quote:
Ik geloof je. Ik vind je tof. BrauN vond ik ook tof, maar jij hebt geen op-het-randje-of-er-flink-over-humor nodig om grappig te zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Indien je nu verwacht dat ik uit de doeken doe van wie ik een kloon ben, zul je van een koude kermis thuis komen.
Ik ben namelijk écht. Gewoon. Simpel, mezelf.
Het gebruik van de PI doet men echter anders geloven.
Ja, dat wordt vanalles afzeggen op het laatste moment hequote:
Postbode toch? Ik ben soms nog echt goedgelovig.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Indien je nu verwacht dat ik uit de doeken doe van wie ik een kloon ben, zul je van een koude kermis thuis komen.
Ik ben namelijk écht. Gewoon. Simpel, mezelf.
Het gebruik van de PI doet men echter anders geloven.
BrauN was ooit tof, tot zijn populariteit hem naar het hoofd steeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik vind je tof. BrauN vond ik ook tof, maar jij hebt geen op-het-randje-of-er-flink-over-humor nodig om grappig te zijn.
Nee hoor. Die link is slechts simpel gelegd, omdat het mijn echte naam is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Postbode toch? Ik ben soms nog echt goedgelovig.![]()
*klopt op schootquote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben een loser, yvonne. Ze willen me niet
Dat zie je wel vaker gebeuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef Litso het volgende:
[..]
BrauN was ooit tof, tot zijn populariteit hem naar het hoofd steeg.
Eerst even mijn erectie wat beter verbergen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*klopt op schoot
Kom, dan troost ik je met je hoofd tegen mijn boezem.
Waarom? Vrouwen houden van duidelijkheid.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerst even mijn erectie wat beter verbergen.
Om vervolgens omslachtig duidelijk te maken wat ze zelf willen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom? Vrouwen houden van duidelijkheid.
Je wil het me gewoon wéér horen zeggen, hmm? Ja, Litso, vroeger, toen ik nog een échte newbie was, vond ik je oprecht één van de tofste users. Jezuschristus, dat ik dat nou wéér moet herhalen!quote:
Oh, dan hang ik hem wel gewoon naar buiten. Stuk luchtigerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meestal wil ze dan hetzelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Om vervolgens omslachtig duidelijk te maken wat ze zelf willen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je wil het me gewoon wéér horen zeggen, hmm? Ja, Litso, vroeger, toen ik nog een échte newbie was, vond ik je oprecht één van de tofste users. Jezuschristus, dat ik dat nou wéér moet herhalen!
Och, dat is in elk geval al beter dan van Dordrecht naar Arnhemquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam van zwolle naar arnhem?
Inderdaad. Ik bedoel. "Verdomme! Je raakt niet eens meer opgewonden van me!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het is gezellig.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:53 schreef SiemeN het volgende:
Er is alleen weinig "rel" aan hè, zo.
Daar rijdt een uitstekende verbinding. Als je overigens in slaap valt en Arnhem per ongeluk passeert, kun je doorrijden naar Breda. Daar werk ik, een goedgemutste knaap die oude saucijzenbroodjes verkoopt bij de Kiosk à €1,50.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
Die zijn zó niet te vretenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar rijdt een uitstekende verbinding. Als je overigens in slaap valt en Arnhem per ongeluk passeert, kun je doorrijden naar Breda. Daar werk ik, een goedgemutste knaap die oude saucijzenbroodjes verkoopt bij de Kiosk à �1,50.
Whihi. Jij ziet eruit alsof je net 14 bent. Aandoenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hey, ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen.
Zie je wel dat je tof bent.quote:
Hij lijkt toch op de jonge Jamai?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whihi. Jij ziet eruit alsof je net 14 bent. Aandoenlijk.
De trein van Zwolle naar Rotterdam rijdt notabene over Arnhemquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
En ik quote alleen maar Spinvis.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whihi. Jij ziet eruit alsof je net 14 bent. Aandoenlijk.
ow "permanent" in zwolle?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De trein van Zwolle naar Rotterdam rijdt notabene over Arnhem
De 14-jarige Jamai dan.quote:
Weet ik veulquote:Op maandag 24 juli 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De trein van Zwolle naar Rotterdam rijdt notabene over Arnhem
Ah thanks, dan kijk ik ergens anders.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:59 schreef Pony-Lover het volgende:
Voor de mensen die nu pas inschakelen moet ik eerlijkheidshalve wel even vermelden dat dit best een beetje een kut-topic is
Een jonge jongen van 14 die op Jamai lijkt en naar Spinvis luistert.quote:
Bedoel je niet retorisch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een jonge jongen van 14 die op Jamai lijkt en naar Spinvis luistert.
Zeg, Christiaan, wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk geslacht? Puur hypothetisch uiteraard?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een jonge jongen van 14 die op Jamai lijkt en naar Spinvis luistert.
Zeg, Christiaan, wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk geslacht? Puur hypothetisch uiteraard?
Als Stofje Ad van den Berg heet, zou dat best kunnen ja.quote:
Had je de betekenis nou al opgezocht, eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
[..]
\of recalcitrant, om maar even ontopic te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |