laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???quote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.
Ja, ik vind dat te gevaarlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
[..]
Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?
Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???
Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor jou ligt dus daar de grens.
Voor andere mensen bij wildplassen in het park.
Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.
Een peuter die een plasje in de bosjes doet, brengt niemand in gevaar. Of hij moet chemisch afval piesen ofzo.
Ja hallo, als je het zo open en bloot doet, krijg je helemaal een boete natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.
Bij pech onderweg ga je immers ook gewoon op de vluchtstrook staan?
Nee, ik doe dat niet hoor, en vluchtstrook is niet gevaarlijk zolang JIJ verstandig doet. Dus auto zoveel mogelijk naar rechts en zelf over vangrail heen stappen met je kindje en dan piesen maar.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat te gevaarlijk.
Dan maar een stoeltje poetsen, maar ik doe het toch echt niet.
Dilligafawm"rij-instructeur"t ?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.![]()
Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".
Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.
Psies, ik loop gewoon een eindje de bosjes in met ze, zodat er later niemand last van heeft.quote:Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo vreemd dat als de mevrouw in kwestie niet haar zoontje maar haar hond daar had laten plassen, er niets aan de hand was geweest?
Peuter? Dat is een teckel, meneer de agent!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!
Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".
Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.
Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Natuurlijk maak ik een tussenstop als ik drie uur achter elkaar ga rijden. Maar zoals je misschien zelf ook wel weten moeten kinderen nooit plassen op het moment dat je stopt, maar binnen 3 minuten na vertrek van je stopplaats, terwijl de volgende parkeerplaats op minimaal 20 km rijden ligt.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?
3 jaar en een paar maanden (dochter) en bijna 2 (zoon)quote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijn![]()
Mafketel, een kind van 3 valt niet te vergelijken met een volwassen man...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Die agent heeft volkomen gelijk.
Wat als die agent het maar goed vond. Dan is het einde zoek. Want wie weet gaat er vervolgens een volwassen man ook ff flink in het park pissen.
Alle mensen zijn gelijk. Jong of oud.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Iedereen moet zich aan de wet houden.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mafketel, een kind van 3 valt niet te vergelijken met een volwassen man...![]()
Wat een vergelijking weer.... Waarom zou een moeder uberhaupt een 3 jarige een pistool in handen duwen? iig kan ik je wel vertellen dat die 3jarige nooit daarvoor veroordeeld zal worden, wel de moeder. Maar een wapen in handen duwen of je plas niet kunnen ophouden zijn wel 2 hele verschillende dingen he?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Iedereen moet zich aan de wet houden.
Ow, dus al die moeder dat kind een pistool in z'n handjes had geduwd, om vervolgens iemand neer te schieten, mag het ook? Het is immers maar een klein kind.
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CANARIS het volgende:
Heel Nederalnd , met UItzodering van SCH , wil een Law & Order of Zero Tollerance mentaliteit en houding bij onze politie.
Nou nee, dat is dus niet zo volgens de wet. Je moet je er wel bewust van zijn dat je iets fout doet.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Die agent heeft volkomen gelijk.
Wat als die agent het maar goed vond. Dan is het einde zoek. Want wie weet gaat er vervolgens een volwassen man ook ff flink in het park pissen.
Alle mensen zijn gelijk. Jong of oud.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Owja, klopt. De peuter weet niet beter dan dat het mag.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou nee, dat is dus niet zo volgens de wet. Je moet je er wel bewust van zijn dat je iets fout doet.
Ho ho, kijk uit met zulke uitspraken.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou nee, dat is dus niet zo volgens de wet. Je moet je er wel bewust van zijn dat je iets fout doet.
En dan is een luier (dé manier om zindelijk worden te laten stagneren: je kind opnieuw een luier aandoen) de enige oplossing? Ik moet ook wel eens op stel en sprong piesen (zwanger), maar ik loop ook niet in Tena Lady rondquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk maak ik een tussenstop als ik drie uur achter elkaar ga rijden. Maar zoals je misschien zelf ook wel weten moeten kinderen nooit plassen op het moment dat je stopt, maar binnen 3 minuten na vertrek van je stopplaats, terwijl de volgende parkeerplaats op minimaal 20 km rijden ligt.
Mijn zindelijke zoontje van 3 krijgt nooit meer een luier om. En we reizen nogal wat af. Gewoon in de berm, en ongelukjes gebeuren anders. Ze opnieuw een luier aandoen snap ik echt niet.quote:Overigens kan mijn dochter het prima ophouden, maar soms als ze moe is vindt ze het zelf prettiger een luier om te hebben onderweg. Zeker toen ze pas zindelijk was.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, kijk uit met zulke uitspraken.
Zie het Guustopicquote:Op maandag 24 juli 2006 14:54 schreef Atuniel het volgende:
Hoe gaat het met Guus?
Welnee, moeders moeten in zo'n geval ten alle tijde normaal behandeld worden volgens de wettelijke regels van redelijkheid en billijkheid. Simpel.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Owja, klopt. De peuter weet niet beter dan dat het mag.
Z'n moeder is verantwoordelijk. Die verdient een boete.
Als dit al zo jong wordt aangeleerd, gaat ie denken dat het normaal is.
Jong geleerd is immers oud gedaan.
Dat zou betekenen dat ik weg kan komen met moord. Ik vind moord niet slecht of fout, dus je kan mij niks doen. Dat idee..quote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
. Dat verzin ik niet ter plekke of zo.
Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom of jij de verstandelijke vermogens hebt om dat te kunnen vinden. Als er geen reden is om aan te nemen dat jij gestoord bent, ben je gewoon het bokje, wat jouw mening ook is.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik weg kan komen met moord. Ik vind moord niet slecht of fout, dus je kan mij niks doen. Dat idee..
Ga je nu ontkennen dat de wet onderscheid maakt tussen mensen die zich bewust zijn van handelingen of nietquote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik weg kan komen met moord. Ik vind moord niet slecht of fout, dus je kan mij niks doen. Dat idee..
Dat is niet de oorspronkelijke post die geplaatst werdquote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom of jij de verstandelijke vermogens hebt om dat te kunnen vinden. Als er geen reden is om aan te nemen dat jij gestoord bent, ben je gewoon het bokje, wat jouw mening ook is.
Magoed, miereneukerij.quote:Je moet je er wel bewust van zijn dat je iets fout doet.
Zie hierboven, miereneukerijquote:Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen dat de wet onderscheid maakt tussen mensen die zich bewust zijn van handelingen of niet.
Hondeneigenaren laten die beesten zo'n beetje overal pissen en die krijgen daar echt geen boete voor.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef Spacehamster het volgende:
Een hond van 3 jaar is allang zindelijk, maar het is prima de baasjes te bekeuren als ze de hond op verkeerde plekken uitlaten.
Niet toevallig jouw 3-jarige peuter?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die moeder is volgens mij mijn ex(Iemand die Sifra Nonkes heet, in Oost-Groningen, dat moet haast wel).
Wel verrassend dat ze blijkbaar moeder is van een 3-jarige peuter
Absolutely notquote:
Vervang "3 jarige kleuter" maar eens door "9-jarig jongetje van Marokkaanse komaf".quote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef miss_schaapje het volgende:
echt belachelijk dit een peuter kom op zeg :S
Dat is dan ook geen eerlijke vergelijking. Waarom maak je er geen 3-jarige Marokkaanse peuter van?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vervang "3 jarige kleuter" maar eens door "9-jarig jongetje van Marokkaanse komaf".
Dan denk ik dat heel wat minder mensen wildplassen normaal vinden.
Hm, dan was ik met m'n dochtertje even de Etos in gelopen om te vragen of m'n dochtertje van het toilet gebruik kon maken. Dat is wel heel raar zo voor een winkel.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ging net even naar de etos hier 2 straten verder, staat er voor die winkel een moeder haar dochtertje vast te houden, en gewoon op straat laten piesen.
ik weet niet hoor, maar ik vind dat best onsmakelijk
de meeste winkels sturen je gewoon weg hoor en als je een café oid binnenloopt wordt je vaak verplicht iets te consumeren ..quote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dan was ik met m'n dochtertje even de Etos in gelopen om te vragen of m'n dochtertje van het toilet gebruik kon maken. Dat is wel heel raar zo voor een winkel.
Juist, orde en netheid moet dit land weer uitstralen. We moeten met z'n 17 miljoen weer trots worden op dit Nederland. Als iedereen maar een beetje buiten de pot gaat staan pissen, dan is het eind zoek natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Regels zijn regels. We zijn al dat gedogen spuugzat!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |