abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40132618
Een kind van 3 jaar bekeuren voor wildplassen? Onacceptabel. Tuurlijk laat je je kind niet in andermans tuin hun behoefte doen, of in de stad etcetera. Maar een park, berm of bos etc. moet kunnen. Moet je zo'n kind anders leren dat 'ie het dan maar moet laten lopen? Kleine kinderen hebben daar nu eenmaal minder controle over dan volwassenen. Ik vind dat dat toch zeker tot 10 jaar en in de natuur moet kunnen.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 24 juli 2006 @ 14:01:40 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_40132641
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet, wat wil je ermee zeggen? (nou geen antwoord in de trant van"nou mijn kind houdt het dus 3 dagen op en ik 1 week" , maar sta je nou aan de agent zijn kant en waarom vind je dat?)
Sarcasme/ Ironie. Naar de mensen die aan de kant van de agent staan lijkt me. Die weleens zoiets zouden kunnen zeggen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40132662
quote:

Edit: oh ben nog niet weg, rijlesauto is er nog steeds niet, al inmiddels 11 minuten te laat
dilligaf.
pi_40132728
quote:

[..]

Ik snap je reactie niet, wat wil je ermee zeggen? (nou geen antwoord in de trant van"nou mijn kind houdt het dus 3 dagen op en ik 1 week" , maar sta je nou aan de agent zijn kant en waarom vind je dat?)
Je vroeg of die personen die er tegen zijn zelf kinderen hebben. Ik zag het al helemaal gebeuren dat ze zoiets zouden zeggen. Of 'dat is het punt niet'. .

Tuurlijk vind ik dit belachelijk van die agent. Zo'n klein kind kan het nog niet ophouden tot hij eindelijk bij een wc is en zoals gezegd, als hij in zijn broek plast, heb je ook een plasje op straat.
Uiteraard laat je je kind niet bij iemand in de tuin poepen (en graaf je geen ondiep kuiltje op het strand om daar vervolgens je kind in te laten poepen... . ), maar dit kind staat in de bosjes. Het is niet alsof er daarna hele hordes mensen door zijn plas moeten lopen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40132730
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Sarcasme/ Ironie. Naar de mensen die aan de kant van de agent staan lijkt me. Die weleens zoiets zouden kunnen zeggen.
Ooooh ik snappum, dank je voor de uitleg
pi_40132783
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Je vroeg of die personen die er tegen zijn zelf kinderen hebben. Ik zag het al helemaal gebeuren dat ze zoiets zouden zeggen. Of 'dat is het punt niet'. .

Tuurlijk vind ik dit belachelijk van die agent. Zo'n klein kind kan het nog niet ophouden tot hij eindelijk bij een wc is en zoals gezegd, als hij in zijn broek plast, heb je ook een plasje op straat.
Uiteraard laat je je kind niet bij iemand in de tuin poepen (en graaf je geen ondiep kuiltje op het strand om daar vervolgens je kind in te laten poepen... . ), maar dit kind staat in de bosjes. Het is niet alsof er daarna hele hordes mensen door zijn plas moeten lopen.
Nee, ik snap je nu ook. Mijn begrijpend-lezen was heel ff naar beneden gesukkelt...
pi_40132867
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef MaxPower het volgende:

[..]

dilligaf.
diligaf is het hoor, met 1 L en uuuh verder mag je oprotten met je flames
pi_40133015
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

diligaf is het hoor, met 1 L en uuuh verder mag je oprotten met je flames
bij mij staan de 2 ll-en voor look like. Ik weet niet wat jij met diligaf bedoelt?
  maandag 24 juli 2006 @ 14:14:33 #109
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_40133076
wat ik in het artikel mis of of de kleine hummel de boete kreeg of de moeder....?
Volgens mij kan je een kind in Nederland niet beboeten, ons strafrechtsysteem is ingesteld op jeugd van 12-18 en erna volwassen, dat heeft in t verleden al problemen gegeven met jeugdcrimineeltjes van 10-11 jaar die ook niet berecht konden worden op jeugd TBS na...
Dus die boete is kansloos en anders moet ie het laten voorkomen, dat kan dus niet
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_40133275
Heel Nederalnd , met UItzodering van SCH , wil een Law & Order of Zero Tollerance mentaliteit en houding bij onze politie.

Wel nu. Zo is dat nu enmaal wanneer dit in de daad wordt omgezet.

Plassen in het openbaar doe je dus niet, en dat weet iedereen .
Niemand die ooit heeft gezegd dat Law & Order "leuk zal zijn"

Het is natuurlijk niet het kleine manneke wat wordt bestraft omdat kinderen onder 12 in Nederland strafonmondig zijn , maar zijn ouders

Prima dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 24-07-2006 14:28:12 ]
pi_40133338
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CANARIS het volgende:
Heel Nederalnd , met UItzodering van SCH , wil een Law & Order of Zero Tollerance mentaliteit en houding bij onze politie.

Niemand die ooit heeft gezegd dat Law & Order "leuk zal zin"

Het is natuurlijk niet het kleine manneke wat wordt bestraft omdat kinderen onder 12 in Nederland strafonmondig zijn , maar zijn ouders

Prima dus.
Maar waarom zijn moeder bestraffen voor iets waar ze niets aan kan doen? Ze kan de drang om te plassen niet wegtoveren.
Oi!
pi_40133464
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef MUUS het volgende:
Maar waarom zijn moeder bestraffen voor iets waar ze niets aan kan doen? Ze kan de drang om te plassen niet wegtoveren.
Ze is toch gewoon verantwoordelijk voor haar kind?
Wettelijk gezien.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_40133494
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef MaxPower het volgende:

[..]

bij mij staan de 2 ll-en voor look like. Ik weet niet wat jij met diligaf bedoelt?
Dus omdat het jou niet boeit, denk je dat het MIJ wel boeit om me te vertellen dat het je niet boeit?

Maar hej, heb je nog iets nuttigs om bij te dragen aan dit topic of kom je alleen maar zieken?
  maandag 24 juli 2006 @ 14:28:47 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_40133507
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wettelijk gezien.
Jup, ik vind het ook onverantwoordt dat die moeder het kind niet gewoon een gekneusde blaas heeft doen oplopen door het op te houden. Of een natte broek.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_40133518
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wettelijk gezien.
Dat is ze inderdaad.

Ik vraag me alleen af wat anderen dan in haar situatie hadden gedaan. Ben wel benieuwd naar hun oplossingen.
Kind in het park.
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!

En dan? .
Oi!
pi_40133558
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dus omdat het jou niet boeit, denk je dat het MIJ wel boeit om me te vertellen dat het je niet boeit?
Blijkbaar wel want je ondernam een mislukte poging om me te verbeteren.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:30:25 #117
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40133561
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dat is ze inderdaad.

Ik vraag me alleen af wat anderen dan in haar situatie hadden gedaan. Ben wel benieuwd naar hun oplossingen.
Kind in het park.
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!

En dan? .
Dan zeg je dat hij het moet ophouden
  maandag 24 juli 2006 @ 14:31:38 #118
30252 Soempie
Procreating
pi_40133595
quote:

Niemand die ooit heeft gezegd dat Law & Order "leuk zal zijn"

Prima dus.
Beetje raar om het er mee eens te zijn als 'heel nederland het wil'.
Ik vind je argument echt kul.
Ik hoop dat mensen zelf nadenken over zulke zaken en niet denken 'zo is het klimaat in Nederland, dus prima '.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40133637
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef MUUS het volgende:
Dat is ze inderdaad.

Kind in het park.
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!

En dan? .
Mja, iedereen zou denk ik hetzelfde gedaan hebben als de moeder uit de OP. Maar ergens vind ik dat vergelijkbaar met te hard rijden op de snelweg, je weet dat je een boete kan krijgen.

Om nog een stap verder te gaan, dan kun je ook wel als smoes gebruiken om 180 km/u te rijden op de snelweg omdat je kind van 3 moet plassen en jij zo snel mogelijk bij het volgende tankstation wilt zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 14:34:03 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40133675
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Atuniel het volgende:
Dan zeg je dat hij het moet ophouden
Dat helpt echt ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 juli 2006 @ 14:34:11 #121
30252 Soempie
Procreating
pi_40133679
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mja, iedereen zou denk ik hetzelfde gedaan hebben als de moeder uit de OP. Maar ergens vind ik dat vergelijkbaar met te hard rijden op de snelweg, je weet dat je een boete kan krijgen.

Om nog een stap verder te gaan, dan kun je ook wel als smoes gebruiken om 180 km/u te rijden op de snelweg omdat je kind van 3 moet plassen en jij zo snel mogelijk bij het volgende tankstation wilt zijn.
Wat een vergelijking. Alsof het kind met het plasje in het park iemand in gevaar brengt. Als je zoveel te hard rijdt breng je wel mensen in gevaar.
pi_40133699
quote:

[..]

En een vader met een bevallende moeder? Zijn die ook strafbaar?
pi_40133719
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef MaxPower het volgende:

*Blaat*
Ships, nog steeds niks ontopic te melden? Moeilijk onderwerp om mee te reageren ook he?
pi_40133741
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Soempie het volgende:
Wat een vergelijking. Alsof het kind met het plasje in het park iemand in gevaar brengt. Als je zoveel te hard rijdt breng je wel mensen in gevaar.
En als het toevallig een keer rustig is op de snelweg?

Mijn punt was meer om aan te geven dat ik me dan afvraag waar de grens dan ligt. Kindje van 3 in het park, mag van sommigen. Dronkelap van 60 die in de gracht pist, mag waarschijnlijk weer niet.
pi_40133763
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ships, nog steeds niks ontopic te melden? Moeilijk onderwerp om mee te reageren ook he?
Uitgeluld.
pi_40133764
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

hey, je bent het topic aan het verzieken, wil je even opbokken
  maandag 24 juli 2006 @ 14:37:03 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_40133773
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Ze kunnen toch de ambulance laten komen? Stuk veiliger. Zo'n haast heeft een bevalling ook weer niet, dat je daarvoor mensen in gevaar zou brengen. Lekker onverantwoord als een toekomstig vader zoiets zou doen.
pi_40133785
quote:

[..]

Nou ja, blijkbaar niet. . Wij wildplassen ja, maar een peuter die een plasje moet? Ik zie toch veel verbaasde reacties.
quote:
Met 180km/u kan je iemand anders doodrijden en dat is weer net even een tikje zwaarder dan een paar miertjes dood piesen. Ik ken dan ook niemand die dat zou doen eigenlijk. Liever een ongelukje op de achterbank dan ongelukken op de snelweg en dat zullen de meeste ouders wel zo voelen. Met die 180 km/u kan je ook je eigen kind doodrijden.

Oh ja, en R.I.P. miertjes.
Oi!
pi_40133786
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Inderdaad, waar leg je dan de grens?

"Wij" "wilden" met "zijn allen" toch een eind aan "de gedoogcultuur"?
Dit is daar een voortvloeisel van.
Zaait en gij zult oogsten.
pi_40133813
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Ze kunnen toch de ambulance laten komen? Stuk veiliger. Zo'n haast heeft een bevalling ook weer niet, dat je daarvoor mensen in gevaar zou brengen. Lekker onverantwoord als een toekomstig vader zoiets zou doen.
En toch gebeurt het vaak dat moeders de vrouw in de auto haar weeeen krijgt Dan maar doorrijden naar het ziekenhuis
  maandag 24 juli 2006 @ 14:39:18 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_40133829
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En toch gebeurt het vaak dat moeders de vrouw in de auto haar weeeen krijgt Dan maar doorrijden naar het ziekenhuis
Rustig doorrijden welteverstaan.
Haast is nergens voor nodig.
pi_40133841
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en R.I.P. miertjes.
Whehe.
pi_40133868
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Rustig doorrijden welteverstaan.
Haast is nergens voor nodig.
Zucht je snapt mijn punt toch wel, of het nou wel of niet slim is, mensen doen dat
  maandag 24 juli 2006 @ 14:41:32 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_40133889
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Inderdaad, waar leg je dan de grens?

"Wij" "wilden" met "zijn allen" toch een eind aan "de gedoogcultuur"?
Dit is daar een voortvloeisel van.
Zaait en gij zult oogsten.
Ik vind je erg zwart/ wit. Je kunt toch niet altijd maar zeggen: regel is regel? Er zijn toch ook weleens uitzonderingen? Ik vind dit dus een goede uitzondering. Maar er zijn vast wel meer voorbeelden.
Mensen 'passen' niet altijd in die strakke regels hoor.
pi_40133896
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zucht je snapt mijn punt toch wel, of het nou wel of niet slim is, mensen doen dat
En krijgen daar dan ook terecht een boete voor.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:42:49 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_40133922
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

zucht, je snapt mijn punt toch wel... als ze dat doen mogen ze gewoon op de bon.
Weer die situatie waar het vanaf hangt he. En gezond verstand.
pi_40133923
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En krijgen daar dan ook terecht een boete voor.
En mensen die 160 rijden om hun kind te laten plassen is dus ook terecht een boete

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2006 14:43:04 ]
  maandag 24 juli 2006 @ 14:45:30 #138
30252 Soempie
Procreating
pi_40133989
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En mensen die 160 rijden om hun kind te laten plassen is dus ook terecht een boete
Alsof iemand dat ooit zou doen. Maar ja, tuurlijk die krijgen ook terecht een boete.
pi_40133997
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef Soempie het volgende:
Ik vind je erg zwart/ wit. Je kunt toch niet altijd maar zeggen: regel is regel? Er zijn toch ook weleens uitzonderingen? Ik vind dit dus een goede uitzondering. Maar er zijn vast wel meer voorbeelden.
Mensen 'passen' niet altijd in die strakke regels hoor.
Nee, dat snap ik ook wel.
Maar een meerderheid van de Nederlanders wilden tijdens de vorige twee verkiezingen blijkbaar een verandering. Paars was slecht, alles moest anders. Respect voor de politie moest terug komen, normen en waarden enz enz.

Maar als puntje bij paaltje komt mogen op regels best uitzonderingen gemaakt worden. Vooral als "de regels" opeens ook voor die mensen van hierboven blijken te gelden.

En ondertussen wordt Nederland steeds asocialer en egoïstischer, sommige mensen lijken te denken dat regels alleen voor anderen gelden, niet voor zichzelf.

Maar goed, misschien draaf ik een beetje door. .
pi_40134007
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Uiteraard, maar die zullen er toch een stuk minder zijn. Desnoods gewoon ff op de vluchtstrook zetten. (wel eens gezien )
pi_40134037
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef MaxPower het volgende:
Uiteraard, maar die zullen er toch een stuk minder zijn. Desnoods gewoon ff op de vluchtstrook zetten. (wel eens gezien )
Ook daar mogen die ouders dan gewoon een boete voor krijgen wat mij betreft.
pi_40134041
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Uitgeluld.
Oh, ik moet je nog wat vertellen, ik heb net mijn rijinstructeur gebeld om te vragen waar ie bleef en hij was onze afspraak vergeten te noteren in zijn agenda en dus komt hij vandaag niet. We hebben een nieuwe afspraak voor morgen 15.30

Is dat geen geweldig nieuws?
pi_40134053
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ook daar mogen die ouders dan gewoon een boete voor krijgen wat mij betreft.
Yep, vinnik ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2006 14:48:04 ]
pi_40134080
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Idioot, link gedoe. .
Oi!
  maandag 24 juli 2006 @ 14:49:26 #145
30252 Soempie
Procreating
pi_40134102
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik ook wel.
Maar een meerderheid van de Nederlanders wilden tijdens de vorige twee verkiezingen blijkbaar een verandering. Paars was slecht, alles moest anders. Respect voor de politie moest terug komen, normen en waarden enz enz.

Maar als puntje bij paaltje komt mogen op regels best uitzonderingen gemaakt worden. Vooral als "de regels" opeens ook voor die mensen van hierboven blijken te gelden.

En ondertussen wordt Nederland steeds asocialer en egoïstischer, sommige mensen lijken te denken dat regels alleen voor anderen gelden, niet voor zichzelf.

Maar goed, misschien draaf ik een beetje door. .
Nu volg ik je helemaal niet meer.
Misschien blijkt juist dat mensen dit beleid niet meer willen? Dat het een vergissing was
Ik heb het in elk geval nooit gewild en als mensen zeggen: 'heeeeel Nederland wilde dit en dus moeten we het nu goed vinden', dan vind ik dat best triest. Ik kan het er toch gewoon ook niet mee eens zijn? Met wat de rest van Nederland wil. Dat is het enige wat ik zeg.

pi_40134114
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef MUUS het volgende:

[..]

Idioot, link gedoe. .
ja hej, je laat je Volvo S80 toch niet onderpissen..
pi_40134148
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef MUUS het volgende:
Idioot, link gedoe. .
quote:
Kind in het park.auto
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!

En dan?
  maandag 24 juli 2006 @ 14:51:10 #148
30252 Soempie
Procreating
pi_40134153
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef MaxPower het volgende:

[..]

ja hej, je laat je Volvo S80 toch niet onderpissen..
Uit het raam houden onder het rijden dan maar?
  maandag 24 juli 2006 @ 14:52:17 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_40134179
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Uit het raam houden onder het rijden dan maar?
dat is natuurlijk ook wildplassen
pi_40134219
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Kind in het park.auto
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!

En dan?
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.

Serieus. .
Oi!
  maandag 24 juli 2006 @ 14:54:40 #151
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40134251
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat helpt echt ja
Hoe gaat het met Guus?
pi_40134262
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef MUUS het volgende:
Met 180km/u kan je iemand anders doodrijden en dat is weer net even een tikje zwaarder dan een paar miertjes dood piesen. Ik ken dan ook niemand die dat zou doen eigenlijk. Liever een ongelukje op de achterbank dan ongelukken op de snelweg en dat zullen de meeste ouders wel zo voelen. Met die 180 km/u kan je ook je eigen kind doodrijden.
Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.

Serieus. .
Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2006 14:56:48 ]
pi_40134275
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:

Serieus. .
Voor jou ligt dus daar de grens.
Voor andere mensen bij wildplassen in het park.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:56:48 #154
30252 Soempie
Procreating
pi_40134317
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.
pi_40134339
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.
Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???
pi_40134360
het lijkt wel een 1 april grap , is dit echt gebeurt ?
pi_40134553
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

[..]

Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?
Ja, ik vind dat te gevaarlijk.

Dan maar een stoeltje poetsen, maar ik doe het toch echt niet.
Oi!
  maandag 24 juli 2006 @ 15:05:51 #158
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_40134573
Plaste hij van Veendam naar Olle Pekel?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_40134627
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???
Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.
pi_40134649
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Voor jou ligt dus daar de grens.
Voor andere mensen bij wildplassen in het park.
Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.

Een peuter die een plasje in de bosjes doet, brengt niemand in gevaar. Of hij moet chemisch afval piesen ofzo.
Oi!
  maandag 24 juli 2006 @ 15:08:26 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40134660
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".

Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.

Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:08:36 #162
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_40134664
Het is een terechte boete mits deze4 is uitgscreven voor de Moeder (want die is verantwoordelijk)

Kind moet NU plassen, okay, Moeder maakt de keus om het dan in de bosjes te doen. Aan de keuze zit een mogelijke consequentie; inderdaad een boete.

In snap de situatie wel, maar Moeder is wel degene die besluit om het dan maar in de bosjes te doen, en dus de wet te overtreden, dus is de boete imo terecht.... als je die mogelijke consequentie niet wil dragen jammer dan, dan had je de wet niet moeten "overtreden"

Dat het geheel wat knullig is, klopt wel, maar er is geen speld tussen te krijgen...

... denk ik
pi_40134680
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.

Een peuter die een plasje in de bosjes doet, brengt niemand in gevaar. Of hij moet chemisch afval piesen ofzo.
Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.

Bij pech onderweg ga je immers ook gewoon op de vluchtstrook staan?
pi_40134706
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.

Bij pech onderweg ga je immers ook gewoon op de vluchtstrook staan?
Ja hallo, als je het zo open en bloot doet, krijg je helemaal een boete natuurlijk. .
Oi!
pi_40134800
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat te gevaarlijk.

Dan maar een stoeltje poetsen, maar ik doe het toch echt niet.
Nee, ik doe dat niet hoor, en vluchtstrook is niet gevaarlijk zolang JIJ verstandig doet. Dus auto zoveel mogelijk naar rechts en zelf over vangrail heen stappen met je kindje en dan piesen maar.
pi_40134866
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.
Dilligafawm"rij-instructeur"t ?
pi_40134891
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:15 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dilligafawm"rij-instructeur"t ?
pi_40134903
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".

Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.
Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?
quote:
Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Psies, ik loop gewoon een eindje de bosjes in met ze, zodat er later niemand last van heeft.

Vinden jullie het trouwens ook zo vreemd dat als de mevrouw in kwestie niet haar zoontje maar haar hond daar had laten plassen, er niets aan de hand was geweest?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40134946
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:

Vinden jullie het trouwens ook zo vreemd dat als de mevrouw in kwestie niet haar zoontje maar haar hond daar had laten plassen, er niets aan de hand was geweest?
Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!
pi_40134996
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!
Peuter? Dat is een teckel, meneer de agent!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40135002
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijn
  maandag 24 juli 2006 @ 15:35:54 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40135466
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?
Natuurlijk maak ik een tussenstop als ik drie uur achter elkaar ga rijden. Maar zoals je misschien zelf ook wel weten moeten kinderen nooit plassen op het moment dat je stopt, maar binnen 3 minuten na vertrek van je stopplaats, terwijl de volgende parkeerplaats op minimaal 20 km rijden ligt.

Overigens kan mijn dochter het prima ophouden, maar soms als ze moe is vindt ze het zelf prettiger een luier om te hebben onderweg. Zeker toen ze pas zindelijk was.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:36:58 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40135502
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijn
3 jaar en een paar maanden (dochter) en bijna 2 (zoon)
  maandag 24 juli 2006 @ 15:45:01 #174
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40135745
Die agent heeft volkomen gelijk.
Wat als die agent het maar goed vond. Dan is het einde zoek. Want wie weet gaat er vervolgens een volwassen man ook ff flink in het park pissen.

Alle mensen zijn gelijk. Jong of oud.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
pi_40135776
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat als die agent het maar goed vond. Dan is het einde zoek. Want wie weet gaat er vervolgens een volwassen man ook ff flink in het park pissen.

Mafketel, een kind van 3 valt niet te vergelijken met een volwassen man...
  maandag 24 juli 2006 @ 15:49:29 #176
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40135869
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Mafketel, een kind van 3 valt niet te vergelijken met een volwassen man...
Iedereen moet zich aan de wet houden.

Ow, dus al die moeder dat kind een pistool in z'n handjes had geduwd, om vervolgens iemand neer te schieten, mag het ook? Het is immers maar een klein kind.
pi_40135962
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Iedereen moet zich aan de wet houden.

Ow, dus al die moeder dat kind een pistool in z'n handjes had geduwd, om vervolgens iemand neer te schieten, mag het ook? Het is immers maar een klein kind.
Wat een vergelijking weer.... Waarom zou een moeder uberhaupt een 3 jarige een pistool in handen duwen? iig kan ik je wel vertellen dat die 3jarige nooit daarvoor veroordeeld zal worden, wel de moeder. Maar een wapen in handen duwen of je plas niet kunnen ophouden zijn wel 2 hele verschillende dingen he?
  maandag 24 juli 2006 @ 15:53:04 #178
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40135968
quote:
. Heb ik iets gemist?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 24 juli 2006 @ 15:54:13 #179
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40136000
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Gluckskafer het volgende:

Nou nee, dat is dus niet zo volgens de wet. Je moet je er wel bewust van zijn dat je iets fout doet.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:56:58 #180
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40136086
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou nee, dat is dus niet zo volgens de wet. Je moet je er wel bewust van zijn dat je iets fout doet.
Owja, klopt. De peuter weet niet beter dan dat het mag.
Z'n moeder is verantwoordelijk. Die verdient een boete.
Als dit al zo jong wordt aangeleerd, gaat ie denken dat het normaal is.
Jong geleerd is immers oud gedaan.
pi_40136088
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ho ho, kijk uit met zulke uitspraken.
pi_40136111
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Natuurlijk maak ik een tussenstop als ik drie uur achter elkaar ga rijden. Maar zoals je misschien zelf ook wel weten moeten kinderen nooit plassen op het moment dat je stopt, maar binnen 3 minuten na vertrek van je stopplaats, terwijl de volgende parkeerplaats op minimaal 20 km rijden ligt.
En dan is een luier (dé manier om zindelijk worden te laten stagneren: je kind opnieuw een luier aandoen) de enige oplossing? Ik moet ook wel eens op stel en sprong piesen (zwanger), maar ik loop ook niet in Tena Lady rond
quote:
Overigens kan mijn dochter het prima ophouden, maar soms als ze moe is vindt ze het zelf prettiger een luier om te hebben onderweg. Zeker toen ze pas zindelijk was.
Mijn zindelijke zoontje van 3 krijgt nooit meer een luier om. En we reizen nogal wat af. Gewoon in de berm, en ongelukjes gebeuren anders. Ze opnieuw een luier aandoen snap ik echt niet.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:58:01 #183
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40136133
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ho ho, kijk uit met zulke uitspraken.
. Dat verzin ik niet ter plekke of zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 15:58:24 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40136141
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:54 schreef Atuniel het volgende:
Hoe gaat het met Guus?
Zie het Guustopic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 juli 2006 @ 15:59:12 #185
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40136168
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Owja, klopt. De peuter weet niet beter dan dat het mag.
Z'n moeder is verantwoordelijk. Die verdient een boete.
Als dit al zo jong wordt aangeleerd, gaat ie denken dat het normaal is.
Jong geleerd is immers oud gedaan.
Welnee, moeders moeten in zo'n geval ten alle tijde normaal behandeld worden volgens de wettelijke regels van redelijkheid en billijkheid. Simpel.
pi_40136175
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Posdnous het volgende:

[..]

. Dat verzin ik niet ter plekke of zo.
Dat zou betekenen dat ik weg kan komen met moord. Ik vind moord niet slecht of fout, dus je kan mij niks doen. Dat idee..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2006 16:00:20 ]
pi_40136294
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat ik weg kan komen met moord. Ik vind moord niet slecht of fout, dus je kan mij niks doen. Dat idee..
Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom of jij de verstandelijke vermogens hebt om dat te kunnen vinden. Als er geen reden is om aan te nemen dat jij gestoord bent, ben je gewoon het bokje, wat jouw mening ook is.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:05:06 #188
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40136325
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga je nu ontkennen dat de wet onderscheid maakt tussen mensen die zich bewust zijn van handelingen of niet .
pi_40136340
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom of jij de verstandelijke vermogens hebt om dat te kunnen vinden. Als er geen reden is om aan te nemen dat jij gestoord bent, ben je gewoon het bokje, wat jouw mening ook is.
Dat is niet de oorspronkelijke post die geplaatst werd
quote:
Je moet je er wel bewust van zijn dat je iets fout doet.
Magoed, miereneukerij.
pi_40136359
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ga je nu ontkennen dat de wet onderscheid maakt tussen mensen die zich bewust zijn van handelingen of niet .
Zie hierboven, miereneukerij
  maandag 24 juli 2006 @ 16:09:22 #191
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_40136436
Als de peuter nou op een uitlaatstrook plaste, maar daarbuiten hoort het gewoon niet.
Een hond van 3 jaar is allang zindelijk, maar het is prima de baasjes te bekeuren als ze de hond op verkeerde plekken uitlaten.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:12:36 #192
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40136522
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef Spacehamster het volgende:

Een hond van 3 jaar is allang zindelijk, maar het is prima de baasjes te bekeuren als ze de hond op verkeerde plekken uitlaten.
Hondeneigenaren laten die beesten zo'n beetje overal pissen en die krijgen daar echt geen boete voor.

M.a.w., waar heb je het over?
  maandag 24 juli 2006 @ 16:17:48 #193
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40136675
hoe zit het nou met wielrenners en wildplassen ?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juli 2006 @ 16:58:51 #194
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40137797
Die moeder is volgens mij mijn ex (Iemand die Sifra Nonkes heet, in Oost-Groningen, dat moet haast wel).
Wel verrassend dat ze blijkbaar moeder is van een 3-jarige peuter
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:18:40 #195
30252 Soempie
Procreating
pi_40138321
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die moeder is volgens mij mijn ex (Iemand die Sifra Nonkes heet, in Oost-Groningen, dat moet haast wel).
Wel verrassend dat ze blijkbaar moeder is van een 3-jarige peuter
Niet toevallig jouw 3-jarige peuter?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juli 2006 @ 17:21:41 #196
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40138384
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

Niet toevallig jouw 3-jarige peuter?
Absolutely not
Sifra en ik zijn al sinds 1997 of 1998 uit elkaar.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:23:09 #197
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40138424
echt belachelijk dit een peuter kom op zeg :S
miss_schaapje
pi_40138492
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef miss_schaapje het volgende:
echt belachelijk dit een peuter kom op zeg :S
Vervang "3 jarige kleuter" maar eens door "9-jarig jongetje van Marokkaanse komaf".

Dan denk ik dat heel wat minder mensen wildplassen normaal vinden.
  maandag 24 juli 2006 @ 18:09:15 #199
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_40139505
ik ging net even naar de etos hier 2 straten verder, staat er voor die winkel een moeder haar dochtertje vast te houden, en gewoon op straat laten piesen.
ik weet niet hoor, maar ik vind dat best onsmakelijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_40139779
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Vervang "3 jarige kleuter" maar eens door "9-jarig jongetje van Marokkaanse komaf".

Dan denk ik dat heel wat minder mensen wildplassen normaal vinden.
Dat is dan ook geen eerlijke vergelijking. Waarom maak je er geen 3-jarige Marokkaanse peuter van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')