...zijn we zo vele jaren verder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toen was ik nog single en maagd... Maar zo nu![]()
niet erg origineel die van jou, zijn meerdere Fokkers die die hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier vond ik die van jou, althans, die er op leek http://www.chatavatars.nl/indexpage.php
Ff afzien in de schoolvakantiesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kids naar school stampen en de hele dag keihard kezen
boeit mij utquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet erg origineel die van jou, zijn meerdere Fokkers die die hebben
Dan zou ik mijn kinderen wel vertellen dat papa en mama een beetje raar zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef leonieke het volgende:
's morgens om 6u gaat het alarm af en dan moeten de twee vriendinnen in de zetel gaan slapen![]()
En de man heeft een agenda waarin hij bijhoudt wanneer hij bij welke vrouw moet zijn![]()
nee iddquote:
Kut is dat he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef Frutsel het volgende:
Ik kwam er net al achter dat ik mijn eigen posten nu niet eens terug vindt omdat ik mijn avatar niet herken![]()
Misschien moet ik ook maar eens iets nieuws gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut is dat he?
Daaraan kan je ook de baggeridioten herkennen, iedere dag een andere ava
Ik was me alasouthparkding een beetje beu, en heb het zo opgelostquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee idd![]()
Ik ontdek FOK zelfs na vijf jaar nog![]()
ik vind deze even leuk, maar misschien pas ik hem nu wel vaker aan...
Ik kwam er net al achter dat ik mijn eigen posten nu niet eens terug vindt omdat ik mijn avatar niet herken![]()
Jij had eerst al die trol die in zn ook peuterdequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens iets nieuws gaan zoeken.
Ja, zitten die eindstukken er al op dat je hier allemaal tijd voor hebt? Nou?quote:
eindwatte?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zitten die eindstukken er al op dat je hier allemaal tijd voor hebt? Nou?
Mjah.. Southpark nix mis mee... maar dit ook zeker nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik was me alasouthparkding een beetje beu, en heb het zo opgelost![]()
Jahquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had eerst al die trol die in zn ook peuterde
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Jah. Die heb ik een eeuwigheid gehad ook
.
Snolledingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?
een stoeipoes, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?
Dat zei 'ie jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
snolleding?
ja weet ik veel zon kattemaskertje en zo'n zweepje, maar wel pittig raaaaze van kleurquote:
Je vond mijn trol beterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik veel zon kattemaskertje en zo'n zweepje, maar wel pittig raaaaze van kleur
Soort SMversie van een van die Powerpuff chickjes
Jij niet? Die heb je langer gehad dan deze wannabee drag queenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |