Ja, dat snap ik, maar ja, dat kan ik niet zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:50 schreef Sjeen het volgende:
Toch wel nieuwsgierig wat je wil zeggen, maar wat je beter niet zou kunnen zeggen dan...
Het kan wel, het schijnt alleen beter te zijn als je het niet doet... Maar laat je daar vooral niet door tegenhoudenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Waarom staan er elke keer in deze meeting topics dingen waar ik beter mijn mond over kan houden?.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het kan wel, het schijnt alleen beter te zijn als je het niet doet... Maar laat je daar vooral niet door tegenhouden![]()
Nee, doe eens?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Jumparound het volgende:
HW
had ik al gezegd dat ik je _toch wel_ een toffe gast vond op de meet?
Dat verbaast mij niets.quote:
Nee hèquote:
HW, itt de heerschende opinie vond ik je een toffe gast op de meet!quote:
Tof van je man!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
HW, itt de heerschende opinie vond ik je een toffe gast op de meet!
quote:
Geen drank!quote:
We zullen zien wanneer de meet daadwerkelijk plaats gaat vindenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Geen drank!
en hoop je snel weer te zien op een meet
(let op, er stond geensmily... ja, ik meende het dus!)
Mitä zit hier tegenover me en vraagt wie jij bent. Dat je het even weet.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mitä zit hier tegenover me en vraagt wie jij bent. Dat je het even weet.
Ik had hem al gezegd dat je mod bent. Iets dat hij al geraden had.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben Sjeen en ik weet dat UIO sinas drinkt
![]()
Hij is wel slimquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had hem al gezegd dat je mod bent. Iets dat hij al geraden had.
Wie had er gezegd van niet dan?quote:
Waarom staan daar nog 2 vraagtekens?quote:Komen:
Aventura
UIO_AMS
Sanne
Heatwave
JMG
Mitä-nogwat
Yvonne
Skaai
Jumparound?
Sjeen?
Dan bel je haar toch gewoon even op?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
En waar is rip???
Sinds de meet is ze spoorloos.
Vakantie en geen Internet thuisquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
En waar is rip???
Sinds de meet is ze spoorloos.
Ik heb wel allerlei vreemde nummers in m'n telefoon, maar dat zijn nummers van vriendinnen van haar. En het nummer van Jump staat erin. Op verzoek van rip.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Dan bel je haar toch gewoon even op?![]()
Duidelijk.quote:
Je hebt zelf ook modknoppenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom staan daar nog 2 vraagtekens?
Daar ging het niet om. Wilde alleen even weten waarom dat nog geen zekerheidjes waren.quote:
Omdat zij bij mijn weten nog niet hadden bevestigd om te komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Wilde alleen even weten waarom dat nog geen zekerheidjes waren.
Miep, miep... Ik wil wel, maar ik kan nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Komt Sjeen dan? Ze miepte nog over dat het een vrijdag was.
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Miep, miep... Ik wil wel, maar ik kan niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |