Dat dan weer niequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nouja zeg, je doet alsof je vies van me bent.![]()
Dat is handig ijs, doormidden breken die hap.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:40 schreef Tally het volgende:
T zijn toch wel dubbelikkers he??????
Zo van dubbellikken maar ieder een eigen kant?
Anders mocht je ook nie likkenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik ga maar weer.
Ja!quote:
quote:
quote:
Nou oke..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Geloof ik niet, hij is altijd zo sociaal..
Ging jij geen baantjes trekken ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Geloof ik niet, hij is altijd zo sociaal..
Nee, mijn zoon had er in geplast.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging jij geen baantjes trekken ofzo
quote:
Leek me al vreemd dat je er wat op tegen had.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ej dames, DAT ijsje is niet voor jullie bedoelt![]()
of misschien toch wel
Dat doet hij toch wel zelf zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij dacht grappig te zijn.
Water verversen kost veel tijd.
Reken maar dat hij flink heeft moeten werken ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doet hij toch wel zelf zeker
Met een liter per keer ofzo
Dan morgen weer in vers water zwemmenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Reken maar dat hij flink heeft moeten werken ja.![]()
lange tijd geleden dat ik zo boos ben geweest.
Mja, moest het even beseffen he.. en even tot me door laten dringen dat jullie een ander ijsje bedoelden dan dat ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leek me al vreemd dat je er wat op tegen had.
Dat kan na het werk, maar eerst nog nieuw algenspul en een nieuw afdekzeil hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan morgen weer in vers water zwemmen
Toch lekker in de hitte
Ik sta in brand...quote:
Hij was al met ijsklontjes aan t gooienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Vraag snel nog een ijsje aan Sjowhan.
Wat heb je gemaakt? Of laten maken?
Omdat je zei "heet", doe ik eens iets liefs, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij was al met ijsklontjes aan t gooien
Als ik elke keer laat brengen omdat ik niet voor mezelf een prutje wil koken, heb ik veel te weinig geld over voor de laatste 2 weken van de maandquote:En Chicken Mushroom van de thai.. Laten brengen..
Geen zin om te koken voor mij alleen
En dat zeg je niet even dat je Thais eetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij was al met ijsklontjes aan t gooien
En Chicken Mushroom van de thai.. Laten brengen..
Geen zin om te koken voor mij alleen
Ja maar ik woon samenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat je zei "heet", doe ik eens iets liefs, is het weer niet goed
[..]
Als ik elke keer laat brengen omdat ik niet voor mezelf een prutje wil koken, heb ik veel te weinig geld over voor de laatste 2 weken van de maand
Mja.. Jij kijkt je mail weinigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat zeg je niet even dat je Thais eet
Wat helpt tegen heet eten is iets zoets
Geleerd in Thailand
dan nog is het natuurlijk een ongeldige reden om steeds maar wat af te halen als je alleen thuis bentquote:
Ik ga zo ook bestellen maar,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Jij kijkt je mail weinig
Ennuh kom dan
Nietusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan nog is het natuurlijk een ongeldige reden om steeds maar wat af te halen als je alleen thuis bent
Zucht meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |