Dan gaan we samen. En als we zwart zijn, gaan we c_c neuken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Hertog Jan staan
Misschien is het tijd dat ik met een rel opstap? Of vind je het daar nog wat vroeg voor?
Jaquote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Litso het volgende:
Leuke ondertitel Pony-Lover.
Loop jij ook wel eens door de wei en roep je dan volledig uit het niets "STOM HOERIG KANKERSCHAAP!!1"?
Ik moest hard lachen om deze postquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
JaIk probeer de dieren zo gemeen mogelijk verbaal te vernederen. Je moet het ze goed inwrijven dat het maar domme beesten zijn die nooit iets zullen bereiken in onze maatschappij. Bovendien ben ik ook nog een dierenracist, ik scheld veel grover tegen buitenlandse en zwarte dieren, dingen als: "Vuil bruin tering schaap ga lekker in je eigen land op het gras schijten.
![]()
![]()
Oh, kut. Nu lijkt m'n ontslag zo'n verkapte:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb al wijn opengetrokken
Niks opstappen
"Ik hoop dat yvonne deze post plaatst. Hihihiih, dan zien de mensen hoe tof ze me wel niet vindt. Hihihi".quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeee, Stofje, blijjffffff, je bent fantasstttischhhhh, ik wil dat je blijfftttttt!!!!1111 Ik vind je geweldig!!!!!!
Ik val op precies het goede moment binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan gaan we samen. En als we zwart zijn, gaan we c_c neuken.
Held!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
JaIk probeer de dieren zo gemeen mogelijk verbaal te vernederen. Je moet het ze goed inwrijven dat het maar domme beesten zijn die nooit iets zullen bereiken in onze maatschappij. Bovendien ben ik ook nog een dierenracist, ik scheld veel grover tegen buitenlandse en zwarte dieren, dingen als: "Vuil bruin tering schaap ga lekker in je eigen land op het gras schijten.
![]()
![]()
Nee, ze is nog steeds boos op je omdat je ooit haar baggertopic hebt geslotenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, kut. Nu lijkt m'n ontslag zo'n verkapte:
[..]
"Ik hoop dat yvonne deze post plaatst. Hihihiih, dan zien de mensen hoe tof ze me wel niet vindt. Hihihi".
En jouw hoer is een pony. Ik weet niet wat erger is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je pony si een hoer
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, maar dat was ook regelrechte bagger!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, ze is nog steeds boos op je omdat je ooit haar baggertopic hebt gesloten
Hela.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
Och. Litso men jongen.
Vagina, piemel, fototoestel. Hype. Het is eigenlijk zo simpel dat ik er cynisch van word.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
Ohja, ik heb dus dat hele AnthonyZeus gedoe gemist he
Wie weet er het fijne van?
Hey. Hoe staat het met de meetingplannen voor aanstaande vrijdag?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef remlof het volgende:
hey een leuke mensen topic!
Soms komt dat kleine puberale baggerjongetje in hem naar boven.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
Och. Litso men jongen.
Hoi. Ik kom niet op de Arnhem-meet. Litso weigert z'n bed af te staan en ik slaap principieel gezien niet op banken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef remlof het volgende:
hey een leuke mensen topic!
Persoonlijk wou ik hem liever heel hard met mijn knokkels op zijn slaap slaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms komt dat kleine puberale baggerjongetje in hem naar boven.
Schattig huh?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |