quote:
Ik geloof je. Ik vind je tof. BrauN vond ik ook tof, maar jij hebt geen op-het-randje-of-er-flink-over-humor nodig om grappig te zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Indien je nu verwacht dat ik uit de doeken doe van wie ik een kloon ben, zul je van een koude kermis thuis komen.
Ik ben namelijk écht. Gewoon. Simpel, mezelf.
Het gebruik van de PI doet men echter anders geloven.
Ja, dat wordt vanalles afzeggen op het laatste moment hequote:
Postbode toch? Ik ben soms nog echt goedgelovig.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Indien je nu verwacht dat ik uit de doeken doe van wie ik een kloon ben, zul je van een koude kermis thuis komen.
Ik ben namelijk écht. Gewoon. Simpel, mezelf.
Het gebruik van de PI doet men echter anders geloven.
BrauN was ooit tof, tot zijn populariteit hem naar het hoofd steeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik vind je tof. BrauN vond ik ook tof, maar jij hebt geen op-het-randje-of-er-flink-over-humor nodig om grappig te zijn.
Nee hoor. Die link is slechts simpel gelegd, omdat het mijn echte naam is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Postbode toch? Ik ben soms nog echt goedgelovig.![]()
*klopt op schootquote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben een loser, yvonne. Ze willen me niet
Dat zie je wel vaker gebeuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef Litso het volgende:
[..]
BrauN was ooit tof, tot zijn populariteit hem naar het hoofd steeg.
Eerst even mijn erectie wat beter verbergen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*klopt op schoot
Kom, dan troost ik je met je hoofd tegen mijn boezem.
Waarom? Vrouwen houden van duidelijkheid.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerst even mijn erectie wat beter verbergen.
Om vervolgens omslachtig duidelijk te maken wat ze zelf willen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom? Vrouwen houden van duidelijkheid.
Je wil het me gewoon wéér horen zeggen, hmm? Ja, Litso, vroeger, toen ik nog een échte newbie was, vond ik je oprecht één van de tofste users. Jezuschristus, dat ik dat nou wéér moet herhalen!quote:
Oh, dan hang ik hem wel gewoon naar buiten. Stuk luchtigerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meestal wil ze dan hetzelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Om vervolgens omslachtig duidelijk te maken wat ze zelf willen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je wil het me gewoon wéér horen zeggen, hmm? Ja, Litso, vroeger, toen ik nog een échte newbie was, vond ik je oprecht één van de tofste users. Jezuschristus, dat ik dat nou wéér moet herhalen!
Och, dat is in elk geval al beter dan van Dordrecht naar Arnhemquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam van zwolle naar arnhem?
Inderdaad. Ik bedoel. "Verdomme! Je raakt niet eens meer opgewonden van me!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |