Yep Amsterdam!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef -Schorpioen- het volgende:
En is die geheime meet gewoon in Amsterdam ?
En moet ik het vorige topic lezen om uit te vinden welk Tapas tentje ? Of zijn jullie daar nog niet uit.quote:
We zouden nu kunnen zeggen dat dat geheim is, maar we hebben nog werkelijk geen idee. Ligt ook een beetje aan de groepsgrootte.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
En moet ik het vorige topic lezen om uit te vinden welk Tapas tentje ? Of zijn jullie daar nog niet uit.
Mitä-nogwatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zou zweren dat ik net de TT had veranderd.
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, nú snap ik over wie Skaai het op de radio had
Ja, tapas tussen je borstenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, Yvonne tussen je borsten. Er zijn slechtere manieren om de avond te beginnen.
Je refereert naar m'n worst?quote:
Natuurlijk. Bij voorkeur tijdens noodweer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen toch ook nog een pre-tapas meeting houden?.
Das toch minder, het is toch binnenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij voorkeur tijdens noodweer.
Ik ga even kijken op knmi.nl.
quote:
Het noodweer van afgelopen zaterdag in Amsterdam was echt geweldig. Mijn straat werd gewoon een lange rivier...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eet Bush pinda's?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Zijn de mensen die tvp's plaatsen nu ook daadwerkelijk mensen die op de lijst van Komen: dienen te staan?
Goh, echt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Het noodweer van afgelopen zaterdag in Amsterdam was echt geweldig. Mijn straat werd gewoon een lange rivier...
Kennelijk is hij in genade genomen (whehehe) door Sanne.quote:
Ik leg altijd alles bij, ooit.... op de een of andere manierquote:
Niet zeuren! Dat is de enige dag dat Mitä kan.quote:
quote:
We gaan toch wel naar onze eigen tapa's zaak hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zet je trouwens op de lijst yvonne. Lijkt me wel een zekerheidje.
Mitaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zeuren! Dat is de enige dag dat Mitä kan.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
We gaan toch wel naar onze eigen tapa's zaak hè?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarschijnlijk Duende, maar niets is zeker.
Ik hoop dat ze dat daar ook niet kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Tenzij we natuurlijk niet welkom zijn. Maar ik kan niet bedenken waarom dat het geval zou zijn.
Zulke leuke en nette mensenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Tenzij we natuurlijk niet welkom zijn. Maar ik kan niet bedenken waarom dat het geval zou zijn.
zie mn sigquote:
wachten op iemand van verzekering die tussen 1 en 5 komt is ook niet grappigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:42 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Van 09.00 tot 13.00 in overleg zitten is niet grappig![]()
Gelukkig isYvonne
hier om me op te vrolijken!
en die zeggen:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:woensdag 26 juli tot en met zondag 30 juli 2006
Na donderdag iets minder warm en vooral donderdag en vrijdag lokaal flinke onweersbuien.
Ja wat, kunnen we komende vrijdag dus al?quote:
Klinkt ook wel goed jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef Aventura het volgende:
We kunnen ook naar deze:
http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?a=%2AJordaan&k=48&r=1362
(let niet op de bovenste recensie, die is van een jankbal.)
Ah, je kent hem?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef Aventura het volgende:
We kunnen ook naar deze:
http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?a=%2AJordaan&k=48&r=1362
Casa Juan. Zit tegenover Duende. Van een echte Amsterdamse die haar Spaanse man in de keuken heeft gezet. Prima eten, alleen wat aan de kleine kant. Niet zo klein als die ene bij mij om de hoek, maar toch redelijk klein. Afhankelijk dus van de groepsgrootte.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef Aventura het volgende:
We kunnen ook naar deze:
Duende wordthetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Casa Juan. Zit tegenover Duende. Van een echte Amsterdamse die haar Spaanse man in de keuken heeft gezet. Prima eten, alleen wat aan de kleine kant. Niet zo klein als die ene bij mij om de hoek, maar toch redelijk klein. Afhankelijk dus van de groepsgrootte.
Laat me nou nog even in de veronderstelling dat er niets kan gebeuren die komende meet waardoor ik mogelijkerwijs nooit meer welkom ben aldaar.quote:
Ik heb een grotere tasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Laat me nou nog even in de veronderstelling dat er niets kan gebeuren die komende meet waardoor ik mogelijkerwijs nooit meer welkom ben aldaar.
Ik zet Mitä naast je in het restaurant. Die jongen is zo netjes dat hij het allemaal weer uit die grote tas van je haalt en keurig afgeeft aan het dienstdoende personeel.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef Q. het volgende:
Gezellig! Ik kom niet.
Ik leg mn hoofd wel even op zn boezemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zet Mitä naast je in het restaurant. Die jongen is zo netjes dat hij het allemaal weer uit die grote tas van je haalt en keurig afgeeft aan het dienstdoende personeel.
Zolang je van mijn tepels afblijft, vind ik het best.quote:
Ik l;as bijtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zolang je van mijn tepels afblijft, vind ik het best.
dat vindt ie vast heel lekkerquote:
Bij hem? Ik zou niet durven!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef Jumparound het volgende:
pff sanne, saaie doos.. bijten in die tepels!
Zegt misschien meer over jou dan over de topicsquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Waarom staan er elke keer in deze meeting topics dingen waar ik beter mijn mond over kan houden?.
Kijk, dit is er weer zoeen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over jou dan over de topics![]()
Ja, dat snap ik, maar ja, dat kan ik niet zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:50 schreef Sjeen het volgende:
Toch wel nieuwsgierig wat je wil zeggen, maar wat je beter niet zou kunnen zeggen dan...
Het kan wel, het schijnt alleen beter te zijn als je het niet doet... Maar laat je daar vooral niet door tegenhoudenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Waarom staan er elke keer in deze meeting topics dingen waar ik beter mijn mond over kan houden?.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het kan wel, het schijnt alleen beter te zijn als je het niet doet... Maar laat je daar vooral niet door tegenhouden![]()
Nee, doe eens?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Jumparound het volgende:
HW
had ik al gezegd dat ik je _toch wel_ een toffe gast vond op de meet?
Dat verbaast mij niets.quote:
Nee hèquote:
HW, itt de heerschende opinie vond ik je een toffe gast op de meet!quote:
Tof van je man!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
HW, itt de heerschende opinie vond ik je een toffe gast op de meet!
quote:
Geen drank!quote:
We zullen zien wanneer de meet daadwerkelijk plaats gaat vindenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Geen drank!
en hoop je snel weer te zien op een meet
(let op, er stond geensmily... ja, ik meende het dus!)
Mitä zit hier tegenover me en vraagt wie jij bent. Dat je het even weet.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mitä zit hier tegenover me en vraagt wie jij bent. Dat je het even weet.
Ik had hem al gezegd dat je mod bent. Iets dat hij al geraden had.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben Sjeen en ik weet dat UIO sinas drinkt
![]()
Hij is wel slimquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had hem al gezegd dat je mod bent. Iets dat hij al geraden had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |