Welke techniek gebruik jij?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef Pony-Lover het volgende:
zullen we hier dan maar over het vingeren van schapen praten?
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef piertje2 het volgende:
Ja loop nie zo te zeiken kerel, als wij als normal-users zoiets openen, krijgen we gelijk Slotje, Ban,
VERDOMME
Het leven is oneerlijk. Maak er maar gewoon meteen een einde aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef piertje2 het volgende:
Ja loop nie zo te zeiken kerel, als wij als normal-users zoiets openen, krijgen we gelijk Slotje, Ban,
VERDOMME
Als ik hoe doorga?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef M-I-L-F het volgende:
Laatste waarschuwing, als je zo doorgaat krijg je een ban, en dan sluit ik deze topic.
Iets opnieuw uitrekenenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu nog even opzoeken wat dat ookalweer betekende.
Hoe gaat dat nou in z'n (achter)werk?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef Pony-Lover het volgende:
zullen we hier dan maar over het vingeren van schapen praten?
Je moet ze eerst verleiden met een leuk dansjequote:Op maandag 24 juli 2006 22:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou in z'n (achter)werk?
Idee.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:58 schreef Litso het volgende:
Misschien moet ik even wat toffe namen in de TT zetten, dan wordt het hier vast gezelliger.
wat, het vervelen?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef Litso het volgende:
Het werkt! Halleluja!
nu is het helemaal een kuttopic gewordenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef Litso het volgende:
Het werkt! Halleluja!
Zo'n Ooi heeft natuurlijk wel veel stimulans nodig om echt goed nat te worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
drie vingers en een afwashandschoen aan.![]()
Ja, ik zag het zo staan en ik dacht zo van hier moet ik wezen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Eenderde van de genoemden in de TT is al aanwezig.
Bij oude ooien kan je het beste gewoon met de hele vuist hard rammen, onder het zingen van middeleeuwse Poolse liederen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zo'n Ooi heeft natuurlijk wel veel stimulans nodig om echt goed nat te worden.
Ik heb op dit vervelende probleem nog enkel ondermaatse technieken kunnen verzinnen.
Hoe werk de techniek met drie vingers en een afwashandschoen?
Doe ik al. Vlak na dat ik dit topic opende kwam mijn favoriete persoon online. Het werkt dus goedquote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef PsyCha het volgende:
sjongejonge ga msn-en
Je moeder?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Doe ik al. Vlak na dat ik dit topic opende kwam mijn favoriete persoon online. Het werkt dus goed
Aah de oude chansons van onze Poolse medemens, hoe heb ik ooit zo stom kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bij oude ooien kan je het beste gewoon met de hele vuist hard rammen, onder het zingen van middeleeuwse Poolse liederen.
Ja daar heb je er net eentje:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
Jezus, ik word schijtziek van al die tyfususers die in ONZ posten. En wie moet dit allemaal in de gaten houden? Ja, ik, en ik baal ervan. Vies vuil tyfus kutONZ.
En oh ja, hoi Litso!
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
Hai schatquote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
Jezus, ik word schijtziek van al die tyfususers die in ONZ posten. En wie moet dit allemaal in de gaten houden? Ja, ik, en ik baal ervan. Vies vuil tyfus kutONZ.
En oh ja, hoi Litso!
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom is dit trouwens geen naam-topic voor mij?
Dit is geen bagger, dit is pure kwaliteit in vermomming.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:04 schreef _mimic het volgende:
Litso gaat nu ook al baggertopics openen?
Bij deze wil ik zijn blauwe status wel ff overnemen en dit topique sluiten :x
Verander je naam naar Pony-Muts en suc6 gegarandeerd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom is dit trouwens geen naam-topic voor mij?
OOHHHquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]!
Op het moment dat je dat postte zette ik je al in de TT
tuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit is geen bagger, dit is pure kwaliteit in vermomming.
Op een Forum??quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef SiemeN het volgende:
Een streaker op z'n tijd trekt ook wel views & replies.
Neuh, er is nog niks boeiends gebeurd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef yvonne het volgende:
Moet ik teruglezen?
yvonne, ik ben ONZ beu.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef yvonne het volgende:
Moet ik teruglezen?
Wat gaan we doen dan?quote:
Ik heb nog wel wat Hertog Jan staanquote:
en die vrouw helemaal rechts in het rood een foto makenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hah, kijk die man rechts achter raar kijken.
Ik heb al wijn opengetrokkenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Hertog Jan staan
Misschien is het tijd dat ik met een rel opstap? Of vind je het daar nog wat vroeg voor?
Dan gaan we samen. En als we zwart zijn, gaan we c_c neuken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Hertog Jan staan
Misschien is het tijd dat ik met een rel opstap? Of vind je het daar nog wat vroeg voor?
Jaquote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Litso het volgende:
Leuke ondertitel Pony-Lover.
Loop jij ook wel eens door de wei en roep je dan volledig uit het niets "STOM HOERIG KANKERSCHAAP!!1"?
Ik moest hard lachen om deze postquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
JaIk probeer de dieren zo gemeen mogelijk verbaal te vernederen. Je moet het ze goed inwrijven dat het maar domme beesten zijn die nooit iets zullen bereiken in onze maatschappij. Bovendien ben ik ook nog een dierenracist, ik scheld veel grover tegen buitenlandse en zwarte dieren, dingen als: "Vuil bruin tering schaap ga lekker in je eigen land op het gras schijten.
![]()
![]()
Oh, kut. Nu lijkt m'n ontslag zo'n verkapte:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb al wijn opengetrokken
Niks opstappen
"Ik hoop dat yvonne deze post plaatst. Hihihiih, dan zien de mensen hoe tof ze me wel niet vindt. Hihihi".quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeee, Stofje, blijjffffff, je bent fantasstttischhhhh, ik wil dat je blijfftttttt!!!!1111 Ik vind je geweldig!!!!!!
Ik val op precies het goede moment binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan gaan we samen. En als we zwart zijn, gaan we c_c neuken.
Held!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
JaIk probeer de dieren zo gemeen mogelijk verbaal te vernederen. Je moet het ze goed inwrijven dat het maar domme beesten zijn die nooit iets zullen bereiken in onze maatschappij. Bovendien ben ik ook nog een dierenracist, ik scheld veel grover tegen buitenlandse en zwarte dieren, dingen als: "Vuil bruin tering schaap ga lekker in je eigen land op het gras schijten.
![]()
![]()
Nee, ze is nog steeds boos op je omdat je ooit haar baggertopic hebt geslotenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, kut. Nu lijkt m'n ontslag zo'n verkapte:
[..]
"Ik hoop dat yvonne deze post plaatst. Hihihiih, dan zien de mensen hoe tof ze me wel niet vindt. Hihihi".
En jouw hoer is een pony. Ik weet niet wat erger is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je pony si een hoer
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, maar dat was ook regelrechte bagger!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, ze is nog steeds boos op je omdat je ooit haar baggertopic hebt gesloten
Hela.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
Och. Litso men jongen.
Vagina, piemel, fototoestel. Hype. Het is eigenlijk zo simpel dat ik er cynisch van word.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
Ohja, ik heb dus dat hele AnthonyZeus gedoe gemist he
Wie weet er het fijne van?
Hey. Hoe staat het met de meetingplannen voor aanstaande vrijdag?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef remlof het volgende:
hey een leuke mensen topic!
Soms komt dat kleine puberale baggerjongetje in hem naar boven.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
Och. Litso men jongen.
Hoi. Ik kom niet op de Arnhem-meet. Litso weigert z'n bed af te staan en ik slaap principieel gezien niet op banken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef remlof het volgende:
hey een leuke mensen topic!
Persoonlijk wou ik hem liever heel hard met mijn knokkels op zijn slaap slaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms komt dat kleine puberale baggerjongetje in hem naar boven.
Schattig huh?.
ow ja! goeie vraag!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey. Hoe staat het met de meetingplannen voor aanstaande vrijdag?
Ja godver, wat is dit nu weer? Een beetje mij de schuld geven he?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi. Ik kom niet op de Arnhem-meet. Litso weigert z'n bed af te staan en ik slaap principieel gezien niet op banken.
Nee inderdaad, ik namelijk ook niet met een beetje pechquote:Op maandag 24 juli 2006 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ow ja! goeie vraag!
ik kan er niet voor twaalf uur / half een zijn, maar da's op zich geen probleem
je mag mijn bed hebben, ik slaap al 2 weken op de bank vanwege de hittequote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi. Ik kom niet op de Arnhem-meet. Litso weigert z'n bed af te staan en ik slaap principieel gezien niet op banken.
Nee joh, mallerd! Hou hem heel wil je?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Persoonlijk wou ik hem liever heel hard met mijn knokkels op zijn slaap slaan.
Rel maar raak.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
De kans dat ik nog op meets verschijn, wordt kleiner en kleiner.
Maar dit supposed to be een reltopic, toch? Of gaan we over koetjes en kalfjes praten?![]()
hmmm en yvonne?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik namelijk ook niet met een beetje pech
Er tegenaan, niet er doorheen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd! Hou hem heel wil je?
Ik ben heel slecht in reltopics. Yvonne haakt altijd meteen weer af en ik ben gewoon te lief en heb te weinig humor om een goed topic te maken. Dan komen vanzelf weer van die strontvliegen als Pony-Lover en Remlof erop afquote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
De kans dat ik nog op meets verschijn, wordt kleiner en kleiner.
Maar dit supposed to be een reltopic, toch? Of gaan we over koetjes en kalfjes praten?![]()
Krijg een epileptisch gezwel.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef Rekkie het volgende:
Slowsjet.... slotje
Anders ga je naar één van die andere achthonderdachtentachtigduizendnegenhonderdtweeënzeventig andere topics, in plaats van hier zo te zeiken?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef Rekkie het volgende:
Slowsjet.... slotje
Dat dus. Maar dan minder genuanceerd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Anders ga je naar één van die andere achthonderdachtentachtigduizendnegenhonderdtweeënzeventig andere topics, in plaats van hier zo te zeiken?
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in reltopics. Yvonne haakt altijd meteen weer af en ik ben gewoon te lief en heb te weinig humor om een goed topic te maken. Dan komen vanzelf weer van die strontvliegen als Pony-Lover en Remlof erop af
Nog minder?quote:
Ik wil nog een aantal mensen ontmoeten, maar die komen dus nooit. Jij bent er één van. Bah. Dat klinkt slijmerig. Ieuw. Ik vind mezelf vies.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, ik was eigenlijk ook wel van plan op zo'n meet te komen. Ooit.
Vosss komt langs.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey. Hoe staat het met de meetingplannen voor aanstaande vrijdag?
Ik wil jou eigenlijk ook wel eens zien. Gatverdamme. Bah, bah.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil nog een aantal mensen ontmoeten, maar die komen dus nooit. Jij bent er één van. Bah. Dat klinkt slijmerig. Ieuw. Ik vind mezelf vies.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in reltopics. Yvonne haakt altijd meteen weer af en ik ben gewoon te lief en heb te weinig humor om een goed topic te maken. Dan komen vanzelf weer van die strontvliegen als Pony-Lover en Remlof erop af
Okee. Ik kom nooit.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Meets zijn maar stom.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Intx, we gaan jou een keer meeten. Ik zie het goedkomen.
Overtuigen we Croup ook meteen even.
Lijstje met uitgenodigden tot nu toe:
Litso
Stofje
Intxaurraga
Croupouque
Komt u maar met de namen.
Ik overtuig Croup wel!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Litso
Stofje
Intxaurraga
Croupouque
Ja zeg, straks ontmoet je er nog mensen die je aardig vindenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Meets zijn maar stom.
Als Van Basten deze namen had geselecteerd, hadden we wereldkampioen geworden. Maar helaas vond hij het nodig om Jan "Remlof" Kromkamp mee te nemen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Litso
Stofje
Intxaurraga
Croupouque
Je hebt me weten te overtuigen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Meets zijn maar stom.
Litsoquote:
Jij bent een baggeruser, we gaan het puur over toffe dingen hebben, zoals WO I en WO II en andere dingen die jouw pet ver te boven gaan.quote:
Puikend.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tof. Renmeastrianus valt misschien ook wel van z'n pc af te slepen.
Wij hebben Harmen Siezen niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als Van Basten deze namen had geselecteerd, hadden we wereldkampioen geworden. Maar helaas vond hij het nodig om Jan "Remlof" Kromkamp mee te nemen.
Oeh ja, en dan oorlogsgeluiden maken en met eten gooien!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent een baggeruser, we gaan het puur over toffe dingen hebben, zoals WO I en WO II en andere dingen die jouw pet ver te boven gaan.
Of leuke jongens. Há. Nee. Allemaal nerdy uitschotquote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja zeg, straks ontmoet je er nog mensen die je aardig vinden
Jep. Je gaat mij en Stofje en Intxaurraga meeten. En yvonne.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Hallo, ik lees dat ik overtuigd moet worden.
Als jij komt, ben ik zo bang dat ik met je in bed belandtquote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Hypothetisch gezien wil ik misschien ook wel. Kan je daar wat mee, onvoorwaardelijke toezeggingen?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Litso
Stofje
Intxaurraga
Croupouque
Yvonne
Kom je vrijdag trouwens nog?
Maar ze willen wel met je neuken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of leuke jongens. Há. Nee. Allemaal nerdy uitschot.
Vrijdag, vrijdag, wat vrijdag!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Litso
Stofje
Intxaurraga
Croupouque
Yvonne
Kom je vrijdag trouwens nog?
Het zal toch eerder andersom gaan. [insert huillach].quote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als jij komt, ben ik zo bang dat ik met je in bed belandt.
Door mijquote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben bij vlagen bést leuk.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of leuke jongens. Há. Nee. Allemaal nerdy uitschot.
Dat was pas in augustusquote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Arnhem meeting. Zie vorige Arnhem topic in STA
Dát is waar.quote:
Kom, we maken een sidemeet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is waar..
Trouwens, klootzak, Lits, ik sta in geen enkel lijstje. Zal ik maar gewoon bij voorbaat wegblijven bij je hypothetische meet dan?! Hm?!
Nee, dan ben ik juist niet leuk. Dan ben ik irritant en bijdehand. Een beetje zoals ik op FOK ben.quote:
Het is een hint. Ik vind je niet zo tof.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is waar..
Trouwens, klootzak, Lits, ik sta in geen enkel lijstje. Zal ik maar gewoon bij voorbaat wegblijven bij je hypothetische meet dan?! Hm?!
Ja, maar het leidt met een beetje mazzel wel tot een toffe-mensen-meet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
Dit is best wel een stom topic, Litso.
Dit zal nog jaren lang tegen je gebruikt worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een hint. Ik vind je niet zo tof.
ow dan was je dus dronken toen ik dacht dat je nuchter was en andersom?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik juist niet leuk. Dan ben ik irritant en bijdehand. Een beetje zoals ik op FOK ben.
Dag voor mn verjaardag ofzoquote:
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een hint. Ik vind je niet zo tof.
Nee je hebt gewoon teveel gezopen, er zijn 2 opties je gaat snel slapen of je kwatst er nog enige posts tegenaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
Dit is best wel een stom topic, Litso.
Ik vind het heel vervelend om tegen je te praten, want ik denk steeds dat je BrauN bent. Verhelp dat eens.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit zal nog jaren lang tegen je gebruikt worden.
Ik zie geen kleding in die checklist. Okee.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij, ik, slagroom, aardbeien en massageolie. Zoiets?
Betekent dat dat ik cadeautjes krijg?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Litso
Stofje
Intxaurraga
Croupouque
ehqo (misschien)
yvonne
en speciale eregast:clumsy_clown
Het is die N, hè!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend om tegen je te praten, want ik denk steeds dat je BrauN bent. Verhelp dat eens.
Met ribbels, voor extra genotquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik cadeautjes krijg?.
Het ligt aan de arbeiders.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Croupouque het volgende:
Hoe kunnen jullie nou doorposten, terwijl bij mij iedere dag FOK! er een paar minuten uit ligt?
En 'dan ligt het aan jou' is zo'n voor de hand liggend en correct antwoord, daar zit ik niet op te wachten.
Ik heb een betaald account. Extra mogelijkheden enzo, waaronder posten als het forum down is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Croupouque het volgende:
Hoe kunnen jullie nou doorposten, terwijl bij mij iedere dag FOK! er een paar minuten uit ligt?
En 'dan ligt het aan jou' is zo'n voor de hand liggend en correct antwoord, daar zit ik niet op te wachten.
Die Siemen is een rare Postbode. Tenslotte moet ie morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend om tegen je te praten, want ik denk steeds dat je BrauN bent. Verhelp dat eens.
Aan mij ligt het niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Croupouque het volgende:
Kijk, ik wilde dus gevat op je spelfout reageren, maar daar is nu de spontaniteit wel van af!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als jij komt, ben ik zo bang dat ik met je in bed belandt.
Ja. Maar het kan ook zijn dat je een pool bent. In dat geval ben je al een stuk toffer.quote:
Ik moet je wederom teleurstellen. Ik ben slechts een simpele Noord Hollandsche ghetto bewoner.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Maar het kan ook zijn dat je een pool bent. In dat geval ben je al een stuk toffer.
Hebben jullie nou onderhand al geneukt/?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
GEEN SEKSUEEL GETINTE GRAPJES VERDOMME! IK BEN TOCH GEEN HOER OFZO?
Schmecklich!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef ehqo het volgende:
Ik ga mijn tijd beter besteden middels het verorberen van een koude pannenkoek. Met stroop, voor de nieuwsgierigen.
Ik schiet nog steeds in het duister. Helaas.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik moet je wederom teleurstellen. Ik ben slechts een simpele Noord Hollandsche ghetto bewoner.
Pluspunt is dat ik nog nooit in Tilburg ben geweest.
Oh waar is dat geld dan voor dat ik je elke keer moet geven na de seks? Verplichte fooi, om de belasting te ontduiken?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
GEEN SEKSUEEL GETINTE GRAPJES VERDOMME! IK BEN TOCH GEEN HOER OFZO?
Je zult wel meer fouiten ontdekken, als het eenmaal zover is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kijk, ik wilde dus gevat op je spelfout reageren, maar daar is nu de spontaniteit wel van af!
Ik zit al de ganze avond in het ritme van [een paar minuten doet fok het wel/een paar minuten niet].quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben jullie nou onderhand al geneukt/?
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Litso het volgende:
Ik schiet nog steeds in het duister. Helaas.
Indien je nu verwacht dat ik uit de doeken doe van wie ik een kloon ben, zul je van een koude kermis thuis komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik schiet nog steeds in het duister. Helaas.
Je hebt echt gevoel voor romantiek, jij.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben jullie nou onderhand al geneukt/?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Arnhem-speciaalbier-meet
vrijdag 28 juli 2006 in het Moortgat
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook weer geregeld.
Komen:
Remlof
Vrok
Litso
C-C als date
En Slar is verplicht
Oh. Maar je bent in elk geval BrauN niet, dus dat zal ik uit mijn hoofd proberen te zetten.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Indien je nu verwacht dat ik uit de doeken doe van wie ik een kloon ben, zul je van een koude kermis thuis komen.
Ik ben namelijk écht. Gewoon. Simpel, mezelf.
Het gebruik van de PI doet men echter anders geloven.
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url]
quote:
Ik geloof je. Ik vind je tof. BrauN vond ik ook tof, maar jij hebt geen op-het-randje-of-er-flink-over-humor nodig om grappig te zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Indien je nu verwacht dat ik uit de doeken doe van wie ik een kloon ben, zul je van een koude kermis thuis komen.
Ja, dat wordt vanalles afzeggen op het laatste moment hequote:
Postbode toch? Ik ben soms nog echt goedgelovig.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
BrauN was ooit tof, tot zijn populariteit hem naar het hoofd steeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik vind je tof. BrauN vond ik ook tof, maar jij hebt geen op-het-randje-of-er-flink-over-humor nodig om grappig te zijn.
Nee hoor. Die link is slechts simpel gelegd, omdat het mijn echte naam is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Postbode toch? Ik ben soms nog echt goedgelovig.![]()
*klopt op schootquote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben een loser, yvonne. Ze willen me niet
Dat zie je wel vaker gebeuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef Litso het volgende:
[..]
BrauN was ooit tof, tot zijn populariteit hem naar het hoofd steeg.
Eerst even mijn erectie wat beter verbergen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*klopt op schoot
Kom, dan troost ik je met je hoofd tegen mijn boezem.
Waarom? Vrouwen houden van duidelijkheid.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerst even mijn erectie wat beter verbergen.
Om vervolgens omslachtig duidelijk te maken wat ze zelf willen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom? Vrouwen houden van duidelijkheid.
Je wil het me gewoon wéér horen zeggen, hmm? Ja, Litso, vroeger, toen ik nog een échte newbie was, vond ik je oprecht één van de tofste users. Jezuschristus, dat ik dat nou wéér moet herhalen!quote:
Oh, dan hang ik hem wel gewoon naar buiten. Stuk luchtigerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meestal wil ze dan hetzelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Om vervolgens omslachtig duidelijk te maken wat ze zelf willen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je wil het me gewoon wéér horen zeggen, hmm? Ja, Litso, vroeger, toen ik nog een échte newbie was, vond ik je oprecht één van de tofste users. Jezuschristus, dat ik dat nou wéér moet herhalen!
Och, dat is in elk geval al beter dan van Dordrecht naar Arnhemquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam van zwolle naar arnhem?
Inderdaad. Ik bedoel. "Verdomme! Je raakt niet eens meer opgewonden van me!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het is gezellig.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:53 schreef SiemeN het volgende:
Er is alleen weinig "rel" aan hè, zo.
Daar rijdt een uitstekende verbinding. Als je overigens in slaap valt en Arnhem per ongeluk passeert, kun je doorrijden naar Breda. Daar werk ik, een goedgemutste knaap die oude saucijzenbroodjes verkoopt bij de Kiosk à €1,50.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
Die zijn zó niet te vretenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar rijdt een uitstekende verbinding. Als je overigens in slaap valt en Arnhem per ongeluk passeert, kun je doorrijden naar Breda. Daar werk ik, een goedgemutste knaap die oude saucijzenbroodjes verkoopt bij de Kiosk à �1,50.
Whihi. Jij ziet eruit alsof je net 14 bent. Aandoenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hey, ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen.
Zie je wel dat je tof bent.quote:
Hij lijkt toch op de jonge Jamai?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whihi. Jij ziet eruit alsof je net 14 bent. Aandoenlijk.
De trein van Zwolle naar Rotterdam rijdt notabene over Arnhemquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
En ik quote alleen maar Spinvis.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whihi. Jij ziet eruit alsof je net 14 bent. Aandoenlijk.
ow "permanent" in zwolle?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De trein van Zwolle naar Rotterdam rijdt notabene over Arnhem
De 14-jarige Jamai dan.quote:
Weet ik veulquote:Op maandag 24 juli 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De trein van Zwolle naar Rotterdam rijdt notabene over Arnhem
Ah thanks, dan kijk ik ergens anders.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:59 schreef Pony-Lover het volgende:
Voor de mensen die nu pas inschakelen moet ik eerlijkheidshalve wel even vermelden dat dit best een beetje een kut-topic is
Een jonge jongen van 14 die op Jamai lijkt en naar Spinvis luistert.quote:
Bedoel je niet retorisch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een jonge jongen van 14 die op Jamai lijkt en naar Spinvis luistert.
Zeg, Christiaan, wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk geslacht? Puur hypothetisch uiteraard?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeg, Christiaan, wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk geslacht? Puur hypothetisch uiteraard?
Als Stofje Ad van den Berg heet, zou dat best kunnen ja.quote:
Had je de betekenis nou al opgezocht, eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
[..]
\of recalcitrant, om maar even ontopic te blijven
Oh kom op, als hij geen beaderd kinderarmpje tussen z'n billetjes wil weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zonde. Je bijdrages aan dit topic werden bijzonder gewaardeerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef sig000 het volgende:
Het wordt me te ingewikkeld , ik smeer 'm.![]()
Ja! Ik was doesjenquote:
Ik wilde vandaag twee biertjes drinken, maar ik ben dus toe aan mijn vijfde, dankzij dit kuttopic. Dank je wel, Litso. Als ik morgen hoofdpijn heb, of andere lichamelijke ongemakken, geef ik jou de schuld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
Dit gaat echt de boeken in als een van de slechtste topics ooit.
Antiperistaltisch word ik ervan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
Ik bedoel: "Wat vind jij" met dt. Echt, ik zou er wat van zeggen, als ik wat te zeggen zou hebben in dit subforum.
Het gaat nergens over. Nu gaat het over mijn taalvaardigheid, geloof ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:06 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een samenvatting?
Een uitgebreid verslag van de oorsprong en betekenis van het woord recalcitrant zou een mooi slot akkoord kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
Lekker makkelijk is dat. En als je een harde penis hebt, is het dan ook zijn schuld? Nee toch zeker? Jij bent selectief schuldzoekend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag twee biertjes drinken, maar ik ben dus toe aan mijn vijfde, dankzij dit kuttopic. Dank je wel, Litso. Als ik morgen hoofdpijn heb, of andere lichamelijke ongemakken, geef ik jou de schuld.
Gekkigheid!quote:
Ik proef enig sarcasmequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zonde. Je bijdrages aan dit topic werden bijzonder gewaardeerd.
Je doet me denken aan die scène uit "Airplane!".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
Mijn "okapi's, sexy en gewaagd"-topic dingt ook mee naar die titel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
"Have you ever seen a grown man naked?"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die scène uit "Airplane!".
Linkjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn "okapi's, sexy en gewaagd"-topic dingt ook mee naar die titel.
Die ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Have you ever seen a grown man naked?"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk is dat. En als je een harde penis hebt, is het dan ook zijn schuld? Nee toch zeker? Jij bent selectief schuldzoekend.
Ik denk het wel.quote:Stofje zegt:
ik wil met mijn naakte penis litso's anus penetreren
Litso zegt:
oh, nouja als hij dat graag wil
Dan vraag ik Litso óók er wat tegen/mee te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk is dat. En als je een harde penis hebt, is het dan ook zijn schuld? Nee toch zeker? Jij bent selectief schuldzoekend.
Ik vond het ook vreemd.quote:
Prachtig. Zo recht door zee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan vraag ik Litso óók er wat tegen/mee te doen.
Die bijdrage maakt je afwezigheid dan ook meer dan goed.quote:
Voor het topic, bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geweldig. Kut, al die spetters speeksel op mijn beeldscherm zijn ook niet bevorderlijk.
Een welgemeend "dag hè! En succes morgen!" is het gevolg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:17 schreef ehqo het volgende:
Ik moest maar eens gaan slapen. Morgen moet ik immers afrijden. En ik wil het wel eens halen. Doei hè.
En dicht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
re·cal·ci·trant (bn.)
1 onwillig => weerspannig
Ik dacht dat de ONZ-moderatoren toch wel een tikkeltje orgineler waren dan de rest van FOK!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, step right up en we zijn weer ontopic, immers.
Ik word nu nog wel eens zwetend in paniek wakker, bij dat beeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geweldig. Kut, al die spetters speeksel op mijn beeldscherm zijn ook niet bevorderlijk.
Niets is zo mooi als antiperistaltisch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Onwillig. Weerspannig. Wat een onwaarschijnlijke kútwoorden,
Oeh, de rest zegt óók al dat je er als een jonge Jamai uitziet, die het mannelijk geslacht ziet als een uitstekende manier om het poepgaatje te vullen? Hmm, dat geeft jou toch te denken, hmm?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ONZ-moderatoren toch wel een tikkeltje orgineler waren dan de rest van FOK!
Ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, de rest zegt óók al dat je er als een jonge Jamai uitziet, die het mannelijk geslacht ziet als een uitstekende manier om het poepgaatje te vullen? Hmm, dat geeft jou toch te denken, hmm?
Oeh, jij zwetend. Dat moet er echt geweldig erotisch uitzien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik word nu nog wel eens zwetend in paniek wakker, bij dat beeld.
Whehehe. Wist jij dat je een beetje op Jamai lijkt?quote:
will she gag?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niets is zo mooi als antiperistaltisch.
Wie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Whehehe. Wist jij dat je een beetje op Jamai lijkt?
Ik bedoel maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |