Malibuquote:
een intel EE dual core?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef es70 het volgende:
Oh, en ik schijn een processor nodig te hebben die in heel Purmerend niet te krijgen is.
het is "nogal vervelend" als je voor iedere actie die je doet een post gaat makenquote:
Je komt hier zeker nog niet zo langquote:
Mijne hadden ook samen gekundquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is "nogal vervelend" als je voor iedere actie die je doet een post gaat maken
Ik wilde niet onaardig doenquote:
neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijne hadden ook samen gekund. Ben je nou boos op me
.
quote:
vind je het gekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:52 schreef arnold-d het volgende:
het is er weer rustig
normaal gesproken doen we ook wel een dag of 2 met een topicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef arnold-d het volgende:
er zat anders 5minute voor de post voor mijn post![]()
Roomijsbekers en een doos 'van alles wat' van Zap & Bumperquote:
Er lagen nog 2 Wicky appelijsjes (vinden ze kennelijk niet lekker) en ik had nog van die dingen met een kauwgombal onderin...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb spa fruit ijsjes en Wicky ijsjes...
hier licht nog een doos dubbellikkers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Roomijsbekers en een doos 'van alles wat' van Zap & Bumper.
Dubbellikkers waren op.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Er lagen nog 2 Wiskey appelijsjes (vinden ze kennelijk niet lekker) en ik had nog van die dingen met een kauwgombal onderin...
Hilarischquote:
En jullie lampen geven ligt zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef arnold-d het volgende:
[..]
hier licht nog een doos dubbellikkers.![]()
Heeft zelf het ligt nog niet gezienquote:
* Sjowhan Deelt ijsjequote:
quote:
quote:
Samen lekker likkenquote:
Ja iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang jouw tong de mijne maar niet aanraakt.![]()
![]()
![]()
![]()
nouja zeg, je doet alsof je vies van me bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!
Denk je wel niet van me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |