Lees:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jawel alleen mn bikini is veel te klein![]()
neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees:Kijk mij eens grote tieten hebben
Nou kom op met die foto's
Afhalenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jawel alleen mn bikini is veel te klein![]()
Ja tochquote:
Dus voorlopig kan hij niet meer fatsoenlijk zitten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
Mijn jongste (die alles eng vindt enzo) stond op het vensterbankje buiten het raam van zijn slaapkamer. Gelukkig heb ik het zelf niet gezien (dan was ik waarschijnlijk niet meer goed gekomen), maar waren wat kinderen en een mevrouw die langsfietste zo vriendelijk om me er op te wijzen...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
Mijn jongste (die alles eng vindt enzo) stond op het vensterbankje buiten het raam van zijn slaapkamer. Gelukkig heb ik het zelf niet gezien (dan was ik waarschijnlijk niet meer goed gekomen), maar waren wat kinderen en een mevrouw die langsfietste zo vriendelijk om me er op te wijzen...
Wat een jong meisjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende:
13 jaarquote:
Ooeehhhhh billekoekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ennuh wat jij wil hoor..
De colaaaaaaaaaaa staat koud![]()
alleen aan cola?quote:
het volgende watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende:
Tsja.. vaak is 't wel een manier om 't onder de aandacht te brengen helaasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
13 jaar
en dan doodleuk zeggen dat het bekend is dat ze contacten heeft in het loverboycircuit.
Ja ik mis het ook even. Blijkbaar iets over een meisje van 13quote:
geheimtaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis het ook even. Blijkbaar iets over een meisje van 13
Net een politiebericht,quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus voorlopig kan hij niet meer fatsoenlijk zitten?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]omg nu heetf ie goed op zn donder gekregen neem ik aan?
Ik geef mijn kinderen nooit billekoekquote:
Ik heb het over drinken Fruts!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
[..]
alleen aan cola?
Meer water dan coooolaaaaa
Maar ondertussen had ie het wel gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Ik geef mijn kinderen nooit billekoek.
Hij wist heel goed dat 'ie fout zat, toen ik boven kwam riep hij al 'Ik zal het nooit meer doen'...
zo zijn kinderenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen had ie het wel gedaan
Kinderenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Ik geef mijn kinderen nooit billekoek.
Hij wist heel goed dat 'ie fout zat, toen ik boven kwam riep hij al 'Ik zal het nooit meer doen'...
Klopt, maar wat heeft het voor zin om zijn kont blauw te slaan als ik het 'm ten eerste niet heb zien doen én hij zich al de blubber is geschrokken van alle commotie die hij veroorzaaktequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen had ie het wel gedaan
Ik bedoelde meer met op zn donder geven, even heel stren toesprekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heeft het voor zin om zijn kont blauw te slaan als ik het 'm ten eerste niet heb zien doen én hij zich al de blubber is geschrokken van alle commotie die hij veroorzaakte. Ik ben helemaal niet zo'n halfzachte moeder die alles wegredeneert en goedpraat, en mijn hand is ook weleens sneller dan mijn verstand als ze naast me staan en iets doen dat niet door de beugel kan, maar ik zie het nut van 'billekoek' niet...
Het feit dat hij al zijn botjes had kunnen breken (of erger) heeft meer indruk gemaakt dan een pak slaag zou hebben gedaan.
Dat dus wel iddquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met op zn donder geven, even heel stren toespreken
zo waren ze bij ons ook hoorquote:
cooooolaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
zo waren ze bij ons ook hoorsosm asl we echt erg vervelend waren wel billenkoek maar bij dat sorot dingen waarbij je jezelf alleen mar pijn kan doen kregen we een hele strenge preek
met andere woorden? jij kreeg elk uur billenkoek of een strenge preek?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo waren ze bij ons ook hoorsosm asl we echt erg vervelend waren wel billenkoek maar bij dat sorot dingen waarbij je jezelf alleen mar pijn kan doen kregen we een hele strenge preek
En daar schaam ik me nog steeds voor jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je bent er ook 1 geweest, weet je nog?
Nou... Ehm... Eigenlijk heb ik zelf ook wel stomme actie's uitgehaald vroeger, en zijn papa ook, dus hij heeft het niet echt van vreemdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Why am I not surprised?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Ehm... Eigenlijk heb ik zelf ook wel stomme actie's uitgehaald vroeger, en zijn papa ook, dus hij heeft het niet echt van vreemden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met andere woorden? jij kreeg elk uur billenkoek of een strenge preek?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |