Welke techniek gebruik jij?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef Pony-Lover het volgende:
zullen we hier dan maar over het vingeren van schapen praten?
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef piertje2 het volgende:
Ja loop nie zo te zeiken kerel, als wij als normal-users zoiets openen, krijgen we gelijk Slotje, Ban,
VERDOMME
Het leven is oneerlijk. Maak er maar gewoon meteen een einde aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef piertje2 het volgende:
Ja loop nie zo te zeiken kerel, als wij als normal-users zoiets openen, krijgen we gelijk Slotje, Ban,
VERDOMME
Als ik hoe doorga?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef M-I-L-F het volgende:
Laatste waarschuwing, als je zo doorgaat krijg je een ban, en dan sluit ik deze topic.
Iets opnieuw uitrekenenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu nog even opzoeken wat dat ookalweer betekende.
Hoe gaat dat nou in z'n (achter)werk?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef Pony-Lover het volgende:
zullen we hier dan maar over het vingeren van schapen praten?
Je moet ze eerst verleiden met een leuk dansjequote:Op maandag 24 juli 2006 22:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou in z'n (achter)werk?
Idee.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:58 schreef Litso het volgende:
Misschien moet ik even wat toffe namen in de TT zetten, dan wordt het hier vast gezelliger.
wat, het vervelen?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef Litso het volgende:
Het werkt! Halleluja!
nu is het helemaal een kuttopic gewordenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef Litso het volgende:
Het werkt! Halleluja!
Zo'n Ooi heeft natuurlijk wel veel stimulans nodig om echt goed nat te worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
drie vingers en een afwashandschoen aan.![]()
Ja, ik zag het zo staan en ik dacht zo van hier moet ik wezen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Eenderde van de genoemden in de TT is al aanwezig.
Bij oude ooien kan je het beste gewoon met de hele vuist hard rammen, onder het zingen van middeleeuwse Poolse liederen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zo'n Ooi heeft natuurlijk wel veel stimulans nodig om echt goed nat te worden.
Ik heb op dit vervelende probleem nog enkel ondermaatse technieken kunnen verzinnen.
Hoe werk de techniek met drie vingers en een afwashandschoen?
Doe ik al. Vlak na dat ik dit topic opende kwam mijn favoriete persoon online. Het werkt dus goedquote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef PsyCha het volgende:
sjongejonge ga msn-en
Je moeder?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Doe ik al. Vlak na dat ik dit topic opende kwam mijn favoriete persoon online. Het werkt dus goed
Aah de oude chansons van onze Poolse medemens, hoe heb ik ooit zo stom kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bij oude ooien kan je het beste gewoon met de hele vuist hard rammen, onder het zingen van middeleeuwse Poolse liederen.
Ja daar heb je er net eentje:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
Jezus, ik word schijtziek van al die tyfususers die in ONZ posten. En wie moet dit allemaal in de gaten houden? Ja, ik, en ik baal ervan. Vies vuil tyfus kutONZ.
En oh ja, hoi Litso!
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
Hai schatquote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
Jezus, ik word schijtziek van al die tyfususers die in ONZ posten. En wie moet dit allemaal in de gaten houden? Ja, ik, en ik baal ervan. Vies vuil tyfus kutONZ.
En oh ja, hoi Litso!
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom is dit trouwens geen naam-topic voor mij?
Dit is geen bagger, dit is pure kwaliteit in vermomming.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:04 schreef _mimic het volgende:
Litso gaat nu ook al baggertopics openen?
Bij deze wil ik zijn blauwe status wel ff overnemen en dit topique sluiten :x
Verander je naam naar Pony-Muts en suc6 gegarandeerd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom is dit trouwens geen naam-topic voor mij?
OOHHHquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]!
Op het moment dat je dat postte zette ik je al in de TT
tuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit is geen bagger, dit is pure kwaliteit in vermomming.
Op een Forum??quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef SiemeN het volgende:
Een streaker op z'n tijd trekt ook wel views & replies.
Neuh, er is nog niks boeiends gebeurd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef yvonne het volgende:
Moet ik teruglezen?
yvonne, ik ben ONZ beu.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef yvonne het volgende:
Moet ik teruglezen?
Wat gaan we doen dan?quote:
Ik heb nog wel wat Hertog Jan staanquote:
en die vrouw helemaal rechts in het rood een foto makenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hah, kijk die man rechts achter raar kijken.
Ik heb al wijn opengetrokkenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Hertog Jan staan
Misschien is het tijd dat ik met een rel opstap? Of vind je het daar nog wat vroeg voor?
Dan gaan we samen. En als we zwart zijn, gaan we c_c neuken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Hertog Jan staan
Misschien is het tijd dat ik met een rel opstap? Of vind je het daar nog wat vroeg voor?
Jaquote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Litso het volgende:
Leuke ondertitel Pony-Lover.
Loop jij ook wel eens door de wei en roep je dan volledig uit het niets "STOM HOERIG KANKERSCHAAP!!1"?
Ik moest hard lachen om deze postquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
JaIk probeer de dieren zo gemeen mogelijk verbaal te vernederen. Je moet het ze goed inwrijven dat het maar domme beesten zijn die nooit iets zullen bereiken in onze maatschappij. Bovendien ben ik ook nog een dierenracist, ik scheld veel grover tegen buitenlandse en zwarte dieren, dingen als: "Vuil bruin tering schaap ga lekker in je eigen land op het gras schijten.
![]()
![]()
Oh, kut. Nu lijkt m'n ontslag zo'n verkapte:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb al wijn opengetrokken
Niks opstappen
"Ik hoop dat yvonne deze post plaatst. Hihihiih, dan zien de mensen hoe tof ze me wel niet vindt. Hihihi".quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeee, Stofje, blijjffffff, je bent fantasstttischhhhh, ik wil dat je blijfftttttt!!!!1111 Ik vind je geweldig!!!!!!
Ik val op precies het goede moment binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan gaan we samen. En als we zwart zijn, gaan we c_c neuken.
Held!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
JaIk probeer de dieren zo gemeen mogelijk verbaal te vernederen. Je moet het ze goed inwrijven dat het maar domme beesten zijn die nooit iets zullen bereiken in onze maatschappij. Bovendien ben ik ook nog een dierenracist, ik scheld veel grover tegen buitenlandse en zwarte dieren, dingen als: "Vuil bruin tering schaap ga lekker in je eigen land op het gras schijten.
![]()
![]()
Nee, ze is nog steeds boos op je omdat je ooit haar baggertopic hebt geslotenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, kut. Nu lijkt m'n ontslag zo'n verkapte:
[..]
"Ik hoop dat yvonne deze post plaatst. Hihihiih, dan zien de mensen hoe tof ze me wel niet vindt. Hihihi".
En jouw hoer is een pony. Ik weet niet wat erger is.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je pony si een hoer
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, maar dat was ook regelrechte bagger!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, ze is nog steeds boos op je omdat je ooit haar baggertopic hebt gesloten
Hela.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
Och. Litso men jongen.
Vagina, piemel, fototoestel. Hype. Het is eigenlijk zo simpel dat ik er cynisch van word.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
Ohja, ik heb dus dat hele AnthonyZeus gedoe gemist he
Wie weet er het fijne van?
Hey. Hoe staat het met de meetingplannen voor aanstaande vrijdag?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef remlof het volgende:
hey een leuke mensen topic!
Soms komt dat kleine puberale baggerjongetje in hem naar boven.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
Och. Litso men jongen.
Hoi. Ik kom niet op de Arnhem-meet. Litso weigert z'n bed af te staan en ik slaap principieel gezien niet op banken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef remlof het volgende:
hey een leuke mensen topic!
Persoonlijk wou ik hem liever heel hard met mijn knokkels op zijn slaap slaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms komt dat kleine puberale baggerjongetje in hem naar boven.
Schattig huh?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |