Indeedquote:
Durf het bijna niet te zeggen maar ik ga morgen dus naar club Arenaquote:
Gelukkig wel ja.quote:
Amsterdam, Duende. Daar zijn we al eens geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:00 schreef DutchTrain het volgende:
Is deze tapasmeet nog zo geheim dat er al wel een datum, maar geen locatie is?
Ssst dat hoeft toch niet iedereen te weten dat we daar saampjes al eens geweest zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Amsterdam, Duende. Daar zijn we al eens geweest.
En dat zeg je dan met die enge PI.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef DutchTrain het volgende:
Ssst dat hoeft toch niet iedereen te weten dat we daar saampjes al eens geweest zijn![]()
Nee, daar mag je uit opmaken dat ik graag nog bij al die andere kom. Dus ook na de komende tapasmeet.quote:Mag ik uit de locatiekeuze concluderen dat de hele verderfelijke hoofdstad slechts één betrouwbare tapaslocatie kent?
Daar komen we ook nooit in met zoveel mensenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef Sanne het volgende:
ik durf ook met Yvonne niet naar Pata Negra.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, daar mag je uit opmaken dat ik graag nog bij al die andere kom. Dus ook na de komende tapasmeet.
Ben bang dat we daar niet in zullen passen met een grotere groep. Maar dat zullen we vanzelf wel merken. Casa Juan zit tegenover Duende, dus als de groep wat kleiner uitvalt dan verwacht is het een goede optie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
Ik kom denk ik ook in vermomming. Pruik, zonnebril.
Dan kan ik me later ook nog vertonen.
Maar Casa Juan is dus geen optie?
Oh schoonheid ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:51 schreef Aventura het volgende:
Prima want die van Casa Juan zijn culinair iets meer verantwoord.
Bij Duende hadden ze geloof ikAviko-aardappeltjes uit de frituur.
Maar dat is een detail.
Ja, jij!quote:
Nope, totaal buitengeslotenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Stond je nog niet op de lijst dan met Cinna?
Teken aan de wand! Ik zeg het je!quote:
Story of my lifequote:
Wil je een lollie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Aventura het volgende:
"Hoi! Wat lief, ik ben Aventura!
Maar ik ben helaas niet met geld te koop
Betaal maar in natura"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |