Wat was er gisteravondquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gisteravond...
nu valt ut wel mee vind ik, lang leve airco
gisteravond vond ik het broeierig heetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond. Ik heb geen airco
.
Mijn hersens zijn gesmolten, ik weet niet eens meer wat ik gisteravond heb gedaan...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gisteravond vond ik het broeierig heet
airco op het werk he
Ik ben niet aan de drankquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:03 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, genoeg gesmolten gister...toch mijn hersens niet hoor!
Weet alles nog !
Maarruh, je mag gewoon zeggen dat je aan de drank was es... ipv dat je hersens smelten
Nee dat was gister, maar dat weet je al nie meer, want je zei net dat je alles kwijt wasquote:
Dat was een quickyquote:Ff in het zwembad geweest, afkoeling. Weet ook weer wat ik gedaan heb
.
Gisteren heb ik precies 1 malibu-cola gehadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat was gister, maar dat weet je al nie meer, want je zei net dat je alles kwijt was
[..]
Dat was een quicky
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik precies 1 malibu-cola gehad.
Een quicky is genoeg om even af te koelen. Als het over het zwembad gaat dan iig
.
Soms is een quicky ook gewoon genoeg om de ergste hitte te koelenquote:
Dus een quicky in bad, dan zou je dubbel afkoelen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Soms is een quicky ook gewoon genoeg om de ergste hitte te koelen.
Ik word er altijd nog heter vanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Soms is een quicky ook gewoon genoeg om de ergste hitte te koelen.
Nee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus een quicky in bad, dan zou je dubbel afkoelen?![]()
Ik wil ook meestal meer dan, maar dan kan het nog wel even wachten tot er tijd is om voor de 'uitgebreide beurt' te gaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word er altijd nog heter van
Ik wil dan meer..
volgende keer kom ik dan wel vijf minuten ipv een paar uurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word er altijd nog heter van
Ik wil dan meer..
* qu63 Warsteiner aangeeftquote:
quote:
mwah... lang in dat badje blijven zitten.. ga ik iig doen...quote:
Ik wil je wel laten afkoelen hoor,quote:
Qutiequote:
Doodgaan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil je wel laten afkoelen hoor,
duurt zolang als je het zelf wil,
je moet er alleen wel zelf ook iets voor doen.
Nee, dat bedoelde ik dus nietquote:
Oh, ik dacht dat je een plaatsje voor me had in de koelcel van het ziekenhuisquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgende keer kom ik dan wel in vijf minuten ipv een paar uur![]()
lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ennuh wat jij wil hoor..
De colaaaaaaaaaaa staat koud![]()
quote:
ik neem wel een "flesje" rum meequote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik op het moment limonade.. de cola is al bijna 2 weken op
quote:
kan dat niet in 1 post ofzo?quote:
| Forum Opties | |