Heb nog een mooi plaatje in m'n fotoboek, die zal ik even plaatsen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef HeatWave het volgende:
De Amsterdammers onder ons moeten nog wel ff helpen met Boeren Bashen : "de provincie" vs Amsterdam part 2.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb nog een mooi plaatje in m'n fotoboek, die zal ik even plaatsen.
Ik ben een paint-koning.quote:
Prima. Vooralsnog zie ik 4 paar tieten die op zeker naar de meet komen. Is dat voldoende? Uiteraard staan er nog wat op de reservelijst (Cinna, Rip, Sjeen), maar ik heb graag zekerheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Beetje vollullen hier, over tieten enzo.. en seks... en vrouwen enzo.. je kent het wel...
4 is wat krap, maar het moet maar evenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Prima. Vooralsnog zie ik 4 paar tieten die op zeker naar de meet komen. Is dat voldoende? Uiteraard staan er nog wat op de reservelijst (Cinna, Rip, Sjeen), maar ik heb graag zekerheid.
Wat een vrouw-onvriendelijk topicquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 is wat krap, maar het moet maar even.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Beetje vollullen hier, over tieten enzo.. en seks... en vrouwen enzo.. je kent het wel...
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
De peent keizah!
Nu ik toch bezig ben, wil ik voor jou ook wel een mooi plaatje maken hoor. Zeg maar wat je wilt.quote:
Een grote dikke worst.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu ik toch bezig ben, wil ik voor jou ook wel een mooi plaatje maken hoor. Zeg maar wat je wilt.
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:14 schreef Aventura het volgende:
Een grote dikke worst.
*hap*quote:
*tap**tap**tap*quote:
Nogmaals: Heb je tieten?? Nee dus, dus lijkt het me logisch...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef Jumparound het volgende:
ik mag ook gvd niks!
maar ik wil wel tieten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals: Heb je tieten?? Nee dus, dus lijkt het me logisch...
Dan moet je ze regelen...quote:
Ik zal het doorgeven aan haar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef Jumparound het volgende:
UIO-AMS. ik kom definitief niet...
Ik ga het niet redden vandaag met werk en bezoek...
WIl je sorry zeggen tegen Rip?
Maar ben wel benieuwd naar de foto's
gr
Jump
Daarom heb je dus geen tietenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef Jumparound het volgende:
euh, ik niet 24/7
ik speel namelijk ook D&D online
Ja, in de D&D wereld zeker?quote:
Eng!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |