Oh kom op, als hij geen beaderd kinderarmpje tussen z'n billetjes wil weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een jonge jongen van 14 die op Jamai lijkt en naar Spinvis luistert.
Zeg, Christiaan, wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk geslacht? Puur hypothetisch uiteraard?
Zonde. Je bijdrages aan dit topic werden bijzonder gewaardeerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef sig000 het volgende:
Het wordt me te ingewikkeld , ik smeer 'm.![]()
Ja! Ik was doesjenquote:
Ik wilde vandaag twee biertjes drinken, maar ik ben dus toe aan mijn vijfde, dankzij dit kuttopic. Dank je wel, Litso. Als ik morgen hoofdpijn heb, of andere lichamelijke ongemakken, geef ik jou de schuld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
Dit gaat echt de boeken in als een van de slechtste topics ooit.
Antiperistaltisch word ik ervan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
Ik bedoel: "Wat vind jij" met dt. Echt, ik zou er wat van zeggen, als ik wat te zeggen zou hebben in dit subforum.
Het gaat nergens over. Nu gaat het over mijn taalvaardigheid, geloof ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:06 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een samenvatting?
Een uitgebreid verslag van de oorsprong en betekenis van het woord recalcitrant zou een mooi slot akkoord kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
Lekker makkelijk is dat. En als je een harde penis hebt, is het dan ook zijn schuld? Nee toch zeker? Jij bent selectief schuldzoekend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag twee biertjes drinken, maar ik ben dus toe aan mijn vijfde, dankzij dit kuttopic. Dank je wel, Litso. Als ik morgen hoofdpijn heb, of andere lichamelijke ongemakken, geef ik jou de schuld.
Gekkigheid!quote:
Ik proef enig sarcasmequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zonde. Je bijdrages aan dit topic werden bijzonder gewaardeerd.
Je doet me denken aan die scène uit "Airplane!".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een jonge jongen van 14 die op Jamai lijkt en naar Spinvis luistert.
Zeg, Christiaan, wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk geslacht? Puur hypothetisch uiteraard?
kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
Mijn "okapi's, sexy en gewaagd"-topic dingt ook mee naar die titel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
"Have you ever seen a grown man naked?"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die scène uit "Airplane!".
Linkjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn "okapi's, sexy en gewaagd"-topic dingt ook mee naar die titel.
Die ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Have you ever seen a grown man naked?"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk is dat. En als je een harde penis hebt, is het dan ook zijn schuld? Nee toch zeker? Jij bent selectief schuldzoekend.
Ik denk het wel.quote:Stofje zegt:
ik wil met mijn naakte penis litso's anus penetreren
Litso zegt:
oh, nouja als hij dat graag wil
Dan vraag ik Litso óók er wat tegen/mee te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk is dat. En als je een harde penis hebt, is het dan ook zijn schuld? Nee toch zeker? Jij bent selectief schuldzoekend.
Ik vond het ook vreemd.quote:
Prachtig. Zo recht door zee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan vraag ik Litso óók er wat tegen/mee te doen.
Die bijdrage maakt je afwezigheid dan ook meer dan goed.quote:
Voor het topic, bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geweldig. Kut, al die spetters speeksel op mijn beeldscherm zijn ook niet bevorderlijk.
Een welgemeend "dag hè! En succes morgen!" is het gevolg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:17 schreef ehqo het volgende:
Ik moest maar eens gaan slapen. Morgen moet ik immers afrijden. En ik wil het wel eens halen. Doei hè.
En dicht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
re·cal·ci·trant (bn.)
1 onwillig => weerspannig
Ik dacht dat de ONZ-moderatoren toch wel een tikkeltje orgineler waren dan de rest van FOK!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, step right up en we zijn weer ontopic, immers.
Ik word nu nog wel eens zwetend in paniek wakker, bij dat beeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geweldig. Kut, al die spetters speeksel op mijn beeldscherm zijn ook niet bevorderlijk.
Niets is zo mooi als antiperistaltisch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Onwillig. Weerspannig. Wat een onwaarschijnlijke kútwoorden,
Oeh, de rest zegt óók al dat je er als een jonge Jamai uitziet, die het mannelijk geslacht ziet als een uitstekende manier om het poepgaatje te vullen? Hmm, dat geeft jou toch te denken, hmm?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ONZ-moderatoren toch wel een tikkeltje orgineler waren dan de rest van FOK!
Ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, de rest zegt óók al dat je er als een jonge Jamai uitziet, die het mannelijk geslacht ziet als een uitstekende manier om het poepgaatje te vullen? Hmm, dat geeft jou toch te denken, hmm?
Oeh, jij zwetend. Dat moet er echt geweldig erotisch uitzien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik word nu nog wel eens zwetend in paniek wakker, bij dat beeld.
Whehehe. Wist jij dat je een beetje op Jamai lijkt?quote:
will she gag?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niets is zo mooi als antiperistaltisch.
Wie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Whehehe. Wist jij dat je een beetje op Jamai lijkt?
Ik bedoel maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |