Lik maar aan mijn lolliequote:
Lijkt wel een ander soort topic te wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lik maar aan mijn lollie
Lik maar aan mijn lolliepop (doe maar, doe maar)
Lik maar aan mijn lollie
Lik maar aan mijn lolliepop (doe maar, doe maar)
Lekker likken
Aan mijn lollie
Lekker likken
Aan mijn lollie
Lekker likken
Aan mijn lollie
Alle lollies verzameleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Het is vrijdagavondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:53 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Lijkt wel een ander soort topic te worden
En weet je wat ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lik maar aan mijn lollie
Lekker likken
Aan mijn lollie
Alle lollies verzameleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
En we zitten allemaal thuisquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
En weet je wat ?
Ik hoef niet eens mijn ogen dicht te doen om te denken dat jij het bent
Tuurlijk joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb heus wel een sociaal leven. Alleen nu even niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb heus wel een sociaal leven. Alleen nu even niet.
Wil je mijn boog zien ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...
Fanceee......ik zit hier aan de 3-euro-de-fles rose maar och, daar word je ook dronken van.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
*schenkt whisky in
Connemara, één van mijn favorieten![]()
Uhh, nee dank je.quote:
Homoquote:
4.83 liefjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Fanceee......ik zit hier aan de 3-euro-de-fles rose maar och, daar word je ook dronken van.
Met de ibook op schoot en RTL7 op, een programma over het wel en wee op een Engels vliegveld.
So much for mijn vakantiebeleving.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Fanceee......ik zit hier aan de 3-euro-de-fles rose maar och, daar word je ook dronken van.
Met de ibook op schoot en RTL7 op, een programma over het wel en wee op een Engels vliegveld.
So much for mijn vakantiebeleving.
Ik maak het 1 september wel met je goed, ok?quote:
Even navragen aan de chick wat ik 1 september heb, maar als het vrij is lijkt het me leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik maak het 1 september wel met je goed, ok?
-Ik heb overgewerkt en was pas om half 9 thuis.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...
zo houden we onszelf maar voor
Dunno... om je te onderscheiden van de rest dat jij wèl een sociaal leven hebt? Maar dat is natuurlijk puur speculatief.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
-Ik heb overgewerkt en was pas om half 9 thuis.
-Heb nacht ervoor niet geslapen vanwege hitte en onweer.
-Morgen ga ik weer keihard stappen.
-Waarom vertel ik dit.
Niks wat niet kan worden overruled door een Geheime Tapasmeet!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Even navragen aan de chick wat ik 1 september heb, maar als het vrij is lijkt het me leuk
En dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutweer, het onweert niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |