Ik vind de kittige kitten ook leuk, maar omdat jij het bent....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij niet? Die heb je langer gehad dan deze wannabee drag queen
Hoi dolle_quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind de kittige kitten ook leuk, maar omdat jij het bent....
Mijn avatar was een kittige kittenquote:
Vannacht was het heerlijk uit te houden andersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan voorlopig toch nog niet slapen met die hitte
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warmquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vannacht was het heerlijk uit te houden anders
Mooi, hockey in Nederland is heus ze slecht dus nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nederland - Pakistan 9-2
Soms is hockey best gaaf om naar te kijken
avond ja, maar 's nachts nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warm
Ech wel... douchen helpt dan ook geen reet...met dit weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou gisteravond vond ik het behoorlijk warm
Nee 5 minuten later druip je dan weer..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ech wel... douchen helpt dan ook geen reet...met dit weer
Ik heb vannacht ook gewoon in mn blote reet geslapen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
avond ja, maar 's nachts niet. Heb zelfs me dekbed moeten pakken
idd.... weer die vijf minuten he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee 5 minuten later druip je dan weer..
Als het al 5 minuten zijn
Dan heb je namelijk geluk!
Ik heb het vandaag weer ervaren, ik heb heerlijk gedoucht, ruik weer lekker, maar dat zweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee 5 minuten later druip je dan weer..
Als het al 5 minuten zijn
Dan heb je namelijk geluk!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook gewoon in mn blote reet geslapen..
Ik had echt geen deken nodig..
Nee... Normaal gesproken douche je met water en niet met colaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd.... weer die vijf minuten he...![]()
en maar geen coooooooolaaaaaaaa....
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blote reet
Misschien ook maar weer es een idee![]()
nee normaal douche je ook geen vijf minuten, maar wel iets langerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee... Normaal gesproken douche je met water en niet met colaaaaaaaaaaaaaa
Ja anderhalf uur ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee normaal douche je ook geen vijf minuten, maar wel iets langer![]()
Jajaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |