Ik ben bij vlagen bést leuk.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of leuke jongens. Há. Nee. Allemaal nerdy uitschot.
Dat was pas in augustusquote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Arnhem meeting. Zie vorige Arnhem topic in STA
Dát is waar.quote:
Kom, we maken een sidemeet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is waar..
Trouwens, klootzak, Lits, ik sta in geen enkel lijstje. Zal ik maar gewoon bij voorbaat wegblijven bij je hypothetische meet dan?! Hm?!
Nee, dan ben ik juist niet leuk. Dan ben ik irritant en bijdehand. Een beetje zoals ik op FOK ben.quote:
Het is een hint. Ik vind je niet zo tof.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is waar..
Trouwens, klootzak, Lits, ik sta in geen enkel lijstje. Zal ik maar gewoon bij voorbaat wegblijven bij je hypothetische meet dan?! Hm?!
Ja, maar het leidt met een beetje mazzel wel tot een toffe-mensen-meet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
Dit is best wel een stom topic, Litso.
Dit zal nog jaren lang tegen je gebruikt worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een hint. Ik vind je niet zo tof.
ow dan was je dus dronken toen ik dacht dat je nuchter was en andersom?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik juist niet leuk. Dan ben ik irritant en bijdehand. Een beetje zoals ik op FOK ben.
Dag voor mn verjaardag ofzoquote:
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een hint. Ik vind je niet zo tof.
Nee je hebt gewoon teveel gezopen, er zijn 2 opties je gaat snel slapen of je kwatst er nog enige posts tegenaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
Dit is best wel een stom topic, Litso.
Ik vind het heel vervelend om tegen je te praten, want ik denk steeds dat je BrauN bent. Verhelp dat eens.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit zal nog jaren lang tegen je gebruikt worden.
Ik zie geen kleding in die checklist. Okee.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij, ik, slagroom, aardbeien en massageolie. Zoiets?
Betekent dat dat ik cadeautjes krijg?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Litso
Stofje
Intxaurraga
Croupouque
ehqo (misschien)
yvonne
en speciale eregast:clumsy_clown
Het is die N, hè!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend om tegen je te praten, want ik denk steeds dat je BrauN bent. Verhelp dat eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |