Yep Amsterdam!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef -Schorpioen- het volgende:
En is die geheime meet gewoon in Amsterdam ?
En moet ik het vorige topic lezen om uit te vinden welk Tapas tentje ? Of zijn jullie daar nog niet uit.quote:
We zouden nu kunnen zeggen dat dat geheim is, maar we hebben nog werkelijk geen idee. Ligt ook een beetje aan de groepsgrootte.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
En moet ik het vorige topic lezen om uit te vinden welk Tapas tentje ? Of zijn jullie daar nog niet uit.
Mitä-nogwatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zou zweren dat ik net de TT had veranderd.
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, nú snap ik over wie Skaai het op de radio had
Ja, tapas tussen je borstenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, Yvonne tussen je borsten. Er zijn slechtere manieren om de avond te beginnen.
Je refereert naar m'n worst?quote:
Natuurlijk. Bij voorkeur tijdens noodweer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen toch ook nog een pre-tapas meeting houden?.
Das toch minder, het is toch binnenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij voorkeur tijdens noodweer.
Ik ga even kijken op knmi.nl.
quote:
Het noodweer van afgelopen zaterdag in Amsterdam was echt geweldig. Mijn straat werd gewoon een lange rivier...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eet Bush pinda's?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Zijn de mensen die tvp's plaatsen nu ook daadwerkelijk mensen die op de lijst van Komen: dienen te staan?
Goh, echt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Het noodweer van afgelopen zaterdag in Amsterdam was echt geweldig. Mijn straat werd gewoon een lange rivier...
Kennelijk is hij in genade genomen (whehehe) door Sanne.quote:
Ik leg altijd alles bij, ooit.... op de een of andere manierquote:
Niet zeuren! Dat is de enige dag dat Mitä kan.quote:
quote:
We gaan toch wel naar onze eigen tapa's zaak hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zet je trouwens op de lijst yvonne. Lijkt me wel een zekerheidje.
Mitaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zeuren! Dat is de enige dag dat Mitä kan.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
We gaan toch wel naar onze eigen tapa's zaak hè?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarschijnlijk Duende, maar niets is zeker.
Ik hoop dat ze dat daar ook niet kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Tenzij we natuurlijk niet welkom zijn. Maar ik kan niet bedenken waarom dat het geval zou zijn.
Zulke leuke en nette mensenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Tenzij we natuurlijk niet welkom zijn. Maar ik kan niet bedenken waarom dat het geval zou zijn.
zie mn sigquote:
wachten op iemand van verzekering die tussen 1 en 5 komt is ook niet grappigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:42 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Van 09.00 tot 13.00 in overleg zitten is niet grappig![]()
Gelukkig isYvonne
hier om me op te vrolijken!
en die zeggen:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:woensdag 26 juli tot en met zondag 30 juli 2006
Na donderdag iets minder warm en vooral donderdag en vrijdag lokaal flinke onweersbuien.
Ja wat, kunnen we komende vrijdag dus al?quote:
Klinkt ook wel goed jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef Aventura het volgende:
We kunnen ook naar deze:
http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?a=%2AJordaan&k=48&r=1362
(let niet op de bovenste recensie, die is van een jankbal.)
Ah, je kent hem?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef Aventura het volgende:
We kunnen ook naar deze:
http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?a=%2AJordaan&k=48&r=1362
Casa Juan. Zit tegenover Duende. Van een echte Amsterdamse die haar Spaanse man in de keuken heeft gezet. Prima eten, alleen wat aan de kleine kant. Niet zo klein als die ene bij mij om de hoek, maar toch redelijk klein. Afhankelijk dus van de groepsgrootte.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef Aventura het volgende:
We kunnen ook naar deze:
Duende wordthetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Casa Juan. Zit tegenover Duende. Van een echte Amsterdamse die haar Spaanse man in de keuken heeft gezet. Prima eten, alleen wat aan de kleine kant. Niet zo klein als die ene bij mij om de hoek, maar toch redelijk klein. Afhankelijk dus van de groepsgrootte.
Laat me nou nog even in de veronderstelling dat er niets kan gebeuren die komende meet waardoor ik mogelijkerwijs nooit meer welkom ben aldaar.quote:
Ik heb een grotere tasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Laat me nou nog even in de veronderstelling dat er niets kan gebeuren die komende meet waardoor ik mogelijkerwijs nooit meer welkom ben aldaar.
Ik zet Mitä naast je in het restaurant. Die jongen is zo netjes dat hij het allemaal weer uit die grote tas van je haalt en keurig afgeeft aan het dienstdoende personeel.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef Q. het volgende:
Gezellig! Ik kom niet.
Ik leg mn hoofd wel even op zn boezemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zet Mitä naast je in het restaurant. Die jongen is zo netjes dat hij het allemaal weer uit die grote tas van je haalt en keurig afgeeft aan het dienstdoende personeel.
Zolang je van mijn tepels afblijft, vind ik het best.quote:
Ik l;as bijtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zolang je van mijn tepels afblijft, vind ik het best.
dat vindt ie vast heel lekkerquote:
Bij hem? Ik zou niet durven!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef Jumparound het volgende:
pff sanne, saaie doos.. bijten in die tepels!
Zegt misschien meer over jou dan over de topicsquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Waarom staan er elke keer in deze meeting topics dingen waar ik beter mijn mond over kan houden?.
Kijk, dit is er weer zoeen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over jou dan over de topics![]()
Ja, dat snap ik, maar ja, dat kan ik niet zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:50 schreef Sjeen het volgende:
Toch wel nieuwsgierig wat je wil zeggen, maar wat je beter niet zou kunnen zeggen dan...
Het kan wel, het schijnt alleen beter te zijn als je het niet doet... Maar laat je daar vooral niet door tegenhoudenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Waarom staan er elke keer in deze meeting topics dingen waar ik beter mijn mond over kan houden?.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het kan wel, het schijnt alleen beter te zijn als je het niet doet... Maar laat je daar vooral niet door tegenhouden![]()
Nee, doe eens?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Jumparound het volgende:
HW
had ik al gezegd dat ik je _toch wel_ een toffe gast vond op de meet?
Dat verbaast mij niets.quote:
Nee hèquote:
HW, itt de heerschende opinie vond ik je een toffe gast op de meet!quote:
Tof van je man!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
HW, itt de heerschende opinie vond ik je een toffe gast op de meet!
quote:
Geen drank!quote:
We zullen zien wanneer de meet daadwerkelijk plaats gaat vindenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Geen drank!
en hoop je snel weer te zien op een meet
(let op, er stond geensmily... ja, ik meende het dus!)
Mitä zit hier tegenover me en vraagt wie jij bent. Dat je het even weet.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mitä zit hier tegenover me en vraagt wie jij bent. Dat je het even weet.
Ik had hem al gezegd dat je mod bent. Iets dat hij al geraden had.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben Sjeen en ik weet dat UIO sinas drinkt
![]()
Hij is wel slimquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had hem al gezegd dat je mod bent. Iets dat hij al geraden had.
Wie had er gezegd van niet dan?quote:
Waarom staan daar nog 2 vraagtekens?quote:Komen:
Aventura
UIO_AMS
Sanne
Heatwave
JMG
Mitä-nogwat
Yvonne
Skaai
Jumparound?
Sjeen?
Dan bel je haar toch gewoon even op?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
En waar is rip???
Sinds de meet is ze spoorloos.
Vakantie en geen Internet thuisquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
En waar is rip???
Sinds de meet is ze spoorloos.
Ik heb wel allerlei vreemde nummers in m'n telefoon, maar dat zijn nummers van vriendinnen van haar. En het nummer van Jump staat erin. Op verzoek van rip.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Dan bel je haar toch gewoon even op?![]()
Duidelijk.quote:
Je hebt zelf ook modknoppenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom staan daar nog 2 vraagtekens?
Daar ging het niet om. Wilde alleen even weten waarom dat nog geen zekerheidjes waren.quote:
Omdat zij bij mijn weten nog niet hadden bevestigd om te komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Wilde alleen even weten waarom dat nog geen zekerheidjes waren.
Miep, miep... Ik wil wel, maar ik kan nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Komt Sjeen dan? Ze miepte nog over dat het een vrijdag was.
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Miep, miep... Ik wil wel, maar ik kan niet![]()
Heb nog een mooi plaatje in m'n fotoboek, die zal ik even plaatsen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef HeatWave het volgende:
De Amsterdammers onder ons moeten nog wel ff helpen met Boeren Bashen : "de provincie" vs Amsterdam part 2.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb nog een mooi plaatje in m'n fotoboek, die zal ik even plaatsen.
Ik ben een paint-koning.quote:
Prima. Vooralsnog zie ik 4 paar tieten die op zeker naar de meet komen. Is dat voldoende? Uiteraard staan er nog wat op de reservelijst (Cinna, Rip, Sjeen), maar ik heb graag zekerheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Beetje vollullen hier, over tieten enzo.. en seks... en vrouwen enzo.. je kent het wel...
4 is wat krap, maar het moet maar evenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Prima. Vooralsnog zie ik 4 paar tieten die op zeker naar de meet komen. Is dat voldoende? Uiteraard staan er nog wat op de reservelijst (Cinna, Rip, Sjeen), maar ik heb graag zekerheid.
Wat een vrouw-onvriendelijk topicquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 is wat krap, maar het moet maar even.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Beetje vollullen hier, over tieten enzo.. en seks... en vrouwen enzo.. je kent het wel...
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
De peent keizah!
Nu ik toch bezig ben, wil ik voor jou ook wel een mooi plaatje maken hoor. Zeg maar wat je wilt.quote:
Een grote dikke worst.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu ik toch bezig ben, wil ik voor jou ook wel een mooi plaatje maken hoor. Zeg maar wat je wilt.
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:14 schreef Aventura het volgende:
Een grote dikke worst.
*hap*quote:
*tap**tap**tap*quote:
Nogmaals: Heb je tieten?? Nee dus, dus lijkt het me logisch...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef Jumparound het volgende:
ik mag ook gvd niks!
maar ik wil wel tieten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals: Heb je tieten?? Nee dus, dus lijkt het me logisch...
Dan moet je ze regelen...quote:
Ik zal het doorgeven aan haar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef Jumparound het volgende:
UIO-AMS. ik kom definitief niet...
Ik ga het niet redden vandaag met werk en bezoek...
WIl je sorry zeggen tegen Rip?
Maar ben wel benieuwd naar de foto's
gr
Jump
Daarom heb je dus geen tietenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef Jumparound het volgende:
euh, ik niet 24/7
ik speel namelijk ook D&D online
Ja, in de D&D wereld zeker?quote:
Eng!quote:
Haaaaaaiquote:
Ja, daar schiet je lekker wat mee op ookquote:
Goed puntquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:34 schreef Jumparound het volgende:
sex is sex toch?
Een imodium nemen en duimen maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
Shit, lijkt wel alsof ik diearee heb... en ik moet straks 1,5 uur autorijden
Nee, zorgen zijn niet goed voor de mensch
sexweekend
weekendsex
sexweekend
Was je trouwens een beetje tevreden met m'n grote, dikke worst?quote:
waarquote:
Je kunt het ook aan je date vragen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Jumparound het volgende:
of idd een duim erin!
Schakelt alleen een beetje moeilijk
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb??quote:
lekkere wijven?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb??
Jep, groot en dik. Precies zoals ik ze prefereer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was je trouwens een beetje tevreden met m'n grote, dikke worst?
Dat ook Jump, dat ookquote:
Graag gedaan. Het is trouwens tonta in jouw geval.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef Aventura het volgende:
Jep, groot en dik. Precies zoals ik ze prefereer.
Nee, waarschijnlijk meer drank?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb??
Ow thanks. Het is overigens de Mediamarktslogan in de Spaanstalige landen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is trouwens tonta in jouw geval.
In dat geval is het correct.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Aventura het volgende:
Ow thanks. Het is overigens de Mediamarktslogan in de Spaanstalige landen.
Ja, is het nou wel of niet op jou van toepassing????quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad. Ik ben toch niet gek!
Scheelt behoorlijk moet ik zeggenquote:
Mits doorschijnende dames-kleding natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:
Heerlijk, regen.
En daar heb je bijna 2 uur over gedaan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Speciaal voor Jump een plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
Nee, ik had ook nog een overleg. En een rookpauze.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef Aventura het volgende:
En daar heb je bijna 2 uur over gedaan?![]()
Overleg. Ken ik. Ik moet nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, ik had ook nog een overleg. En een rookpauze.
Wat een waardering weer voor de peent-keizah.
Da lijkt wel een Weber!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Speciaal voor Jump een plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
Uhh?quote:
quote:
Weer wat geleerd.quote:
Tuurlijk hebben we wel een locatie. Er zijn reeds diverseetablissementen de revu gepasseerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:00 schreef DutchTrain het volgende:
Is deze tapasmeet nog zo geheim dat er al wel een datum, maar geen locatie is?
Begin ik dinsdag op een ander kantoor... en gedeeltelijk thuis en gedeeltelijk buitenshuisquote:
Aha, nou gefeliciteerd dan maar he?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Begin ik dinsdag op een ander kantoor... en gedeeltelijk thuis en gedeeltelijk buitenshuis![]()
Indeedquote:
Durf het bijna niet te zeggen maar ik ga morgen dus naar club Arenaquote:
Gelukkig wel ja.quote:
Amsterdam, Duende. Daar zijn we al eens geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:00 schreef DutchTrain het volgende:
Is deze tapasmeet nog zo geheim dat er al wel een datum, maar geen locatie is?
Ssst dat hoeft toch niet iedereen te weten dat we daar saampjes al eens geweest zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Amsterdam, Duende. Daar zijn we al eens geweest.
En dat zeg je dan met die enge PI.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef DutchTrain het volgende:
Ssst dat hoeft toch niet iedereen te weten dat we daar saampjes al eens geweest zijn![]()
Nee, daar mag je uit opmaken dat ik graag nog bij al die andere kom. Dus ook na de komende tapasmeet.quote:Mag ik uit de locatiekeuze concluderen dat de hele verderfelijke hoofdstad slechts één betrouwbare tapaslocatie kent?
Daar komen we ook nooit in met zoveel mensenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef Sanne het volgende:
ik durf ook met Yvonne niet naar Pata Negra.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, daar mag je uit opmaken dat ik graag nog bij al die andere kom. Dus ook na de komende tapasmeet.
Ben bang dat we daar niet in zullen passen met een grotere groep. Maar dat zullen we vanzelf wel merken. Casa Juan zit tegenover Duende, dus als de groep wat kleiner uitvalt dan verwacht is het een goede optie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
Ik kom denk ik ook in vermomming. Pruik, zonnebril.
Dan kan ik me later ook nog vertonen.
Maar Casa Juan is dus geen optie?
Oh schoonheid ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:51 schreef Aventura het volgende:
Prima want die van Casa Juan zijn culinair iets meer verantwoord.
Bij Duende hadden ze geloof ikAviko-aardappeltjes uit de frituur.
Maar dat is een detail.
Ja, jij!quote:
Nope, totaal buitengeslotenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Stond je nog niet op de lijst dan met Cinna?
Teken aan de wand! Ik zeg het je!quote:
Story of my lifequote:
Wil je een lollie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Aventura het volgende:
"Hoi! Wat lief, ik ben Aventura!
Maar ik ben helaas niet met geld te koop
Betaal maar in natura"
Lik maar aan mijn lolliequote:
Lijkt wel een ander soort topic te wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lik maar aan mijn lollie
Lik maar aan mijn lolliepop (doe maar, doe maar)
Lik maar aan mijn lollie
Lik maar aan mijn lolliepop (doe maar, doe maar)
Lekker likken
Aan mijn lollie
Lekker likken
Aan mijn lollie
Lekker likken
Aan mijn lollie
Alle lollies verzameleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Het is vrijdagavondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:53 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Lijkt wel een ander soort topic te worden
En weet je wat ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lik maar aan mijn lollie
Lekker likken
Aan mijn lollie
Alle lollies verzameleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
En we zitten allemaal thuisquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
En weet je wat ?
Ik hoef niet eens mijn ogen dicht te doen om te denken dat jij het bent
Tuurlijk joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb heus wel een sociaal leven. Alleen nu even niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb heus wel een sociaal leven. Alleen nu even niet.
Wil je mijn boog zien ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...
Fanceee......ik zit hier aan de 3-euro-de-fles rose maar och, daar word je ook dronken van.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
*schenkt whisky in
Connemara, één van mijn favorieten![]()
Uhh, nee dank je.quote:
Homoquote:
4.83 liefjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Fanceee......ik zit hier aan de 3-euro-de-fles rose maar och, daar word je ook dronken van.
Met de ibook op schoot en RTL7 op, een programma over het wel en wee op een Engels vliegveld.
So much for mijn vakantiebeleving.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Fanceee......ik zit hier aan de 3-euro-de-fles rose maar och, daar word je ook dronken van.
Met de ibook op schoot en RTL7 op, een programma over het wel en wee op een Engels vliegveld.
So much for mijn vakantiebeleving.
Ik maak het 1 september wel met je goed, ok?quote:
Even navragen aan de chick wat ik 1 september heb, maar als het vrij is lijkt het me leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik maak het 1 september wel met je goed, ok?
-Ik heb overgewerkt en was pas om half 9 thuis.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...
zo houden we onszelf maar voor
Dunno... om je te onderscheiden van de rest dat jij wèl een sociaal leven hebt? Maar dat is natuurlijk puur speculatief.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
-Ik heb overgewerkt en was pas om half 9 thuis.
-Heb nacht ervoor niet geslapen vanwege hitte en onweer.
-Morgen ga ik weer keihard stappen.
-Waarom vertel ik dit.
Niks wat niet kan worden overruled door een Geheime Tapasmeet!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Even navragen aan de chick wat ik 1 september heb, maar als het vrij is lijkt het me leuk
En dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutweer, het onweert niet eens.
Ik ben donderdag op Utrecht Centraal geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
JMG, was jij gisteren op Utrecht Centraal of was dat een dubbelganger?
Ja, wat moet ik nu? Beetje in de zon zitten, met *ril* een koud biertje ofzo? Vrouwen in rokjes kijken??quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik nu? Beetje in de zon zitten, met *ril* een koud biertje ofzo? Vrouwen in rokjes kijken??
Rond 17:00? Dan heb ik je gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben donderdag op Utrecht Centraal geweest.
Al sluit dat optie twee natuurlijk niet uit.
Dat maakt me niet uit, ook regen went.quote:
BE komt ookquote:
Jullie ookquote:
Ik weet niet of ik kanquote:
Iets met kokenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Geen sorry hoor, dat lijkt me niet meer dan logisch, dat gaat altijd en overal voor!
Wat ging je ook al weer doen? Ik weet het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |