Jij had eerst al die trol die in zn ook peuterdequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens iets nieuws gaan zoeken.
Ja, zitten die eindstukken er al op dat je hier allemaal tijd voor hebt? Nou?quote:
eindwatte?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zitten die eindstukken er al op dat je hier allemaal tijd voor hebt? Nou?
Mjah.. Southpark nix mis mee... maar dit ook zeker nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik was me alasouthparkding een beetje beu, en heb het zo opgelost![]()
Jahquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had eerst al die trol die in zn ook peuterde
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Jah. Die heb ik een eeuwigheid gehad ook
.
Snolledingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?
een stoeipoes, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat snolleding wat je nu hebt eigenlijk voor iets?
Dat zei 'ie jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
snolleding?
ja weet ik veel zon kattemaskertje en zo'n zweepje, maar wel pittig raaaaze van kleurquote:
Je vond mijn trol beterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik veel zon kattemaskertje en zo'n zweepje, maar wel pittig raaaaze van kleur
Soort SMversie van een van die Powerpuff chickjes
Jij niet? Die heb je langer gehad dan deze wannabee drag queenquote:
Ik vind de kittige kitten ook leuk, maar omdat jij het bent....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij niet? Die heb je langer gehad dan deze wannabee drag queen
Hoi dolle_quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind de kittige kitten ook leuk, maar omdat jij het bent....
Mijn avatar was een kittige kittenquote:
Vannacht was het heerlijk uit te houden andersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan voorlopig toch nog niet slapen met die hitte
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warmquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vannacht was het heerlijk uit te houden anders
Mooi, hockey in Nederland is heus ze slecht dus nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nederland - Pakistan 9-2
Soms is hockey best gaaf om naar te kijken
avond ja, maar 's nachts nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warm
Ech wel... douchen helpt dan ook geen reet...met dit weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warm
Nee 5 minuten later druip je dan weer..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ech wel... douchen helpt dan ook geen reet...met dit weer
Ik heb vannacht ook gewoon in mn blote reet geslapen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
avond ja, maar 's nachts niet. Heb zelfs me dekbed moeten pakken
idd.... weer die vijf minuten he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee 5 minuten later druip je dan weer..
Als het al 5 minuten zijn
Dan heb je namelijk geluk!
Ik heb het vandaag weer ervaren, ik heb heerlijk gedoucht, ruik weer lekker, maar dat zweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee 5 minuten later druip je dan weer..
Als het al 5 minuten zijn
Dan heb je namelijk geluk!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook gewoon in mn blote reet geslapen..
Ik had echt geen deken nodig..
Nee... Normaal gesproken douche je met water en niet met colaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd.... weer die vijf minuten he...![]()
en maar geen coooooooolaaaaaaaa....
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blote reet
Misschien ook maar weer es een idee![]()
nee normaal douche je ook geen vijf minuten, maar wel iets langerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee... Normaal gesproken douche je met water en niet met colaaaaaaaaaaaaaa
Ja anderhalf uur ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee normaal douche je ook geen vijf minuten, maar wel iets langer![]()
Jajaquote:
trustuh!!! have fun in je blote reetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga naar bed lieve mensen, morgen weer keivroeg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |