Haaaaaaiquote:
Ja, daar schiet je lekker wat mee op ookquote:
Goed puntquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:34 schreef Jumparound het volgende:
sex is sex toch?
Een imodium nemen en duimen maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
Shit, lijkt wel alsof ik diearee heb... en ik moet straks 1,5 uur autorijden
Nee, zorgen zijn niet goed voor de mensch
sexweekend
weekendsex
sexweekend
Was je trouwens een beetje tevreden met m'n grote, dikke worst?quote:
waarquote:
Je kunt het ook aan je date vragen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Jumparound het volgende:
of idd een duim erin!
Schakelt alleen een beetje moeilijk
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb??quote:
lekkere wijven?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb??
Jep, groot en dik. Precies zoals ik ze prefereer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was je trouwens een beetje tevreden met m'n grote, dikke worst?
Dat ook Jump, dat ookquote:
Graag gedaan. Het is trouwens tonta in jouw geval.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef Aventura het volgende:
Jep, groot en dik. Precies zoals ik ze prefereer.
Nee, waarschijnlijk meer drank?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb??
Ow thanks. Het is overigens de Mediamarktslogan in de Spaanstalige landen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is trouwens tonta in jouw geval.
In dat geval is het correct.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Aventura het volgende:
Ow thanks. Het is overigens de Mediamarktslogan in de Spaanstalige landen.
Ja, is het nou wel of niet op jou van toepassing????quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad. Ik ben toch niet gek!
Scheelt behoorlijk moet ik zeggenquote:
Mits doorschijnende dames-kleding natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:
Heerlijk, regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |