje en zo'n zweepje, maar wel pittig raaaaze van kleur
Soort SMversie van een van die Powerpuff chickjes
Jij niet? Die heb je langer gehad dan deze wannabee drag queenquote:
Ik vind de kittige kitten ook leuk, maar omdat jij het bent....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij niet? Die heb je langer gehad dan deze wannabee drag queen
Hoi dolle_quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind de kittige kitten ook leuk, maar omdat jij het bent....
Mijn avatar was een kittige kittenquote:
Vannacht was het heerlijk uit te houden andersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan voorlopig toch nog niet slapen met die hitte
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warmquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vannacht was het heerlijk uit te houden anders
Mooi, hockey in Nederland is heus ze slecht dus nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nederland - Pakistan 9-2
Soms is hockey best gaaf om naar te kijken
avond ja, maar 's nachts nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warm
Ech wel... douchen helpt dan ook geen reet...met dit weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warm
Nee 5 minuten later druip je dan weer..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ech wel... douchen helpt dan ook geen reet...met dit weer
Ik heb vannacht ook gewoon in mn blote reet geslapen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
avond ja, maar 's nachts niet. Heb zelfs me dekbed moeten pakken
idd.... weer die vijf minuten he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee 5 minuten later druip je dan weer..
Als het al 5 minuten zijn
Dan heb je namelijk geluk!
Ik heb het vandaag weer ervaren, ik heb heerlijk gedoucht, ruik weer lekker, maar dat zweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee 5 minuten later druip je dan weer..
Als het al 5 minuten zijn
Dan heb je namelijk geluk!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook gewoon in mn blote reet geslapen..
Ik had echt geen deken nodig..
Nee... Normaal gesproken douche je met water en niet met colaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd.... weer die vijf minuten he...![]()
en maar geen coooooooolaaaaaaaa....
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blote reet
Misschien ook maar weer es een idee![]()
nee normaal douche je ook geen vijf minuten, maar wel iets langerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee... Normaal gesproken douche je met water en niet met colaaaaaaaaaaaaaa
Ja anderhalf uur ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee normaal douche je ook geen vijf minuten, maar wel iets langer![]()
Jajaquote:
trustuh!!! have fun in je blote reetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga naar bed lieve mensen, morgen weer keivroeg op
Die vind het zeker niet ergquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm en vriendlief vind het zeker ook wel erg lekker
Truste en succes morgenochtendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga naar bed lieve mensen, morgen weer keivroeg op
Dat lijkt me wel wat Frupsel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort maar eens samen de tuin sproelen Tal
Airco daar?quote:
Nee helaas...quote:
Oehquote:
Ja.. Daar komen de rode wangen vandaan hequote:
Zal idd lekker heet worden dan daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Daar komen de rode wangen vandaan he
Niet van de hete gesprekken die ik op een dag heb![]()
Lekker he, die aircoquote:
Daarom doe ik de hete gesprekken alleen in de winterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal idd lekker heet worden dan daar
Kan ook nog jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom doe ik de hete gesprekken alleen in de winter
O ja dat word ook opgeslagen voor de winter hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Plat dak
Zomer
35 graden
=
Beetje extra warmte voor de winter
Doen ze dat bij jullie jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja dat word ook opgeslagen voor de winter he
Wat een slecht bedrijfquote:
Idd gewoon een kuttoko..quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja dat word ook opgeslagen voor de winter he
een kuttoko nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:31 schreef Tally het volgende:
[quote]Op dinsdag 25 juli 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een slecht bedrijf
[/quoteIdd gewoon een kuttoko..
Ik mag gewoon weer werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe gaat iedereen morgen door komen?
Werken, en daarna gelijk radar bekijkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe gaat iedereen morgen door komen?
Welterusten dolle_quote:
Trustequote:
Waarom radar?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Werken, en daarna gelijk radar bekijken
Je avatarquote:
Onweerquote:
Ah, zo naar een radar kijken,quote:
Smiddagsquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, was ik weer.
Je bent net wakker?quote:
Pas een uur of 18quote:
Nopequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo naar een radar kijken,
dacht dat je het tvprogramma ging kijken
Morgen nietquote:
In het zuiden misschien wel jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nopemorgen aan het eind van de middag ongeveer
Trustequote:
Hoiquote:
Voor zover het gaat in de hittequote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor zover het gaat in de hitte
Woensdag is mijn vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |